Det støver stadig

Ekthelion

Ekthelion

Historiker

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 2002 år

Højde / 203 cm

Lestat 23.03.2020 10:56
Ekthelion skyndte sig at hænge Leahs tøj ved et af de vinduer hvor solen stod ind så varmt og skarpt. Jeg havde heller ikke troet at knap et enkelt glas ville gøre dig så fuld. Sagde han roligt og grinte lidt over det. Da han havde hængt hendes tøj til tørre gik han i køkkenet, for at lave en spand med noget rent vand. Heldigvis havde han en tønde der var ganske vist ikke var fyldt op med vand, men hvis han bare lige kunne vippe den lidt. Det manglede da bare. Når jeg jo nu har drukket dig fuld. sagde han med en glæde i stemmen. Kort efter hørtes der et voldsomt bump og et kæmpe plask. Av for dælen. Han havde mistet balancen med tønden og havde fået tømt den ud over sig således at hans køkken nu sejlede i vand og hans tøj var blevet gennemblødt. Han blev hurtigt irriteret over, at ikke nok med at hans køkken sejlede i vand fordi han var klodset, men hans tøj var nu gennemblødt og da han væltede med tønden landede han på direkte på røven.
Ømmende gik han ind i soveværelse og stod egentlig som en anden tåbe at så opgivende på Leah.
Leah

Leah

Danserinde - Healer - Jæger

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 23.03.2020 15:58
Leah kunne slet ikke lade være med at grine lidt mere over det han sagde, og hun holdte rundt om kruset, men der gik ikke lang tid før hun drak lidt mere af teen. Det store plask kunne høres og hun satte kruset fra sig og kiggede rundt, før hun hørte hans stemme"Ekthelion!"råbte hun bekymret som hun hørte at han sagde av, som havde han slået sig.

Synet af ham da han kom ind i soveværelset fik hende til at grine lidt, men det var intet ondt.  Hun lod hendes blik hvile sig på hans ansigt, og hun lod hendes øjne glide ned over ham før øjnene landte på hans ansigt igen"Hvad skete der"spurgte hun undrende med et løftet øjenbryn. Hun lod fingrene kærtegne kruset lidt hvorefter hun drak lidt mere af teen. Hun kunne langsomt mærke, at hun begyndte at føle sig ædru igen, og nød teen lidt mere. Den havde hjulpet på samme måde som luften, og brødet havde hjulpet lidt. Det var virkelig rart.

Leah lagde hovedet på skrå og hun kiggede ned over sig selv, skulle hun tilbyde tæppet til ham, så han kunne varme sig lidt, og tørre sig"Er du okay"spurgte hun så undrende som hun kiggede en smule bekymret på ham.
Ekthelion

Ekthelion

Historiker

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 2002 år

Højde / 203 cm

Lestat 23.03.2020 16:14
Ekthelion stod der, i hans våde tøj og lignede en tåbe i kåbe. Jeg ville hælde noget vand fra tønden da jeg mistede balancen. sagde han med en rystende stemme. Det våde tøj var blevet koldt og klamt. Han begyndte stille at tage et par lag af, mens han med våde skridt gik nærmere sengen. Varmen jeg havde før er væk. sagde han, gemt under flere lag stof, som endte på gulvet i en våd bunke.
Han så kort på Leah, inden han overvejede sine næste ord, for han vidste at hun stadig var ganske nøgen under tæpperne, men turde han kravle ind til hende og dele det varme tæppe. Det var han endnu ikke helt så sikker på.
Han bukkede sig ned og samlede det våde tøj op, for at bære det ind i stuen, til Leahs. Jeg er straks tilbage. sagde han med en lattermild stemme. Hele episoden virkede uvirkelig og morsomt i hans sind.

Som han kom ind på værelset igen, havde han taget resten af sit tøj af og var stadig våd og kold. I den ene hånd havde han flasken med vin, mens han ansigt var rødmet, som en moden tomat. Er der plads til mig også? spurgte han svagt, med en meget flov stemme. Han stod rystende af kulde, mens han ikke anede hvordan hun ville reagere på hans nu nøgenhed, med flasken i hånden.
Leah

Leah

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 23.03.2020 22:42
Hun lagde mærke til hans røde ansigt og løftede et øjenbryn og lænede sig ind over ham, uden at tænke på tæppet nok gled lidt ned. Hun lagde en hånd ovenpå hans pande, som hun fik et bekymret udtryk på ansigtet"Er du okay, dit ansigt er meget rødt"sagde hun undrende og en smule bekymrende. Dog vidste hun selvfølgelig ikke, at det nok bare var hende der gjorde det.

