Helli

Helli

Grovgoplen

9745
karakterer

Helli 01.01.2023 12:55
Det tog et par solide timer af "HUSK AT TEGN" sammen med min ven som er alt for distraheret, men de blev endelig færdig med min commission til Orpheus OG HAN ER BARE SÅ FIN! OG NU SIDDER JEG BARE OG HOPPER OG ER BEGEJSTRET!

Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 01.01.2023 13:16
OK ok... I går havde vi et one shot i DND, sat i Theros (dnd Grækenland), hvor vi skulle klare 3 opgaver for guderne der sad og så på xD Og vi møder denne ABOMINATION af en Chimera, som vi selv havde været med til at skabe, ved hjælp af terninge rul. 

Her er det underlige væsen:

- Kroppen var fra et vildsvin.
- Den havde forben fra en drage, bagben som en kanin. 
- Det venstre hovet var et falkehoved med tyrehorn.
- Midterste hoved var en bjørn der havde horn som et næsehorn.
- Højre hoved var en løve med bukke horn (Stenbuk/ged)
- Halen var en MEGET tyk rotte hale. 
- For enden af halen var et gnu hoved, men med et enhjørninge horn.

Vi var ved at brække os af grin da vi først så denne vanskabning af en chimera XD
Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 08.02.2023 17:34
I mandags d 06 Februar startede jeg på mit studie igen (sygeplejerske), efter knæskaden sidste år. Jeg kan godt mærke det er hårdt, og underligt på en god måde vel, at starte på mit 2 semester igen, men det er også virkelig dejligt!! ❤️ 
Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3667
karakterer

Que 17.02.2023 06:58
Nok mere til glæde for alle andre! Men, et styks Slipsesælger klar til fastelavn xD

Shhh, tænk hvis mor så med!
Lux

Lux

De-luxe

4077
karakterer

Lux 02.03.2023 09:29

<3
Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1675
karakterer

Xenwia 03.05.2023 00:01
Jeg er, næsten, lige landet hjemme efter en helt i gennem fantastisk koncert med Måneskin. 

Havde egentligt ikke tænkt over hvor meget jeg har savnet koncerter efter coronaen, så nu ser jeg bare ekstra frem til dette års Copenhell!

~ Husk at synd, så Jesus ikke døde forgæves ~
Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3575
karakterer

Alianne_ 06.05.2023 21:29
Googly eyes.... <3
Fordi Gabriel Erik Faust s skib... 

Nu med Ethelihn 

Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 25.05.2023 00:57
JEG KOM NED PÅ 0 SKYLDNERE FOR EN KORT STUND!
Muri

Muri

King of Lummer

8639
karakterer

Muri 25.05.2023 08:49
En helt simpel form for glæde i glædesspam:
Jeg har endelig en weekend uden aftaler xD Ser frem til bare at være mig og kæresten en hel weekend <3
Fia

Fia

The Sweet Stressed One

1612
karakterer

Fia 29.05.2023 00:39
Jeg fandt en fantastisk artist... som har tegnet nogle katte... Og de er guld værd...
Her er linket til tumblr, hvis i vil se resten xD

Mig: Du sidder forkert. Ret dig op og træk skuldrene tilbage. Husk at tage pauser og stræk ud.

Også mig: Ligger halvt på en sækkepude og gulvet og med skuldrene op til ørene i flere timer uden at strække ud.
Fia

Fia

The Sweet Stressed One

1612
karakterer

Fia 02.06.2023 20:33
Jeg fangede mig en vild Charmander i dag >:]
(Aka vi mødtes og gik en hyggelig tur og grinte lidt for meget)

Mig: Du sidder forkert. Ret dig op og træk skuldrene tilbage. Husk at tage pauser og stræk ud.

Også mig: Ligger halvt på en sækkepude og gulvet og med skuldrene op til ørene i flere timer uden at strække ud.
Muri

Muri

King of Lummer

8639
karakterer

Muri 06.06.2023 17:24
Kørekort?!?!

Den 13. juni skal jeg til intromøde på køreskole og derfra er jeg godt i gang med at tage kørekort!

