Den sande leder er vendt hjem

Leopold Lockhart

Leopold Lockhart

Skattejæger

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Helli 04.12.2018 17:29
Hånden på hans nakke var rar. Varm, sikker, noget han var vant til, selvom hånden var større end hvad han var vant til. Det var også derfor at det var lidt forsinket, at det gik op for ham at det var Juno der havde gang i det. Pludselig var Leo også meget opmærksom på hvor tæt de var, og at Junos anden hånd hyggede sig godt og vel oppe på hans lår. Det var rart, men han... var ikke til mænd?

Han drejde let sit hoved, hvilket bare resulterede i at ham og Juno sad og så øje til øje med hinanden. Det var tydeligt at se hvad Juno ønskede, og Leo kunne da heller ikke  lade vær med at overveje, bare for et sekund, om hvor lang tid. Leo havde altid været under den overbevisning om at hvis han nogensinde var i sådan en situation, så ville han trække sig væk, men nu var han ikke så sikker.
Det var nok også mere instinktivt, og impulsivt end noget andet, da han lænede sig frem og fangede Junos læber i et kys. Han nåede i hvert fald ikke at overveje den realle situation, og pludselig var der bare et par varme og bløde læber, og når øjnene var lukket. Ja, så kunne man dårligt mærke at det var en mand.

He grew up on the sly, in the gutters and the streets of Dianthos
Just a kid on the fly, getting good at getting by in Dianthos
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 04.12.2018 17:46
Juno havde aldrig i sit liv regnet med at Leo ville kysse ham. Han havde kunnet forestille sig selv kysse Leo, stjæle et kys fra ham og blive skubbet væk efter, eller drikke ham så fuld at Leo ikke kunne tænke klart nok til at skubbe ham væk, men Leo kyssede ham nu. Af egen fri vilje. 

Og Juno gengældte det. Hans øjne faldt i og han glemte resten af kroen. Kun Leo eksisterede lige nu og Juno udåndede tungt imod hans læber, inden han skubbede sin tunge imod dem, for at skille dem ad og stakåndet presse sin tunge op imod Leos.
Med sin hånd om hans nakke trak han ham dybere ind i kysset, og selvom han ikke selv ville røres ved, gled hans anden hånd helt op imellem Leos ben.
Leopold Lockhart

Leopold Lockhart

Skattejæger

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Helli 04.12.2018 17:56
Det var let bare at glemme helt præcist hvem det var man kyssede, og det føltes rart. Leo indviede derfor også uden problemer i det dybere kys. Han lagde sin hånd mod Junos kind som det eneste. Ikke helt sikker på hvor han egentlig skulle lægge sine hænder.
Et kort øjeblik gav han dog slip på kysset, og fik da også mumlet et par sætninger frem. "Jeg er altså ikke til mænd.... det her betyder intet... jeg har fået for meget at drikke." Inden han begyndte at kysse Juno igen. Nu var de i hvert fald enige om at Leo ikke var til mænd. For det var tydeligvis det vigtige i denne her situation.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 04.12.2018 18:55
Juno rystede kort på hovedet ved Leos ord. Han brød sig ikke om at høre, at det ikke betød noget for Leo - det betød jo noget for ham, men der var ikke noget han kunne gøre ved det, og aldrig i livet om han ville indrømme, at han havde fantaseret om ham før, tænkt på ham, når han ikke var hjemme og længtes efter ham. 

"Nej - nej, jeg er heller ikke til mænd," svarede Juno ind imod Leos læber uden at åbne øjnene og kyssede så Leo igen, med et smil på sine læber - et smil af sig selv, over hvor åndssvag han var. Enhver idiot kunne se, at han var tiltrukket af mænd, det var så pinligt tydeligt, at han oven i købet selv kunne se det efterhånden, men hvis Leo havde tænkt sig at påstå at han kun var tiltrukket af kvinder, på trods af hvordan han stak sin tunge ned i halsen på Juno, så havde Juno tænkt sig at gøre det samme og han havde fandme også tænkt sig at smile igennem det.
Leopold Lockhart

Leopold Lockhart

Skattejæger

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Helli 04.12.2018 20:12
Det var heldigvis ikke noget Leo kendte til, hverken Junos tilbøjelighed til mænd, eller fantasierne om ham selv. Måske han ville have overvejet det, men ærligtalt så han sig gerne blind på ting han ikke var interesserede i, og Juno havde før nu ikke ligefrem været på hans liste over ting der interessede på den måde.