Hun lyttede til det han sagde, og kunne ikke lade være med at grine lidt da han sagde at han mistede balancen. Det var slet ikke et ondt grin, men hun kunne bare forstille sig hvordan det måtte have set ud. Da han spurgte om der var plads til hende gav hun et nik med hovedet, og tog fat i tæppet og lagde det om ham. Så sad de begge to under tæppet, og det var enlig et varmt og blødt tæppe.

Flasken i hans hånd fik et bredt smil frem på hendes ansigt, og hun var tæt på at spørge om han skulle drikke, og om hun ikke måtte få lidt. Men det gik så op for hende at det nok var bedst at vente lidt. Hun rakte ud efter kruset med teen i,og drak en stor tår. Derefter tog hun nogle bider af brødet"Jeg kan også være uheldig"sagde hun opmuntrende med et stort smil imens hun kiggede hen på ham.
Ekthelion

Ekthelion

Historiker

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 2002 år

Højde / 203 cm

Lestat 23.03.2020 23:03
Da Ekthelion sad nogenlunde til rette i sengen, sammen med Leah, begge under det varme tæppe, tog han en slurk af vinen, hvorefter han så på hende med et meget flovt smil. Han kunne mærke at vinen varmede indefra, men vidste også at det ville påvirke ham på et tidspunkt. Flasken var trods alt nyåbnet. Jeg håber teen smager godt. sagde han roligt, mens han holdte på flasken med den ene hånd og støttede sig på sengen med den anden.

Han rykkede sig lidt frem i sengen, for at læne sig tilbage og slappe bedre af. Det var der han igen kom i tanke om at de begge var nøgne under tæppet. så tæt på hinanden, han kunne næsten ikke tro det, selvom at de i kilden også var nøgne og selv der sad ved siden af hinanden. Det var stadig ikke noget han var vant til. Du, eh, virker, øh, mere vant til nøgenhed, øh... Han fik aldrig rigtigt afsluttet den sætning, inden han igen tog en større slurk af flasken.
Leah

Leah

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 24.03.2020 00:26
Hun nikkede til at han spurgte hende om teen var god, det var den virkelig. Hun kunne godt lide det, og kunne sagtens drikke lidt mere af den.  Hun havde savnet at drikke te, så det føltes helt rart at endelig drikke det igen. Hun tog lidt flere bider af brødet, og drejede hovedet hen imod ham. Hun sendte ham et smil"Det er en god te"sagde hun med en venlig stemme.

Hun lyttede til det han sagde, og hun gav et nik med hovedet. Så smillede hun og trak benene op under sig, imens hun holdte rundt om kruset. Hun sørgede for at have skubbet fadet lidt væk, så det ikke ville blive tabt. Brødet lå stadigvæk derpå"Jeg er vant til at være det, jeg har det erhverv jeg har så har været nød til at vænne mig til at være nøgen uden problemer"sagde hun og kiggede ned i hendes krus. Hun tog en stor tår af kruset, og lagde hovedet på skrå.
Ekthelion

Ekthelion

Historiker

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 2002 år

Højde / 203 cm

Lestat 24.03.2020 00:40
Ekthelion så på hende med et akavet smil. Han var på en måde både imponeret og ked på samme tid. Kunne det ikke være dejligt ikke at skulle have det erhverv mere? spurgte han hende med en tydeligt mere sløret stemme. Han vendte sit blik mod flasken og tog endnu en tår. Han kunne godt mærke at vinen slå hårdt, men havde ikke umiddelbart tænkt at holde op. Han kunne nemlig også mærke at hans hæmninger var begyndt at lette.

