Åben

Krostuen: Denne tråd er altid åben :D

Loke

Loke

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 406 år

Højde / 182 cm

Efterlyst af Byvagten

Helli 16.08.2019 22:41
Det var en mørk og stormfuld aften. Den var i hvert fald meget våd og kold, så Loke havde søgt ind på den lokale kro i Tusmørkedalen, for at undgå den værste regn, og have lidt at varme sig på. Han var sådan set stadig nogen lunde fuld, da han havde fået et saftigt måltid dagen forinden.
Selvom han ikke kunne drikke eller spise normale ting, var han også godt klar over at han ikke havde lyst til at blive smidt ud af kroen, så han måtte hellere gå op og bestille noget, og lade som at han drak.
"Krofatter, det billigste sprøjt du har," sagde han, med et lille smil på læberne, som han satte sig på en af stolene ved baren, og tog sin våde jakke af.
Nika

Nika

Krystalisianer

Neutral God

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 39 år

Højde / 178 cm

Krystal 17.08.2019 10:35
Nika trådte ind i kroen. Hendes kappe og dybe hætte skinnede af vand, der lige så stille dryppede ned på krostuegulvet, da hun gik gennem rummet. Hun var træt, tørstig og sulten. Målet var baren.
"Kan det virkelig drikkes?" Bemærkede hun lavmælt til den lyshårede mand i baren, som hun tog plads ved siden af.

Athir

Athir

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 56 år

Højde / 183 cm

Venus 17.08.2019 15:31
Regnvejret betød flere gæster, og så skulle man jo sikre sig, at der var varer nok. "Øjeblik, så skal jeg være der," svarede han blegfisen ved baren. Athir satte opvask på plads under baren, fyldte et krus med øl tik Loke og vendte sig mod Nika med et afslappet smil: "Alt her kan drikkes... med lidt god vilje."
Loke

Loke

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 406 år

Højde / 182 cm

Efterlyst af Byvagten

Helli 17.08.2019 15:34
Loke trak lidt på skuldrene. "Det er vel lige meget," svarede han lidt kækt. Det var ikke som om at han faktisk ville drikke det. Han smed et par mønter over disken til krofatter, der havde resterne af blod på sig, og lod som om at han sippede til sin øl.
Nika

Nika

Krystalisianer

Neutral God

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 39 år

Højde / 178 cm

Krystal 17.08.2019 15:42
Nikas blik fulgte de blodstænkede mønters vej hen over bordet. Øllen, der blev langet over bordet så ikke udrikkelig ud, og hendes egne penge var knappe. "Det samme." Sagde hun til kroværten og lagde et par ravstykker ved siden af den lyshåredes.

"De drikker for effekten, frem for smagen?"

Athir

Athir

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 56 år

Højde / 183 cm

Venus 17.08.2019 16:02
Krofatter så vurderende ned på de blodige mønter, op på blegfisen og ned på alkoholen i Lokes krus. "Hvis man drikker det... altså for smagens skyld, ja," svarede han Loke. Athir var mistænksom, men kunne nemt være ligeglad for et par krystaller. "Personligt foretrækker jeg den der," brummede han venligt og slog knogen mod en mjødtønde.
Loke

Loke

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 406 år

Højde / 182 cm

Efterlyst af Byvagten

Helli 17.08.2019 16:43
For små 400 år siden havde han måske været enig, men tiderne havde ændret sig, og det var ikke som om at han faktisk kunne drikken sprutten der var langet over disken til ham.
"Det kan man godt sige. Jeg er i hvert fald ikke synderlig interesseret i smagen," kommenterede han. Ikke en rigtig løgn.
Nika

Nika

Krystalisianer

Neutral God

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 39 år

Højde / 178 cm

Krystal 17.08.2019 16:49
"Måske jeg vil smage Deres mjød en anden gang." Sagde hun lidt undskyldende til kroværten. Det var ikke mange mønter man fik skrabet sammen, når den eneste indkomst var en smule skind, man af og til solgte i landsbyerne syd på.
Hun hævede brynet en lille smule af manden ved sin side. "Hård uge?" Bemærkede hun.

Athir

Athir

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 56 år

Højde / 183 cm

Venus 17.08.2019 17:10
Athir kunne godt nævnte, at han havde noget "varm solbærsaft" ude bag ved, men det var at antage for meget. Han kunne også godt nævne, at Loke kunne nøjes med at betale for en soveplads, men det gav ikke lige så godt som undskyldningsøl.
"Det lyder som om, det har været en hård uge for jer begge to," han gik i gang med at tørre en bakke glas af.
Loke

Loke

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 406 år

Højde / 182 cm

Efterlyst af Byvagten

Helli 17.08.2019 17:22
Loke tænkte sig lidt om. "Det har vel været en ganske normal uge for en som mig," sagde han og trak på skuldrene. Hvad en som han var. "Hvad med dig? For mange mænd der har været lidt for nærgående?" spurgte han. Kvinden var jo nydelig, om ikke andet ikke hans type.
Nika

Nika

Krystalisianer

Neutral God

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 39 år

Højde / 178 cm

Krystal 17.08.2019 17:35
Nika skævede igen til manden ved sin side. Hun trak lidt på skuldrene "Nej, dog ikke. Arret plejer at skræmme dem væk - og hvis ikke, har jeg andre metoder.." Tilføjede hun med et lille smil. Hun havde ikke lyst til mandligt selskab.
Hun så på kroværten igen. "Kunne være værre." Sagde hun blidt, mens hun ventede på sin øl.

