Forbandelsen fortsætter

Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 07.09.2020 21:41
Sensationen af hans pels, hans porte - bare af en ulv der var så tæt på hende. Det fik hende til at lukke øjnene lige så stille i. Åndedrættet blev ligeledes tungere, som var hun ved at falde i søvn i hans våde men varme pels. 
Hun vågnede dog op, da han pludselig puffede hende med snuden og begyndte at lunte over mod en krybe. Hvad ville han? 
Lige så stille rejste hun sig op, og rejste sig op og begyndte at gå hen mod den."Er den vigtig?" spurgte hun nysgerrig, og kiggede ned i den for at se den var fuldstændig tom. Hendes hoved lagde sig langsomt på skrå, som hun betragtede det lille tæppe der var nede i. Men ud over det var der ingen ting. 
"Altså - skulle der være noget?" spurgte hun, og kiggede nysgerrig på den store ulv der stod ved hendes side. 
Alting var en anelse forvirrende. "Hm, det hele er lidt mærkeligt... noget siger mig at jeg kender stedet - men af en andens øjne? Giver det mening Carl?" spurgte hun langsomt, og gik væk fra ham og over mod et maleri der hang på væggen. Det virkede så, velkendt? "Hm, Io.. det navn siger mig noget .. ja, det er mit navn Io - og jeg var en simpel pige af en bondefarmer... Havde to brødre..

Pax

Pax

Iagttager | Bandeleder af Ulvens Flok

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 07.09.2020 23:07
Pax forstod ikke hvorfor, at Evlyn ikke reagerede på, at krybben var tom. Først adskillelige øjeblikke – øjeblikke, der føltes som evigheder – senere, syntes fornemmelsen af vished, at glide ind bag hans – nu – pelsede pande.

Det var ikke Evlyn. Ikke længere. Nej, det var Io. Det var derfor, at det manglende barn ikke generede hende. Io havde jo ingen børn!

Med et luntede Pax over til en kiste, hvorunder han skubbede snuden ind i håndtaget og med en del besvær, fik løftet op. Han spejdede desperat efter tøj – bare et eller andet! – og da han fandt det, forvandlede han sig tilbage til menneskeskikkelsen, hvorefter han hastigt iklædte sig bukser og uldstrømper.
Hvis det var Io – nej, det var Io…

Io?”, spurgte han stille, bange for at forskrække hende. Pax – nej, han havde sagt Carl – skridtede tættere hen imod hende, hvorefter han sank en besværet klump i halsen. ”Vil du – have en kop te? Der er også nybagt brød.
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 07.09.2020 23:14
Hun lagde ikke mærke til at han lavede andre ting, hun var meget mere optaget af maleriet. Så smukt, skabte både en storm af sorg og lykke i hende. 
Fingrene gled frem, og lod dem følge de udsøgte penselstrøg. Fantastisk, hun kunne ikke forklare det på nogen anden måde. 
Hendes blik gled dog over mod ham, da han spurgte efter hendes navn. Et blændende smil dansede frem på hendes læber. “Ja Carl?” Sagde hun blidt, og vente hele kroppen mod ham. Indbydende, som på ingen måde var lige som Evlyn. Nej hun var altid påpasselig, selv med dem hun elskede, kunne man se hvordan at hendes krop var rettet lige præcis sådan til siden, at man ikke kunne ramme nogle vigtige punkter. En kop te? “Jo tak, det vil jeg gerne, mindes at solbærte er min yndlings -“ hun vente blikket mod maleriet. “Min mor lavede det altid til mig før hun døde - så hver gang jeg duftede til den søde og syrlige duft af solbær... så kan jeg næsten mærke hendes fingre der stryger mig gennem håret, og hendes skønne stemme der synger mig søvn.” Nybagt brød lod nu også som noget - hun var en anelse sulten. 
Igen vente hun sig mod ham - “Jeg føler jeg burde kende dig - gør jeg det? For i så fald, er jeg ked af jeg ikke rigtig kan huske noget.” Hun satte ned på stolen og lagde sine hænder i skødet. 

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 08.09.2020 10:38
Pax nikkede instinktivt og drejede rundt på hælen for, at vende fronten mod det lille køkken og dens indhold. Han vidste ikke, om Evlyn havde sørget for, at have solbærte, men var det dét, Io ville have, ville Pax gå til verdens ende for at skaffe det.