Jeg kan faktisk rigtig godt lide dig. sagde han roligt, med en meget sløret stemme, mens han kiggede på hende med et kæmpe smil. Måske jeg alligevel skulle holde op med at drikke nu. sagde han roligt, mens han rystede på flasken for at mærke hvor meget der var tilbage i den. Eller.. Eller skulle du måske drikke med mig. kom det fra ham hvorefter han rakte hende flasken.
Leah

Leah

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 24.03.2020 01:15
Leah lyste en lille smule op da hendes blik landte på flasken, det ville nok ikke skade med en tår eller to. Selvom det sikkert ville ramme hende meget hårdt. Men måske det ville være hyggeligt hvis hun var lidt fuld, selvom det også var meget hyggeligt som hun lige nu var ædru. 

Leah lagde hovedet på skrå, og hun lod hendes øjne hvile sig på hans ansigt. Hun tænkte lidt over hans spørgsmål. Jo det kunne det, men det var hendes eneste måde at tjene penge på, og hun havde været så meget vant til det. Det gjorde hende ikke noget, det gjorde hende underligt nok glad"Jo men selvom det lyder underligt så gør det erhverv mig glad"sagde hun med et smil.

Hun satte sig lidt mere op, og trak tæppet lidt over sig, og hun betragtede vin flasken, hun vidste ikke helt hvor godt det ville være at hun tog en tår. Men det ville vel ikke skade, selvom hun sikkert ville blive ramt hurtigt igen"Kan du"spurgte hun helt overrasket som hun lod hendes øjne falde på ham.
Så satte hun hendes krus ned på fadet og rakte ud efter vinflasken"Gør det noget jeg tager en tår"spurgte hun som hun blinkede til ham.
Ekthelion

Ekthelion

Historiker

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 2002 år

Højde / 203 cm

Lestat 24.03.2020 01:31
Ekthelion gave hende flasken og smilede til hende. Ja jeg kan. sagde han bekræftende. Han kiggede noget på hende med et lettere forbløffet blik. Jeg kan godt se det som en mulighed for at tjene til dagen og vejen. sagde han roligt og puffede let til hende. Hvor efter han lagde sig helt ned, kiggede op på hende med en venlig smil. Hvis nu, rent hypotetisk, startede han roligt med at sige, mens han kiggede op på hende, du fik et tilbud så du ikke behøvede at tjene til føden på den måde længere, fortsatte han roligt, med et spørgende blik, ville du så tage imod det? afsluttede han og vente sig mod hende.

Mens han ventede på hendes reaktion lod han for første gang mærke til varmen der var under tæppet mellem dem. Igen kom han i tanke om at de begge var nøgne, denne gang rødmede han dog ikke så voldsomt, da han måske var ved at have vænnet sig til tanken om det. Mens tankerne fløj, kiggede han op mod vinduet, hvor han kunne se at der faktisk ikke engang var gået så lang tid som det føltes.
Leah

Leah

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 24.03.2020 02:02
Hun kiggede på ham og tænkte lidt over spørgsmålet, men hun havde faktisk prøvet det før. Hvor en person ikke havde betalt noget for en nat sammen med hende. Det var dog for noget tid siden, men hun gav ham så et nik med hovedet"Ja det ville jeg nok, jeg gør det ikke så tit"sagde hun og løftede en hånd op til hendes ansigt hvor hun kløede sig en smule i kinden.

Som han gav hende flasken tog hun imod den, og hun løftede flasken lidt op for at drikke lidt af den. Om det ville ramme hende igen vidste hun ikke, men lige nu tænkte hun ikke så meget over det. Hun kunne godt lide vin smagen, og løftede den lidt ned. Hun kunne godt mærke at det ramte hårdt igen, denne her gang var hun da heldig at hun sad ned, og ikke stod op.

"Drikker du tit vin"spurgte hun undrende og en smule nysgerrig. Hun lod hendes blik glide ned på flasken. Hun var ikke særlig god til navne på vin, og deres forskellige smage, og måske vidste Ekthelion noget om det. Hun kunne mærke at det gjorde hende nysgerrig. 
Ekthelion

Ekthelion

Historiker

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 2002 år

Højde / 203 cm

Lestat 24.03.2020 02:20
Ekthelion så op på hende igen da hun nævnte at hun allerede havde prøvet det før, men så vidt han kunne forstå, var det ikke en permanent ting. Jeg tænkte egentlig sådan mere langvarigt. sagde han roligt. Nok sagde han før at det var rent hypotetisk, men han havde faktisk overvejet tanken om at være sammen med en. Han rykkede lidt på sig, men stoppede bræt, da han kunne mærke hvor tæt på hinanden de egentlig var.

