Killian
Staldmester ved Mathis Transport
Junos berøringer, også selvom det kun var på hans overarme, sendte små lyn af gode følelser igennem Killian. Han elskede at blive rørt ved, og han kunne blive helt høj af det, også selvom det ikke havde seksuelle undertoner. Det var berøringen i sig selv, han ville have, den nemmeste måde at få den på, var bare at have sex med folk. Og det var også fint nok, det havde han ikke noget i mod.
Han kunne ikke lade være med at grine lidt af Juno spørgsmål.
"Også hvis du var grøn." Han kyssede hans kind. Han havde aldrig haft en grøn person med i seng, de fleste i den farve var orker eller halvorker, og selvom han var frisk på det hele, var det en race, han var forsigtig med. De var jo kendt for at være så voldelige og selvom han gerne udfordrede skæbnen, havde han ikke lige følt for at prøve den race endnu. Det var heller ikke fordi, at han var stødt på så mange alligevel.
Hans læber gled fra hinanden, da Juno greb fat i ham. Et næsten uhørligt støn forlod ham, og det varede lidt, inden han fik taget sig sammen til at svare på Junos andet spørgsmål. Han fugtede sin underlæbe, mens han overvejede sit svar. Et blidt smil voksede frem på hans ansigt, og han rettede sig lidt op.
"Jeg ville... jeg ville starte blidt ud. Få hende til at le lidt og føle sig godt tilpas. Og så ville jeg røre forsigtigt ved hende." Han løftede en hånd og rørte forsigtigt ved Junos albue.
"Små tilfældige berøringer, der ville gøre hende tryg. Vise hende, at jeg ikke er farlig." Han rørte forsigtigt ved hans skulder med fingrene, inden han flyttede dem op til hans kind igen.
"Og langsomt ville jeg gøre det til lidt mere. Mens jeg ville kigge hende dybt i øjnene og fortælle hende, hvor dejligt hun er. Hvor smuk." Han lænede sig lidt frem, så han kunne se ind i Junos øjne. Hans fingre kærtegnede hans ansigt lidt, inden de gled ned til hans hals.
"Og når tiden var inde... ville jeg kysse hende lige så blidt. Lige her." Han lænede sig frem og kyssede ganske blidt Junos mundvig. Samtidigt gled hans fingre ned til hans kraveben.
"Og jeg ville hele tiden forsikre hende om, at hun er det smukkeste væsen på jorden." Han smilede lidt skævt til Juno og sagde det med blikket i hans. Som var det ham, han sagde det til.
"Og når jeg følte, at det var tiden, ville jeg..." Han fuldførte ikke sætningen, men lod sine fingre glide blidt ned over hans bare hud, og derefter trøjen til det ene bryst. Blidt begyndte han at kærtegne det igennem stoffet og finde frem til brystvorten, som han kærligt begyndte at nuldre. Han løftede den anden hånd og strøg fingrene over den bløde, varme hud i mellem halsen og kravebenet. Forsigtigt og opmærksom på Junos signaler, lænede han sig frem og kyssede hans læber. Han vidste ikke, hvor langt Juno ville have ham til at gå, men noget fik ham til at forsøge. Juno kunne jo sige nej, hvis han ikke fandt det behageligt.
"Hvis hun var tryg nok, ville jeg forsigtigt få hende ned at ligge." Han bed sig i læben, som han ganske blidt lagde et svagt pres mod Junos skuldre for at fortælle ham, at han skulle lægge sig ned. Hvis han ville. Alting handlede om, hvad Juno havde lyst til.
Ville Juno lægge sig ned, ville Killian flytte sig nok til at Juno kunne få benene op i sengen. Hvis ikke, stoppede han sit pres med det samme og lod fingrene finde tilbage til der, hvor de havde været før.
- 'Cause every time we touch, I get this feeling. And every time we kiss I swear I could fly -