Igen var hun mere nærværende og alle mulighederne lød forfriskende lokkende igen.
Efter en kort tænke pause sagde Koda blidt "Jeg tænker vi kunne tvinge ham til at spise sin egen hånd, så skære maven op på ham og se ham spise den samme hånd endnu engang"
Der var da entelig en flink tanke at give manden sit sidste måltid hele to gange, det var ikke mange der fik det privilegium.
"Han kunne selvfølgelig også blive mit måltid for aften, og derefter kunne vi spide ham med noget... problemet er helt jeg ved ikke helt hvor han har værret" sagde Koda tænksomt og var sulten nok til at ville affinde sig med manden blev hendes måltid. Dog kunne hun godt tænke sig måske en person der havde passet mere på sig selv som middag frem for det her udskud, ak ja hvad sult ikke gjorde ved en.
"Ellers kan jeg lide din ide med huden, min erfaring er hvis man lige fryser huden til is først og hiver den af i store flager så skriger de ekstra meget" sagde Koda mindre tænksom og måtte vel indse hun havde fået en række tildenser for tiden der just var hende fjerne fra tidligere i sit liv, og igen skreg noget inde i hende at stoppe det her lige nu og blot stikke af, og igen undertrykkede Koda sin entelige natur.
Koda gik roligt hen imod manden der tydeligvis indså at lige meget hvad han sagde kom han ikke igennem natten. Roligt stoppede Koda op en meter fra ham og lagde hovedet på skrå og sagde "Ellers kunne vi være helt flinke og skære hjertet ud af ham og lade ham stå med det og se hvordan det stopper med at banke"