Da hun spurgte ham om han tit drak vin var han ikke helt sikker på hvad hun mente med tit. Jeg drikker vel vin en gang i mellem, hvis lejligheden passer. sagde han oprigtigt med en venligt smil. Han kunne mærke hvordan han begyndte at føle sig mere vovet. Han trak den arm der var længst væk var Leah ind under tæppet. Jeg.. Jeg synes faktisk at du er rigtig sød. sagde han akavet og prikkede hende let i siden.
Leah

Leah

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 24.03.2020 17:02
Som han pludselig prikkede hende i siden grinede hun lidt, og kiggede på ham. Det var heldigt at tæppet var stort nok til dem begge to. Sengen de sad på var også stor nok til dem, hvilket var rart. Hun valgte at tage lidt mere at drikke. Lige nu var det svært at stoppe for smagen var så god, og hun lod hendes blik glide ned over ham kort.

"Er det den her vin du drikker"spurgte hun undrende og nysgerrigt, da han havde nævnt at han drik vin engang imellem. Det kunne godt være det var den vin, eller en anden vin det vidste hun ikke. Dog var hun nysgerrig omkring det. Vinen slog pludselig endnu hårdere jo mere hun drak, og hun løftede en hånd op til hendes hoved. 

Sådan noget vin ramte godt nok hårdt. Måske hun skulle holde sig til teen, og undgå vinen lidt. Hun lod hendes blik hvile sig på brødet og kruset, hvor teen næsten var væk"Mange tak, jeg er glad for at du synes det"sagde hun med et smil imens hun kiggede hen på ham. Det var ikke noget hun var vant til at høre, overhovedet ikke.
Ekthelion

Ekthelion

Historiker

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 2002 år

Højde / 203 cm

Lestat 24.03.2020 17:30
Ekthelion der allerede var ved at være godt beruset af vinen, så roligt op mod Leah. Jeg har vist et par forskellige flasker der ude. sagde han langsomt men smilende. Han ville være sikker på at han fik sagt det rigtigt og tydeligt, for han vidste han var godt beruset allerede. Jeg kan dog ikke huske hvad de andre smager af. sagde han med en mild latter. Hans ene hånd var stadig ved Leah side, mens han lagde den anden bag hovedet.
Han kiggede kort ned langs tæppet inden han igen så op mod hende. Leah, prøvede han at sige med en mere alvorlig stemme, men brød ud i latter i stedet.  Jeg synes rigtig godt om dig og vil rigtig gerne lære dig bedre at kende. sagde han med en lidt sløret stemme på grund af alt vinen, men samtidig var han ikke i tvivl om at hun hørte ham. Det var jo ikke fordi han havde erklæret sin kærlighed til hende eller noget, men han nød bare virkelig selskabet. Han prikkede hende igen blødt og kunne godt lide hendes dejlig grin.
Leah

Leah

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 24.03.2020 20:17
Som han nævnte at han havde flere flasker sendte hun ham et smil, og kunne mærke hendes hoved begyndte at gøre ondt igen. Hun løftede begge hænder op til hovedet og prøvede at holde blikket på Ekthelion. Men det var som om hendes blik var sløret, og hun ikke rigtigt kunne se så meget.

Det alkohol slog da godt nok hårdere den her gang, og som hun hørte hendes navn ud ad hans læber løftede hun et øjenbryn. Hun var virkelig nød til at få lidt mere te, fordi hendes hoved begyndte at gøre lidt mere ondt. Dog kunne hun ikke lade være med at grine over sig selv"Jeg skulle aldrig have drukket lidt mere af vinen"grinede hun, som hun lænede sig lidt tilbage.

