De var gående ned ad gangen for at finde tilbage til Eclipse's værelse. Og lige nu havde han svært ved at huske helt præcist hvor værelset lå. Men han fulgte sin stedssans, og så stort var helbredelseshuset heller ikke.. eller i hvert fald ikke i den afdeling som de var i. "Nå er det ikke længere? Det lyder fint." svarede Eclipse til Matthew da han forklarede hvor langt de skulle rejse for at komme hen til et sted de kunne overnatte. En overnatning, sammen. Det virkede stadigvæk helt usandsynligt i Eclipses hovede at han og en fremmed mand snart skulle dele et værelse; hvad kunne der ske i løbet af sådan en aften? Sikkert mange forskellige ting, specielt hvis Eclipse tillod sig selv det, og hvis Matthew også gjorde. Men lige nu, var Eclipse ikke sikker på hvad han havde lyst til; Han var udmattet og han ville ikke ødelægge nogle chancer; så han ville vente til at hele situationen var perfekt.
Hans blik vandrede over på Matthew igen, og han synes at noget ved manden virkede velkendt, og trygt. Men hvor han fik den fornemmelse fra havde han ingen idé om. De fandt endelig værelset og Eclipse trådte ind og rynkede lidt på panden, "Mhmm.." brummede han kort til Matthews spørgsmål om Eclipse havde andet tøj på stedet, "Det må jeg vel have? Jeg kom vel ikke nøgen til helbredelseshuset." han grinte kort og begyndte at søge rundt i lokalet.
Endelig fandt han noget tøj, som han gik ud fra måtte være hans. "Hmm.." Han holdt et lettere tætsiddende outfit frem for sig, som lignede et eller andet slags læder stof. Det virkede meget fremmet for Eclipse at han havde haft sådan noget på. Han kiggede så hen på Matthew da han spurgte om han skulle vende sig om, "Tjoooh.. Det er nok meget smart som en start." Han blinkede kort til den anden og kiggede så forsat forvirret til sit mystiske tøjvalg som fortidens Eclipse havde valgt at tage på.
Han gik lidt væk, og begyndte at tage kartoffelsækken af sig i det Matthew havde vendt sig om. Han tog fat i bukserne, og trak dem på sig i et svup. Stoffet gav sig som hvis det var en smule elastisk, men det føltes som læder. De sad tæt på hans numse, og til lårene osv. nedad hans underkrop. Eclipse kunne ikke lade være med at føle sig en smule akavet i tøjet, og rynkede kort på næsen. Han følte sig lidt som en giggolo, som han stod der i stramme sorte bukser og bar overkrop. Det fik ham til at være ekstra hurtig da han smuttede i sin sorte tanktop, og sin trøje som var blevet en smule mere løs efter at han havde tabt noget af sine muskler pga. sin koma tilstand han havde været i. Trøjen var også sort, men i et blødere stof end bukserne; Det ene ærme var revet en smule løs ved skulderen, og der var stadig spor af snavs og revner i blusen.
Eclipse så lidt ned ad sig selv og bemærkede snavset på blusen, "Det kan være at jeg skal få mig noget nyt tøj.." sagde han lidt retorisk til sig selv, og kiggede hen på Matthew, "Du kan vende dig om nu.. Jeg er vist meget glad for sort?" Hans beklædning var fuldkommen sort, eller forskellige farver af sort; og det fik hans hud til at se endnu mere lys ud end før. Han rødmede også lidt over hvordan det var han så ud i de stramme bukser, men det så heldigvis ikke så underligt ud, nu hvor blusen var en smule løs og hængende.