Åben

En aften på Kroen [Skriveweekend]

Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 18.08.2018 02:17
Hvad var der med folk og kalde ham for spidsøre? Det var altså ikke en særlig behagelig ting at sige. "Hmm... Ikke spidsøre men Davian" kom det roligt fra ham og vendte blikket mod Mak´gora og så hen på Jarko. Han rystede lidt på hovedet af dem og havde taget plads blandt dem. Han kiggede lidt på Shinji og kunne ikke rigtig placere om det var en han kunne lide eller ikke kunne. Men nok om det, alle skulle have lov til at være på en kro, og han kunne jo lide alle, indtil videre.
Mak'gora

Mak'gora

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Ork

Lokation / Dianthos

Alder / 48 år

Højde / 193 cm

Helli 18.08.2018 09:22
Endnu engang brød Mak'gora ud i latter. Noget hun tydeligvis havde let ved, især når hun drak. Ølkruset var efterhånden ved at blive tømt heldigvis og så kunne man altid få noget mere at drikke efterfølgende.
"Jamen, halløj Davian," sagde Mak'gora, og nu var det elverens tur til at få et par gode slag på ryggen. Et par lidt for hårde slag ifølge de fleste, selvom det var de færreste der turde nævne at man behøvede ikke at bruge alt sin styrke for venskabelige klap.
Jarko

Jarko

Proteaus' Laugmedlem

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 53 år

Højde / 184 cm

Krystal 18.08.2018 12:12
Jarko lænede sig tilbage i stolen med et lille smil om mundvigen. "Det er nogle år siden!" Indrømmede han. "Men jeg holdt nu ganske meget af havet." Han var vendt tilbage til ølkruset, som han nød lidt langsommere. 

"Ja, halløj Davian!" Hilste han venligt. "Undskyld det med spidsøren." Elverfolk var tit lidt fine på den, og det var meget begrænset, hvor ofte Jarko talte med dem. 
Jarko Ralon - "Kragen"

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 34 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 18.08.2018 12:41
Shinji flyttede romglasset fra mennesket og over til elveren. "Hej Davian. Navnet er Shinji" svarede han med en munter tone, inden han igen rettede opmærksomheden mod mennesket. "Ak ja, jeg er også landgående lige nu. Jeg ønsker dog at komme ud på havet igen" svarede han lettere vemodigt. "Men jeg sidder og bliver helt sentimental nu. Det går altså ikke." Uden videre omsvøb tømte han det næste glas. "Krofatter! Skaf en skjald! Vi mangler noget musik at holde os muntre på!"

- Hvis De vil have mine læber til at lukke, må De gøre det med et kys.
- Jeg er tulipaner! Nej vent... det er ikke rigtigt. Tulipasianer? Nej. Topalisianer! Der var den!
- Aww blev De lidt muggen? Vil De have en kiks?

Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 18.08.2018 12:44
Musik! Måske det var noget han kunne bruge på kroen? Det kunne da være en god ide. Eller måske ikke. Naah han orkede ikke at høre på elvere der skulle prale med deres musik. Et dunk blev givet ham i ryggen og han spildte øl ud over hele bordet. Han kiggede lidt på Orken og så på Jarko. "Ingen skade sket, bryder mig bare ikke om ordet spidsøre." han smilte lidt, og var vældig tilfreds. Han var ikke som andre elvere der var højrøvede og havde høje tanker om sig selv. Det lå slet ikke til ham.
Mak'gora

Mak'gora

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Ork

Lokation / Dianthos

Alder / 48 år

Højde / 193 cm

Helli 18.08.2018 12:52
Ah ja, der var noget med at man skulle præsentere sig selv, var der ikke? "Mit navn er Mak'gora," sagde hun nikkende, næsten for at være enig med sig selv om at hun faktisk hed Mak'gora og ikke et eller andet.
"AH, vi har ikke brug for en skjald, vi har behov for et godt slagsmål når tingene gør lidt langsomt." svarede hun, før at hun råbte op om en anden øl, så hun kunne få noget mere alkohol indenbords. Man havde ikke drukket nok khvis man kunne huske hvad der var sket trods alt.
Jarko

Jarko

Proteaus' Laugmedlem

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 53 år

Højde / 184 cm

Krystal 18.08.2018 13:01
Der så ikke ud til at være en skjald i kroen i aften, men et af de andre borde, hvor gæsterne allerede havde set meget dybt i deres glas, tog Shinjis råb som en opfordring til at bryde ud i en sjofel fællessang. Et grin bredte sig på Jarkos ansigt - det var altid godt at få stemningen lidt op.

"Jarko Ralon - men I kan bare kalde mig Kragen. Det gør de fleste." Han løftede øjenbrynet i retning af Mak'gora. Med de overarme, hun rendte rundt med, lignede hun ikke én, han havde lyst til at forsøge en slåskamp med.
"Nu skal vi jo ikke ødelægge inventaret - sikker på, at et spil terninger ikke kunne gå an i stedet?" Smilede han.
Jarko Ralon - "Kragen"

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 34 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 18.08.2018 13:22
Shinji kunne ikke lade være med at grine over Jarkos kælenavn. "Virkelig? Folk har det med at kalde mig 'køter'. Tror De, vi kunne oprette en klub for folk med den slags kælenavne?" spurgte han med et drillende glimt i øjet, inden han røg ind over bordet af grin til Jarkos næste svar. "Pjat. Der er intet så godt som et godt barslagsmål. Og vi kan da bare lade være med at bruge inventaret til at slå med" svarede han muntert, inden et nyt glas rom blev skænket til ham selv.

- Jeg er tulipaner! Nej vent... det er ikke rigtigt. Tulipasianer? Nej. Topalisianer! Der var den!

Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 18.08.2018 13:30
Yep dette ville Davian helt sikkert ikke være en del af. Slagsmål var bestemt ikke hans stærke side, men hans bue der imod! Den kunne han regne med, og det var også bedre end et slagsmål. Han havde også lige en kro han skulle tage sig af. Aurelia var ikke oplært endnu til at tage vare på kroen på den måde. "Et slagsmål bliver uden mig" kom det fra ham og kiggede lidt på resten af bordet. Der var en krage og en køter. Hvad skulle det også betyde nu?
Mak'gora

Mak'gora

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Ork

Lokation / Dianthos

Alder / 48 år

Højde / 193 cm

Helli 18.08.2018 13:51
Mak'gora kiggede lidt på dem og så decideret skuffet ud. Hun havde håbet på et slagsmål, men kun den sorthudede virkede til at være interesseret. Måske senere var der mulighed for et slagsmål. "Jeg har nu aldrig haft heldet med mig i de terninge spil, men jo hvorfor ikke." Ligeså snart der var bare en anelse strategi involveret, så faldt Mak'gora på bagen. Det kunne hun ikke klare sig, og det var kun rent held når hun vandt i ternigespil. 
Jarko

Jarko

Proteaus' Laugmedlem

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 53 år

Højde / 184 cm

Krystal 18.08.2018 13:59
Jarko grinede lidt af den anden fyrs kælenavn. Det virkede på en eller anden måde ganske passende. "Tjah, jeg skal da ikke forhindre jer I at tage et rask slagsmål." Brummede han med munterheden lysende ud af øjnene. Han kunne faktisk godt tænke sig at se, hvordan orken kæmpede.

Han stak hånden i inderlommen og fandt et par terninger frem. De var udskåret af træ og så ud til at bære en del slid. "Skal I andre være med?" Han legede lidt med terningerne mellem fingrene, mens han så mod Shinji og Davian.
Jarko Ralon - "Kragen"

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 34 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 18.08.2018 14:04
Shinji så lettere nysgerrigt på Jarkos terninger. "Nu er de vel ikke vægtede, hr. Krage?" spurgte han med en drillende undertone. Egentlig havde han nok lidt håbet på et slagsmål med orken, men man måtte vel nøjes en gang imellem. "Jeg er frisk" svarede han muntert.

Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 18.08.2018 14:09
Davian kiggede lidt på bordet. Et slag terningespil tjo hvorfor ikke. Det var der vel ikke noget galt i. Han smilte lidt og nikkede så "Gerne med et terningespil" han var ikke sikker på at han ville vinde, men han havde da krystaller nok med hvis de nu skulle spille om dem. Han tog en slurk af sit krus og kiggede lidt på bordet hvor der stadig lå øl ud over efter Mak´gora's dunk i ryggen.
Mak'gora

Mak'gora

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Ork

Lokation / Dianthos

Alder / 48 år

Højde / 193 cm

Helli 18.08.2018 14:19
"Vi tager bare slåskampen bagefter. Lidt mere alkohol hjælper ofte på kamp evnerne, ikke?" svarede hun muntert og tømte sit nu andet krus øl før at hun bad om et tredje. Hun var kun ved at mærke at der var alkohol i blodet, og hun skulle igennem langt mere for overhoved at blive rigtig fuld. Det var problemet når man var en ork, og man drak forholdsvis ofte.
"Hvad er reglerne for de her spil igen?" spurte Mak'gora så og kiggede på terningerne. Der var en del numre på, og hun måtte nok regne med hvad folk sagde om hun havde vundet eller ej. At tælle var ikke hendes stærkeste egenskab.
Jarko