Som han prikkede til hende, grinede hun lidt mere og som hendes navn igen gav genlyd i hendes hoved stoppede hun. Hun holdte rundt om hendes knæ og rettede lidt på tæppet. Så lod hun hendes blik hvile sig på ham"Det er jeg glad for, jeg har aldrig hørt sådan noget før"sagde hun med et bredt smil, og hun puffede lidt til ham med skulderen. Hun ville da også gerne lære ham bedre at kende, og hvis hun ikke havde nævnt det var hun sikker på at det nok skulle komme.
Ekthelion

Ekthelion

Historiker

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 2002 år

Højde / 203 cm

Lestat 24.03.2020 23:31
Ekthelion lo kort over at vinen alligevel havde slået så hårdt til Leah. Nej måske skulle du lade være med at drikke mere af den. grinede han mildt og lagde en hånd på hendes skulder. Kom lig dig ned, så er jeg sikker på at du får det bedre. sagde han roligt og smilende, mens han gjorde lidt mere plads på senge til hende. Han rykkede sig lidt, mens han gav hende mere tæppe og derved også øgede den fysiske afstand mellem dem. forresten... kom det fra ham, men han stoppede sig selv i at sige mere.

Han kiggede på hende med et forunderligt smil. Det kan vel ikke passe at der aldrig er nogen der har sagt til dig før, at de gerne ville kende dig bedre? spurgte han bedrøvet for det, var for ham, virkelig sørgeligt. At der ikke var nogen i hendes omgangskreds der faktisk ville lære hende rigtigt at kende. Tanken i sig selv virkede uvirkelig for ham. Jeg vil faktisk rigtig gerne lære dig bedre at kende og du skal vide at du altid vil være velkommen her, uanset hvornår du skulle have lyst eller brug for det. sagde han bestemt, mens han gjorde sig umage for at tale tydeligt og forståeligt. Eller hvis du nu bare gik og kedede dig. afsluttede han, efterfulgt af et lille hit og et kæmpe smil. Han mente selv at hun var skøn at se på, og bestemt skøn at bruge tid sammen med, hvilket han gerne ville blive ved med. Var der mere vin? spurgte han hende mens han stadig havde fjoget grin på læben.
Leah

Leah

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 24.03.2020 23:56
Som han spurgte om der var mere vin gav hun et nik og gav ham flasken. Hun lagde sig ned i sengen som han foreslog. Det var hvist også meget godt, for hun skulle hvist ikke have mere vin lige nu. Det skulle nok være vand, eller te. Han havde også nævnt at hun måske skulle lade være med at drikke mere af vinen, og hun kunne ikke lade være med at grine lidt. Hun lagde en hånd hen over hendes mave, og følte sig afslappet som hun lå i sengen ved siden af ham.

"Det er en go...go..god idé"fik hun sagt med nogle små hik indimellem. Den vin var både utrolig god, men slog alt for hårdt. Men hun havde heller ikke kunne ladet være, for det var hyggeligt at drikke lidt med ham. Hun følte også det ville være lidt uhøfligt at takke nej til det. 

Så gav hun et nik fra sig som hendes øjne hvilede sig på loftet. Hun mente ikke at der var nogen der havde sagt det til hende før. Hun sendte ham et smil som hun drejede hovedet hen imod ham, og det gjorde hende glad at høre det han sagde"Måske nogle vil lære mig at kende, måske mange men tit føler jeg det ikke"sagde hun og sukkede lidt før hun drejede hovedet væk fra ham igen. Hendes blik gled op på loftet igen og hun lod den frie hånd lægge sig ovenpå hendes anden hånd ovenpå hendes mave"Men det er nok fordi mange kun vil mig pågrund af det jeg laver"sagde hun med et tænkende udtryk på ansigtet.
Ekthelion

Ekthelion

Historiker

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 2002 år

Højde / 203 cm

Lestat 25.03.2020 00:17
Han tog i mod flasken og tog straks en tår. Ikke at havde det mindste brug for det, men det smagte for godt og det virkede mod hans hæmninger. Hvis nu.. sagde han men fik ikke rigtig gjort sin sætning færdig, da resten blev sagt ind i flaskens åbning, så han nærmest forsøgte at tale, samtidig med at han drak mere vin. Flasken er ved at være tom. konstaterede han bedrøvet. Skal jeg hente en ny? spurgte han med en glad stemme.

