Hvad var denne kvinde ude på, hun virkede til at have nogle planer og tanker han slet ikke kendte noget til. Men alligevel var han helt klart nysgerrig efter at finde ud ad det, og han var meget sikker på at der ikke skulle komme noget i vejen for ham, for han skulle nok finde ud ad hvad hun havde af planer. Følelsen af hendes fingerspidser der strøg hen over hans brystkasse fik ham til at smile lusket. Han skævede kort hen til hans slange, før han lod hendes ord om at straffe ham på mange måder plante sig fast i hans hoved"Jeg kan godt lide lyden af mit navn fra dine læber"lød det fra ham i en kæk tone, før han gik tættere på hende, og bukkede sig for at samle hende op i hans favn. Derefter gik han hen imod døren for at gå ad lager rummet.
De kunne altid vende tilbage til det, men lige nu havde han andre planer. Hun var jo også selv lidt ude om det jo, eftersom hun lokkede så meget som hun gjorde. Han stod pludselig inde i stuen igen, og gik hen til sofaen i nærheden. Satte hende ned i sofaen, hvorefter han lænede sig en smule ind imod hende. Placerede en hånd på sofaryggen ved siden af hendes hoved, imens den anden hvilede sig på sofaryggen på den anden side af hendes hoved. Så kunne han stå afslappet foran hende, med en hånd på hver side af hende, og han lod sit ansigt nærme sig hendes en lille smule mere"Svært at straffe mig når jeg er lusket"drillede han med et glimt i øjet, som han lod hans pande hvile sig imod hendes så han kunne se hende i øjne. Hovedet lagde han på skrå, at hun endnu engang ikke havde haft noget at sige til at han bare havde båret hende ind i stuen og sat hende ned i sofaen, var ikke noget han tænkte over. Det var da også ligemeget, var der noget han ville så gjorde han det"Eller skal jeg gøre det nemt for dig"drillede han med et bredt smil som han blinkede til hende.