Kender jeg ikke dig

Nyala

Nyala

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 04.11.2020 18:47
Det var ikke et forlegen udtryk hun mødte fra Zane, det havde hun hellere ikke forventet. Det lignede faktisk at han tænkte ’Åh pokkers provokerende tøs’. Nyssa smilede indvendig for det faktisk præcis det hun havde villet. Provokere ham ud på alle grænse, selvom det nok i sidste ende kunne bide hende i røven.

Hun grinte lidt hans svar og drillede lidt igen ”Tøsedreng” hun kunne bare ikke lad vær, med at prikke til ham. Især fordi han var så stålfast.

”Tror du kan vente så længe?” drillede hun lidt. Det var ikke til at vide, hvor længe hun skulle være så ung eller om hun faktisk blev vant til dette nye, udsende og beholdt det. Nyssa vidste godt med sig selv at det ville hun ikke, en ældre krop gav bare nogle andre friheder.

Nyssa havde efterhånden ligget i karet i stykke tid og kunne endelig begynde at gnide blodet af, det var dog stadig ikke nemt og hun så lokkende mod Zane ”Det her ville være langt nemmere, med din hjælp” sagde hun blot konstaterende, med en lidt lokkende stemme. Nyssa var spændt på om han overhovedet ville flytte sig fra sengen før hun var færdig.
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 08.11.2020 12:36
Han fnøs ad hendes kommentar, og satte sig så op, mens han kiggede lidt på hende.
Mavemuskler eller ej, så var der lige et par småproblemer;
"Du har ingen kvindelige former... nok er maven det som tiltrækker mig mest, men din ligner også et barns, hvilket ikke er tiltrækkende."

Bum. Færdig.

"Min personlige regel er femten og over. Aldrig under, om det så bare er kroppen og ikke sjælen, betyder intet." kom det fra ham.

Han rejste sig dog op, og begav sig hen til hende.
"Jeg venter gerne, Nyssa. Du er bestemt ikke en dårlig partner, selvom du kan være ganske provokerende." sagde han med et skævt smil, inden han satte sig på hug for at hjælpe hende med det størknede blod.
Nyala

Nyala

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 14.11.2020 19:35
Nyssa grinede bare ad ham. Han havde dog ret, det eneste rigtige kvindelige ved hende var hendes yderst lange hår. Uden det, kunne hun sagtens have været en dreng. Nyssa bekymre sig ikke så meget om det, men et svagt nag strøg igennem hende. Hun savnede trods alt sin krop. Hun nød at føle sig som kvinde. Bruge sin smidighed og flirtende natur, det gik ikke med denne krop. Ingen ville noget med hende eller som hun kunne lokke. Nej hun måtte bruge barnelist, som hjælp mine forældre er væk. Det var ikke hendes stil, men hun måtte gøre sit bedste for at få noget godt ud af situationen.

”Det fint Zane, men det ikke til at sige hvor utålmodig du kan blive” svarede hun drillende med et let smil. Det stod klart for Nyssa, at han ikke ville røre hende, men det betød ikke at han kunne holde til at vente. Nyssa vidste hun var noget specielt for ham. Nok en af de meget få der faktisk kunne nyde hans sadistiske lyster, samt være provokerende overfor ham og slippe fra det.

Hun grinte ”Du kan lide mig for det” svarede hun. Nyssa havde lidt svært ved tror på, at han kunne vente. Nyssa ville nok alligevel være den blev mest utålmodig, ikke for at være sammen med Zane. For at have en mere ’normal’ krop. Nyssa ville da få det bedste ud af tiden som barn, men den tid lå også tilbage.

Nysse smilede som han begyndte at hjælpe hende. Hun rakte ham en svamp hun selv havde brugt, så ville han i det mindste ikke røre så direkte. 
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 14.11.2020 19:48
"Heh... jeg skal nok kunne vente, Nyssa." svarede han roligt, og ganske selvsikkert.
"Men næste gang, så sørg for at blive forbandet til at være minimum femten, okay?" tilføjede han med humor i stemmen.
Det var en lidt sjov situation... men samtidig kunne han sagtens forstå hvis det frustrerede hende grusomt.
Nyssa var trods alt en kløgtig dæmon, som formåede at bruge sit udseende... og så var der o også en vis, seksuel lyst i hende!

Intet af det kunne hun rigtig bruge lige nu.