Det var bare nemt for dem at forsætte hvad de havde gang i. Larmen og halvmørket i kroen var i hvert fald nok til at ingen sendte de to drenge et blik, som de praktisk talt var i hendes skød og bare kyssede videre.

Til sidst trak Leo sig dog væk. Hans læber føltes næsten hævet, og han gav ligeså stille slip på Juno. Han havde ingen intentioner om at gå længere med sin... bror? Man kunne næppe kalde dem brødre mere, især nu når Leo så hvordan også Juno så ud.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 04.12.2018 20:25
Juno var på nippet til at kravle op i Leos skød, da fyren trak sig væk. Han ville bare gerne helt tæt på ham, holdes om af ham, føle sig sikker med ham; samtidig med, at han ikke ville røres ved, eller noget som helst, der gik videre end et kys, hvis ikke han selv var fuldstændig i kontrol over det.

Juno fulgte med ham, da han først trak sig væk. Han havde slet ikke overvejet, at Leo var ved at trække sig væk. For alt han vidste af, var det mere sandsynligt, at Leo trak sig væk, for at få ham til at følge med sig, men inden han nåede helt op på skødet af ham, gik det alligevel op for ham, at Leo var i gang med at stoppe deres kys. Og så, med et sidste suk ind imod Leos læber, trak han sig tilbage.

Junos kinder var lyserøde, hans blik ufokuseret, nærmest sejlende over Leos ansigt. Han havde lyst til at røre ved det, og da han slap hans nakke, lod han også sine fingre strejfe over Leos kæbe, inden han rettede sig op og skamfuldt så væk. 
Leopold Lockhart

Leopold Lockhart

Skattejæger

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Helli 04.12.2018 20:33
Det var ikke fordi at det var en unormal situation for Leo, men alligevel var det bare underligt at se på Juno og vide at det var ham der havde gjort det ved ham. Og Juno havde også selv udentvivl gjort det her mange gange.
"Ummhh... ja..." kom det mumlende fra Leo, og han kløede sig let i nakken og kiggede også selv lidt væk. Nu begyndte det lidt at komme tilbage til ham, og havde han virkelig gjort det.

Han tog fat i sin kop med øl for at tage en tår, hvilket også var den sidste da den allerede havde været næsten tom inden. "Vi... holder det her mellem os ikke?" han skulle i hvert fald ikke nyde noget af at få denne situation til at komme i klemme hos nogen som helst som hun kunne have øjnene på Juno. Og det vidste han der var folk der havde.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 04.12.2018 20:46
Juno skævede tilbage til Leo, da han blev bedt om at holde deres kys en hemmelighed, og skubbede venskabeligt til hans knæ med sit igen.

"Holder hvad imellem os?" spurgte han med et skævt smil. "Der er ikke sket noget, er der? Jeg kan ikke huske det, jeg var så fuld at... jeg kan kun huske, at du ikke skal sove i min seng i nat." Han sagde det med et smil, men det var både en trussel og et tilbud - hvis Leo vovede sig op i hans seng, ville Juno være nødt til enten at sparke ham ud eller genoptage, hvor de lige havde sluppet. 
Leopold Lockhart

Leopold Lockhart

Skattejæger

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Helli 04.12.2018 20:53
Det var godt at man altid kunne regne med Juno. Gode gamle Juno. Intet kunne ændre på hvad der var imellem dem, og hvad det der havde været var bare... trøst. Trøst mellem to venner, der tydeligvis havde haft bedre tider på bagen. Det var også derfor at Leo ingen intentioner havde om at forsætte hvor de slap. I hvert fald ikke i sine fulde fem. For ham i det hele taget at initiere sådan en omgang flere gange, ville kræve mere overtalelse fra den anden part, og det var tydeligvis ikke noget Juno havde i sine at gøre.

