Et nyt bekendtskab

Nyala

Nyala

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 25.07.2017 20:44
”Ikke meget, hvis du spørger mig” svarede hun med et lille smil. Nyssa havde før mødt nogen der blot levede, uden nogen reel håb eller drømme for fremtiden. Nyssa havde ikke ligefrem selv nogle drømme eller håb, nok nærmere forventninger til fremtiden og nydelser for hvad livet kunne bringe hende.

Nyssa fik et lumsk smil på læben som han forsatte, nej hun kunne ikke helt prale af at hun var en uskyldig sød ung pige, ung kunne hun hellere ikke prale af selvom hendes udsende så ud som om hun var i omkring tyverne. ”Nå da, hvad får dig til at tro det?” spurgte hun drillende og en anelse charme i stemme.

Nyssa kneb sine øjne sammen, hun vidste jo godt hun havde råbet lidt, men han var god til at fornemme andre. Måske han havde en nærliggende evne ligesom hendes. Hvilket blot gjorde ham mere spændende. ”Javel, er det ikke bare lidt svært at tro på at lille søde jeg kunne dræbe en anden?” svarede hun igen, næsten med en uskyldig stemme som samtidig var drillende. Hun gad ikke længere at lyve overfor ham, men at snog sig om sandheden var noget sjovere.

Nyssa grinte lettere lavmælt ”Jeg vil lige påpege at det var dig der benyttede de omtalte ord” svarede hun med et let smil, som i at dette var blot dril fra hendes side af. Måske var han blot en af dem der omtalte sig nedladende, men ikke ønskede at andre skulle. Dette havde Nyssa ikke meget til overs for, så burde man slet ikke have nævnt det, tænkte hun. ”Nej” svarede hun blot drillende og udforende til ham. Det ville være sjovt at se denne mand sætte charme på overfor hende, bare for at se om han overhovedet kunne være charmende. 
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 26.07.2017 17:59
"Svært at tro på at lille søde dig kan dræbe en anden person...? For nogle måske... men ikke for en person, som selv har dræbt. Jeg kan se det i dine øjne... du har slået ihjel før - og jeg har en lille anelse om at du har nydt det." sagde han med et lettere interesseret glimt i øjet.
"Personligt har jeg det med at lege lidt med et offer før det får dødsstødet - alt efter hvem og hvad personen er, naturligvis."

Zane smilede grumt og løftede atter kruset.
Denne gang blev det tømt, og da han satte det fra sig igen, lo han ganske kort over hendes ord.
"Det var nu bare for sjov, det med 'mørkemand'. Det var jo trods alt mig der nævnte det først, som du selv siger."
Havde hun virkelig taget det alvorligt...? Hvis han havde været fornærmet over det, ville han jo have været utroligt dobbeltmoralsk... 

Hendes udfordrende tone fik endnu et smil frem hos ham. Så... hun ønskede at han forsøgte at charmere hende?
Hmmm...
Han betragtede hende i stilhed i et par sekunder... det var ikke noget han som sådan ville have noget imod.

"I så fald, tillad mig at charmere dig..." sagde han og lænede sig lidt frem mod hende.

Med et påtaget, men meget overbevisende, indbydende og romantisk blik i de lige nu varme, lilla øjne, og med et ganske pænt smil på læberne, sagde han:

"Jeg er overbevist om at dine knæ ikke er helt lige så knudrede som en gammel mands. Og jeg ville bestemt mene at dine brune øjne er en del pænere, end helt almindelige muddersøer."
Nyala

Nyala

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 26.07.2017 19:44
Nyssa grinte stille som han svarede hende, hun fandt selve samtalen komisk netop fordi han set igennem hende, eller i hvert fald lige på dette punkt ”For de fleste” svarede hun drillende igen, de fleste tog hende aldrig for at dræbe og være kynisk. Ellers kunne hun ikke have lokket så mange i sine fælder, hvis de bare troede hun ville dræbe hende ville de med det samme gøre modstand. Sådanne kampe undgik hun, fordi hun ejede ikke mange fysiske egenskaber, evner havde hun, men det kunne hun jo ikke gøre for længe uden at blive udmattet. ”Jeg foretrækker at se livet forlade deres øjne” svarede hun lige så roligt og lettere kynisk. Han havde nok ikke set den komme, men Nyssa gad sjældent at lege med et offer, men at se livet ebbe ud og tigge efter livet, se det var sjovt. Se folks sande ansigt.

