Rex' spørgehjørne

Magdaléna Nerida

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 172 cm

*Joine Lee i at stalke*

Photobucket ftw? Har dog selv smidt effekter på xD
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 14.06.2009 20:00
Leara og Mars - I er nogle stalker-unger !
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 15.06.2009 17:36
>:3 Selvfølgelig er vi det ^^

1. Dette er sket; Rex overlevede den lille uoverenstemmelse med Taylor, og Møder Lee igen. MEN hun har været hos barberen/frsøren og har fået mørkebrunt, langt krøllet hår og har KJOLE på til knæene og KORSET (... Stik modsat Lee Owo) , og taget sine piercinger ud. og endda fået lidt farve i huden.
Hvad vil han tænke hvis hun råber "Hej!" til ham? 8D Vil han kunne kende hende? hvad vil han sige til hendes 'forandring' når han endelig genkender hende? Hvad ville han sige til forklaringen? ("jeg bliver forfulgt af en eller anden sindssyg jæger der vil slå mig ihjel, så derfor har jeg skiftet udseende, og... Hvis nogen spørg, så hedder jeg altså Arael ^^ Og se, jeg har kjole på! man får dejlig meget luft til benene...")
2. øøøøøøhm... Softice eller iskugler? 8D

"Ja, jeg BIDER rent faktisk!"
"Lee faldt ikke. Hun angreb gulvet."
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 15.06.2009 18:00
1. Dette er sket; Rex overlevede den lille uoverenstemmelse med Taylor, og Møder Lee igen. MEN hun har været hos barberen/frsøren og har fået mørkebrunt, langt krøllet hår og har KJOLE på til knæene og KORSET (... Stik modsat Lee Owo) , og taget sine piercinger ud. og endda fået lidt farve i huden.
Hvad vil han tænke hvis hun råber "Hej!" til ham? 8D Vil han kunne kende hende? hvad vil han sige til hendes 'forandring' når han endelig genkender hende? Hvad ville han sige til forklaringen? ("jeg bliver forfulgt af en eller anden sindssyg jæger der vil slå mig ihjel, så derfor har jeg skiftet udseende, og... Hvis nogen spørg, så hedder jeg altså Arael ^^ Og se, jeg har kjole på! man får dejlig meget luft til benene...")
- Rex vil vende sig om da hun siger hej, og selvfølgelig hilse tilbage. Så vil han nok forsøge at gå videre, i sine egne tanker. Hvis hun råber efter ham igen vil han så vurdere situartionen, og når hun så fortælle ham hvem hun er, SÅ vil han blive forvirret. Han vil nok have et bevis på at hun er Leara, og så vil han forsøge at finde den omtalte jæger og uskadeliggøre ham, så Leara kan få lov til at blive sig selv igen.
2. øøøøøøhm... Softice eller iskugler? 8D - Skifter alt efter hvad han er i humør til ^.^

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Det Nordlige Krystalland

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 15.06.2009 19:39
1: ved ikke om jeg har spurgt dig om det Lii men. Hvordan ville du helst dø?(og vi taler om alle former for dødXD

2: hvordan kan man bedst lide sine æg?

3: Hvad vil rex være når han engan blir stor XP
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 15.06.2009 22:12
1: ved ikke om jeg har spurgt dig om det Lii men. Hvordan ville du helst dø?(og vi taler om alle former for død) - Velvidende at han døde, med dem han holder af i sikkerhed. Altså at han ofrede sig selv for dem.

2: hvordan kan man bedst lide sine æg? - Blødkogt <3

3: Hvad vil rex være når han engan blir stor XP - Pilot... Jeg mener læge!
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 15.10.2009 12:43
oi oi.
Længe siden :B

1. Hvad vil hans første tanke være, når han ser Lee igen?
2. Hvad er der indtil videre sket med Ara?
3. Hvis han skulle gå et modeshow... Hvad slags tøj ville han så gå i?

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 15.10.2009 21:52
oi oi. Øje?
Længe siden :B I saw what you did there!

1. Hvad vil hans første tanke være, når han ser Lee igen? - L.. Lee?? *glæde men forsøge at virke cool og casual*
2. Hvad er der indtil videre sket med Ara? - Han var nød til at sætte den fri før tid, eftersom Taylors slange havde et lidt for godt øje til den stakkels fugl. Hvad der er sket med den derefter ved han ikke.
3. Hvis han skulle gå et modeshow... Hvad slags tøj ville han så gå i? - Enten en lang mørk frakke, en hat samt cigaret, eller en ballerina kjole..
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 16.10.2009 23:29
Jeg har nu tegnet Rex iført en ballerina-kjole. Bare så du ved det :B

1. Hvis Rex en dag fandt ud af, at han havde brug for briller, hvordan ville han så reagere?

2. hvis han levede i vores tid, ville han så være opslugt af fodbold?