"Det ved du, at jeg kan." bekræftede han med et let grin, før han tog imod svampen.
Han hjalp hende med at vaske det størknede blod af, som om det var fuldstændig normalt.
"Det er en del blod... hvad gjorde du dog ved dit offer?"
Nyala

Nyala

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 03.12.2020 13:13
Nyssa grinte blot af hans svar. Hun sagde ikke yderligere til det. Nyssa kunne ville ellers gerne se en Zane nærmest bede om hendes opmærksomhed på den måde, selvom hun inderst inde ikke troede på at det nogensinde ville ske. Dels fordi Zane nok bare tog, når det kom til stykket og eller gik sin vej, uanset ville han blive tilfredsstillet. ”Jeg skal forsøge at præge min forbandelse, men jeg nu tilfreds med, at jeg forsat er en pige” drillende hun lidt. Forbandelser var noget værre noget, sjove, men kunne også være udfordrende.

Hun smilede, som han blot bekræftede hendes udsagn. Nyssa sad roligt og lukkede svagt sine øjne i, imens han begyndte at gnubbe på det størknede blod hun ikke selv havde formået at få af.
Nyssa smilede lumsk og sagde tilfreds ”Jeg skar i hovedpulsåre og den sprøjtede en del, samtidig var tørstig og jeg ville ikke vente til det blev koldt” grinede hun lidt afsluttende. Hun havde da drillet sit offer og bundet dette fast inden. Det var derfor med fuldoverleg. ”Ønsker du flere detaljer?” drillende hun en anelse. Nyssa vidste faktisk ikke, om Zane nød at tage andres liv, som hun gjorde. Hun var ikke i tvivl om at han havde dræbt, nok også flere gange, men om det var en nydelse var hun faktisk i tvivl om.
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 04.12.2020 17:24
"Hah, ja det forstår jeg godt. Tænk hvis du var blevet forvandlet til en mand? Ved ikke hvad jeg ville gøre, hvis jeg blev forvandlet til en kvinde..." sagde han mens han fortsatte med at skrubbe blodet af hende.

Zane lyttede stille til hendes korte forklaring.
En hovedpulsåre? Det så nærmere ud som om hun havde skåret personen op og så rullet sig i skidtet.
"Det går," sagde han,
"Men godt at du formår at have det sjovt, trods forbandelsen."

Han havde begået nogle blodige gerninger, men det var aldrig dét, der gjorde det for ham.
Det var Nyssa's ting - og ærligt, det var en af de ting han fandt tiltrækkende ved hende.
Hun var grænseløs!
Nyala

Nyala

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 05.12.2020 09:18
Nyssa grinte lidt, hende som mand. Det på sin vis nok være sjovt, men hun ville bestemt savne at være kvinde ”Den eneste fordel ved, det er at ingen aner hvem jeg er” svarede hun blot, med et let smil. Nyssa formåede at se lettere positivt på en forbandelse. Nyssa kunne sagtens være skeptisk, men det lå ikke til hende. Hendes humor fik sat en stopper for det. En mand i forklædning kunne dræbe langt flere og måske endda kommer ind steder, Nyssa aldrig helt kunne.

Nyssa havde da også ladet blodet flyde godt udover hende, som om hun tog et brusebad. Hvem nød ikke et varmt bad?
Nyssa smilede, og blev bekræftet i at Zane ikke nød den slags. Ikke på samme måde, som hun gjorde. Det generede hende ikke, men hun elskede som at sige, at have venner der havde samme interesse. Dele en tortur oplevelse med en anden, var der bare noget specielt med eller nyde blod blot tappet. Det lå måske blot mere til dæmoner. Hun var faktisk slet ikke klar om en mørkelver drak blod.

"Drikker dit folk overhovedet blod?" spurgte hun nysgerrigt og så op mod ham. Hun så, så barnlig og nærmest lidt uskyldig ud. Især når al blodet lige så stille forsvandt fra hendes krop. Det lange hår lå langs hendes krop og dækkede faktisk det meste af hendes krop eller flød roligt rundt i badekarret. 

”Jeg kan slippe afsted med nogle andre ting, skulle jeg blive eftersøgt vil de aldrig finde mig” sagde hun lettere selvtilfreds. Hun troede fast besluttet på at denne forbandelse aftog på et tidspunkt også ville ingen finde hende, ud fra den beskrivelse hun havde nu.
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 09.12.2020 14:43
"Sandt! Jeg genkendte dig dog." pointerede han.
Nok så hun anderledes ud, men hun lignede stadig Nyssa - ansigtet var lidt det samme, selvom kroppen var flad som et vaskebræt!

