Det ville i hvert fald være det nemmeste at gøre, selvom Seona selvfølgelig ofte havde det lagret i længere tid, men hun var heller ikke helt sikker på hvordan bindingen skete, så det var nok sikre at tage en kat med. Desuden var de ikke så svære at få med sig, hvis han ville have haft et stærkt dyr ind, så kunne det godt have været lidt sværere.
"Tre døgn?" sagde hun og så lidt ud som om at hun overvejede situationen med den største ubehag. Det var det sådan set også, men der var ikke så meget at gøre, når hun gerne ville skjule sin sande skikkelse.
"Okay, okay," sagde hun endelig og rystede på hovedet og kiggede på Faust.
"jeg er tilbage indenfor tre dage, men nu skal du ikke forsøge at malke mig for alt jeg er værd, okay?" sagde hun bestemt, før hun vendte om.
"Vi ses snart," sagde hun og vinkede over sin skulder, inden hun forlod butikken. En anelse i irritation men også opgivelse. Forhåbentlig ville magien ikke tage andet et par år af hendes liv.
Det var dog først på tredje dagen hun rent faktisk kom tilbage igen med katten. Hellere udsætte det så lang tid man kunne.
//Out