På stranden

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 24.01.2009 17:18
Rex trak på skuldrene. Han gad ikke rigtig sige noget. Han følte sig lettere tom indeni. Han gik ud og stilte sig i vandkanten. Bølgerne slikkede hans fødder og ankler. Han sagde ikke noget i lang tid.

"Så du kunne lugte blod?" han drejede rundt og stirrede køligt på Kyoshiro. "Du er sådanset lidt ligeglad... Er du ikke?" spurgte han tåget og sukkede. Han lod en hånd glide igennem håret og vandrede med blikket imod jorden, tilbage op i sandet. Hans sko blev hurigt dækket af et tygt lag sand.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 24.01.2009 17:26
Han betragtede Rex forunderligt i den tid manden var stille, han virkede ellers så snaksagligt.
Gik ikke efter Rex da han lallede hen til vandet, men lagde blot hovedet i begge hænder og rynkede let på næsen.
Dumme rex.. Manden var ikke logisk, nærmere.. Bare irriterende.

"Om du var såret eller om jeg kunne lugte blod? Jeg er ligeglad med om du var såret, jeg ville bare æde dig"

Forklarede han roligt, tænkte ikke videre over hvor forstyrrende det ville være at få fortalt, for nogle mennesker.
Desuden så var han vel ligeglad et eller andet sted. Skulle Rex brokke sig ville han bare ristes.
Han trak dog en hånd ud og en en masse varm ild blev fokuseret i den, inden ilden nærmest begyndte at dreje rundt og tog form af en falsk smutsten.
Han kastede den derefter dovent mod vandet og den ville sikkert snitte Rex's ben inden den ramte vandet.
hver gang den rørte vandet ville en dampsky stige op og den ville suse videre indtil den ikke kunne ses.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 24.01.2009 17:33
Rex nåede at løfte benet for ildstenen. Han sukkede og rystede på hovedet. Han sendte Kyoshiro et vredt blik. Han rystede på hovedet og orkede egentlig ikke at sige noget.

"Så du er en menneske æder?" han trak på skuldrene og betragtede de små damp skyer der hpopede rundt over søen. "Ja - det er du selvfølgelig." sukkede han og smilte for sig selv. Han betragtede Kyo fra vandet. Han sagde ikke noget mere. Han var træt af at tale.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 24.01.2009 17:37
Han smilede bare uskyldigt og vinkede til Rex da han fik det vrede blik sendt efter sig. Han havde håbet han havde ramt.. Tch dumme Rex.
Smilet blev blot en smule større over alle hans skuldertræk og rysten på hovedet.

"Ja da, jeg er også ådselsæder hvis jeg ser mig for det."

Sagde han drillende, inden han også rejste sig op og lallede lige så muntert hen ved siden af Rex, kiggede lidt op i himlen inden han daskede ud mod Rex's skulder.

"Hvorfor er DU blevet så trist? Ikke flere vrælende Ære taler?"
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 24.01.2009 17:48
Han sukkede og og trak på skuldrene. Han betragtede længe Kyoshiro. Han lod tungen glide over læberne. Han smilte og hævede et øjnbryn.

"Men... Du har ikke spist mig endnu. Jeg er ikke trist... Jeg har bare ikke andet at sige." sukkede han og smilte skævt. Han betragtede Kyoshiro med en mut mine. Han trak på skuldrene.

"Jeg er løbet tør for idéer." han lo kort og rystede på hovedet. Han anede ikke hvad han skulle sige eller gøre. Han var træt. Han gik hen og satte sig på en sten lidt inde på stranden.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 24.01.2009 18:00
"Jeg er ikke sulten. Desuden ville jeg efterlade en masse rester, da jeg kun plejer at æde hjertet og halsen.."

Sagde han og strejkede sig. Den tynde krop knækkede op til flere steder og det lød mere end blot sygeligt.
Så på Rex igen, med armene i vejret og et hævet øjenbryn. Det faldt ham ikke lige ind at Rex var en der ville løbe tør for ting at snakke om.. Kedeligt.

"Men hvis det er kunne jeg bare brandmærke dig, finde dig igen senere og æde dig?"

Spurgte han smilende, traskede et par skridt baglæns fra vandet og kiggede atter, drillende, på Rex.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 24.01.2009 18:06
"Ja sikke noget svineri der ville blive."

Han lo og trak på skuldrene. Han trak på skuldrene og lod tungen glide over læberne. Han betragtede Kyoshiro med et roligt blik. Han smilte skævt og tog en dyb indånding.