Det lykkes ham efter megen hektisk søgen, at lokalisere dét, der duftede som det, han ledte efter. Så optaget af sin jagt på solbærte, bed Pax aldrig mærke i, hvordan hans åndedrag blev hektisk; som stød, der fløj ind og ud af hans åbenstående mund. Heller ej de salte tårer, der ellers slørede hans øjne, og gjorde hans foretagende væsentlig mere vanskeligt, end det burde have været.

Da han omsider kunne stille en kop dampende varm te foran Evlyn, og dernæst brød og marmelade, satte han sig ned overfor hende. De våde øjne lå fæstnet på den ukendte men samtidig så velkendte skikkelse, og jo mere Evlyn – nej, Io – gjorde af handlinger, des mere fortvivlet blev han selv.
Til sidst kunne Pax ikke længere kæmpe imod, og da hun spurgte, hvorfra de kendte hinanden, lagde han sit ansigt i sine hænder, hvis albuer støttede på bordpladen, og begyndte at græde stille. Hans skuldrer rystede af sorgen, der var så kraftig, at Pax stoppede med at tænke. Hvornår han sidst havde grædt på en sådan måde, en, der mindede om børns ulykkelige sorg, når de græd stille og for dem selv, var så lang tid siden, at Pax, med en kniv til sin strube, end ikke ville kunne genkalde sig minderne om det.
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 08.09.2020 10:48
Hun tog koppen mellem hendes hænder. Hun kunne mærke kulden der pludselig var meget mere intenst, som den varme te viberede igennem keramik koppen. Men hun nåede ikke at nyde den skønne duft, der altid tog hende tilbage til barndommen længe. For manden som havde gjort noget så skønt for hende - blev pludselig ude af sig selv. Havde hun gjort noget forkert?
Uden hun selv opdagede det, begyndte tåre også at glide ned af hendes kind. Som vidste hun hvorfor han følte denne sorg, men hun kunne ikke beskrive den med ord - hvor den følelse kom fra. 
Undskyld” hviskede hun, og rejste sig op, satte koppen fra sig på bordet og trådte hen og lagde armene omkring den rystende skikkelse. Lige som med ulven, lod hun næsen glide ind i hans våde hår. Tog duften af ham ind, og lukkede øjnene - så velkendt, og skøn og fantastisk. 
Bare.. lad det hele komme ud Carl.. jeg er her - det skal nok gå, det er jeg sikker på. Før du ved af det, så kan jeg huske dig igen.” Hviskede hun, og knugede sine arme tættere omkring ham. Hele hendes sjæl gjorde så ondt grundet ham, hvem havde dog gjort ham så ked af det? Var det hende, for i så fald - så ville hun gøre hvad det skulle tage, for at gøre det bedre igen. 

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 08.09.2020 11:03
I det at Evlyns arme lagde sig omkring ham, reagerede Pax instinktivt. Straks vendte han rundt på stolen og greb om den anden, pressede sit våde ansigt ind mod hendes bløde mave.
Pax klamrede sig til hende, imens hans krop rystede af tårer og selvom han var stille, selvom det kun var hans overfladiske, paniske vejrtrækning, der afslørede, at han græd, kunne der ikke herske nogen tvivl om, at han var ulykkelig.

Han vidste ikke hvor længe, han sad sådan og knugede Evlyn – hans Evlyn – indtil sig. Det kunne have været minutter, det kunne have været timer, Pax ville aldrig finde ud af det. Da han omsider kunne begribe, at også havde en mund, der kunne snakke, hakkede han: ”Det – er min – skyld.” Han vidste ikke, om det var nok; om Io forstod, hvad han mente – at det var hans skyld, hun ikke kunne huske ham. Alligevel kunne Pax ikke sige mere, for realiteten af, hvad han havde forårsaget, ramte ham igen og atter begyndte hans skuldre af ryste afslørende.
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 08.09.2020 11:14
Hun lod ham vende sig rundt, ligge hans hoved mod hendes mave. Og mens han blot fik grædt ud, lod hun sine fingre glide igennem hans hår. Beskyttende lyde forlod hendes mund, i håb om at hun kunne få ham til at falde ned, men ellers blev hun bare stående. 
Dampen fra den varme te forsvandt lige så stille, regnen hamrede mod vinduerne og døren der rev og sled i dens hængsler. Men ud over lyden fra naturen, var der kun Carls hulk og Io’s forsøg på at få ham til at falde ned igen. 
Da han endelig begyndte at snakke, hørte hun godt ordene. Det er hans skyld? Hun satte sig ned på hug foran ham, og fangede hans ansigt med hendes hænder. Lige så stille lod hun sine tommelfingre glide hen over hans kinder, for at fjerne de tåre der gled ned af hans øjne. “Det skal nok gå alligevel, lige meget hvad der er er sket - så er der altid en løsning. Bare rolig Carl - jeg er helt sikker på vi nok skal finde en løsning ikke?” Sagde hun og lagde hendes pande mod hans. 