Han var hurtigt til at tømme sit glas, hun var nok kun nået halvvejs med sit eget, men måske han var vant til at drikke. Hvor hun derimod nød sådanne genstande, medmindre hun kom for at drikke sig fuld, hvilket ikke skete særlig ofte. Nyssa kneb øjnene sammen ”Er du helt sikker?” drillede hun ham. Tanken havde stafet hende at det var for sjov, men ikke desto mindre havde hun kommenteret på det.

Nyssa et smil danne sig på hans læber da hun udfordrede ham, og hendes smil blev blot breder idet han svarede ”Kom bare an” besvarede hun med et endnu udfordrende smil. Hun lyttede til hans ord, og var tæt på at grine, skulle hun give ham et tip eller lade sig forfører… ”sammenligner du mig med en gammel mand og en muddersø?” spurgte hun i stedet, måske han selv kunne se at det ikke lige var de mest charmende år. Og Nyssa var jo ikke ligefrem ung og havde haft flere mænd der havde forsøgt at charmere hende og dette var ikke lige det som virkede allerbedst, eller måske var det en del af optakten, hun måtte vente og se. 
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 27.07.2017 17:44
Aha, så hun var en sand dræber.
Ikke en der nød at påføre smerte - men simpelthen en af den slags, som bare nød at se livet forlade en anden person for evigt.
Han kunne ikke sige at han ikke forstod det, for det var bestemt en speciel oplevelse - han var måske bare mere til noget andet.

Zane's forsøg på at være morsom blev mødt med noget der mest af alt lignede skepsis.
Havde hun ikke opfattet humoren...? Den slet skjulte kompliment? Jamen guder da, hvad var hun for en? Hun virkede ikke just dum... så måske havde hun bare forventet at han nu ville opføre sig som en anden romeo, og forsøge at feje benene væk under hende med honningsøde ord og varme blikke.

"Ja, jeg sammenligner dig med gamle mænd og muddersøer," sagde han med et skarpt smil.
"I den forstand at jeg bestemt tror at dine knæ er modsat en gammel mands knudrede, knoklede knæ... og når jeg siger muddersøer, er det komik for brune øjne. Kønne, brune øjne vil jeg tilføje."
Ah, humor var ikke for alle... eller måske hans humor i dette tilfælde bare var lidt for plat?
Ligegyldigt...

"Havde du forventet søde ord og pludselige blomster...? Jeg er bange for at jeg ikke er en af Hovedstadens charlatans." 
Det var nu stadig lidt komisk det hele... 
Dog...

"Når det så er sagt, så synes jeg faktisk at du er mere end nydelig at se på, og at du virker som en langt mere interessant person end de fleste andre herinde tilsammen."
Det blev sagt med et smil, og med en afslappethed der måske viste at han ikke just var bange for at blive afvist.
Ikke af hende... ikke af nogen.
Nyala

Nyala

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 27.07.2017 20:31
Hendes reaktion på at være charmende, faldt vist ikke helt i god jord. Nyssa var blot tæt på at grine. Hun skulle lige til at sige noget, men så forsat han. ”Den del havde jeg gættet, men hvis du bare kender lidt til kvinder hører de altid det negative først” svarede hun lettere drillende igen. Nyssa fandt det blot morsomt, og især hans måde at charmere en kvinde på. ”Må jeg tillade mig at spørger om dette er noget du ofte gør?” spurgte hun drillende og nysgerrig, en ting var at antage en anden ting var faktum, og hun kunne ikke vide om han ofte prøvede at charmere kvinder eller hun var en af de få gange.

Nu kunne hun ikke holde den længere, og udbrød i et lille grin hvorefter hun svarede ham ”Nej det havde jeg ikke. Men hvis det var mig ville jeg nok komme nærmere til at starte med” svarede hun med et lille, men kærligt smil som samtidig var drillende. Nyssa morede sig over ham, og begyndte at tænke på om han overhovedet samle kvinder op ofte eller flirtede med dem? Umiddelbart havde han en speciel taktik i så fald, og den ville med garanti ikke virke på alle.