"Det har du helt ret i. Jeg kan altid sove hos de små," svarede han med et grin, selvom det virkelig ikke var det bedste sted hvis man ønskede en god mængde søvn. Det var ikke unormalt at blive sparket hvis flere af børnene bestemte sig for at bruge en som pude og varmedunk.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 04.12.2018 21:08
Juno grinede også, da Leo selv foreslå at han kunne sove hos de små. Det ville garanteret tage timer, før han kunne få lov til at sove, sådan som de altid krævede historier fra ham, men Juno havde jo lige selv krævet det samme, så han kunne ikke dømme dem.

"Jeg er - jeg er glad for at du er hjemme," sagde han så, så lavmælt at det næsten var en hvisken igen, og så drejede han sig, indtil han sad, så han kunne lægge en hånd mod Leos skulder og begrave sit ansigt imellem hans skulder og nakke. Han knyttede sin hånd om Leos trøje og lukkede sin anden hånd om Leos overarm, så han på alle måder holdt ham, hvor han var, som var han bange for at han ville skride igen når som helst.

"Jeg har virkelig savnet dig," indrømmede han og denne gang knækkede hans stemme, og på få sekunder blev hans vejrtrækning skælvende og tårer begyndte at løbe ned ad hans ansigt, som han stadig gemte ind imod Leos hals.
Sidst han havde haft det på den her måde - været usikker og bange, uden nogen at se op til, uden nogen der kunne hjælpe ham og uden en fremtid, havde Leo været der for ham. Han havde været den ældre ven, der altid havde en plan i baghånden, og som kunne få ham til at tro på sig selv, og lige nu, var der ingens trøst han hellere ville have end Leos, heller ikke selvom han fik ham til at føle sig som et lille barn igen. 
Leopold Lockhart

Leopold Lockhart

Skattejæger

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Helli 04.12.2018 21:13
Leo vidste næsten hvad der kom, da Juno greb fat i ham. Det havde været sjov og ballade lige før, men det ændrede ikke på hvordan tingene så ud for dem. Især for Juno. Leo vidste stadig ikke en brøkdel af hvad der var sket med ham, men han var blot et barn. En teenager. Men det var nogle hårde år, Leo var stadig ikke engang ovre dem, så han kunne kun begynde at prøve at forstå hvordan Juno havde det.

"Jeg er her nu," hviskede Leo tilbage, og strøg Juno over hovedet, som han havde gjort så mange år siden. Juno havde ikke haft behov for det på det seneste, og hvis han havde, så havde Leo ikke været der for at vise det. Leo vidste godt at han havde været lidt af et røvhul for bare at smutte for alting, men modsat Juno, så vidste han også at man måtte vokse op før eller siden.
Det var heller ikke med ord at Leo hjalp Juno denne her gang. Der var intet at svare på, ingen spørgsmål elelr problemer. Blot følelsen af tomhed som nok prægede Juno. Så i stedet for så blev Leo bare ved med at stryge Juno og lade ham græde ud, uden at dømme ham for det.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 04.12.2018 21:27
Juno begyndte at hikke og kort efter brød han fuldt ud i gråd. Han var mere bekymret for, om der var nogen der så ham græde, end han havde været for om nogen havde set dem snave, men der var intet han kunne stille. Det var umuligt for at stoppe, da han først var begyndt at græde og han knugede sig blot tættere ind til Leo, hulkende, imens han håbede at det meste af hans gråd var skjult ind imod fyren.

Langsomt kom han til sig selv igen og da han ikke havde flere tårer tilbage at græde, løftede han sit ærme op til sit ansigt for at tørre de værste tårer og snot væk. Egentlig ville han have rettet sig op, men han endte med, med et suk, at hvile sin pande imod Leos skulder igen.