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 08.09.2020 11:29
Pax tabte pusten i det, at Evlyn sagde hans navn. Hans rigtig navn. Hendes beroligende ord var livgivende, også selvom han vidste, han ikke fortjente dem. Stadig kunne Pax dog ikke se sig fri for at nikke, ivrig efter at behage dette nye væsens så blide, så umiddelbare omsorg.

Da Evlyn forsvandt ned på hug, fulgte Pax ivrigt efter; drevet af instinktet, behovet og begæret efter, at være tæt med den blonde kvinde igen. Det virkede som en evighed siden sidst, og Pax havde ikke værdsat det nok. Nej, han havde berøvet dem begge øjeblikke som disse, øjeblikke hvor de kunne forsvinde i hinanden.

Og sæt nu, han aldrig fik det igen? Tanken var giftig i sin egoisme, men den slog rod, som den mest kamp- og overlevelsesdygtige type af ukrudt, og Pax nåede ikke at stoppe den eller sig selv, før, at hans læber søgte Evlyns egne.

Io’s læber.
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 08.09.2020 12:01
De blå funklende øjne kiggede på manden foran sig, med en uskyld som Evlyn aldrig kunne finde frem. En uskyld som ikke var blevet ødelagt, af flere år tortur af sind og krop. Nej dette var en kvinde, som der hvilet i hendes natur omkring at være venlig og god mod menneskerne omkring hende.
Den lille pige, der havde siddet og plukket og lavet blomsterkroner og lavet brød og hjulpet til på gården. Hun var der stadig, med et smil på hendes læber - trods sorgen over hendes mor ikke længere var blandt dem.

Men hvad der skete som det næste, kom ganske tydeligt bag hende. Noget blødt ramte hendes læber, og de blå øjne betragtede nysgerrigt hans ansigt. Inden hun lagde nogle fingre mod hans ene kind. Og trak sig langsomt væk. “Var - kyssede du mig lige?” Grinede hun en anelse og lod fingrene der havde nusset hans kind, glide hen over hendes egne læber. “Ehm..” mumlede hun og bed sig i underlæben - “Vil.. vil du måske gøre det igen? Måske, måske kan jeg huske noget mere?” Det var meget tydeligt, at hun egentlig bare ønskede at han igen kyssede hende. Og følelsen der havde bredt sig i hendes mave, var slet ikke til at tage fejl af. 

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 08.09.2020 20:28
Pax var nær drættet om i det, at Evlyn trak sig og han forstod kun hvorfor det efterfølgende øjeblik. Han vidste ikke, hvad han havde forventet – kun håbet på, og tanken fik ham til at skære en grimasse af sig selv. Troede han virkelig, han var en form for prins med magiske læber?

Evlyn – nej…
Io. Det var ikke længere Evlyn.

Ios fnis og efterfølgende opfordring fik Pax til at se op, hans tofarvede øjne store af overraskelse. ”Kunne du godt tænke dig, at jeg kyssede dig igen?”, spurgte han, hans stemme stille men så ivrig, at selv han kunne høre det.
Det vil jeg gerne. Rigtig… gerne.
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 08.09.2020 20:55
Hun løftede det ene bryn og kunne ikke lade være med at fnise en smule mere. Og hendes kække smil, der gjorde at smile rynkerne omkring næsten blev endnu mere tydeligere, det som der var så tydeligt Evlyns signatur smil - og tydeligvis også var noget der var at finde hos Io. 
Varmen bredte sig dog yderligere, som han sagde han gerne ville kysse hende igen - rigtig gerne endda. Som gjorde at hun satte sig lidt bedre til pas på gulvet. "Jamen så.. skulle du så ikke kysse mig igen, hvis du gerne vil?" sagde hun kækt, og lod fingrene glide hen over hans kinder, inden at hun lod dem glide ind i hans hår. Havde hun måske en ting med hår, pels? Siden hun hellere ikke kunne lade være med, at røre da han havde været ulven.

