På stranden

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 11.01.2009 21:29
Hauru smiler svagt, da han hører Larnas tanke. Han lægger så armene over kors. Det er begyndt at blive koldt for ham. Normalt har han ikke så let ved at fryse, men nu har han været ude i kulden så længe, uden nogen skjorte på.
"Det er nu ikke fordi jeg bliver nødt til det. Jeg er bare ikke tryg ved at være ét sted, så lang tid, for så har byvagternde større chance for at finde mig," siger han bare.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 11.01.2009 21:55
Hauru smiler skævt, da hun løber om bag stenen, og hæver så let det ene øjenbryn, da hun rækker ham trøjen.
" .. Nej, tak. Jeg bliver alligevel nødt til at gå nu. Men det var hyggeligt at snakke med dig," siger han roligt. Han vender kort efter om på hælen og forsvinder derfra.

//Out. Sorry, bliver tvunget til at slukke <<

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 22.01.2009 00:28
Rex løb afsted. Han styrtede igennem sandet. Da han hørte havets brugsen blev han mere rolig. Trods han ikke kunne svømme kastede han sig ud i de rolige bølger og vandrede dybt ud i vandet. Han flåede sin skjorte af og satte sig på en sten i vandoverfladen. En gang imellem skyllede en bølge op og vaksede hans overkrop, men ellers havde han fuldt udsyn til det dybe sår han havde fået i siden af kroppen. Han brugte fingrene og vandet til at rense såret fra sand, jord, sten og hvad der nu ellers havde kæmpet sig ind i kødet på ham. Han bed tænderne hårdt sammen i smerte. Da dette var klaret tog han hånden om bag på ryggen og forsøgte at gøre det samme, med såret i ryggen.
Han sad sådan længe. Så lod han armene falde ned af siden og stirrede ned i vandet. Han tænkte på Cennet. På hvordan han blot havde forladt hende. Han hadede sig selv for det. Men hvad skulle han gøre? Han følte sig hjælpeløs.
Han mærkede hvordan det kolde vand begyndte at lamme hans krop.

Dantel Nemo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nemo 22.01.2009 00:39
(må man bryde ind? ^^)

billede af mig
Samson's slave...
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 22.01.2009 00:41
"Det er sku da et åndssvagt sted at sidde"

Sagde en høj og halv skinger stemme inde fra strand kanten. Vandet der plaskede op af det hvide sand, slo også lidt op af et par metal klædte sko.
Kyo stod blot ved kanten og betragtede Rex fra sin plads, hovedet let på skrå og et lettere undrende udtryk.
To enorme sorte vinger var trykket ind mod hans krop og de sorte fjer svævede let vinden omkring vandet.
Åh hvor han dog hadede sådan nogle steder nogle gange. Så meget rædselsfuldt, stinkende vand over det hele..

"Du drukner og bliver ædt af smådyr i vandet"

Sagde han lettere irriteret og rynkede pludselig svagt på næsen. Her lugtede af blod.
Sikke en behagelig lugt midt i alt det her rod og det måtte komme fra Rex. Nu skulle idioten bare komme ud af vandet og så kunne han æde ham. Rart.

OOC: For me sure ^^
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 22.01.2009 00:48
( Må du godt ^^ )

Rex drejede rundt med et sæt og stirrede på Kyo med store øjne. Han havde aldrig set noget lignende. Han overvejede kort tanken om han kunne være død siden der stod en engel på land og 'ventede på ham'.
'Englens' anden kommentar gjorde så Rex i tvivl, for ikke at sige overbevist om, at det ikke var en engel.
Han reste sig op på stenen og stirrede på ham.
"Hvad interesse har De i det? At blive ædt af smådyr er måske mit speciale," påpejede han og betragtede den anden med et hævet øjnbryn.
"Undskyld min ligefrem-hed men... HVAD er De?" spurgte han hæst og tog sin gennemblødte skjorte på igen. Han knappede den hurtigt og nød kulden imod de dunkende sår. Han bed sig i læben men rørte sig ikke ud af flækken.

