Det grønne område ved vandet

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 16.01.2009 21:50
Samson ser tilbage på hende, med et nærmest stikkende blik.

"Veltalende pige, ser man deeet..," brummede Samson lettere snerrende. Yang skulle i hvertfald se at vare sine ord for lige netop dette øjeblik, det var Samson ikke i tvivl om. Hun talte om hans krop!?

"Den er i fin form! Den er simpelthen snart til det yderste, kan ikke gøre mere med den!" Han hævede let det ene øjenbryn, tog et par skridt frem mod hende.

"Jeg har ikke set nogen respekt fra dig længe.. Yang? Du ved det kan gøre meget ondt, meget snart, hvis jeg ønsker det!.., Det husker du vel nok? Åh ja.. Det gør du! Ellers..... SKAL JEG SNILDT GENOPFRISKE DIN HUKOMMELSE!!" det sidste blev til mere eller mindre råbende, hvislende og samtidig kunne man næsten fornemme et sus fra en vind i hans stemme, da der stadig var den hæse stemme i hans tone.
Et jag af smerte fór gennem Yangs brændemærke i fem sekunder (?).
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 16.01.2009 22:04
hun giver ham elevatorblikket, og smiler et anstrengt smil.

"i fin form, eller også har du proppet skinker under huden!" ler hun, men hendes bidende latter stopper, da smerten jager gennem hendes skulder. hendes pupiller bliver smalle, og hun vender sig om med en voldsom fart, så hun står med front imod ham igen.

"du VOVER at gøre det igen!" snerrer hun arrigt, og med så store kropsbevægelser, at hendes korte top næsten falder af. vinden tager til endnu en gang, denne gang så meget, at træerne bøjer sig i dens styrke. hele stemningen ved vandfaldet passer sært nok til Yangs humør. hun synker en lille klump, og træder først tøvende, men så voldsommere og voldsommere hen imod samson, indtil vandet plasker om benene på hende... da hun når bredden stopper hun op, og breder sin spidse perlerække af hvide tænder i et overlegent smil...
~no pain, no gain ~

tegning lavet af undertegnede
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 16.01.2009 22:12
Samson retter sit hoved lidt ned, så man netop ikke kunne se hans øjne, hvilket må have været lidt forvirrede. Man aflæste jo folk af i øjnene. Hatten dækkede nu det meste af hans ansigt, kun hans mund kunne ses.
Yangs ord om Samsons krop prættede af på Samsons store selvtillid han havde til sig selv. Han vidste

"Og hvad skulle holde mig for det?" spurgte han i en let kølig tone.

Da han atter rettede sit ansigt op, var det lettere sindsygt at se på. Hans øjne var som flammerne selv. Ingen pupiller var der længere at se, kun to hvide bølgende flammer, som i en hast svejede, men i hasten var man ikke helt sikker på om de svejede, eller om der kom blæst under flammerne, som gjorde at de vaklede så meget som de gjorde.

"Skal man prøve at kommandere med sin herre, SKAL MAN DET HVA?" Brølede Samson med en stor kræft i stemmen.
//Nova \\

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 16.01.2009 22:27
Hendes blik forbliver trodsigt, og hun stirrer uden problemer ind i de flammende øjne, somom det var det mest almindelige i verden. irriterret over samsons høje stemme, siger hun med en lav og snerrende lyd;

"du er IKKE min herre!!" hendes blik viser afsky og sindssyge, men dette vælger hun at skjule ved hjælp af sit lange sorte hår.

"Og uanset hvad du gør ved min krop vil min sjæl ALTID være fri! FAT DET! jeg er træt af dig! du var en jeg så op til en gang, men nu er du bare en svag nar, der er nødt til at have slaver for at kunne klare sig." hun træder selvsikkert hen til ham, og om ved hans ryg, hvor hun lægger sine hænder, og læner sig frem over hans skulder... (?)