Hendes læber skilte sig langsomt, som hun betragtede ham med spænding - ville han så gøre det? Eller også måtte hun jo tage skridtet, selvom hun ikke kunne huske at hun egentlig havde kysset med en mand før. Havde hun det? Måske var det også grunden til, hun så gerne ville igen - bare en lille bitte smule, så hun kunne være helt sikker på om hun vidste hvordan man gjorde - eller ej. 

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 08.09.2020 21:35
Pax sank en klump i halsen og nikkede dernæst spædt. Jo, det burde han jo – men hvorfor var det så svært? Hvorfor følte han sig… genert?

Io”, lød det mumlende, som Pax smagte overvejende på det nye navn. ”Io. Har du… kys- nej, glemt det. Jeg vil ikke vide det.” Pax rømmede sig en sidste gang og lod sine hænder glide ned langs Ios krop, den, han havde mærket og elsket med utallige gange. Pludselig, og ud af ingen ting, sprang tårerne frem for endnu engang, og Pax hvæsede af luften.

Undskyld. Jeg- jeg savner dig bare… jeg savner Eve”, hviskede han, hans stemme grådkvalt. Hans greb om Evlyns bløde hofter blev strammere og Pax lænede sig dernæst frem, og tog Evlyns læber med sine; ivrig, grådig og med så megen kærlighed, han overhovedet kunne møve ind i det alt – alt – for korte øjeblik.
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 08.09.2020 21:50
Hun nikkede langsomt, som han sagde hendes navn. Hendes blå øjne der kiggede op mellem øjenvipperne. Men det som der skete som det næste, havde hun ikke regnet med. Sådan som han hvæsede efter luft, som var han skadet eller der var noget galt. 
Hun så tårerne der gled ned af hans kinder, og det gjorde så ondt - det hele hendes krop gjorde så ondt, da hun så hvordan han ikke kunne hænge sammen som en person. Sådan som de sad og der på det kolde hårde gulv, hvad kunne hun gøre for at det blev godt igen? 

Igen ramte deres læber dog hinanden, ivrigt og grådigt. Men hun mærkede noget andet, kærligheden der lå bare kysset. Og hun tog mod det, lod hendes krop glide tættere ind mod hans - som kunne hun ikke få nok af sensationen. Det var så velkendt, og alligevel slet ikke genkendelig. 
Hun trak sig væk fra ham igen, hendes åndedragt mere hektisk end før. "Carl - du, du kaldte mig Eve, hvem er det?" spurgte hun forsigtigt, og lod hendes fingre glide hen over hans ansigt. "Jeg er så ked af det, så ked af jeg ikke ved hvad jeg betyder for dig - men jeg kan mærke det, og jeg vil rigtig gerne blive her.. sammen med dig, vil det hjælpe? Kan det gøre noget af sorgen bedre igen?" hviskede hun svagt mod hans læber. 

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 08.09.2020 22:14
Pax’s skuldre begyndte atter at ryste, men denne gang fulgte den øvrige krop troligt efter. Stadig forblev hans hænder om Evlyns sider, som kunne hun forsvinde hvert øjeblik og skulle hun netop gøre det, at Pax så ville visne bort og blive til ingenting.
Det var nemlig det, han frygtede. Forsvandt hun, var der ikke mere tilbage at blive for – da ville Pax nemlig blive overflødig. I ham havde der nemlig altid boet et paradoks; Pax havde, siden han var kommet til Dianthos, kæmpet med næb og klør for de finere ting i livet; retten til at overleve og selvbestemmelse, alt imens hans tanker altid havde fortalt ham, at det i sandhed var helt og aldeles meningsløst alligevel. Forlod Evlyn ham, var han ikke sikker på, at han kunne kæmpe mod overbevisningen for endnu engang.