Nyssa smilede lettere selv tilfreds, så han kunne faktisk sige pæne ting, uden at det skulle være blomster, stjerne eller andet lort som mænd kunne finde på at sige til en. ”Se det var langt bedre” startede hun med, et drillende smil. Hun vidste hun nok ville tirre ham, men det var også meningen. Den eneste måde at lære på, var af sine fejl ”Men det er jeg glad for du syntes, også må du da være ganske tilfreds over at jeg valgte dig fremfor en anden” afsluttede hun med et blik i øjet. 
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 28.07.2017 17:55
Hvis Zane lige havde gjort sig lettere til grin overfor denne mørkhårede, brunøjede skønhed... så var det tydeligvis ikke noget han lod sig irritere over.
Han smilede lidt over hendes ord; hun havde vist en idé om at han var ny inden for dette... at flirte var en kunstart, og lige så vel som mange malere var født med talent for penselstrøg, var visse personer født med et talent for at forføre.

Zane var ikke en af dem. Men det betød ikke at han ikke havde forført en pige før.
Han var trods alt mere end tohundrede år gammel.

"Jeg gør det som jeg nu engang føler for. Hvis det virker, så virker det... hvis ikke... jamen så skidt pyt." sagde han med et smil.
"Kvinder er lige så forskellige som snefnuggene udenfor; måske har mange af dem en vis skønhed, men der findes ikke to som er helt ens."

Han tog omgående hendes ord om at komme nærmere som en invitation, og rejste sig op. Han lagde den ene hånd på sin stoleryg, men stoppede så da han pludselig kom i tanke om noget.
Han havde et enkelt talent, som rigtig mange ville kunne lide...

Så han lod stolen stå, og gik i stedet roligt over og stillede sig bagved Nyssa, hvor han lagde hænderne på hendes skuldre.
"Jeg er for uhøflig til at spørge først..." sagde han, og i samme øjeblik ville Nyssa mærke en varme der ville skyde hele vejen ned gennem hendes overkrop, da han begyndte at massere hendes skuldre med rolig, trænet hånd.
Sværdkunst og massage var to ting som Zane altid havde haft et talent for - også selvom sidstnævnte sjældent sagde ham noget som helst.

"Ganske tilfreds... indtil videre." svarede han hende med et selvsikkert, roligt smil som hun ikke kunne se.
Nyala

Nyala

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 29.07.2017 11:35
Nyssa smilede blot, det virkede ikke til at hvis han ønskede en kvinde at gik mere målrettet til sagerne, men derimod lod tingene ske som de gjorde ”Det er jo ikke forbudt, at ville noget have noget bestemt” svarede hun lidt drillende. Nyssa lage sjældent skjul på noget når det var noget hun ville have, ligesom til at starte med ønskede hun at vide mere om ham. Hvilket var opnået, men hun ville ikke gå endnu, det samtalen for spændende til. ”Sandt, det ville også være kedeligt hvis vi alle var ens” konstaterede hun med et lille smil.

Nyssa så med rolige øjne på ham som han rejste sig, så han true faktisk at komme hende nærmer og gøre lidt mere, hun var spændt på hvad han mon ville gøre. Han bevægede sig forbi hende. Hun lod ikke blikket følge ham, for selvom hun var nysgerrig var hun sikker på at hun nok skulle finde ud af hvad han skulle til, og ganske rigtigt han lage sine hænder på hendes skulder og begyndte at massere hendes skulder. Hun sagde ikke noget til ham, da hun allerede havde accepteret hans hænder på hende. Det var dog sjældent at nogen berørte hende på denne måde, og han ville nok kunne mærke en del spændinger, som nok stammede fra kamp, træning og teleportering. Nyssa mærkede en rar varme strømme fra hans hænder ned i hendes krop. Ubevidst vidste Nyssa også at hendes egne evne ville gå ind og snart ville hun fornemme hans følelser, et lille smil kom frem på hendes læber. Hun havde håbet på at dette ville ske, men hun havde slet ikke forventet at det ville ske på denne måde. Hun var spændt på at føle hvilke følelser han sad inde med.

”Godt” svarede hun lettere drillende og blot nød at få løsnet op sine muskler. Selvom hun fornemmede nogle enkelte blikke på dem fra andre gæster, så hun ligeglad hvad de tænkte. Havde de et problem, måtte de jo komme til hende med det eller dem. 
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 29.07.2017 14:39
Massage var en success, og selv havde han da bestemt heller ikke noget imod det.
Hun havde spinkle skuldre, men de var vant til at bevæge sig på måder som næsten kun kunne betyde kamp - eller i det mindste træning til kamp.
Det var i sandhed en interessant pige, han var stødt på her...

