Ak, hvis blot mord og totur var en kunstform. Han kunne have været den rigeste mand i landet, hvis begge former var anerkendt som kunst. Uheldigvis var det ikke sagen, men en kunstner var han vel, på sin vis?
Smile lavet et bredt smil, som trak tænderne frem.
"Min primær form at kunst, er nok mareri," svaret han kort, han kunne dog ikke lade være med smile lidt mere omkring ordet kropsmodifikation. Hans egen krop bar på mange historier om selv mærkning med knive og andre redskaber, dog var disse ar ikke fra hans tid som vampyr. For den slags skade var umulig at udføre, når hans krop blev ved med at heale et hver sår.
"Kropsudsmykning, har dog altid fanget mig" der var nu et eller andet smukt ved den slags, måske var det derfor at Smile fortrak at hans modeller var en smule anderledes.
På en måde var Smile blev betaget at Jezebels skønhed, han kunne godt forstille sig at arbejde med hende. Måske ikke på den normale måde, den slags var en smagssag for hans modeller, men lidt pine og plage fik altid det rette element frem.
"Kunne jeg tilbyde et gratis portræt en dag, jeg ville være utrolig betaget af at male dem ind i min hal af private protrætter." Når han engang kom tilbage til tusmørkedalen, kunne han nemt starte på en ide, eller flere.