Killian
Staldmester ved Mathis Transport
Killian kunne ikke lade være med at grine, da Juno sagde, at de var klamme. I hans øjne var der ikke noget forkert i lidt berøring, snarere tværtimod. Men fordi Juno tydeligvis ikke kunne lide at se på det, var killian nu meget taknemmelig for, at Ez ikke gjorde mere ud af det, selvom han gerne ville mærke hans hænder på sig.
”Åh, stakkels sarte Juno. Vi skal nok holde os i skindet, ikke?” Killian blinkede til Ez og spiste noget mere suppe. Han havde ikke alverdens tid til at sidde her og hyggesnakke, der var arbejde at lave, så det var med at få spist det han kunne, mens han kunne.
Han rynkede på næsen af Junos næste ord, om at enhver idiot ville forsøge at redde et barn. Det vidste Killian så godt som nogen, at det ikke var sandt.
”Langt fra alle idioterne,” ekkoede han Ez med en nikken.
”Faktisk er min opfattelse, at de fleste er ret ligeglad med børn, så det er da fantastisk, at du giver dem et sted at være!” Han sendte Juno et kæmpe stort opmuntrende smil, og han havde virkeligt lyst til at give ham et kram, men han blev siddende.
Nok meget godt, for i samme øjeblik lød der en banken på døren, en banken lavet med en stor barket næve.
”Killian, der er lige kommet en vogn ind, og det er med den der sindssyge sorte hoppe. Kom ud og få hende spændt fra!” Thoras altid gnavne stemme lød igennem døren. Killian vrængede ansigt.
”Du kan selv være sindssyg! Men jeg kommer nu.” Han sukkede højlydt og kom ud af sengen, inden han skovlede to hurtige mundfulde ind og stillede skålen fra sig.
”Den sindssyge hoppe bed ham i skulderen, hun er ellers blid som et lam. Jeg ved ikke, hvad der er med ham og heste, de kan bare ikke sammen.” Han grinede til de to andre, inden han gab Ez et hurtigt kys på kinden og så på Juno.
”Du kan bare spise færdig.”
- 'Cause every time we touch, I get this feeling. And every time we kiss I swear I could fly -