Grundet mine diagnoser har jeg i dag lige været til rundvisning på køreskolen, hvor jeg har fået en masse information på forhånd, fået besvaret alle mine dumme spørgsmål, mødt min kommende kørelærer, fået adgang til noget af teoriundervisningen en uge før alle andre og fået en fysisk teoribog med hjem.

At kunne komme og snakke med dem før start, og få ordnet en hel masse på forhånd har været en kæmpe hjælp! Det var sådan en utrolig god oplevelse, og har fjernet en god del angst og stress fra mit lille tykke autist hoved :D
Fia

Fia

The Sweet Stressed One

1612
karakterer

Fia 17.06.2023 18:30
Debut i hestens karriere!

Lady (hesten) og jeg har været til vores første stævne i hele hendes karriere. Der skete godt, dårligt og frygteligt, men alt blev taget med et smil på læben og Lady var bare ekstremt cool. Jeg er meget glad for resultatet af dagen i dag og kan nu, efter omtrent ti timer hos hesten sætte mig i min stol og hygge mig.
(Og så tager vi lige en tur igen næste weekend haha)

Charmander

Charmander

Den lille Charizard

2879
karakterer

Beanstalk

For mig, er dette en kæmpe glæde. Men at have Beanstalk tilbage i sådan en grad, at jeg klapper i mine 3. klasse størrelses hænder når han svarer i vores nye (ALT FOR TILTRÆNGTE) tråd. <3 
Tror slet ikke han ved hvad effekt han har for mig, den nordjyde. 

Muri

Muri

King of Lummer

8639
karakterer

Muri 27.06.2023 09:06
Jeg har hele tiden været selvsikker i det nye projekt 'Kørekort', men at blive bekræftet i sin selvsikkerhed med 3 timers perfekt kørsel på første manøvrabane, mega ros fra kørelærer og glædelig overraskelse fra kæresten, der nu kan se hvor godt jeg klarer mig, har bare været så rart. Det giver lige et ekstra boost af selvværd, noget jeg i hele min opvækst ikke har kendt det mindste til.

Derudover går det helt vildt godt i praktikken hos Chainbox, min mentor passer så godt på mig, mere end jeg selv gør xD Hun har hurtigt luret hvordan jeg fungerer bedst og har planlagt hele forløbet indtil nu, så jeg har så meget plads som muligt, både fysisk og mentalt. Efter ferien planlægger vi at lægge lidt mere kød på projekterne 8)

Og til alle her:
Husk at dele de små glæder med os herinde! :D Det er dem vi skal huske at holde fast i, for de gør altså mere for én, end man lige regner med <3
Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1675
karakterer

Xenwia 04.07.2023 15:52
Jeg var ikke rigtig motiveret for at tage med ud forbi vores udlejer tidligere i dag, faktisk var jeg bare slet ikke motiveret for at skulle udenfor lejligheden i det hele taget 8)
Udlejer havde sin tjekkoslovakiske ulvehund med ude på kontoret som gerne ville snakke idag, så det var slet ikke så dårligt at jeg tog med alligevel <3

Den er ikke lukket inde i mødelokalet, den kan bare godt lide at ligge på den anden side af glasvæggen og holde øje med folk xD

~ Husk at synd, så Jesus ikke døde forgæves ~
Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3667
karakterer

Que 04.07.2023 18:47
" Story of a Worm "
https://open.spotify.com/track/6hxaYMF5mOabqcUuGRpz69?si=LH73yY4sSlew3Rl6GAWSvg

Bare fordi den er så sær :shrug:
Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3667
karakterer

Que 10.07.2023 14:57
Det er lille regnvejrs digt <3 

Edit: Sorry, linket er dødt p_q

Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 13.07.2023 21:14
Jeg er MEGA happyyy!!!

Kæresten og jeg har fået vores første bil sammen <3 
Muri

Muri

King of Lummer

8639
karakterer

Muri 23.07.2023 10:23
Vi sidder hos Que og laver små figurer af ler.
Jeg har lavet en lille gris med en bæ på hovedet og Xen har lavet manden med leen XD

De er da alt for nuttede XD
Hurtigsvar Besvar 7 7

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 7