Du betyder alt for mig”, hviskede han, hans stemme hakkende, som hans vejrtrækning atter blev hektisk og ujævn. ”Alt. Io, du betyder alt. Jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre – uden dig. Bliv. Bliv her.” 
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 08.09.2020 22:42
Alt for ham? Hun betød - alt?
Det var en utrolig ambivalent, for på den ene side var det jo en helt fantastisk ting at få at vide. Men det var også mærkeligt, når man ikke helt kunne gengælde de samme følelser. 
Hun tog vejret dybt ned i hendes lunger, og hun lod fingrene glide hen over hans kinder. Hun satte sig således på plads, at hun kunne kramme ham ind til sig. Lagde hoved oven på hans, lukkede øjnene og begynde at nynne melodien hendes mor altid havde brugt, for at få hende til at falde til ro.
"Jeg går ingen vegne" hviskede hun langsomt, som hun nynnede videre. Lod fingrene stryge ham hen over håret, og bare - sidde i øjeblikket af hvad de følte. Det var hvad hun kunne gøre for ham. Ikke så meget andet, ikke før hun forhåbentlig kunne huske, hvorfor at han betød så meget for hende. For det måtte han jo gøre, når at han sagde at han ikke vidste hvad han skulle gøre hvis hun ikke var her. 
Hun tog en dyb indånding, det hele var så mærkeligt - især fordi det var velkendt. 
"En dag, så skal jeg nok huske - det ved jeg, bare - vær overbærene omkring mig? Min mor sagde altid, jeg havde krudt i røven, og løb mine egne vegne. Men jeg var altid loyal, næsten til en fejl." grinede hun, og lukkede øjnene i igen, som hun knugede ham tættere ind på sig.  

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 08.09.2020 23:13
For anden gang den aften begyndte Pax at hulke stille. Nok forsøgte Io at berolige ham, men lige meget hjalp det, for –

Det var ikke Evlyn. Uanset hvordan han vendte og drejede det i sit hoved, uanset hvad, han forsøgte, at bilde sig selv ind, så var den blonde kvinde ikke længere dén, han elskede. Hun var borte og uvisheden om, hvorhenne hun var i mørket af hendes sind, og om hun nogensinde ville dukke frem igen, var så knusende en følelse, at Pax ikke kunne tåle dens magt. For det var netop det, at det var; en art sygdom, der gjorde hans krop feberramt og koldklam, uden at have noget i sig, den kunne bekæmpe. Og derfor bekæmpede den sig selv; åd alt op indefra, destruerede alt det, han havde brug for at overleve.

Pax’s hænder gled om på Ios ryg, hvorefter han satte fødderne i trægulvet og trak dem begge op at stå. Det var ikke svært. Den blonde skikkelse var lille, både i højde og vægt. Det var heller ikke svært for Pax, at begynde at bevæge sig over mod sengen eller at kysse den bløde hals grådigt.
Bliv – hos mig.
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 09.09.2020 09:01
Noget prøvede at kredse, en følelse af at kroppen ikke længere var hendes kom lige så stille frem. Som da Carls fingre bevægede sig hen over hendes ryg og greb fat omkring hende. Den måde han løftede hende op, og bevægede sig over mod sengen. Der var noget så voldsomt velkendt ved det, og det var ikke hendes minde - det var noget andet, en mørke - klamme fingre der greb fat omkring hendes sind.
Jeg.. ved ikke hvad, hvad sker der.” Mumlede hun forvirret, som hendes krop ramte sengen, og de blå koral øjne kiggede op mod Carl. Også svømmede det, og hun blev blank i sit hoved. Ingen følelser minder og - 

Pax?” Hviskede Evlyn og stirrede trodsigt op på ham, så han var kommet tilbage nu!? Var det sådan, han troede bare han kunne valse ind i rummet - også - vent, var hun i en seng? 
Hun fløj op og daskede ham på skulderen.
Du kan da ikke bare tro, at alting bliver bedre, ved vi har sex sammen din idiot!” Råbte hun, men den vrede og sorg der havde været før han var gået, var tydeligvis erstattet med den samme kant - den samme trodsighed, som når de ellers havde skændes mod hinanden. Og selvom hun stadig følte sig forrådt, var den følelse ikke så stærk længere? Mærkeligt. 

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 09.09.2020 09:23
Pax skar en grimasse, forvirringen tydelig, til trods for de salte tårer, der stadig løb troligt ned af hans indsunkne kinder. Evlyns dask mod hans skulder registrerede sig kun som et svagt ekko, men han vaklede tre skridt tilbage, som havde den blonde kvinde slået ham med al den kraft, hun overhovedet kunne mønstre. ”Du… Evlyn?”, spurgte han skingert, selvom Pax allerede kendte svaret.

