Det var mere morsomt at se hendes reaktion på det hele, end at lave grin med hende, og Randy havde svært ved at styre morskaben, som han deltog i latteren sammen med byvagterne, dog ikke helt så voldsomt. Hun gjorde det ikke bedre selv, som hun forsøgte at redde den, men bare end med at begrave sig selv endnu mere.
Grebet om hans arm var efterhånden så hårdt, at han ikke var i tvivl om, at han ville få nogle yndige blå mærker, men han brokkede sig ikke, som hun hev af sted med ham, han hiksede et par sidste gange, og nøjedes så med at smile af det hele.
”Hey, lidt hævn kan jeg vel tillade mig, efter jeg blev afbrudt midt-knald og få min pumpestok nedstirret af tre sure gamle kællinger. Jeg røvhuller bare tilbage igen!” Hans tone var munter nok, som han energisk gik af sted ved siden af hende. Det var ved Zaladin det værste at blive stoppet midt i, at han var ved at knalde en lille lækkerhed som den hore, men han var ikke rigtigt typen, der dvælede ved sine nederlag. Så ville livet ved guderne blive alt for langt og tungt. Nej, lige nu var det sjovere at lave lidt sjov med byvagten, der åbenbart ikke kunne overtales til et knald.
Han drejede sig en smule i hendes greb og så tilbage mod de andre byvagter, der stadig var ved at komme sig. Derefter drejede han sig frem igen og lod blikket glide over omgivelserne. Dianthos. Han kendte snart byens små smutveje ud og ind.
Hans blik gled kort ned mod hendes hårde greb i hans arm, inden han besluttede sig for, at han jo ikke havde noget at miste. Ud over en kort pause fra Dianthos, til de glemte han var et problem.
Pludseligt stoppede han brat op, og alle de muskler, han ikke virkede til at have, kom i spil. Han skubbede først til hende med skulderen for at få hende ud af balance, inden han trak hende imod sig igen ved hendes eget greb i hans arm. Samtidigt løftede han den ene ben og førte knæet direkte mod hendes mave i et forsøg på at banke luften ud af hende og derved distrahere hende fra at holde fast i ham.
Lykkedes det, jamen så satte han i løb så snart hendes fingre slap deres greb i hans kød. Ned ad gaden og ind af den første gyde imellem to huse, hen over en baggård og derefter over et plankeværk, noget der nev noget så ulækkert i maven, som han ikke kunne bruge hænderne. Han gryntede, som han faldt hårdt ned på jorden, men nu han alligevel lå der og rodede rundt, fik han krøllet sin krop nok sammen til at hive håndjernene ned omkring de slidte støvler. Lidt lettere kom han på benene og fortsatte sin flugt fra den sure byvagt.
Lykkedes det ikke, jamen så måtte Anann jo se, om hun kunne få styr på ham, inden han forsøgte med en pande mod hendes næserod.
- I've been sittin' here just a slammin' down beers, now it's time to have some fun -