Han så på hende og lagde en hånd oven på hendes. Hvad tænker du på lige nu? spurgte han hende roligt mens han smilede drilskt. Han havde fået en dårlig ide, der i hans fulde hjerne virkede som rigtig god. Han stillede flasken fra sig på en hylde over hovedgærdet. Jeg har endnu aldrig været sammen med nogen som helst. kom det fra ham uden han selv havde tænkt på at sige det. og derfor rødmede han igen som en tomat. Det var jo ikke ligefrem noget man bare sådan lige sagde eller snakkede om, især ikke med en man ikke havde kendt mere end en enkelt dag. Han følte sig så ydmyget at han trak tæppet helt op over ørerne. Han vidste ikke lige helt hvor han skulle gøre af sig selv.
Leah

Leah

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 25.03.2020 00:28
Som han begyndte at gemme sig med tæppet satte Leah sig lidt op og hun rakte ud efter tæppet for at trække det ned, så hun kunne se hans ansigt. Hun sendte ham et smil og lagde mærke til hans røde ansigt, og hun skulle til at sige noget før hun hørte hans spørgsmål. Hun løftede en hånd op til hendes hoved, hvor hovedpinen var blevet lidt værre. 

Det alkohol var både godt og dårligt for hende. Det var kun et spørgsmål om tid, før det ville tage over. Hun kiggede på brødet og valgte at spise det sidste. Hun kiggede på hendes krus, det var enlig også tomt så måske hun var nød til at have noget mere"Jeg føler mig fristet til at sige ja til mere vin, selvom det ikke er godt"grinede hun som hun blinkede til ham. Hun følte sig meget afslappet og havde det hyggeligt. Som hun sad oppe i sengen, blinkede hun nogle gange med øjnene. 

Hun følte stadigvæk at tingene var sløret en smule, men mon ikke det gik væk. Hun kunne godt se Ekthelion så det var ganske fint. Så var det da ikke helt slemt at hun var fuld. Dog følte hun godt at hun havde kontrol over det, men det var sikkert kun fordi hun sad ned"Der er intet galt i, at du ikke har været sammen med nogen"sagde hun med et opmuntrende smil.
Ekthelion

Ekthelion

Historiker

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 2002 år

Højde / 203 cm

Lestat 25.03.2020 00:43
Ekthelion kiggede op på Leah, da tæppet blev fjerne fra hans ansigt, der stadig var rød som en tomat. Han fik en følelse af at have spildt sit liv i støv. Han havde brugt hele sit liv på at læse og lære en masse forskellige ting, men aldrig havde han haft et forhold til nogen, ikke en gang for en aften. Han var ikke engang sikker på om han kunne finde ud af det. Jeg henter noget mere vin. sagde han hurtigt og begyndte at kravle ud af sengen, uden at tænke over at han stadig var totalt afklædt.

Da det endelig var lykkedes ham at komme ud af sengen, gik han straks i køkkenet, hvor gulvet var ganske vådt stadigvæk. ØV! sagde han højlydt. Hvem har kastet vand i mit køkken? blev han ved med en høj stemme, mens der kunne høres nogle flasker der gned op af hinanden. Jeg har fundet nogle gode flasker, tror jeg nok. sagde han roligt, som han kom ind ad den åbning der delte værelset fra stuen.

Han gik over til sengen og lagde den ene flaske fra sig ved siden af Leah. Vi kan starte med at dele den her, sagde han mens han stolt stod oprejst med den ene flaske i hånden, eller vi kan selvfølgelig drikke en hver. afsluttede han roligt, mens han fik den flaske han stod med åbnet.
Leah

Leah

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 25.03.2020 00:53
Hans spørgsmål fik hende til at kigge på flasken, og hun tænkte lidt det ville ikke gøre noget at dele flasken. Hun hikkede lidt før hun nikkede til ham, og var mere end klar på at smage vinen. Hun havde heller ikke lyst til at drikke te, det var ikke nær så spændende som vin. 

Selvom vin slog meget hårdere end te, men det var ikke noget Leah ville tænke på lige nu. Hun lod hendes blik hvile sig på ham"Jeg glæder mig til at smage den"sagde hun og hikkede lidt mere, og satte sig i skrædderstilling under tæppet. Det var enlig meget hyggeligt det, og i godt selskab. Hun kunne umuligt klage.

"Jeg bliver...M...me...meget fuld"grinede hun som ordene havde svært ved at forlade hendes læber. Men det var sandt, det ville virkelig blive svært at undgå at blive fuld. Hun var sikker på det vin de skulle til at drikke ville gøre hende mere fuld. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Mong, jack
Lige nu: 3 | I dag: 8