Det var åbenbart bare sådan det var i Norvik.

Uden at Zane var klar over det, blev hans følelser nu blotlagt for Nyssa igennem hans hænder på hendes skuldre. Berøringen var det samme som at låse op for en bog, og slå den op på vid gab...

Et kontrolleret, men samtidig hidsigt begær. 

En stolthed som havde grobund i noget i ham selv, men samtidig noget han havde udefra.

En mørk og sadistisk ondskab, som af og til stak hovedet frem som en giftig, sort slange.

En form for underliggende godhed, som lå gemt under alt det andet. Fanget under dets knusende vægt.

Zane flyttede hovedet ned så hans læber var tæt ved hendes ene øre, og med en opblussen af både begæret, ondskaben og stoltheden, hviskede han:
"Jeg kan godt lide dig, så du får advarslen og samtidig chancen... det jeg ville gøre hvis det her udviklede sig, ville du ikke nyde. Så måske vi bare skulle tale om noget helt andet, som du muligvis også kunne få noget ud af?"
Nyala

Nyala

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 29.07.2017 17:05
Som han masserede mærkede hun roligt en følelse om kontrol, og et voldsomt begær. Nyssa undrede sig mon hvad hans begær var? Efter lidt mærkede hun også følelser som stolthed både fra ham selv, men også udefra. Det var også tydeligt for hende at mærke hvilken mørk og ondskab der lå dybt i ham, det der overraskede hende mest var en lille snert af godhed. Det var lå dybt nede, rigtig dybt. Så dybt at hun næsten ikke kunne føle det, da de andre følelser skyggede for dette. Nyssa kunne mærke en snert af en hovedpine, denne mand havde meget blandede følelser. Mon han bemærkede dem selv.

Nyssa forsøgte at koncentrere som hun kunne mærke at kom tættere på hende. Utrolig nok var dette jo ikke let for hende, Nyssa skulle selv bearbejde disse følelser. Men hun kunne føle på ham at de ord han sagde var med stor begær, ondskab og stolthed. Nyssa fnøs næsten ved hans udtryk at hun nok ikke ville nyde det, men i bund og grund havde han nok ret, da det ville indebære at han berørte hende, men på den anden side vagte det også blot hendes nysgerrighed for hvad han mon var for en på det område. ”Lad mig høre” svarede hun roligt og nysgerrig. Det ville nok være bedst sådan, idet hun kunne mærke at hendes hovedpine blev en anelse værre. Hvis bare det tog timer ville hun være slået ud i flere dage. 
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 30.07.2017 11:51
Som han stod der, bøjet ind over hende og dermed meget tæt på, blussede følelsen af begær pludselig ganske voldsomt op og druknede alt det andet - men blot i et øjeblik, før hun takkede ja til at høre om det andet i stedet.
Dette satte en kraftig dæmper for den intense følelse - og så slap Zane hendes skuldre, og afbrød dermed 'forbindelsen'.

Bogen var atter lukket.

"Nuvel..." sagde han roligt, mens han i stedet lagde hænderne på hendes stoleryg.
Han var dog fortsat tæt nok på hende til at kunne hviske hende i øret - og det gjorden han nu:

"Jeg har tænkt mig at starte noget... vi kan kalde det for et oprør, både imod Lyset og Mørket. Mørkelvere, mennesker, minotaurer, dværge... hvem end der vil bære banneret vil være velkommen, uanset race. Og før du ler ad mig, så vid at jeg har en begyndende alliance med et af de ældste, og mest magtfulde væsener i denne verden."
Hans stemme var alvorlig, og med en lille snert af stolthed.
Dette var noget, han havde tænkt sig at gennemføre - koste hvad det vil.
Nyala

Nyala

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 30.07.2017 16:21
Nyssa begyndte at mærke et større begær som han forsatte hans massage, mon det var et begær for hende, lysten at tage hende. Hun kunne fornemme at det blive større og større, men stoppede heldigvis da han slap hendes skuldre, et par tunge åndedrag blev taget da det var utroligt så stort et begær han følte. Næsten skræmmende, tænkte Nyssa og tog et par tåre af sin vin. Men nu var han væk fra hende, så hun atter kunne finde ro.

