Det var så tæt på, at hun havde fået, hvad hun ville. Hun kunne mærke det på ham! Hun bildte i hvert fald sig selv ind, at hun kunne mærke på ham, hvor fristet han var til at presse sig ind i hende. Og så gjorde han det ikke! Hun kunne næsten skrige af frustration. Nok var det ikke lige så slemt, som det havde været, da de stod ovre ved døren, men hun var langt fra mæt, og nu vidste hun jo, hvor langt han kunne presse hende.
"Neeeej" klynkede hun frustreret og så bedende på ham. Den klynkende lyd gik over i et støn, som han bevægede sig mod hende. Hun kunne ikke holde til at blive presset helt derud igen, det havde været så vidunderligt forfærdeligt første gang.
Hun løftede sine hofter op mod ham i et forsøg på at få ham til at skubbe imod, men lige lidt hjalp det. Hvad end kontrol hun måske havde haft, havde hun fuldkommen mistet nu. Hun kæmpede en desperat kamp med sig selv for at bevare, hvis ikke lidt kontrol, så i hvert fald noget værdighed. Skulle hun virkelig tigge ham om det? Det var den eneste løsning, som hun endnu ikke havde afprøvet, så hun slugte sin stolthed og så ham i øjnene med et bedende blik som også var ved at flyde over af begær.
"Lad mig mærke dig, jeg ved du gerne vil. Og jeg.." hendes sætning blev afbrudt af et lavt støn.
"Og jeg vil så forbandet gerne mærke dig" Hun vred sig under ham, forsøgte at gøre sig til.
"Du kan få nøjagtig, hvad du vil have og hvor meget du vil have" Hun havde ikke selv nogen ide til, hvad hun kunne tilbyde ham, som han i realiteten ikke bare selv kunne gøre krav på uanset, men det var da et forsøg værd.
What a shame the poor groom's bride is a whore