Dantel Nemo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nemo 22.01.2009 01:01
lidt bag Kyo kom en bleg skikkelse gående mod vandet, med en modstrabenhed overfor at kigge op på hvem der nu ellers var tilstede.
hendes lilla-hvide hår hang fladt ned over hendes tynde ansigt, så det røde øje ikke kunne ses.
hun følte sig ydmyget, hønet og udønsket.

hun kigge ud gennem spækkerne i håret og fik øje på de to mænd der var tilstede, hvilket fik hende til at stoppe op 2 meter fra kyoshiro.

billede af mig
Samson's slave...
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 22.01.2009 01:09
"Åh det er næppe deres speciale"

Sagde han roligt, virkede utrolig rolig af sig i forhold til hvad der forgik i hans hovedet og tanker.
Han hævede dog begge øjenbryn af Rex's kommentar og ungik lige at hvæse vredt af ham.
Hvad var det dog for et spørgsmål?! Godt nok var det meget ligeud og bla bla, men det siger man da ikke! og slet ikke til en dæmon der kunne flå ens indvolde ud.

"En alien fra mars, der har fløjet herned for at gifte sig med dig.. Hvad fanden er det for et spørgsmål?!"

Sagde han svagt knurrende, havde ærlig talt lyst til at rende ud til naren og flå hans hoved af hans skuldre og plante blomstre i hans hals.
Men neeeeej, naren sad ude i alt vandet og blomstrede så roligt selv.. Så længe han i det mindste var ved at bløde til døde.
Han havde hurtigt lagt mærke til Dantel, men han så hende ikke som en trussel, så han lod hende blot lalle rundt omkring ham.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 22.01.2009 01:15
Rex åbnede munden og stirrede skiftevis på de nu to mennesker på stranden. Han stod længe og stirrede vantro på Kyoshiro med et skeptisk blik. Han havde tabt tråden. Han anede ikke engang hvad 'Mars' eller 'alien' var, men han fattede ironien - et eller andet sted.

"Javel." brummede han og vendte øjne, "De må blot forstå at de fleste mennesker ikke har vinger," sukkede han og himlede med øjnene. Han betragtede vandet omkring sig og lod sig glide ned fra stenen. Han tog nogle sløve og rolige skridt ind imod breden. Hans skjorte var væddet af blod og han bed tænderne sammen.

Han rev en trevl af sin skjorte og brugte sit bælte til at holde stoffet imod det ene sår. Han rev endnu en trevl af og bandt den rundt under brystkassen, så den pressede imod ryg-såret. Han sukkede og kom endelig ud af vandet. Hans krop skælvede af kulde.

Dantel Nemo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nemo 22.01.2009 01:34
hun går med stille skridt hen mod Kyo, men på vejen der hen falder hun over en sten og i rafleks griber hun ud efter Kyo's gevandter
hendes spinkle krop lander på jorden med et lavt 'bump', sværdet stodder osse mod hendes ryg hvor det hænger...

hun kigger kort op, med et forsigtigt smil og et kort "undskyld" kommer over hendes læber mens hun rejser sig...
*åh en dæmon...* tænker hun for sig selv.
hun har aldrig haft gode oplevelser med dem.

hendes øjne bliver fanget af den forslåget mand ude i vandet og straks glemmer hun alt om sine egne problemer, med Samson og folk der flygter fra hende...
Men hun ved ikke helt om hun skal blande sig i deres samtale

billede af mig
Samson's slave...
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 22.01.2009 01:42
"Jeg kender et par stykker"

Mumlede han roligt, trak let på skuldrende og rystede på hovedet. Godt nok var de ikke alle mennesker.. Faktisk.. Var kun én af dem.. Men det behøvede Rex ikke at få at vide.
De sorte øjne glimtede let i det svage lys fra månen da Rex gik op af vandet og han skulle næsten til at gå imod ham, inden hans trøje blev revet i.
Han var næsten ved at falde ned på jorden, kun takket være sin ringe størrelse, men fik alligevel hurtigt vredet sin arm fri fra den faldende Dentel.
Han så derefter ned på hende med et fnys og havde mest af alt lyst til at sparke til hende.
Hvis ikke det var fordi at Rex så ud til at være en fyr der ville komme skrigende til undsætning og ignorere sin egen smerte altså.

