Men så trak Jaris hånden til sig, og rejste sig for at gå væk. Et kort øjeblik så hun en smule forvirret ud, da hun ikke lige var klar over hvad der skete, men det gik hurtigt op for hende at Olander havde bedt Jaris om et eller andet. I stedet for at se efter Jaris fladede hun blot lidt mere ud på stolen, og gav sig til at pille ved kruset. Hvis nu Jaris bare blev ved med at pille lidt ved hende, så vidste hun da at han ikke pillede ved andre.
Olander og Jaris forlod bordet og Alija og Lukas begyndte at diskutere lidt hvad der var okay og ikke okay i forhold til Jaris. Lukas mente ikke han havde gjort noget forkert, for han fik først at vide bagefter at Jaris var gift, og derfor ville de ikke være okay hvis Alija var sammen med ham, for nu vidste hun at han var gift. Alija fandt det bare ikke fair, hun ville også have det sjovt.
" Er du okay, Daffe? Du har været så stille i dag? " Det var Alija, der ikke længere gad diskutere med Lukas. Daphnie løftede blikket fra kruset med et let Hm? inden hun rettede sig op og satte sig ordenligt på stolen.
" Jaja.. Jeg havde bare en ubehagelig kunde i dag.. " undskyldte hun sig med, selvom det selvfølgelig var langt fra grunden til hun var stille. Alija spurgte straks mere ind til manden, og det blev samtaleemnet omkring bordet mens de to andre var væk.
Oppe ved baren bestilte Olander seks øl, med mindre Jaris gav udtryk for noget andet, og lænede sig efterfølgende lidt op af baren med fronten mod Jaris. Den ene hånd gled over ansigtet og kløede efterfølgende lidt i skægget, mens han så på Jaris.
" Sig mig, Bjork.. Er du virkelig Daffe fætter? " spurgte han direkte, og skævede kort over Jaris' skulder, for at se mod Daphnie. Den ældre herre sukkede kort og så tilbage på Jaris.
" Ikke fordi jeg skal blande mig i hvad hun render og laver... Eller i render og laver... Men Aksel er en god fyr.. Han elsker hende virkelig.. Jeg så jo helst han ikke blev såret.. " Der var ikke noget truende over hvad Olander sagde, blot oprigtigt omsorg og bekymring. Selvom han var en del ældre end både Daphnie og Aksel holdt han stadig af dem. Så dem nærmest som familie.