Og så naturligvis den lille detalje med, at hun havde været smurt ind i blod.
Det var en Nyssa-ting.

"Jeg tænker nok at nogle gør det, om ikke andet såp for overtro eller skræmme-effekt. Mange mørkelvere virker sadistiske... og ofte går de længere med tingene end jeg gør. Jeg er nok også mere... hmm... kræsen end mange andre." sagde han og smilede let.
Jep. Hans lille, sadistiske besættelse var ret 'målrettet'.
Der var ikke meget sjov i at flå negle af eller skrælle huden af en eller andens arm.

"Det er et under at du ikke allerede er eftersøgt." sagde han så, mens han skrubbede det sidste blod væk.
Nyala

Nyala

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 13.12.2020 08:12
”Det fordi, du samtidig kender mig” forsvarede hun. Nyssa vidste godt der var visse ligheder, men andre hun havde kendt, kunne ikke genkende hende. Hun følte sig derfor sikker, men hun vidste også inderst inde, at det var en farlig leg. At være sikker, kunne man sjældent være.

Det lød ikke til, at de nød det. De gjorde det af tro? ”Det gøres ikke af lyst til smagen?” spurgte hun, nysgerrig på om det blot var for overtro og skabelse af frygt. Nogle dæmoner gjorde det nok også at skabe frygt hos andre, men Nyssa vidste også at langt de fleste nød et varmt glas blod. Især når blodet kom fra det rette sted. Nyssa små grinte lidt af det sidste, så sandt. Han var bestemt kræsen. For kroppen skulle besidde visse ting før han vil udføre sine sadistiske lyster. Den del havde hun erfaret.

”Ja, men når normalt dræber – har jeg også set på vedkommende et stykke tid. Netop for lære dennes vaner, på den måde kan jeg sikre mig at der ingen vidner er” sagde hun roligt, nærmest stolt over at være god til det. Det var også en del af hendes arbejde at opsøge, afvente, få informationer og derefter likvidere. Nyssa kunne, hvis hun ville torturere transportere sig selv sit offer væk relativt let, så ingen aldrig ville høre dennes skrig eller rædsel.

Zane gjorde et godt stykke arbejde med storkende blod, og hun var efterhånden helt ren. Hun så kort ned af sig selv og smilede svagt. Selvom hun nød at have blodet på sig, var det også rart at være ren. Nyssa rejste sig derfor op, stod lidt før hun tog et klæde om sig for at tørre. 
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 13.12.2020 12:35
"Sandt." sagde han med et smil.
Han kendte hende godt nok til at kunne lide hende - blodindsmurt eller ej.
Det var dog en farlig leg hun havde gang i... men på den anden side, var den vel ikke værre end det, hun nu plejede at bruge sin tid på.
Nyssa var en sadistisk, blodtørstig dæmon, og hun holdt sig ikke tilbage fra disse bloddryppende lyster!

"Jo, måske for noget. Jeg er ikke selv til smagen af blod, men det kan vel sammenlignes lidt med at skulle 'lære' at drikke vin." sagde han roligt, som om det var lige så normalt at drikke blod, som det var at drikke vin.

Han kom med et sadistisk smil ved hendes næste ord.
Så hun brugte tid på at gøre det mere sikkert for hende, før hun slog til?
"Det er klogt," sagde han,
"Det ville være en skam hvis du en dag blev fanget."
Ikke at han så det ske i den nærmeste fremtid!

Da hun endelig var ren, og rejste sig op, vendte Zane blikket væk fra hende.
Nok var hun for ung af udseende lige nu, men hun var stadig en pige - og lige nu syntes det rigtigt at overholde visse regler!
Nyala

Nyala

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 16.12.2020 19:10
Nyssa vidste godt at hun levede sit liv farligt, nogle ville nok sige dumdristigt. Nyssa vidste også at ville hendes liv være værd, hvis hun ikke fik lov til være den hun var. Intet, det ville være kedeligt og ikke det værd.