Ordet 'brændemærke' fik det til at gyse ned af ryggen på ham. "Jeg skal ikke brændemærkes igen. Det er smertefuldt og bringer sikkert ikke held." han holdt en kort pause. "Du kan sikkert finde mig på en anden måde, så jeg kan blive ædt." sagde han roligt og smilte skævt.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 24.01.2009 18:25
Hans egen latter slap hurtigt forbi hans tynde læber og brød med Rex's egen mørke latter.
Efter lidt fnisen så han dog beregnende på Rex igen og smilede skævt over den skælven der gik gennem ham. Nå, han kunne ikke lide brandmærker?

"Hvorfor skulle det så også bringe held?"

Spurgte han smilende og gik hen til Rex igen, bukkede sig let ned og kiggede ham drillende i øjnene.

"Men jeg gider ikke lede og det er så meget lettere at slavebinde mennesker"

Tilføjede han uskyldigt.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 24.01.2009 18:35
"Det ved jeg ikke. Der er så mange underlige ting der bringer held, efterhånden."

Brummede han og trak på skuldrene. Han hævede et øjnbryn da Kyoshiro kom tættere på, og han skiftede ansigts udtryk, til en irriteret da han lænede sig ned for at få øjnhøjde.
Han smilte ironisk og nikkede.

"Jo jo - men nu må vi lige se." vrængede han og kløede sig i nakken. "Jeg tror ikke at min anden herre vil blive glad for det, må du forstå."
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 24.01.2009 18:57
"Kender jeg ikke til"

Mumlede han ligegyldigt og lagde hænderne på ryggen, samlede dem og stod stadig bøjet for blot at kunne kigge på Rex.
Hævede langsomt et øjenbryn af Rex snakken og fik hurtigt et tænksomt udtryk i ansigtet, inden det lettere sadistiske smil bredte sig på hans læber igen.

"Oh virkelig? Det gør det jo kun sjovere!"

Sagde han sadistisk, inden han pludselig slo højre hånd ind mod Rex's pande og lod den ligge der et kort sekund.
Rex's pande blev ikke bare varm, men kogende mens Kyos magi gled voldsomt ind i huden på ham og brandte tegn ind i ansigtet på ham.
En mørkerød ring med et K i blev hurtigt skabt, efterfulgt af en masse røde 'grene' der bredte sig ud i panden og ned af hans næse.
Han lod blot hånden ligge indtil Rex ville trække ansigtet til sig på grund af den voldsomme smerte.

"Nu bliver det skægt, tror du ikke din herre opdager dette?"

Sagde han muntert, de skarpe, hvide tænder blottet i et stort smil. Ligeglad med at Rex egentlig ikke vidste hvordan det så ud eller hvor stort det var.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 24.01.2009 19:18
Rex hævede et øjnbryn og skulle til at spørge ham, hvad sjovt der ville være ved det, men Kyoshiro kom ham i forkøbet. Rex blev lettere overrasket da den andens hånd rørte ham, men inden længe mærkede han den svidende smerte. Han skreg og greb fat om Kyoshiros hånd, og forsøgte forgæves at skubbe den væk.

Endelig blev han fri og han faldt bagover ud i vandt. Han lå i nogle sekunder på det lave vand. Bølgerne skyllede ind over hans ansigt. Han ligger lettere akavet med benene op ad stenen og resten af kroppen i vandet. Han hev efter vejret og mærkede huden dunke. Han kendte fornemmelsen og satte sig op med et sæt.
Han tog en hånd til ansigtet og ømmede sig. Han bandede som en gal og stirrede på Kyoshiro med de borende, livløse øjne.

"Hvad er der galt med dig, din ... Psykopat!" hylede han og hans krop dirrede dels af smerte, dels af vrede.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 24.01.2009 19:26
En sadistisk latter slap fra ham og han endte med at ligge begge hænder på hofterne, mens han kiggede ned på Rex.
Han elskede den reaktion det hele fik og han trak højre hånd op mod sig og kiggede lidt på de røde mærker han havde fået omkring håndledet.
Rex havde godt nok strammet til.. Ikke så underligt hans blege hud var blevet rød af det.
Han så dog ned på Rex igen med glimtende øjne og smilet blev blot større og han lagde hovedet let på skrå.

"Nå så gik det endelig op få dig hvad? Ved du hvad det sjoveste er? Jeg kan slå dig ihjel med dét mærke"

Knurrede han drillende og smilede muntert. Dumme, lille, naive rex.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 24.01.2009 19:34
Rex blev bleg. Han bed tænderne sammen og åbnede munden for at råbe af ham, men til hvad nytte? Han rejste sig besværet og holdt forsat med hånden imod ansigtet.
Han hev efter vejret i nogle sekunder, men fik så kontrol over sig selv. Han rejste sig og sukkede. Han slap sit ansigt og så ned i vandet. Han betragtede sit spejlbillede med et suk og rystede på hovedet.

