Erforias 12.06.2020 11:23
Elisor gav sin nieces skulder et klem, en del af ham følte at han brude have taget kontakt til Mystra tidligere, sikret sig at hun vidste hun ikke behøvede at være alene om det. Han havde altid holdt utroligt meget af hende, i hans hjerte var hun mere som en datter end bare en niece. "Det er mig der takker Mystra" smilede Elisor varmt, han vidste godt at hvad han havde foreslået ikke var nemt, men den eneste måde de to skulle kunne finde hinanden, var de nødt til at begynde at tale sammen, men især lytte.
Elisor nikkede "Jeg fortår, jeg skal nok forslå ham det. Din far er lidt fanget i en verden der virker bekendt men alligevel er så urtroligt meget en anden. Forstå mig ret selvfølgelig skal alt ikke gøres for at skåne ham, dine behov er også vigtige Mystra, men Neelian er på meget dybt vand lige nu." forsøgte han at forklare. "Han skal nok komme gennem det dog, bare rolig" lød det lidt mere opmuntrende.
"Det ligner dog at han nok snart kommer med lidt at drikke" Selv Cornélian kunne ikke udskyde at komme tilbage forevigt.