Krostuen: Denne tråd er altid åben :D (Gammel)

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 29.06.2009 19:13
Hun kommer luntene efter ham og har bundet et tørklæde over hovedet så det skjuler hendes øre, og lagt halen om livet. Hun går hen til ham og går forsigtigt ind af døren, men ser ikke op på Hauru. Hun går op og bestiller noget suppe og betaler for den, inden hun lunter hen til et bord og sætter sig mens hun venter på sin mad

Begge billeder fundet på google.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 29.06.2009 19:25
Han følger Anzu med blikket, og hæver så let det ene øjenbryn. Han går så hen og sætter sig ved det samme bord som hende.
".. Jeg sagde ikke du skulle ignorere mig," siger han kort og fnyser lavt.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 29.06.2009 19:30
Hun ser på ham. "troede jeg du nogen lunde mente" siger hun bare med at smil. Hun ligner en lille dreng nu, da hendes lange hår er gemt væk bag tørklædet. hun smiler op til tjeneren der kommer med hendes suppe "tak" smiler hun og begynder så roligt og spise sin mad. "mums" smiler hun tilfreds og spinder

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 29.06.2009 19:32
"Nej .. Jeg mener bare at du ikke skal hænge op af mig hele tiden, i offentligheden," siger han lavt, så tjeneren ikke vil kunne hører det. Han ser lidt på suppen, før han ser på hende igen.
".... Jamen, det er da godt du nyder maden," siger han roligt og smiler skævt.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 29.06.2009 19:35
"okay, gør jeg ikke så" siger hun roligt og spiser videre. "men tænkte på noget" siger hun stille inden hun spiser op. Hun har noget kød på kinden og slikker det roligt væk. "trænger til at få renset min pels igen" siger hun roligt og ser på ham. Hun ser vildt nuttet ud lige nu, selvom hun godt ved det ikke rør ham

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 29.06.2009 19:37
Han ser bare ligeglad på hende og trækker så let på skuldrene, da hun siger sin sidste sætning.
"Var det dét, du tænkte på?" spørger han kort og lægger hovedet let på skrå.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 29.06.2009 20:03
"Nej, dog ikke" smiler hun roligt
"jeg tænkte på, hvor længe har du været vampyr?" spørger hun så og ser op på ham. Hun ser ned i bordet. "ved godt det ikke kommer mig ved, men vil gerne vide noget mere om dig" smiler hun så

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 29.06.2009 20:04
Han ser mod bordet og smiler skævt.
"Længere end du kan forestille dig," siger han roligt. Han begynder roligt at ridse svagt i bordet, med en negl.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 29.06.2009 20:07
Da han begynder at ridse i bordet, tager hun sig hurtigt til ørene, da hun ikke kan lide lyden. "det lyder forfærdeligt" piver hun og har det som om en fløjter ind i hendes øre. Hun nusser sig så bag øret og sætter sig så om på samme side som ham og nusser ham på hånden

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 29.06.2009 20:09
Han ser kort på hende, og stopper så med at ridse i bordet. Han skæver til hende, da hun sætter sig ved siden af ham, og ser derefter på hendes, og sin egen hånd. Han ser bare på deres hænder, uden at sige noget.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 29.06.2009 20:12
Hun nusser videre og tager den op. Hun ser forsigtigt på ham, men kysser ham så blidt på hånden. "elsker dig" hvisker hun stille så kun Hauru kan hører det.
Hun ligger sig forsigtigt op af ham "jeg har noget til dig" siger hun forsigtigt og tager en æske frem fra hendes lomme. Hun giver ham den, men ved ikke om han vil tage imod det eller ej

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 29.06.2009 20:15
(håber ikke det gør noget, jeg dumber ind^^)

