"Jeg giver!" Var han ganske rigtigt hurtigt til at sige, og der var ikke gået længe, før han havde vinket en krodreng hen og afleveret et par krystaller til ham med besked på at vende tilbage med to skåle stuvning.
Han smilede venligt til Shiro, der spurgte lidt mere ind til ham. "Jo, min familie synes det var på tide at jeg lærte lidt om bylivet, og så sendte de mig af sted til hoffet. Det er vidst ret almindeligt for min slags, for vi skal jo skabe lidt kontakt til de andre adelsfamilier og alt det der.." Forklarede han. Det var første gang, at han nævnte direkte i samtalen, at han var adelig, men Shiro havde sandsynligvis allerede regnet det ud - det var noget, han altid var blevet klandret for af sine venner af den lavere klasse. Han stak ud blandt den almindelige befolkning.
"Men jeg ville også gerne se noget til resten af Dianthos, så jeg begyndte at tage lidt ud.. på kroer og sådan noget." Fortsatte han. Her tøvede han, for det var jo også her det i hans families øjne var gået ned ad bakke, og det var måske ikke noget, der var nødvendigt at komme så meget ind på.

Krystallandet