"du ved godt at jeg respekterede dig, dengang du ikke holdt mig som en hund i en snor. hvis du havde respekt for mig så.. men det ved ved du godt ... "
hun lukker øjnene og lader fortsat sine hænder hvile på hans skuldre/ryg, mens hun lader sin hjerne arbejde på højtryk, hvis nu samson skulle finde på noget. skønt hendes øjne er lukkede, er alle hendes andre sanser lysvågne..
~no pain, no gain ~

Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 16.01.2009 22:28
Med små, rolige skridt kommer Damia gående. Hun har ikke travlt. Hun har heller ikke energien til at være i et skyndsomt tempo. Damia er dybt begravet i en masse grublerier. Grublerier som har samlet sig og skabt en stor filtret knude, som Damia forsøgte at finde rede i. Den kølige jord under hendes fødder, og vinden i hendes hår, giver et opfriskende pust.
De sidste par dage havde taget meget på hendes kræfter, og hun ønskede mest af alt bare at komme hjem, ligge sig under dynen og bare lukke øjnene i. Lade verden udenfor gå sin gang, imens hun lå upåvirket hen.
Det er de foruroligende lyde, der vækker Damia og hiver hende ud af sine tanker. Nysgerrigt strækker hun hals og lader blikket glide henover landskabet. Lidt længere væk, men ikke så langt, står der nogle mørke skikkelser. Hun kunne føle de intense spændinger og den nervøse samtale, der var i gang. Skønt hun ikke ønskede at blive draget ind i det her og bare forlade stedet, blev hun mærkeligt nok stående.
Kjolen smøg sig tæt om hendes krop og håret var begyndt at falde ud af den opsatte frisure.

- Avatar og profil billede lavet af mig
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 16.01.2009 22:38
Samson mærkede hvordan Yang lænede sig ind over sine skuldre.

"Godt forsøg.. Du tror at jeg vil slippe dig, bare ved de ord? Og tror du VIRKELIG at det bare er derfor at jeg har slaver? Næppe.. Vil ikke lade dem kæmpe for mig, bare mere eller mindre.. at skaffe mig ting jeg kommer til at behøve.." Samson smilte kort til Yang, og lod en lille frastøddelse mellem ham og hende, blive skabt kort. Han brød sig ikke om folk der stod bag ham, og det havde han også vist Kinzu dagen før, og han kom helt sikkert til at fortryde at han havde gjort det.

Samson gik rundt i en halvcirkel, inden han stoppede igen. Hans øjne blev nedgearet en smule. Hans blik gled over på Damia, da han kunne mærke at endnu en ny bevægelse blev lavet af et såkaldt levende 'væsen'.
Blikket gled atter tilbage på Yang.

"Så.. Hvad har du tænkt dig at gøre.. Gøre oprør?" Samson smilte stort. Da han lærte hende at kende, var hun en svag ynkelig person, som knap nok turde at give en lyd fra sig - bare for at overdrive. Og så nu.. en rapkæftet kvinde, der står og tror at hun ejer det hele? eller hvad?

"... Og.. lade det gå udover uskyldige i stedet?" Samson håbede på, at der var et eller andet godt inde i hende, så hun kunne vise lidt af sin 'gamle' personlighed igen. Han 'rev' udefter Damia, ved at prøve at lade hende blive tiltrukket af ham (med hans magnetisme evne), så hun hurtigt kunne komme ind i hans greb i et snuptag.
//Nova \\

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 16.01.2009 22:50
hun bliver frastødt let, og himler med øjnene. et dybt suk forlader hendes læber, før hun lægger armende over kors som en teenagedatter, der kun må være ude til kl. 10. hun kaster et kort blik på damia, men retter så sin opmærksomhed imod samson igen.

"hvis der er nogen her der lader det gå ud over uskyldige, så er det da vidst dig!" siger hun koldt, og betragter hvordan samson tiltrækker damia som en magnet tiltrækker en metalspåne.. hun sender ham et blik, som for at sige: "hvorfor? hvorfor skal hun nu blandes ind i det?" før hun resolut træder ind foran Samson, og rømmer sig opmærksomhedskrævende.
et par visne blade blæser rundt om deres fødder, guidet af vinden. Yang vifter irriterret et vådt blad af sin ene bare fod.
"Jeg siger ikke at du skal give slip- men bare lidt respekt, som f.eks at høre, når man siger noget! og... giv min søster friheden.. det vil jeg gøre ALT for!" hun sukker.. det var hårdt at tale om ying- hendes egen søster ville ikke engang se hende!
~no pain, no gain ~

Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 16.01.2009 23:05
En ubehagelig følelse af magtesløshed bredte sig som en mørk og klam substans i hendes krop. Damia prøvede resolut at modsætte sig Samsons kræfter, og ønske om at komme hen til ham, men hun måtte forgæves anerkende, at hun ikke havde indflydelse på det. Men villig kom hun ikke.
”Hvad i…! Slip!,, beordrede hun og så sig om efter hjælp. Hun kunne føle jorden under hende glide, hvilket var ret ubehageligt, og det var næsten som at gå på vand. Damia var nu inden for rækkevidde.

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 16.01.2009 23:15
Samson greb fat om begge Damia's overarme og klemte let til. Hun stod foran ham, og ham bagved hende - sjovt nok.
Han stod og kiggede ned på hende.

"Håber du står godt, unge frøken..," Brummede Samson med et let smil på læberne.

"For hvis du gør noget, så vil du tænke på dette øjeblik hvor du netop ville have følt dig meget mere veltilpas, end det der kunne komme til at ske..," Samsons ord var langsomme og tydelige. Han rettede sit blik på Yang.

"Alt siger du?" Samson skulle lige til at give slip på Damia, og hans greb blev lidt svagere, men han holdt stadig fast, men gjorde bare ikke knap så ondt, som det gjorde før.

"....." Samson stod lidt og tænkte. Han tænkte på Kemarano, Cassa, Tom? Ja hvor var Tom egentlig? Kommet væk fra Cassa? Han snakkede ikke med ham mere, måske han bare skulle til at udnytte Tom lidt i stedet?

*Ikke det jeg skal tænke på nu.. Pigebarnet vil ikke adlyde, alt har jeg prøvet! tortur, voldtææægt... hmmn.. og ikke mindst, lade ting gå udover andre folk! det får da de fleste stærke mennesker til at give slip! AH!* Et stort lusket smil kom frem.

"Jeg forlanger kun en enkelt ting... " brummede Samson og lod freden strømme til omkring dem, så der blev helt stille et øjeblik.

"Jeg vil have, at du bliver min ydmyge tjener.. Dvs. du vil stadig bære mit tegn, men du vil være over slaverne rangmæssigt. Men selvfølgelig, altid under mig..," Han smilte tilfredst.

"Så skal du adlyde hver en del jeg siger du skal gøre.. Ligesom, overdrage dig til min varetægt.." Han nikkede kort.

"Så skal jeg nok, lade sin søster gå. Så sandt som mit navn er Samson China Oceans! Holder mit ord, hvis du holder dit!"
//Nova \\

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 16.01.2009 23:26
hun synker en stor klump i halsen, på størrelse med en klippe, og vender blikket nedad imod den mudrede jord. hun er tavs i et stykke tid, hvor hendes syn bliver mere og mere sløre, af tårerne der langsomt fylder dem. det er virkelig et stort offer at give, for én der ikke vil se én, det er hun klar over.
som hun står der, med blikket vendt imod jorden og tænker det hele igennem, bryder en lille solstråle igennem det tætte skydække, og oplyser vandfaldet, hvilket giver yang lidt mere håb. hun tørrer tårerne væk, og ser selvsikert på samson.

"Aftale" siger hun, med let skælvende stemme. hun tager en dyb indånding, og blinker et par gange. havde hun lige solgt sig selv? det hele føles tranceagtigt, nu hvor det er overstået. hun lukker øjnene for at få bare en smule fred, og da hun åbner dem igen siger hun;

"Men jeg sværger Samson, hvis du krummer så meget som ET hår på hendes hoved, så slår jeg dig ihjel!!" siger hun med en hvislen, og hendes øjne lyner. hun lægger hovedet på skrå, og betragte Damia

"hvad vil du dog med den... tingest?!" siger hun, og sender ham et uforstående blik...
~no pain, no gain ~

Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 16.01.2009 23:36
”Jeg er ked at måtte skuffe Dem, jeg føler mig ærligt talt lidt klemt,, beklager hun sig og påpeger hans stramme tag. Damia har lyst til at modstræbe sig Samson, fortælle ham, at hun ikke frygter ham og han gjorde klogt i fjerne sine hænder fra hende og det kunne kun gå for hurtigt. Men Damia fandt sin fornuft frem, og forblev tavs. Desuden kunne hun måske finde mening i deres samtale, selvom hun ikke havde megen lyst til at forstå dem. Hun ville bare hjem til Nathan, og væk fra farer og så vidt muligt undgå problemer. Ha, som om det ville ske.
Damia rykker tøvende på sig, da hun mærker, at Samson løsner sit greb. Måske skulle hun prøve at flygte nu? Måske ikke det klogeste, men det var begyndt at blive ret så ubehageligt. Slaveri og forhandlinger om andres liv, ikke lige det man forbandt med en hyggelig samtale.
Damia sender Yang et lynende blik da hun omtaler hende som en tingest.
”Tingest? Jeg er ikke den som handler med sig selv, som var man bare en ussel dukke!,, snerre hun, og er først bagefter klar over hvor stor en fejltagelse det var.

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 16.01.2009 23:47
Samsons blik er nærmest fæstnet til Yang. Hvad valgte hun? Det skulle i hvertfald tænkes igennem. Det tog i hvertfald sin tid. Var det fordi hun prøvede at planlægge et eller andet? Nej.. for ellers, så ville det gå hårdt udover hendes søster, og det var jo hende hun gerne ville redde, sådan var det jo fra starten af samtalen, ikke sandt?
Samson smilede et lidt mere roligt smil, nu da hendes beslutning var truffet.

"Som sagt.. Holder du din del af aftalen, holder jeg min.. Slipper hende fri, uden at røre hende. Ellers, er det selvforsvar...," Han nikkede kort.

".., men ikke noget yderligere smertefuldt forsvar vil jeg lige skynde mig at påpege. Er ligeglad med hende.. Hvilket du åbenbart ikke er.., Men vi skal nok få et godt forhold til hinanden... det må du håbe på i hvertfald.. Det er kun op dig hvad du og dine handlinger gør.," sagde Samson i et roligt tempo. Hans øjne var gået hen og blevet normale. Hans pupiller blev atter brede og han tog en mere eller mindre dyb indånding, inden han pustede luften ud igen.
Grebet om Damia blev sluppet. Han var ikke i humør til voldtægt, tortur, eller anden form for skade. Han havde fået sig en ydmyg tjener.. Hvor ville det egentlig ikke kunne føre ham hen?
Han havde masser af krystaller. Han havde efterhånden posevis, ved at opfylde folks krav, ved betaling. Dét havde altid været hans svage side!
//Nova \\

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 16.01.2009 23:58
hun nikker tavst og sender Damia endnu et koldt blik. det sved lidt i brændemærket på den venstre skulder, somom at NU var aftalen fast, og uden fortrydelsesret eller tilbagelevering. Hun sender Ying en kærlig tanke, og hvisker næsten lydløst; "jeg gjorde det for dig, søs"
hun vender blikket op imod Samson, og sukker lavt.
"Du havde da vel ikke tænkt dig at jeg skulle rende rundt i DET her?!" siger hun, og peger på sit lasede tøj.
"det signalerer herreløs" kurrer hun, og stryger ham over hans "skinkearme" XD
"Og det vil du vel ikke have, vel?!"
~no pain, no gain ~

Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 17.01.2009 00:06
Damia ruller med øjnene og undgår Yangs blik. Lige nu havde hun ikke noget imod Nathans omsorgsfuldhed. Hun nærmest forlangte, at han skulle være bekymret for hende, og holde hende tæt. Da Samson slipper hende, træder hun fem hurtige skridt tilbage, da hun var lidt nervøs for, at han måske ville gribe ud efter hende, eller Yang måske ville gøre et eller andet frygteligt.

//frys

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 17.01.2009 15:34
Samson hæver let sit ene øjenbryn, da Yang nævner det med sit tøj. Han sætter en finger på sin hage og tænker lidt. Lang kappe? Nej, nej, nej! Hun var jo hans tjener nu, så det skulle være lidt mere.... behageligt at se på? Sådan noget tøj han skulle have gået med, hvis han var blevet til en kvinde!! Bar overkrop! Eller.. nah. det ville byvagterne nok ikke tillade. Der er jo trodsalt nogle love i landet, som endnu ikke er skrevet, men som bare bliver taget som en selvfølge, at man skulle bære en form for tøj.
Hun kunne jo selvfølgelig godt få en kappe med sig, men indenunder skal hun have noget af metal!

*Jeg kan selv smede det..* tænkte Samson og smilte tilfredst for sig selv.

"Jeg skal nok sørge for noget. Har noget metal og noget, hjemme.." Samson skævede lidt til Damia.