3. bør jeg lave en bølge af spørgsmål til dig?

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 17.10.2009 00:30
Jeg har nu tegnet Rex iført en ballerina-kjole. Bare så du ved det :B - Vis mig, OMGÅENDE!

1. Hvis Rex en dag fandt ud af, at han havde brug for briller, hvordan ville han så reagere? - Ligesom jeg gjorde: "Arh ikke igen!"

2. hvis han levede i vores tid, ville han så være opslugt af fodbold? - Det kan jeg ikke forestille mig. Måske. Han ville sikkert drikke øl og glo ind i skærmen, og stadig ikke fatte alle de bold-begreber.

3. bør jeg lave en bølge af spørgsmål til dig?
- Please? :lol:
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 17.10.2009 13:33
Jeg har nu tegnet Rex iført en ballerina-kjole. Bare så du ved det :B - Vis mig, OMGÅENDE! Neheeej xD
... For den er blevet væk i bunken af skitser og prøver o.o

1. Hvorfor er hans store svaghed børn?

2. Er han god til at spille på violin? :3

3. Hvis han blev pige for en dag, hvad ville han så gøre?

4. Bør Lee ikke lære ham at svømme?

5. Hvis jeg husker at få Lee til at fortælle, at hendes far faktisk er helt normal og tuller rundt et sted i Krystallandet, hvad vil Rex så tænke/sige?

6. Kakaomælk eller saftevand?

7. Bliver hans hår hurtigt fedtet?

8. Du har skrevet, at hans evne startede i det uskyldige, og den første forvandling var en gaffel. Hvordan reagerede han?

9. Ville han kunne lide kælenavnet Tyrannosaurus REX?

10. Hvis nu NOGEN *host* skulle tegne Rex i ballerina-kostume, og han så tegningen, hvad ville han så sige? xD

11. Kunne Rex en eller anden dag godt tænke sig at få børn? * at forestille sig Rex der står med skrigende spædbarn og skal skifte ble*

12. Har Rex tøsede hænder?

13. Hvis han levede i nutiden, hvilken mobil ville han så have?

14. ... Oooog hvor ofte ville han så få den skiftet ud?

Hm.... okay, det var en meget lille bølge xD

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 17.10.2009 15:00
Jeg har nu tegnet Rex iført en ballerina-kjole. Bare så du ved det :B - Vis mig, OMGÅENDE! Neheeej xD
- Du ved bare hvordan man torterer mig...

1. Hvorfor er hans store svaghed børn? - De er så søde og nuttede og buti-buti-bup... *gnubbe kinder*

2. Er han god til at spille på violin? :3 - Jada.

3. Hvis han blev pige for en dag, hvad ville han så gøre? - Hvor var du da han blev pige for en dag? ... Lad os endelig ikke tale om det !

4. Bør Lee ikke lære ham at svømme? - Jo tak, hvis det er muligt.

5. Hvis jeg husker at få Lee til at fortælle, at hendes far faktisk er helt normal og tuller rundt et sted i Krystallandet, hvad vil Rex så tænke/sige? - Rex ville nok insistere på at møde ham. Han har en lille logbog, hvori han skriver om folks evner og talenter, og hvis Lees far er normal, så må hendes evne komme fra morens side; faren må have nogle svar!

6. Kakaomælk eller saftevand? - Te.

7. Bliver hans hår hurtigt fedtet? - Nej, han forsøger at holde håret så kort og tyndt som muligt, så det ikke fedter så hurtigt.

8. Du har skrevet, at hans evne startede i det uskyldige, og den første forvandling var en gaffel. Hvordan reagerede han? - "Uh uh uh, må studere!"

9. Ville han kunne lide kælenavnet Tyrannosaurus REX? - ... Tjøøh... Han ville bede dig om at sige det tre gange hurtigt.

10. Hvis nu NOGEN *host* skulle tegne Rex i ballerina-kostume, og han så tegningen, hvad ville han så sige? xD - Han ville sige: "Note til selv: Billed af mand i strutskørt og små lyserøde sko. Muligvis homoseksuel. Må huske at undersøge senere." Og når han så fandt ud af at det var et billed af ham ... Ja lad os gemme det til din livlige fantasi.

11. Kunne Rex en eller anden dag godt tænke sig at få børn? * at forestille sig Rex der står med skrigende spædbarn og skal skifte ble* - Han har altid godt kunnet tænke sig sin egen familie så ... *at selv forestille sig Rex i færd med at skifte ble på et barn* ... Jeg vil overveje det.

12. Har Rex tøsede hænder? - Nej det vil jeg ikke sige. Det er en klo ... EN KLO I TELL YOU !!

13. Hvis han levede i nutiden, hvilken mobil ville han så have? - Han ville ikke have brug for en. Hvis han levede i nutiden så ville hans evne med stor sandsynlighed mutere så andre ting så som mobiltelefoner, motorsave og rulleskøjter indgik.