Athir

Athir

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 56 år

Højde / 183 cm

Venus 17.08.2019 20:20
"Det tror jeg på," Athir skævede op til aret, mens han fyldte et rent glas med billig øl. Hvad end, der havde givet hende det ar, havde ikke været nem at jage væk. Athir smilede gennem skægget: "Til damen," og gled øllen hen til Nika.
"Mhm, enhver uge, man kan gå fra, er en god uge."
Loke

Loke

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 406 år

Højde / 182 cm

Efterlyst af Byvagten

Helli 17.08.2019 20:34
Loke forsatte med at lade som om at han sippede til den billige øl, selvom den ikke virkede til at blive tommere. "Det er forståeligt, nogen mænd er også lidt af nogen svin," kunne han ikke lade vær med at sige.
Hans blik rettede sig mod kroværten. En mand man helst skulle holde sig på god fod med. "Det er noget jeg kan være enig i."
Nika

Nika

Krystalisianer

Neutral God

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 39 år

Højde / 178 cm

Krystal 17.08.2019 20:38
Nika tog en slurk af øllen, den kunne drikkes, og det var lang tid siden hun havde fået alkohol. Med et velbehageligt suk sank hun lidt sammen i barstolen.
"Jeg vil nu foretrække en nogenlunde fyldt mave også." Bidrog hun med. Hun løftede igen øjenbrynet af den blege og overvejede om han var en af de omtalte mænd. "Heldigvis er nogle gode nok."

Athir

Athir

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 56 år

Højde / 183 cm

Venus 17.08.2019 21:11
Athir smilede tilfreds. Glade kunder betalte bedre. Det var sandt nok, at han havde fået stablet en god forretning på benene her i dalen. I hvert fald hvis han selv skulle sige det. Men det betød ikke, han gav ved dørene.
"Vi har alle slags mænd her på egnen. Ellers vejer Maries suppe op for de dårlige, hvis det har interesse?"
Loke

Loke

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 406 år

Højde / 182 cm

Efterlyst af Byvagten

Helli 17.08.2019 21:17
"Dem skal man desværre se langt efter," kom det fra Loke, med et drillende glimt i hans øje. Man kunne næppe beskrive ham som en af de gode, men han var ikke nødvendigvis... super slem. Når han var mæt.
"Jeg er allerede mæt, så jeg må springe over." Han savnede rigtig føde, men det her var hans liv nu om dage.
Nika

Nika

Krystalisianer

Neutral God

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 39 år

Højde / 178 cm

Krystal 17.08.2019 21:21
Nikas opmærksomhed rettedes mod kroværten ved lyden om et varmt måltid. Det lød virkelig godt, og så undgik hun også, at øllen steg hende til hovedet. "Hvad skal du have for suppen?" Spurgte hun forsigtigt.
Den lyshårede havde ret. Det var ikke de rareste typer, man stødte på på landevejene. "Og hvad er du selv?"

Athir

Athir

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 56 år

Højde / 183 cm

Venus 17.08.2019 21:40
"For dig kun fem ravstykker," svarede han uden at lægge det mindste skjul på, at prisen var den samme for alle... med mindre der var bud om suppen. Han skævede endnu en gang til Loke og det fulde krus og genovervejede at tilbyde ham nogle af de særlige drikkevarer fra baglokalet. Han svarede Loke: "Helt i orden, min ven."
Loke

Loke

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 406 år

Højde / 182 cm

Efterlyst af Byvagten

Helli 17.08.2019 21:52
Der var ingen hat at tippe, så Loke nikkede blot til kroværten.
"Hvilken type tror du jeg er?" spurgte han, og kiggede interesseret på Nika. Han kkunne gå med hvilken som helst type hun havde lyst til at give ham. Han var ikke så kræsen, og det var jo ikke som om at han ville møde hende igen efter i aften.
Nika

Nika

Krystalisianer

Neutral God

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 39 år

Højde / 178 cm

Krystal 17.08.2019 22:01
"Så siger jeg ja tak." Hun lagde ravstykkerne på bardisken. Det var efterhånden sent og hun var rimelig sulten. Den anden krogæst opførsel var dog en smule foruroligende, og hun var efterhånden sikker på, at han var af den selv samme slags, som han advarede imod. Hun ville dog ikke have ballade: "Jeg håber, at du er en af de gode." Svarede hun roligt.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack, Tatti
Lige nu: 3 | I dag: 12