"Hvad lavede du, blødende, ude i vandet?"

Knurrede han besværet, skulle virkelig styre sig for ikke at flå dantel fra hinanden.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 22.01.2009 20:10
Rex betragter kvinden ligge og rode på jorden. Da hun kommer op igen smiler han svagt og ryster på hovedet. Han drejer hovedet og betragter manden igen.
"Saltvand er godt til at rense inficerede sår, så jeg ville lige hurtigt vaske det. Og så tager det også lugten." Det sidste var bare en henkastet tilføjelse, for at afslutte sætningen. Han rettede sig op og placerede hænderne i siden.
"Men hvad laver De selv her? På denne tid?" han hævede et øjnbryn og trak på skuldrene imens han slog ud med armene. "De fik lyst til at gå en tur på stranden?" spurgte han roligt og satte hovedet en anelse på skrå.
Han havde en dårlig fornemmelse med den fyr, en ubegrundet fornemmelse.

(( UNDSKYLD jeg forsvandt i går! ))

Dantel Nemo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nemo 22.01.2009 20:50
hun er på vagt overfor Dæmonen ved siden af hende, men hun bevæger sig nærmere mod vandet.
Dæmonen ville ikke få lov at reagere voldeligt overfor hverken hende eller ham ude i vandet, men det virkede næsten som om han ikke brød sig om vendet.
som en måge der ventede på at kraben kom in på lavt nok vand.

hr de burde blive ude i vandet, har en mistænke om Dæmonen måske vil angribe dem dette er en tænke som kommer fra Dantels hoved og bliver sendt over til Rex's hoved.
Den kvindelige vampyr, ser ret så lav ud i forhold til den meget højre dæmon.

Hun smiler skævt til manden ude i vandet, lidt advarnede, hun ser ikke ud af meget, men hun kan alligevel noget.
brandemærket på hendes bryst, med Samsons mærke bryder sig i månelyset

billede af mig
Samson's slave...
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 22.01.2009 22:48
OOC: Lal det gør ikke noget xD Jeg fik ikke sagt at jeg skulle hjem til min far idag, så det.. Går vel op ^^;

IC: Han så lettere ondskabsfulgt på Dantel og hendes færden mod Rex. Der var et eller andet ved hende der genere ham granseløst.
Han så dog over på Rex igen med et roligt smil og lod heldigvis værre med at vise alle de skarpe tænder, der udentvivl ville havde ødelagt det hele.

"Jeg kunne.. Fornemme sårede kreature i området og bestemte mig for at undersøge det. Du virker ikke specielt rask"

Sagde han roligt, var noget af en fantastisk skuespiller når han skulle bruge det og virkede egentlig temlig uskyldig af sig.
Betragtede ellers Rex fra sin plads og skævede lidt til Dantel. Hvor var den kvinde dog i vejen.. Hun virkede ikke just menneskelig, så han vidste ikke om hun var god eller ond, om hun ville blande sig eller ej.
Dumme kælling, gik i vejen..
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 23.01.2009 19:07
Rex skutter sig og en kold brise glider ned af hans nakke. Han tager to fingre til tindingen, af ren forskrækkelse, da han hører en stemme i sit hovede. Han ser temmelig forvirret ud og vender blikket imod kvinden. Han forsøgte at vurdere sin situartion. Kunne det have været hende der havde... talt til hans tanker? Han var forvirret. Måske var det en anden. En der gemte sig og advarede ham på afstand?
Han skævede kort rundt for at få et blik på omgivelserne, hvorefter han igen så på manden og kvinden.

*Dæmon?*
Tanken skræmte ham lidt, og han lod ikke blikket forlade manden. Han holdt vejret og lod tungen glide over læberne. "Så, De fornemmede min smerte?" Han hævede et øjnbryn og skævede hen til Dantel. Han så kort brændemærket på Dantels hud. Han kvalte et gisp og tog sig til armen. Hans eget brændemærke var gemt under hans skjorte-ærme. Han bed sig i læben og gnubbede armen.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.01.2009 19:41
OOC: Skal åbenbart lige siges at Dantel er smuttet xD Så hun.. Uhm.. Skyndte sig at løbe herfra ._.''