Nyssa havde faktisk regnet med at han ville sætte sig overfor hende igen, men han blev hvor han var. Hun havde intet imod det blot han ikke rørte for længe ved hende. Nyssa lyttede, interessant tænkte hun. Hun arbejde selv for de sorte dæmoner og havde intern viden der inde, som hun enten kunne spille imod dem eller med dem, for at vinde mest muligt. Ellers skulle de skabe en større alliance, selvom Ra med stor sandsynlighed ikke ville arbejde med en mørkelver, eller for den sags skyld andre racer. ”Okay, hvem er i så?” spurgte hun stille, så han kunne høre det. Det kom bestemt ikke andre ved hvad de snakkede om. Da hun kunne fornemme at denne samtale ikke skulle forlade dem. Det han sagde grinte hun ikke af, men hun var nysgerrig og hun var sikker på at hun nok kunne skaffe flere informationer om dem. Hvem de var, hvad de lavede, det var ikke så svært når man allerede levende i denne branche. 
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 05.08.2017 10:34
Zane lagde Ganske meget mærke til hendes dybe åndedræt efter hans berøring af hendes skuldre.
Han høvede Ganske let det ene øjenbryn og betragtede hende, som hun tog et par slurke af sin vin.
"Var massagen god...?" spurgte han med et smil som hun ikke kunne se.
"I så fald skulle jeg da ikke have stoppet." tilføjede han, en smule drillende - men han gjorde dog ikke noget.

I stedet smilede han over hendes ord.
Hun havde en eller anden form for interesse I de ting han sagde - om det var af den ene eller den anden grund kunne sådan set være lige meget for nu.

"Lige nu er vi en mindre gruppe, med mig I spidsen. Der er dog planer om at... udvide Ganske betragteligt." sagde han roligt.
Samtalen kom fortsat ikke andre end dem ved...

((Beklager formateringen. Det ser ud til at mit tastatur harr sin egen vilje mht. storebogstaver. *Undersøger* ))
Nyala

Nyala

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 10.08.2017 21:49
Nyssa smilede kort, han måtte have bemærket hendes dybe åndedrag siden han lavede den konstatering. Nyssa måtte for en sikkerhedsskyld nok passe lidt bedre på, da hun ikke ønskede at røbe sin egen evne ”Ja det var den, og du kan sagtens forsætte” svarede hun med et lille smil og en drillende undertone, så man slet ikke kunne fornemme at det var en lille løgn, selvom hun slet ikke ønskede at han skulle begynde igen.

Det betød at de ikke var mange endnu, Nyssa tænkte at det kunne være spændende at være en del af dette, uanset hvordan skæbnen ville dem. ”Okay, hvis jeg skal være med i dette, så vil jeg gerne vide mere om hvad oprøret går ud på” besvarede hun stille, men tydeligt nok til at kun han ville høre det. 
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 16.08.2017 17:19
"Nå, jamen så skal du da ikke snydes. Jeg er trods alt i godt humør her til aften..." sagde han med et skævt smil, før han rettede sig op og placerede sine hænder på hendes skuldre - helt uvidende om at hans følelser blev opfanget af hendes passive evne.
De spinkle skuldre fortalte ham noget om hende. Ikke meget, men nok til at vide at hun trods sin umiddelbare farlighed, blot var en lille, spinkel og tiltrækkende kvinde, som ikke havde de store fysiske evner.

Endnu en gang begyndte han at massere, og endnu engang blussede begæret op... men denne gang var det blandet med stolthed og forventning.

"Formålet..." sagde han stille, "...er ganske enkelt at skabe et hjem til de, som intet har. Det er også at vise verden hvor svag Mørkets Lord og hans riddere er, når de bare gemmer sig og kujonagtigt lader Lyset slagte deres allierede... og så er det naturligvis også for at udfordre Lyset, hvis falske godhed har kostet mangen en person livet. Så... mange grunde samlet i ét."

