”Mmm, måske har i blodsuger en brugbarhed. I er dejlig kolde, i den her forbandede varme,” sagde Oswald kort for han gravet sin bene helt ud bukserne. Oswald rykkede sig tilbage, det var ikke helt fair at han var komplet nøgen mens hans gæst stadig var beklædt. ”Rejse dig op, og tag tøjet af for mig.” sagde han kort som han satte sig side, så vampyren kunne komme op fra sengen.
Raider 04.07.2018 22:47
Oswald lænede hoved en smule tilbage, fornemmelse af blod der løb ned af siden fra hans hals, varmede huden en smule. Der var en eklektisk fornemmelse fra bidet, smerte forsatte en smule, men ikke længe nok til at den kunne genere Oswald nok. ”Jeg kan røbe en lille hemmelighed, i over to tusind år, har det aldrig lykkes nogen som helst at dræbe mig, og det ville heller ikke komme til ske i nat,” sagde Oswald med lille smil på læben. Da det sidste lage af tøj kom af, mærkede Oswald varmen i luften, på ene side var han taknemlig for at vampyr var kolde væsner, det hjælp en hel del eftersom luften i soveværelse forblev varm natten ud. ”Mmm, måske har i blodsuger en brugbarhed. I er dejlig kolde, i den her forbandede varme,” sagde Oswald kort for han gravet sin bene helt ud bukserne. Oswald rykkede sig tilbage, det var ikke helt fair at han var komplet nøgen mens hans gæst stadig var beklædt. ”Rejse dig op, og tag tøjet af for mig.” sagde han kort som han satte sig side, så vampyren kunne komme op fra sengen.
Muri 04.07.2018 23:16
Hauru grinede lavt."Tro mig, det er ikke det eneste vi kan bruges til. I hvert fald ikke denne vampyr. Jeg kan bruges til så meget andet," sagde han og bed sig let i læben. Der kom et lettere frækt smil på hans læber, da han blev beordret til at tage tøjet af og han adlød med det samme. Han rejste sig op og stillede sig ved siden af sengen, hvor han vendte ryggen til Oswald. Han åbnede sine bukser og bukkede sit let for over, da han skubbede dem ned og tog dem helt af. Det havde altid været den positive ting ved ikke at gå med bluse til hverdag. Så var det hurtigere at komme til sagen, hvilket Hauru altid havde været glad for. Så vendte han sig om og så på Oswald igen med et smil.
"Fortæl mig endelig hvad jeg ellers kan gøre for dig," sagde han mens han kravlede ind over sengen igen, tættere på Oswald.

Raider 06.07.2018 20:48
Der var noget erotisk ved at have sådan en magt over andre, det kunne tydelig ses på Oswalds krops, effekten. Han smilede en smule, mens han lænede hoved tilbage. Der var efterhånden et smal pøl af blod som var løbet ned over hans bryst kasse. Oswald tænkte sig om ved Hauru ord. ”Du kunne gå ned på knæ foran mig, og vise mig hvor god din mund er omkring min lem.” sagde Oswald kort, hvis nu Hauru viste sig at være god til den slags, kunne det jo være at han fik mere, sener. Muri 06.07.2018 22:21
Hauru var normalt ikke typen der ville tage ordre fra nogle, heller ikke selvom det gjaldt nydelse. På den anden side var det jo ikke hver dag man brød ind på en andens grund og næsten direkte blev inviteret indenfor til noget helt andet en straffelse, så han kunne vel lige så godt få så meget ud af situationen som muligt. Hvis det betød at give sig lidt for en anden, var det vel okay."Med glæde,"" sagde han med et lettere sultent blik i øjnene. Han fandt hen foran Oswald, hvor han satte sig ned på knæ. Med begge hænder tog han fat med et lidt hårdt greb, om hans baller. Han startede blidt, ved at lade tungen glide op ad hans lem, før han lod læberne lukke om det. Så begyndte han forsigtigt at bevæge læberne frem og tilbage. Stille og roligt fik han sat tempoet en anelse op.

Raider 12.07.2018 23:11
Der var et eller andet inde i Oswald, som gav ham et sus. Han holdte af magten, måske lidt mere end hvad der var godt for ham selv, men når det var sagt, var det heller ikke umulig for ham at være på den modtagende side, der skulle bare meget til. Oswald bevægede en hånd op i Hauru hår, han tog fat så han kunne kontroller tempoet til en hvis grad, mens han lavede et suk af nydelse. ”Jeg må indrømme at du har talent for det,” sagde Oswald kort. Han var dog en smule ligeglad med om vampyren ville komme til skade, hvis han selv satte tempoet op. ”Du bliver straffet, hvis du kommer til bide mig.” sagde Oswald med lidt kold stemme, før han brugte sin grab i Hauru hår til skubbe hans lem dybere ned i vampyrers hals.
Muri 13.07.2018 21:08
Hauru udbrød et lavt gisp i nydelse, da der blev grebet fat i hans hår. Tanken om at bide havde selvfølgelig strejfet ham, det var ikke unormalt, men han valgte dog ikke at sætte tænderne i. I stedet lod han sig styre af Oswald, også da han blev tvunget til at presse hans lem dybere ned i halsen. Samtidig stak han neglene i ballerne på Oswald, og lod dem derefter rive hele vejen ned af hans lår, mens han fortsatte det samme tempo med munden.Hauru var ikke ligefrem typen der lod sig dominere normalt, men det skulle vel prøves og manden her, virkede til at være ret blid i forhold til hvordan Hauru selv behandlede folk. Det var den eneste grund til at han ikke blev irriteret over at blive beordret til at gøre ting.

Raider 01.09.2018 22:22
// Lukket efter aftale 1 2
Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1
Lige nu: 0 | I dag: 1