Jarko

Proteaus' Laugmedlem

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 53 år

Højde / 184 cm

Krystal 18.08.2018 15:22
Jarko blinkede til Shinji. "Naturligvis ikke. Jeg beder til at Chance er med mig." Svarede han, fortsat legende med terningerne. Han nikkede til elveren og orken. Et kort øjeblik overvejede han, om hun var typen, der ville tæske ham, hvis han vandt over hende.

"Det er ganske simpelt." Svarede han. Hans hånd forsvandt igen i en lomme og en håndfuld flere terninger dukkede frem, som han tilbød til det andre. "Vi slår med terningerne i skjul. To seksere er det bedste, to et'ere er det dårligste. Herefter afslører vi terningerne én af gangen - hvis man føler, at man er heldig, kan man lægge flere penge på bordet.." Han lagde selv ud med at smide et par ravstykker på bordet og holdt øje med, om de andre fulgte trop.
Jarko Ralon - "Kragen"

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 34 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 19.08.2018 12:22
Shinji nikkede. "Okay. Jeg tager chancen" svarede han med et smil. Han var ikke den bedste til terningspil men i hans erhverslinje var det ikke unormalt at falde over det, så han kendte da lidt til det.

Som Jarko forklarede, nikkede Shinji samtykkende, inden han rodede lidt i sin ene frakkelomme og fandt et matchende antal ravsmykker frem, som han smed på bordet.

Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 19.08.2018 12:28
Davian kiggede lidt på Jarko eller Kragen og nikkede lidt han var in.
Efter at have spillet terning spillet både havde tabt og vundet nogle lidt rejste han sig op. Der var røget et par genstande ind i løbet af spillet var han stadig ikke beruset. Men han havde egentlig heller ikke fået det han var kommet efter. Umiddelbart så det ikke ud til at der ville komme nogen skade ved kroen denne gang. Ej eller var der nogen ting som han selv skulle have på sin egen kro. "Tak for spillet" kom det fra ham rejste sig op, puttede sine krystaller i lommen og kiggede på dem. Han bukkede kort som en hilsen og bevægede sig ud af krostuen

//Out
Mak'gora

Mak'gora

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Ork

Lokation / Dianthos

Alder / 48 år

Højde / 193 cm

Helli 19.08.2018 12:34
Terninge spillet var Mak'gora ikke specielt god til. Ikke overraskende, men hun virkede altid til at lægge penge ned når hun ikke kunne vinde, så det var meget sølle vindinger hun kom med.
Heldigvis var der kommet alkohol indeenbords mens de spillede, men tilgengæld havde det virket til at hende og Shinji da var kommet rimelig godt ud af det med hinaden.

"Nå, det var hyggeligt," lo Mak'gora, inden hun rejste sig op og tog fat i Shinji. Den stakkels mand blev uden besvær slynget over skulderen på hende. Det var nok ikke en overraskelse at det var kommet til det her, som hun begyndte at marchere væk, op mod værelserne.

//Out
Jarko

Jarko

Proteaus' Laugmedlem

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 53 år

Højde / 184 cm

Krystal 19.08.2018 12:36
Jarko så efter Mak'gora og Shinji med tydelig morskab i øjnene. Han pakkede terningerne og de krystaller, det var lykkes ham at vinde ned i lommerne igen og nød et sidste krus øl. Uden for var stormen stilnet af, så han rejste sig, tog sin nu tørre kappe og forsvandt ud af døren.
Det var blevet sent og de fleste af gæsterne var på dette tidspunkt enten gået hjem eller forsvundet op på værelserne.

/out
Jarko Ralon - "Kragen"

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 34 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 19.08.2018 12:39
Shinji havde da fået rigeligt indenbors. Det var lykkedes ham at vinde flere krystaller, end han havde satset, men det var ikke det helt vilde.

Da Mak'gora sagde, at hun ville trække sig, så han den dog godt komme, så han nåede lige at gemme sine gevinster væk, inden han ellers blev slynget op på skulderen. Fra sin plads vinkede han efter Jarko. "Det var hyggeligt!" nåede han at råbe, inden mennesket forsvandt ud af hans synsfeldt.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Erforias
Lige nu: 2 | I dag: 12