Hun nikkede roligt, nogle af dem gjorde det af lyst. Der fandtes helt sikkert også dæmoner som ikke brød sig om det. Nyssa kunne umiddelbart ikke huske et tidspunkt hvor det ikke smagte godt. Noget kunne dog smage bedre end andet. Nyssa grinede lidt, af han ikke brød sig om det og svarede ”Eller måske fordi, du ikke har smagt det rette” Nyssa vidste ikke hvorfor, men kvinder der var jomfruer, smagte blot bedre end andre. Deres blod var mere sødt mere rent, end en mand der havde drukket i flere år.

Nyssa grinte blot, han kendte tydeligvis ikke til hendes teleporteringsevne. Det skulle være en særpræget celle før denne ville kunne holde på hende. Trods det ville hun ikke forsøge at friste skæbnen, hun ville altid forsøge at snige sig ud af situation før denne ville eskalere. ”Bestemt, men mon ikke det hele nok skal gå alligevel” sagde hun ganske roligt. Nyssa havde også kontakter, der måske ville gøre at nogle vidner forsvandt eller ville hjælpe med at befri hende. Ellers måtte hun desværre tage konsekvensen.

Imens Nyssa fik sig tørret, så hun mod Zane der var vendt væk hende. Hun smilede for sig, han ville bestemt ikke se på hende bare for at se på hende ”Du er skør” sagde hun med et lille grin. Han havde jo netop skrubbet hende i badet. Nyssa fik taget en mørkeblå kjole på, som hun hurtigt havde teleporteret frem.
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 26.12.2020 16:07
"Måske ikke." svarede han.
Blod havde aldrig rigtig sagt ham noget, men han var da ikke imod tanken om, at det sikkert kunne smage godt!
Han havde hørt det omtalt som vin før, med stor forskel på de forskellige 'typer'.

"Åh, jeg er sikker på at du har nogle tricks. Det ville ikke være let at holde på dig, hvis man fangede dig." sagde han så med et smil.
Han kendte faktisk ikke hendes evner - hverken den med berøring eller teleportering.
Det var ikke noget hun havde fortalt ham om.
Men han kunne jo gætte!

"Skør? Mig? Neej da... jeg er helt normal." jokede han, men kiggede stadig ikke i hendes retning.
Nyala

Nyala

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 16.07.2021 20:40
Nyssa smilede blot af hans svar. Mon hun en dag kunne lokke ham til smage noget blod, blod der faktisk smagte lækkert og ikke det skidt, som det lød til.

Hun smilede drillende “Jeg kan et par stykker, du er måske nysgerrig på hvad jeg kan?" Sagde hun lidt drillende, for at se hvor nysgerrig han var.

Hun grinte let "jo, meget skør" trods at hun var en lille pige af udsende. Med kjolen lignede hun lidt en kvinde, og især med hendes udstråling. "Så er jeg klar til ny ballade" jokede hun lidt, men hun ville ikke sige nej, hvis chancen bød sig for at de to kunne lave lidt ballade.
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 16.07.2021 22:01
"Nysgerrig? Ganske, når det nu er dig. Du er trods alt en af de mere interessante personer, jeg har mødt." sagde han. 
Zanes interesse for Nyssa var ikke noget han holdt hemmeligt for hende; hvorfor skulle han dog det?
Om det var hendes evner, hendes snilde, eller hendes krop, så var hun interessant.

"Okay, indrømmet. Jeg er ikke som folk er flest." sagde han og smilede skævt, mens han endelig vendte blikket imod hende.
Hun lignede næsten en voksen kvinde, eller en stor teenager i det mindste, i den kjole.
Men det lavede stadig ikke om på at hendes krop lige nu var meget, meget, meget ung...

"Det kan jeg se." sagde han og kiggede lidt på hende.
"Så hvad nu? Er du ude på et eller andet?"
Nyala

Nyala

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 22.07.2021 21:32
Hun smilede lettere lumsk, og tænkte at det ingen større skade ville ske ved at fortælle den ene evne. "Jeg kan teleportere, både ting, mig eller dig" afsluttede hun med et drille smil. De få der havde prøvet blev stort set altid dårlige eller sågar kastede op. Den anden evne hun besad ville hun ikke afslører. Det var for farligt, især med hans sadistiske lyster.

"Det ville også være en skam" afsluttede hun, Zane var Zane. Var han som andre, ville hun ikke have brugt så meget tid på ham.