"Jeg mødte min far. Nede i Balzera. Da jeg var slave." Han talte lidt højere end en hvisken nu og havde også fået grædt så meget ud, at der ikke var nogen fare for at han ville begynde at græde igen. Til gengæld var Leos bluse blevet gennemblødt ved skulderen. 
Leopold Lockhart

Leopold Lockhart

Skattejæger

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Helli 04.12.2018 21:34
Det skar i Leos ører og hjerte at høre Juno være så ødelagt. Hvor lang tid siden havde det været siden sidst? Leo ønskede faktisk ikke at vide det. Nej, der var en grund til at Leo stadig kom hjem, til at han altid afleverede nogen af sine penge til børnebanden, men også en grund til hvorfor han så sjældent kom hjem. Det skar i hans hjerte at vide at det ikke stod godt til. Ude af øje, ude af sind. Det var sådan han forsøgte at leve, men det var ikke nemt, og derfor blev han altid nødt til at komme tilbage.

Leos trøje havde heldigvis mødt værre skæbner en tårer og snot, så det gjorde egentlig ikke den ældre mand noget. "Din far?" kom det først, næsten spørgende, da Juno åbnede op om hvad der var sket. Dog kunne Juno godt mærke på Leos krop at han var spændt lidt op, da han hørte Juno omtale denne far. Leo havde aldrig mødt manden, men han vidste hvad der var sket med ham.
"Hvad lavede han dernede?" spurgte han i en lav tone. Det var ikke som om at Leo kunne gøre noget ved ham, men nøj hvor ville han gerne sparke naren mellem benene, og han vidste ikke engang hvad Junos far havde gjort denne gang. Andet end at eksistere.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 04.12.2018 21:46
Juno trak på skuldrene, som om han ikke rigtigt vidste, hvad Kerfeir havde lavet dernede, selvom han udmærket vidste det. "Boede der. Købte slaver," mumlede han og rettede sig op. Han gned endnu engang sine ærmer over sit ansigt, inden han uddybede; "Han var ude for at købe en slave, da han så mig. Han købte mig selvfølgelig ikke. Enhver der kender mig ved, at jeg aldrig ville blive prisen værd som slave, ligegyldigt hvor meget man forsøger at opdrage på mig."

Han så på Leo med et halvhjertet smil, da han afsluttede sin historie. Der var virkelig ikke mere i den end dét, men det føltes godt at få fortalt nogen. Det havde været en ubehagelig oplevelse og det var en af de ting, han alligevel kunne fortælle uden at være ved at dø af skam imens. Han kunne ikke fortælle hvordan Thanos havde holdt ham under vand, indtil han næsten var druknet, eller at manden havde voldtaget alle tre slaver indenfor hørevidde af hinanden, eller at Juno var endt i en kvindes seng som betaling for at blive fragtet hjem til Dianthos. Nej, så var det nemmere at fortælle om en person, hvis største fejl var, at han ikke ville bruge kystaller på sin søns frihed. 
Leopold Lockhart

Leopold Lockhart

Skattejæger

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Helli 04.12.2018 21:52
Hvad man ved har man ikke ondt af. Sådan var det i hvert fald i denne her situation for Leo, for selvom det var en ubehagelig oplevelse for Juno, så var det ikke hele historien. Leo var dog ikke en der pressede på, og han forventede alligevel også at det havde gjort et vist indtryk på den yngre fyr.

"Han er jo et fjols. Det er jo ikke ligefrem en nyhed," sagde han og roddede Juno i håret. Det virkede til at det gik lidt bedre for ham nu i hvert fald. Nogen gange hjalp det virkelig  bare at få grædt ud, selvom man ikke havde lyst til at vise ens svage sider frem.
"Jeg er bare glad for at du er i god behold," der var ingen hvisken, eller læning ind, for at det virkede til at det var mere end det var. Det var blot en simpel erklæring. Desuden havde gråden også gjort sit for at få Leo til at være lidt mere klar i hovedet. Øllen skulle han i hvert fald holde sig fra resten af aftenen.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 04.12.2018 21:59
Juno grinede og snøftede, da Leo kaldte Kerfeir hvad han var - et fjols. Det vidste Juno også godt, det var bare rart at høre en anden sige det også. Høre, at det ikke bare var ham, der havde en overdrevet ide om, hvad familie burde gøre for hinanden.

"Der er ikke noget, jeg ikke kan klare mig igennem," svarede Juno med et smil, der ikke var helt lige så selvsikkert som han prøvede at give udtryk for at han var, men han ville hellere lades som om end han ville vise sin svaghed. Svaghed havde Leo allerede set nok af for i dag.

