Jinx 03.04.2020 15:36
Zoey kiggede på James med et bredt smil, og hun tog en stor tår af kruset foran sig. Det blev ikke tømt, men det meste blev drukket, før hun satte kruset ned på bordet igen. Så lagde hun hovedet på skrå, og lod hendes blik hvile sig på hans ansigt. Hans spørgsmål fik hende til at smile lidt mere, for hun forstod godt hvorfor han havde spurgt hende om det. 

"Du ved hvad jeg hedder, derudover bor jeg i Medanien for mig selv"sagde hun  og lod hendes fingre stryge hen over kanten af kruset hun sad med. Hun holdte blikket på James, før hun efter få minutter kiggede ned på kruset, og lod smilet på hendes ansigt vokse en smule"Jeg er tjener og spion, nok ikke den mest fine blanding men det er ganske hyggeligt faktisk"sagde hun som hun kiggede op på ham med et bredt smil. 

Efter at have betragtet ham lidt og de sad og snakkede var det nok også snart blevet tid til, at hun var nød til at komme videre. Det var vel også snart tid til at sove, så hun måtte hellere komme hjem. Hun rejste sig op fra stolen, og drak det sidste i kruset. Så bukkede hun høfligt for James"Jeg siger mange tak for alt James, og jeg glæder mig til at arbejde mere på din kro og sammen med dig"sagde hun med en venlig stemme, før hun begyndte at gå hen imod døren til kroen"Husk nu at passe på dig selv inden vi ses igen"sagde hun og sendte ham et stort smil imens hun vinkede til ham. Så gik hun ellers ud ad døren, og så allerede frem til at komme igen.