Det var Evlyn. Ikke Io der stirrede rasende op på ham. Men hvordan…?

Pax tabte pusten og snerrede af luften i det, han dernæst drejede rundt på hælen og formålsløst skridtede længere ud i hyttens lille køkken.
Kan du ikke huske – du – var ikke dig selv!”, udbrød han, hans krop dirrende af den overvældende følelse af lettelse og koldklam forbløffelse. Pax mærkede, hvordan den så velkendte feberramte tilstand begyndte, at snige sig ind i hans krop men han ignorerede den, og vendte sig atter mod Evlyn. ”Du var – Io. Du vidste ikke, hvem jeg var! Du kunne ikke huske det! Og – jeg – jeg havde bare brug for at mærke dig! Jeg ved sgu da godt…at det ikke ville fikse noget.
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 09.09.2020 10:28
Havde han helt tabt forstanden? Hvad mente han med at hun ikke var sig selv? Nej selvfølgelig var hun ikke sig selv! Han havde forladt hende, forladt hende. Han havde forvandlet sig til en ulv, hun ikke vidste han kunne - og løbet sin vej! Og nu begyndte han at rable omkring at hun havde været Io?
Jeg er Io! Har du glemt at det er mit rigtige navn?” Sagde hun irritabelt, og lagde armene over kors, som hun løftede sit ene bryn og lagde armene over kors. 
Mærke hende? Hvorfor gik han så væk igen? 
Hun sukkede tungt og irritabelt, for hun var stadig vred på ham. Hun var stadig sorger og skuffet over, at hun var blevet efterladt i uvisheden. Efterladt til hendes eget selvhad og problemer - men han var her nu. Og de måtte vel hellere snakke omkring tingene.
Jamen hvorfor går du så væk fra mig?” Brummede hun, og stirrede ham trodsigt ind i øjnene, nu da han havde vendt sig mod hende igen. “Og hvorfor løb du din vej!?

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 09.09.2020 21:12
Pax skar en grimasse og snurrede rundt på hælen for endnu engang, pludselig pinlig bevidst om sit våde ansigt. Forandringen var sket på et øjeblik men havde samtidig formået at tage en evighed, og Pax’s tanker kæmpede for at følge med. De arrede hænder fløj op i det askegrå hår og han ruskede i det, mærkede frustrationen i hans mave, der vendte og drejede sig krampagtigt.

Ikke længere kunne han tænke. Ikke længere var han i kontrol – hverken over sig selv, den blonde kvinde eller hele den forbandede affære, de stod i til halsen. Og Pax kunne klare mange ting, men at miste følelsen af, at bestemme slagets gang, var så afgjort ikke en af dem.

Jeg har ikke glemt det”, snerrede han mellem sammenbidte tænder, hvorefter han straks strøg hen til det maleri, Io havde betragtet med længsel i blikket. Pax pegede på det og slog dernæst hånden hårdt mod husets træ-væg. ”Du stod og gloede på det der, indtil du selv kom i tanke om, at det var dit navn! At du havde brødre, at du var datter af en bonde! Det var dig, der glemte, hvem jeg var!”, udbrød han, lige dele højt og skingert, alt imens de tofarvede øjne flygtede søgende henover Evlyns ansigt. ”Og nu – nu – er du – Evlyn igen!” 
0 0 1

Trådnomineringer:

Nomineret af: v0idwitch
Nomineringsårsag:
“Pax og Evlyn, der kæmper mod hinandens- og egne følelser, giver nok spice til at konkurrere med Indien om eksporten!! For ikke at snakke om måden, de håndterer de små børn på - jeg bliver endnu mere skruk end jeg allerede er!!! domestic bliss i dens smukkeste form. For slet ikke at komme ind på, hvordan Pax omtaler sin tidligere romance med Juno og den skam, han bærer på, i forhold til at have været sammen med én, der er betydeligt yngre. Men jeg må indrømme.... bedst af alt... er at de to karakterer har så meget at snakke om. Der er aldrig et kedeligt øjeblik. Deres bander, deres planer, deres følelser, deres børn, deres venner. Deres liv er så komplicerede og fyldt med andre karakterer og modstridende agendaer.”

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 7