Om hun var en af Mørkets håndlangere var et godt spørgsmål, som han naturligvis havde skænket et par tanker... men det betød intet.
"Jeg vil give de personer som lige nu tjener Mørket eller Lyset en ny mulighed - en uden kujonagtige 'ledere' og uden Kilepræster som overtager det hele., og som er trætte af disse ting.. et fristed, hvor den vigtigste lov er loyalitet overfor hinanden."
Nyala

Nyala

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 27.08.2017 15:39
Åh tænkte hun roligt og forberedte sig igen på at modtage de kraftige følelser han besad. Nyssa lukkede kort sin øjne, da hun atter mærkede de lettere kraftige mandlige hænder placere sig på hendes skulder igen.

Følelse af begær kom tydeligt frem igen, men denne gang anderledes, han stolt og forventningsfuld, det var formentlig grundet at hun ville deltage i dette blot, og måske havde han allerede visse forventninger til hende? Nyssa gøs næsten da hun hørte at hun skulle skabe hjem til andre, kunne de ikke det selv? Nyssa havde ikke de store empatiske følelser for andre. ”Okay, hvem skulle bestemme over denne nye ære? Og De skal nok ikke forvente at jeg hjælper med at bygge et hjem” afsluttede hun roligt, Nyssa ville måske overveje det hvis det var hendes forældre eller måske Sonya men, ellers var der ingen som var tæt på hende, ingen som hun lod komme tæt på eller som hun havde et ønske om at hjælpe.

Ellers lod det hele ganske tiltalende, Nyssa nikkede roligt ”Hvad vil der ske med der er illoyale?” spurgte hun, Nyssa vidste at hun elskede at dræbe mon hun nogensinde kunne stoppe? Hvad med andre væsner, så som vampyrer? De levede af blod de ville vel altid lave kriminalitet i form af skaffe blodet, med videre. Mon eleveren overhovedet havde overvejet disse spørgsmål.  
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 11.12.2017 19:42
"Hvem der skulle bestemme, er et godt spørgsmål... det kan afgøres på mange måder, men jeg har da en idé om at jeg selv skal vise flag omkring det." sagde han og gav hendes skuldre et lidt hårdt klem, som samtidig sendte en magisk varme ind i hele hendes skulder- og nakkeregion.

Ildmagi kunne være praktisk...

Han smilede og rystede på hovedet da hun nævnte, at hun ihvert fald ikke ville bygge hjem til folk.
"Det er mere metaforisk end at bygge et hus til hvem som helst... folk får et fristed, hvor de er velkomne til at bygge deres eget. Enhver vil være sin egen lykkes smed, men til gengæld vil de modtage støtte og beskyttelse - og være fri for både Mørkets og Lysets love."

Zane lod nu begge hænder glide roligt ned over hendes overarme, og svarede på hendes spørgsmål med en næsten uhyggelig, forventningsfuld stemme:
"Illoyale vil blive straffet... og det kan man jo gøre på mange måder, ikke sandt?"

Igennem hele denne samtale, og massage, var det tydeligt at mærke to ting på ham:
Han mente de her ting, og han havde forventninger, forhåbninger og stolthed i projektet...
Den anden ting var, at han tydeligvis fandt Nyssa ganske tiltrækkende - men at der også var en sadistisk undertone til dette.
Nyala

Nyala

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 17.12.2017 19:52
Nyssa fik et mistænkt, som blik. Så et sted ønskede han selv som herre? Det undrede hende ikke. Hun havde ville selv vælge at være leder, hvis hun stod for sådan et projekt, men trods hendes evner, var hun langt fra den store leder type.

Hun mærkede hvordan en lille hovedpine sneg sig frem, hvordan hans følelser strømmede ind i hende. Nyssa åbnede brat sine øjne helt op, da hun mærkede en varme ramme hende, dette var ikke en normal varme. Hvilket betød han besad en magisk evne der indebar varme, måske endda en form for ild magi. Interessant tænkte Nyssa.

Selvom det hele lod godt, havde hun stadig lettere svært ved at se det lade sig gøre. Det holdt dog ikke hendes nysgerrighed holde hende tilbage for hvordan det ville udvikle sig. ”Nuvel, jeg må indrømme at jeg har svært ved at forestille mig, et fristed fra Mørket og Lyset, men trods det så har det vakt min interesse” svarede hun lettere varmt. Samt med en stor koncentration for ikke at lyde for forpint af hans følelser.