IC: "Ja det kan man godt sige"

Svarede han smilende, skævede kort til Dantel der hurtigt var smuttet igen *cough* og knurrede en anelse af hende.
Knurren havde heldigvis været meget lav og Rex havde nok ikke hørt den, hvis han havde.. Ja så kunne det vel reddes på den ene eller den anden måde.

"Det er en evne der ligger til mig. Så, hvad har du lavet siden du er kommet noget så frygteligt til skade?"

Spurgte han muntert, gik langsomt tættere på Rex med et skævt smil og et halv ondskabsfulgt glimt i øjet.
Nu skulle der skam leges.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 23.01.2009 20:08
Rex så efter kvinden der havde haft fin fart på. Han hævede et øjnbryn og rykkede blikket overpå manden igen. Han overvejede kort om han skulle følge stemmen i sit hovede eller vælge at give denne mystiske 'dæmon' en chance.
Han valgte det sidste.

"Jeg løb ind i nogle problemer. Ikke andet." brummede han og placerede en kold håndryg på den varme pande, der så ud til at få højere temperatur for hvert sekund.

Han sukkede og rettede sig op. Han betragtede den anden med et vagtsomt blik. "Men, De tænkte at De ville redde det stakkels tilskadekomne kreatur?"
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.01.2009 20:17
Næppe..
Tænkte han lettere sarkastisk, holdt sig fra at himle med øjnene og gøre Rex mere mistænksom end allerede.
Hævede et øjenbryn over rex's hånd på sin pande og kunne denne gang ikke holde en lav fnisen nede.
Idioten var også syg. Det var som at se en gazelle med brækket ankel!

"Det kom helt an på hvordan skaden så ud. Hvis du nu kunne hjælpes ville du få hjælp, hvis du var skadet til døden ville jeg blot knække nakken på dig.. Ud af bamhjertighed selvfølgelig."

Sagde han med en dyb drillende undertone og stod nu mindre end en meter fra Rex.

"Og du virker yderst skadet."

Tilføjede han med et uskyldigt smil der virkede til at være temlig malplaceret og han tog blot et langt skridt tættere på rex.
Han stod nu helt tæt på ham og hans højde vistes endelig rigtig. Fordi han var så spinkel og tynd var det sværere at se på afstand, men nu hvor han stod direkte op af Rex var de 1.90cm temlig lette at se.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 23.01.2009 20:31
Rex stirrede ham ind i ansigtet. Han missede med øjnene og bed sig i læben.
"Yderst barmhjertigt." konstaterede han og lod tungen fugte læberne. "Jeg er ikke så syg som det ser ud," påpejede han og missede med øjnene. Han knuede hænderne og sank en klump.
Han tog et tøvent skridt bagud og hævede et øjnbryn. Han brød sig ikke om at den anden stod så tæt på; han havde svært ved at få øjnkontakt med en person der var så meget højere end han selv.
Han var jo godt og vel 20 cm højere end Rex selv. Han missede med øjnene og sukkede.
"Kortene på bordet; hvad er det du virkelig vil mig?" brummede han og satte en hård facade op.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.01.2009 20:40
Hans smil blev hurtigt større og de hvide, syleskarpe tænder blev kort blottet i lyset fra månen og de sorte øjne skinnede ondskabsfulgt.
Han lænede sig derefter hurtigt ned til Rex's ansigt og pustede ham i hovedet med en varm ånde der lugtede en anelse som brændt kul.

"Er du bange for mig? Som et lille barn der sidder i mørket og mangler en lysestage."

Spurgte han munter, tog overhovedet ikke Rex alvorlig og regnede ikke engang med at idioten ville turde at slå ud efter ham.
Desuden måtte det være lidt mærkeligt for rex at blive talt så meget ned til af en der så betydeligt yngre ud en ham selv, men det var blot endnu en del af morskaben!

"Hvad jeg virkelig vil dig.. Er noget du finder ud af om lidt"

Knurrede han tilføjende og ventede egentlig bare på en reaktion og en mulighed for at flå halsen på på Rex uden det store besvær.
Han følte sig doven idag.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 12