*Hmn.. måske man ser noget til hende en anden god gang?* tænkte han kort, inden han smed tanken om i baghovedet og vendte sig mod Yang.
"Hvad du har ret til, frem for slaverne? Jo, ser du.. slaverne lider meget mere, end tjeneren gør. Eller, det kommer du til at vælge selv et eller andet sted, men jeg lytter mere til tjenere, for de skulle meget gerne stå ved min side, og det gør slaver netop ikke. De ønsker det ikke. Men du, du videregivet dig til mig. Godt nok med tilbagebetaling, men i realiteten. Du har sagt at du vil følge mig, så det går jeg ud fra. Tag det lidt som en højrehånd, og dog stadig, skal du adlyde nogle kommandoer indimellem. Ser du.. Der er lysets krigere, mørkets krigere, og så er der også os. Jeg skal have samlet nogle flere så vi bliver en lille bande. Magierne skal selvfølgelig helst være stærke, så dem træner vi ofte, og det er slet ikke det eneste vi skal træne. Der kommer reaktionsevner, hurtighed og så ellers motion, så man holder sin krop i gang og ikke bliver sløv, for så kommer man først til skade.. Banden skal simpelthen nå status her i landet. Vi går efter høj status her selvfølgelig.." Samson bruger hele sin krop for at forklare dette for Yang. Han havde haft planen i baghovedet længe. Selv da ham og Tom var et lille hold. Dog var det ikke helt nemt, da Tom ikke var så stærk igen.
Men Samsons kropsbevægelser sagde tydeligt, at det var noget stort han havde i sinde at udføre.
".. folk vil frygte os..," Et stort ondskabsfuldt smil, bredtes på hans læber.
"Vi skal så også bære noget krigerkluns, som symboliserer vores lille team, og det har jeg netop tænkt over.." Han nikkede let og havde et veltilfredst smil på læberne.
"Tyren... er vores symbol..,"

† A dead man isn't dead when he's still alive †
Krystallandet