Nyssa fik næsten kuldegysninger, som hans hænder kørte ned hendes arme, selvom selve følelsen af hans hænder på hende var yderst rar, så var de ry efter nok formentlig kamp. Selv var hendes bløde og nærmest uskyldige. Hun brugte altid andre midler for at dræbe eller kæmpe. Det var flere tusind år siden, hun havde været i nærkamp og brugt sine hænder. ”Rigtigt” Nyssa forbandt de sadistiske følelser med dette, og begyndte et føle sig en anelse nervøs. En bladning af det og følelses af forventning, forhåbninger og stoltheden mest fordi, hun jo var på to heste. Hans og Ra’s. Mon hun nogensinde ville blive opdaget at hun var en del af Ras klan. Det måtte tiden jo vise, ellers hun takke sine teleporterings evner, så kunne hun altid flygte fra ham, hvis det skulle blive nødvendigt. Forsikrede hun sig selv om. 
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 18.12.2017 10:28
"Ah ja, et at tro på noget så utopisk som et fristed fra de to store faktioner... det er naturligvis det mest udfordrende af det hele. Og det er da også det, der gør det svært at samle støtte og folk - men den der ikke giver op, kommer vel til sidst i mål, ikke?" sagde han roligt.
Der var mange ting i det, og han var helt med på at det var svært at forestille sig - at det overhovedet ville være muligt.

Men det var det.
Det var bare... umuligt at forklare på dette tidspunkt - og heri lå den sande prøvelse.

"Jeg er glad for at det har vakt din interesse. Du har nemlig vakt min... så måske vi ender med at arbejde sammen omkring det? Tænk over det, og spørg endelig ind til projektet, hvis det er..."

Han førte sine hænder op ad hendes arme igen, og nød den bløde hud så meget at han ikke kunne lade være med at forestille sig, hvordan det ville være hvis det havde været hendes lår i stedet... eller endnu mere interessant - hendes sikkert ganske tiltrækkende, sårbare mave.

Dog skubbede han tankerne væk og fjernede roligt sine hænder fra hende igen - vel vidende hvor den tankegang kunne føre ham hen.
Der var ingen grund til at risikere at skræmme hende væk, bare fordi han ikke kunne styre sin sadistiske quirk...

Nyala

Nyala

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 18.12.2017 20:45
Med ham i spidsen, kunne det alene af den grund også skabe udfordringer. Ikke fordi han var anderledes end forventet, men fordi andre havde visse fordomme om mørkeelvere. Ikke blot Nyssa, men også andre. Nogle kunne jo slet ikke fordrage dem. Derudover ville det nok generelt være svært at få nok til at holde fast i, at der skulle være et frirum uden at ingen troede på lyset eller mørket. ”Sandt, måske kun tiden kan vise om den en dag vil komme i mål” svarede hun roligt, trods sandt.

Nyssa smilede, hun kunne tydeligt mærke på hans følelser, at hun havde vakt noget i ham. ”Ja, selvfølgelig. Måske med tiden, kunne det blive et godt venskab” et atypisk venskab, en mørkelver og en dæmon, gad vide om han overhovedet vidste hun var en dæmon. Hun ville ikke selv komme ind på det. For tænk hvis han hader hendes slags. Som hans ry hænder kørte mere på hende, mærkede hun det sadistiske i ham stige, mon blev ophidset? Men Nyssa slog det væk igen. Lukkede sine øjne og forsøgte at slappe af, trods al hans begær og følelser. De pokkers følelser, tænkte hun. Med et slap han hende igen, og følte hun atter igen kunne trække vejret. Hvortil hun åbnede sine øjne igen. 
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 20.12.2017 16:15
Stadig uvidende om hendes meget interessante, følelsesmæssige evne, begav Zane sig rundt om bordet for atter at tage plads over for Nyssa.
Han lænede sig tilbage i stolen og smilede roligt til hende.
"Et interessant venskab... og måske selve bekendtskabet kan medføre noget ganske positivt for os begge to ."sagde han.

"Tiden, og de kræfter der bliver brugt på det, vil vise om min idé kan føres ud i livet. Og hvis ikke..." han trak på skuldrene, "Tjah, så har vi måske fået noget ud af det alligevel."

Nu hvor han var lidt mere på afstand af hende, var det langt nemmere at styre de tanker, der havde floreret i hans hoved - da han rørte hende blev han måske liiige en tand for interesseret...

((Beklager hvis det blev lidt kort/kedeligt xD ))
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat