Han tågede lidt, men hans blik blev med et eftertænksomt og han smaskede kort. Yup, den var god nok... han var tørstig..
Han hev fat i den nærmeste og fik vidst hvor kroen var. Med et afslappet tempo gik han hen til kroen og ind i den lumre krostue hvor enkelte folk sad og hyggede sig.
I sin tilstand var han lettere ligeglad med andres tanker om den store mand han var og hvor skræmmende han måske så ud, så han rakte hånden venligt i vejret til syne af hvem end der vendte sig og kiggede.
Med endnu et lille hvæs af sin djep trissede han roligt hen og stillede sig ved baren ved siden af en besynderlig dame.
"Yo! Barmand! kan jeg ikk lige få mig noget mjød eller hva i har!" sagde han med et smil og betragtede damen ved sin side...... men vent! Det var sq ikk nogen dame... troede han...
Ohjah fik sin øl, sad og sippede lidt til den, men kunne til sidst ikke holde sig og fnisede i det han vendte sig mod Hoshiro og spurgte: "Jeg er frygtelig ked af at spørge om det her, men er du en dreng eller en pige, for det kan være jeg har røget lidt for meget urt, men jeg kan ikke gennemskue det!"

Krystallandet