Hvorfor overhovedet hidse sig op? Han kunne ikke gøre noget ved det. Desuden, hvis Kyo talte sandt, så ville han sikkert slå ham ihjel hvis han brokkede sig.
Han sagde ikke noget. Han gjorde ikke noget. Han betragtede blot sig selv i tavshed.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 24.01.2009 19:46
Et uskyldigt smil brød det onde og han endte med at sætte sig på hug lidt fra rex, prøvede ihærdigt at ignoere vandet der plaskede mod hans metalsko.
Arret i Rex's pande begyndte at gløde rødt og en brandende smerte ville glide gennem Rex's krop. Kyo selv så ikke ud til at bruge krafter på at aktivere det.

"Lige meget hvor du er, kan jeg aktivere dét. Jeg vil altid kunne finde dig og alle vil kunne vide at du er mærket. Er det ikke en rar fornemmelse? ~<3"

Sagde han drillende, foldede hænderne under ansigtet og betragtede ellers hvordan Rex ville reagere.
Åh han elskede at samle sig nye slaver. Det her var hvad der skete, når man ikke havde respekt for en stærkere modstander.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 24.01.2009 19:50
Rex betragtede sit ansigt og faldt sammen da endnu en jagende smerte jog igennem ham. Han lå på knæ og støttede hænderne under vandet, i det bløde sand. Han stirrede i sit spejlbillede og betragtede arret gløde.

"Hvorfor...?" spurgte han bistert. Han lukkede hænderne sammen og satte sig op. "Hvorfor gør du det her?" spørger han og sukkede kort.

Han forsøgte at rejse sig, men faldt igen ned på knæ. Han bed sig i læben og gøs. Han hadede den dreng.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 24.01.2009 20:40
Smerten blev blot ved et kort stykke tid, inden det langsomt blev bedre, men selv da det næsten var gået væk sviede det stødt.
Hans uskyldige, muntre smil blev blot større og en hugtand blev kort blottet inden en lav latter slap fra ham.

"Hvorfor?" Grinede han hysterisk, lagde en hånd over øjnene og strejkede sig op. Hans grineri blev blot højere og mere hysterisk.

"Var det ikke dig der sagde man skulle gøre ting spontant?! Jeg gør det fordi det er sjovt!"

Knurrede han grinende, de sorte øjne glødede næsten rødt og så halv psykotiske ud.
Nu måtte Rex da havde lært ikke at tro på andre væsner i en verden som KL.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 24.01.2009 20:45
Rex lå nærmest i vandet. Han støttede med armene og pludselig lo han. Han lo, som en psykotisk infarnist. Han lo blot og stirrede på sig selv i vandet. Han lukkede øjnene og lo som en gal.

Så rejste han sig op og vaklede i nogle sekunder. Han havde et sygt smil på læben og lo lavmelt.
"For sjov," gentog han og lo endnu en gang.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 24.01.2009 21:20
Det psykotiske anfald fik blot et hævet øjenbryn fra Kyos side og arme lagt over kors. Han måtte dog indrømme at det ikke var hvad han regnede med.
Dog måtte han også anerkende at det var en behagelig latter. Forskruet eller ej, Rex som sindssyg ville gøre det ret godt.

"Ja for sjov"

Sagde han blot smilende, virkede til at være på nippet til at hvine, men holdt sig alligevel fra det.
De store sorte vinger *Som vi havde glemt ladida xD* bredte sig atter ud bag hans ryg og han skævede drillende ned til Rex.

"Hils din lille herre, min lille slave"

Sagde han smilende, vinkede med en temlig overdrevet bevægelse og hoppede op i luften, hvor vingerne blev bredt ud.
Atter vinkede han inden han vendte sig om i luften og fløj væk derfra.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 25.01.2009 20:05
Rex smilte og hørte ham flyve derfra. Han vendte nakken bagud og vendte ansigtet imod himlen.
Straks efter begyndte regnen. Han breder hænderne ud til siden og nød kulden imod huden. Han rejste sig og vaklede fra stedet. Han følte sig fortabt.
Nickazho Núun

Nickazho Núun

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 2003 år

Højde / 165 cm

Nova 13.03.2009 16:05
Nickazho havde taget sig meget sammen her på det sidste. Han var begyndt at bevæge sig udenfor om dagen, i stedet for at blive inde i sin lille lune klippeåbning. Dagen i dag havde været en som alle andre, pånær det han var i færd med nu - at bevæge sig udendørs i vel og mærket.. dagslys.
Godt nok regnede det, men det var ikke nogen hindring, og egentlig følte han sig lidt stolt - men også utryg, ved at gå rundt herude i regnen, når det nu ikke var mørkt.
Den lilla'e dæmon så længselfuldt udover vandet og stoppede sin gang. En sort lang kappe skjulte så godt som hele hans krop, og kappens hætte var trukket op over det spinkle lille ansigt, vis øjne dirrede en smule.
//Nova \\
[/size]

| Profil | Profil |Kontakt | Bag skærmen |
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 12