Hun smilede tilfreds "hvad har du lyst til? Du ved jo, at jeg er næsten med på alt" dræbe, lave hærværk, feste, Nyssa var klar. Det eneste hun nok ikke ville være begejstret for ville være kinddans eller noget der indebar for tæt og længerevarende kropskontakt. Ungdomsforbandelsen havde også svækket hende psyke. Hun vidste med en som Zane kunne hun knække.
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 24.07.2021 11:13
"Teleportere?" han hævede det ene øjenbryn en anelse.
Hvilken fantastisk evne at have!
Det var praktisk på alle måder, og måtte give en vild følelse af frihed.
"Fantastisk evne."

Han smilede skævt ad hendes lille kompliment.
Havde han bare været en random bølle eller noget andet mere kedeligt, ville hun helt sikkert ikke have spildt tid på ham.

"Hmm..." kom det fra ham mens han overvejede,
"Da vi nok ikke kan finde en hurtig måde at gøre din krop et par år ældre på... må vi hellere bare lave lidt ravage et eller andet sted. Dog har du lige fået vasket blodet af, så at slå en eller anden ihjel er nok ikke sagen."

Han kiggede lidt på hende, og sagde så: "Overrask mig."
Nyala

Nyala

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 24.07.2021 15:46
Nyssa nikkede. “Bestemt, og yderst praktisk til tider” svarede hun med et smil. Når hun fjernede lig eller andre ting, som ikke skulle ses af andre - samt at rejse rundt i Krystallandet var let for hende, i forhold til andre der gik eller red.

Nyssa grinte let af hans lyst. “Jeg kan altid vaskes igen” grinte hun let. Nyssa havde stor set aldrig noge imod at få blod udover sig, det afhæng blot af hvis. 

Hun rystede let på hovedet, som han kastede bloden tilbage til hende “vi kunne drikke os fulde og ødelægge stedet her?” Sagde hun drillende, for at se om han truer at kaste sig ud i så meget ballade. De kunne blive eftersøgt af det, og Nyssa var alt lige bedre forklædt end Zane. Hun vidste ikke om han allerede var eftersøgt, eller han ønskede flere fjender så at sige. 
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 24.07.2021 19:00
"Bestemt." sagde han bare, og kunne nemt forestille sig hvor praktisk den evne var.
Alle de muligheder...!
Tænk hvor nemt det ville være at udføre en kidnapning...

"Hah, sandt nok. Det kan bare vaskes af igen."
Det fik ham til at overveje det... men på den anden side, så var dagen i dag måske ikke til tortur.
"Fulde? Med en trettenårigs krop, kommer det ikke til at tage lang tid for dig. Men det lyder ganske underholdende!"

Han var allerede eftersøgt, og havde været det længe.
Hvad betød lidt mere ballade?
Nyala

Nyala

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 24.07.2021 22:01
Hun smilede, hun kunne se at han tænkte på hvad det gav af muligheder. Hun havde da allerede et værelse uden dør og vinduer. Jaris den søde lille dæmon, savnede godt nok den dør. 

Nyssa smilede lettere lumsk "Ja, så er du nok nødt til at komme i bad med mig" Hun ville bestemt ikke være den eneste der var indsmurt i blod, slet ikke hvis de lavede ballade sammen. 

Hun lage hovedet let på skrå "Mener du ikke, at det vil gå hurtigt? Det er nok nemmere dig der måske er et problem" trods at Nyssa nød at drikke, var sjælendt hun drak så forstanden røg en anelse. Maksimalt et glas og med en hvad 13 årige krop ville det nok gå hurtigere end normalt. Derfor spurgte hun også forundret da han sagde det ville tag al for lang tid.
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 26.07.2021 14:57
Han hævede et øjenbryn ad hendes lumske smil.
"Det er der ingen chance for. Og selv hvis der var, ville det være ganske uskyldigt - altså ud over blodet vi ville vaske af." sagde han, og understregede endnu engang at hendes nuværende udseende var lige ungdommeligt nok.

"Hah, jo det er det jeg mener. Fik jeg det sagt på en anden måde?"
kom det så fra ham med et grin.
"En trettenårig krop kan bestemt ikke drikke meget, tror jeg. Et enkelt krus, og du er på den."
Hvilket, nu hvor han tænkte over det, måske var en ret dårlig ide... hvis hun var drillende over for ham nu, hvordan ville hun så ikke være hvis hun blev fuld?

"Måske vi skulle gøre noget andet."
sagde han og satte sig på sengen.
"Eller... vi kan sige tak for nu, og aftale at mødes inden alt for længe."
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, jack
Lige nu: 2 | I dag: 12