Diandra kommer ind krostuen ude fra køkkenet. Hun har et hviskestykket slynget over skulderen på den sammensnøredevest. På den ene hånd balancerer hun en bakke med nyvaskede krus. Den anden bruger hun til at holde lidt op i nerdelen, selvom den slæber lidt hen ad gulvet alligevel.
Bakken bliver stillet på desken. Diandra ser rundt ikroen og får øje på gæsterne, mens hende hænder mekanisk stiller krusene på plads.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 29.06.2009 20:22
Han smiler skævt, før han ser på æsken.
"Hvad er det?" spørger han kort, før han tager æsken. Han ser lidt på den, før han ser på Anzu.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 29.06.2009 20:31
(gør ikke noget for mig =D Men hauru er først tilbage om 30 min ^^')

Hun ser forsigtigt på ham. "altså, jeg tænkte på hvis du kom i knibe eller manglede noget, så kunne du tilkalde mig med den" siger hun forsigtigt. "det en halskæde" siger hun stille og tager den op af æsken og vedhænget er en rød krystal som ligner en blod dråbe. Hun smiler forsigtigt. "mit blod er i den, så mit liv er i den og tilhøre dig" siger hun med et svagt smil

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 29.06.2009 20:41
(går nok x) )

Hendes efterhånden veltrænede øje spotter noget snavs på et glas. Straks tager hun det op og begynder at pusse det med hviskestykket, mens hun engang imellem holder det, op for at tage det i øjensyn.
Hun skæver til paret, og da kroen ikke ligefrem er fyldt til renden, kan hun tydeligt høre deres samtale. Det er hvad jeg kalder en kærlighedserkæring, tænker hun og smiler skævt. Men det er da meget sødt... Hun sukker og stiller glasset fra sig, mens hviskestykket halvsjusket bliver smidt på bakken.
Hun går ned til paret. "Kan jeg byde på noget?" spørger hun venligt og smiler.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 29.06.2009 21:14
(Baaack! XD og osse fint med mig ^w^)

Han smiler svagt, og griner så kort, da han hører Anzus første sætning.
"Hvad får dig til at tro, at jeg nogensinde kommer i knibe?" spørger han kort. Han ser kort efter på halskæden, før han tager den(?). Et svagt smil kommer frem på hans læber.
"Hmm .. Det lyder ikke værst. Men det ville jo så også betyde, for dig, at jeg vil kunne gøre alt jeg vil, med dig..," siger han roligt, før han ser på Diandra. Han svarer hende ikke, men ser bare på Anzu, og afventer et svar fra hende, på Diandra's spørgsmål.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 29.06.2009 21:22
hun ser op på Diandra og smiler "ja, har i noget vand?" spørger hun sødt og tager sit tørklæde af hovedet, så hendes katte øre kommer frem. hun ser så på Hauru "det gør ikke noget for mig" siger hun roligt, og klør sig lidt i sit sår hun lavede for at give ham smykket. hun kommer til at klø hul til sidst, men ved det ikke

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 29.06.2009 21:35
"Selvfølgelig," svarer hun varmt og smiler svagt. Hun lægger godt mærke til, at der pludselig står to pelsede ører ud af Anzu's hovedbånd, men da det ikke er første gang, hun ser halvdyr, tager hun ikke rigtig notits af det.
"Og hvad med Dem?" Mens hun afventer Haurus svar, bliver endnu et bord tomt, da nogle andre gæster forlader kroen. Diandra skæver til døren, da de går, lettere trist til mode.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 29.06.2009 21:38
Han smiler skævt, og ser så på Diandra igen. Han rejser sig op.
"Jeg bliver desværre nødt til at gå," siger han roligt og ser så på Anzu igen.
"Vi ses," kommer det kort fra ham, før han forsvinder ud af døren.

//outie..

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 29.06.2009 21:42
Hun ser efter Hauru og hendes øre ligger sig ned. Det altid det samme, han har så travlt med det hele tænker hun trist og ser ned i bordet.
Hun ligger sin hale om sig selv igen og ser op på Diandra nu og prøver at smile så godt hun kan

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong, Helli , CassondraLillith123
Lige nu: 4 | I dag: 13