"Hector og jeg, vi - vi er begge to okay. Vi kæmper lidt engang imellem, men... Vi skal nok blive okay. Om du er her eller ej. Vi har hinanden." Juno mente hvad han sagde. Hvor rart det så end var at have Leo i Dianthos igen, så kunne han godt klare sig uden. Det var han vant til. Så længe han vidste, at Leo ville komme hjem igen, og at han ville lede efter ham, hvis han forsvandt, så var han okay. 
Leopold Lockhart

Leopold Lockhart

Skattejæger

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Helli 04.12.2018 22:05
Selvfølgelig kunne de to idioter også sagtens klare sig, men lidt bekymret var man. Det var en del af at være storebror til sådan nogle som dem. Nogen ganeg kom de i problemer, men de skulle nok klare sig, og så kunne Leo komme og bekymre sig om dem, når skaden allerede var sket. Det var jo bare en del af det.

"I må endelig sige til hvis I mangler noget, for at føle jer mere sikre," svarede Leo. Juno havde allerede nævnt en kniv til Hector, men andre ting kunne Leo nok også komme i besiddelse af. Det var ikke ligefrem alle ting der var en god ide at prøve at stjæle sig frem til, og så når Leo jo også havde penge.
"Jeg må prøve at tage nogle lidt kortere ture som de næste." Det var nok heller ikke helt nemt for dem, når Leo nogengange bare var væk i månedsvis. Det havde endnu ikke udviklet sig til år, og det var også mest fordi at han skulle hjem og havde opfrisket sin taske af Faust. Dog kunne han jo sagtens finde noget på et par ugers rejse hvis det endelig var, men det var bare ikke ligeså sikkert.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 05.12.2018 02:22
Juno rystede på hovedet, imens han med søvnige bevægelser gned indtørrede tårer væk fra sit ansigt. Han gik ud fra at der ikke var længe til at de gik hjem til banden - han følte sig allerede til besvær for Leo, følte allerede at han havde været for ærlig med ham, vist hvor sårbar han egentlig var, ødelagt stemningen. 

"Jeg tror egentligt vi er sikre nok, det er bare... en følelse, der forfølger os," forklarede han lavmælt. Hvis man vidste, hvad man skulle undgå, var Dianthos ikke så farlig. Eller hvis man havde nok selvopretholdelse til ikke at opsøge fare, modsat Juno.

"Du behøver ikke at komme mere hjem for vores skyld," svarede han mumlende og skubbede igen til Leos knæ, men egentlig var han lettet. Han ville gerne se Leo snart igen, af fuldstændig selviske grunde. 
Leopold Lockhart

Leopold Lockhart

Skattejæger

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Helli 05.12.2018 17:39
Nogen gange kunne man godt lidt savne at folk gik til en når de havde det svært, ikke fordi at Leo var god til at håndtere det, men nogen gange var alligevel rart. At føle at man kunne være der for ens søskende, selvom de ikke var blodsbeslægtede.
"Nu skal du ikke tro at jeg gør det for jeres skyld. Jeg kan bare godt lide at gøre de små glade," svarede Leo så og puffede tilbage med sit knæ. Det var egentlig for Juno og Hectors skyld, men det var tydeligt at Juno ikke ønskede at være den lille dreng mere, og Leo havde ikke tænkt sig at behandle ham som en så.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 06.12.2018 23:09
"Ja ja, selvfølgelig," svarede Juno med et grin, fordi han ikke troede den mindste smule på Leos undskyldning for at ville komme hjem oftere.

"Eller måske du bare savner mig helt vildt, når du er derude, uden nogen som helst andre end Tia. Helt alene, faktisk - måske jeg skal gå i forvejen hjem til banden, så du kan få lov til lige at 'snakke' med en eller anden trunte først?" Foreslog han med et slet skjult smil, inden han rejste sig op og så Leo an, fordi han helt seriøst tilbød ham, at han kunne blive og finde sig en trunte, men han stod også selv lidt usikkert på benene efter al den alkohol de havde indtaget, og endte med at støtte sig op af ryglænet på Leos stol, imens Leo fandt ud af om han ville med hjem med det samme eller ej. 
2 2 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 5