"Lyder metal ikke som noget lækkert at bære?" et stort smil kom frem på Samsons læber, så to syle spidse tænder kom frem. Han havde for lang tid siden filet to af sine tænder. Ikke de bagerste, men dem ude i siden, som man kunne se, hvis man smilede et stort smil.

//frys
//Nova \\

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 17.01.2009 19:43
hun ser på samson, somom han lige har spist sin egen hat og bestilt en mere.

"metal?! havde du tænkt dig, at jeg skulle holde varmen i METAL?! jeg dør jo af kulde inden ugen er omme...!" siger hun, med en høj, chokeret stemme. Hun gisper over sin egen stemmeføring, og lægger hænderne for munden, inden hun sender Samson et undskyldende og lidende blik. himlen fyldes af gyldne og røde farver, idet den nedgående sol sender sine sidste stråler på vandfaldet, og området omkring det. Yang betragter hele scenariet med et svagt smil, men hendes smil forsvinder, som solen bag en sky, da Samsons skygge bryder strålerne.
hun drejer om på hælen i et virvar af det lange, ibenholtsfarvede hår, og træder med hoppende skridt hen imod et højt, nøgen træ, hvis grene strækker sig bedende op imod himlen, somom det beder en bøn for at kunne springe ud i flor igen til forår og ikke bare sygne hen...
*sikke en sammenligning med mit humør for tiden* tænker hun og lægger en hånd på den ru stamme, og stryger den forsigtigt over den tykke bark, med et trist blik...
~no pain, no gain ~

Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 17.01.2009 20:08
Damias blik hviler vedholdende på Yang. Hun er sanseløs over hendes opførelse, først truende nu sårbar. De sidste solstråler faldt på hendes ansigt og farvede det lysende cremegult. Det grønne hår indrammede smukt hendes ansigt, og de flammende farver fremhævede hendes fine ansigtstræk. Damia betragtede på skift de to skikkelser, der var så forskellige som ild og vand. Hun blev dog lidt trist til mode over, at Yang havde solgt sig selv. Det var mærkeligt at tænke på, at man ikke kunne bestemme over sit eget liv, og Damia bad til, at det aldrig nogensinde måtte ske for hende.

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 17.01.2009 20:28
Samsons ansigtsudtryk blev lidt hårdt, idét hun begyndte at hæve sit toneleje på den måde, men blev koldt at se på, da hun kom med det lettere bedende blik.

"Hmn.. ja.. hvad andet havde jeg forventet i starten? Du er lidt af et skræpt pigebarn.." Han så mod Damia. Hun sagde- eller gjorde, ikke ret meget i det hele taget.

"Sig mig.. er du idiot, eller blot nysgerrig?" Spørgsmålet var sikkert meget forvirrende, siden det kom sådan midt i det hele. Samson var lige glad. Han sagde, og spurgte hvad der passede ham, og det havde han aldrig rigtig holdt tilbage. Måske da han var dreng, men det var ikke så nemt at huske efter al den tid, og da heller ikke som 21-årig mand, som han var blevet i sidste måned.
//Nova \\

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 17.01.2009 20:47
hun retter sig op, lidt stolt af hans "ros". hendes øjne følger Damia, mens hun langsomt læner sig op ad træet, med et tænktsomt smil på læben.

"Men... hvis jeg så er din TJEEENER..." siger hun, efter et stykke tid, hvor hun havde været tavs... "hvad har jeg så ret til, som slaverne ikke har?!" hun lader blikket glide over på samsons pumpede krop, og betragter ham intenst. det sorte hår hænger ned langs hendes skuldre, og indrammer dem, som en kontrast til hendes blege, forfrosne hud. hun gyser, og slynger armene omkring sig selv...

"jeg fryser- kan vi ikke gå herfra?" beder hun samson, og smiler let...
~no pain, no gain ~

Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 17.01.2009 20:55
Damia ser på Samson og har lyst til at samle en sten op og kaste den efter ham. Højst sandsynlig ville hun løbe derfra bagefter. Hun trækker på skuldrene og undgår at svare på hans spørgsmål. Hun vidste heller ikke hvad hun skulle her, så hun kunne lige så godt smutte hjem. Damia vender sig om, men i stedet for at gå derfra lige så fredeligt, forsvinder hun ned i jorden.

//out

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: CassondraLillith123
Lige nu: 1 | I dag: 13