14. ... Oooog hvor ofte ville han så få den skiftet ud? - Han ville sy den på igen. No worries. ... ... ... Vent, hvad snakker vi om ?

Hm.... okay, det var en meget lille bølge xD- Ja... Kom med flere bølger !
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 18.10.2009 00:44
... For den er blevet væk i bunken af skitser og prøver o.o - Du ved bare hvordan man torterer mig... Præcis :B

1. Jeg har ingen anelse om hvor jeg var da han blev pige. Hvad var det første han gjorde?

2. Er Rex platfodet?

3. Kan Rex hinke?

4. Kan han stå på et ben i over 10 sekunder?

5. Har Rex lange øjenvipper?

6. Bliver Rex let solbrændt?

7. Ville han helst have det for varmt, eller fryse?

8. Hvad ville han egentlig helst dø af? Varme (og så følgerne deraf) eller kulde (same same)?

9. Hvis han vågnede op, med fransk manicure og rimsten på sine negle, hvad ville hans første tanke være? Hvem ville han mistænke? Ville han inderst inde elske det? Hvor lang tid ville der gå før han forsøgte at få det af?

10. Bliver han hurtigt syg?

11. Har han haft skoldkopper?

12. Hvis han skulle danse for sit liv (eller, for at være sikker på at han ikke bare er ligeglad, også en andens) hvordan ville han så danse?

13. Hvad er det mest vovede han nogensinde har gjort, ifølge ham selv?

14. Hvad er det bedste der kunne ske for ham lige nu?

15. Hvad er det værste der kunne ske for ham lige nu?

16. Hvad er DET SJOVESTE der kunne ske for ham lige nu, ifølge dig?

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 18.10.2009 02:10
- Du ved bare hvordan man torterer mig... Præcis :B - Ondskab!

1. Jeg har ingen anelse om hvor jeg var da han blev pige. Hvad var det første han gjorde? - Blev sur. ... Mere skal du ikke vide ! Det er ikke sundt !

2. Er Rex platfodet? - Ja.

3. Kan Rex hinke? - Uha nej da!

4. Kan han stå på et ben i over 10 sekunder? - Hahaha nej.

5. Har Rex lange øjenvipper? - Nej... Det... Tror jeg ikke.

6. Bliver Rex let solbrændt? - Nej han bliver solskoldet.

7. Ville han helst have det for varmt, eller fryse? - Fryse.

8. Hvad ville han egentlig helst dø af? Varme (og så følgerne deraf) eller kulde (same same)? - Kulde.

9. Hvis han vågnede op, med fransk manicure og rimsten på sine negle, hvad ville hans første tanke være? Hvem ville han mistænke? Ville han inderst inde elske det? Hvor lang tid ville der gå før han forsøgte at få det af? - Han ville være lidt overrasket. Bange. Forvirret. Så ville han enten gå amok på Yang eller Taylor. Og så ville han forsøge at få det af.

10. Bliver han hurtigt syg?
- Næ...

11. Har han haft skoldkopper? - Ja. Haah det var ikke noget kønt syn.

12. Hvis han skulle danse for sit liv (eller, for at være sikker på at han ikke bare er ligeglad, også en andens) hvordan ville han så danse? - Han ville danse en vals eller tango.

13. Hvad er det mest vovede han nogensinde har gjort, ifølge ham selv? - Hahaaarh... Han skar engang sin arm af.

14. Hvad er det bedste der kunne ske for ham lige nu? - Intet. Nu har han jo Leara *dances*

15. Hvad er det værste der kunne ske for ham lige nu? - Hvis Leara og han fik en dårlig samtale or something like that.

16. Hvad er DET SJOVESTE der kunne ske for ham lige nu, ifølge dig? - Er jeg ikke sjov nok ? :(
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 18.10.2009 02:21
16. Hvad er DET SJOVESTE der kunne ske for ham lige nu, ifølge dig? - Er jeg ikke sjov nok ? :( Du er for sjov. Min familie tror jeg er sindssyg når jeg sidder og griner foran computeren over det de tror er ingenting...
jeg omformulerer spørgsmålet; Hvad ville du synes, ville være allermest fryd over Rex? på sådan en, HAHA LÆR DET måde? :3

2. bliver han let rundtosset? xD

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 18.10.2009 02:27
16. Hvad er DET SJOVESTE der kunne ske for ham lige nu, ifølge dig? - Er jeg ikke sjov nok ? Du er for sjov. Min familie tror jeg er sindssyg når jeg sidder og griner foran computeren over det de tror er ingenting...
jeg omformulerer spørgsmålet; Hvad ville du synes, ville være allermest fryd over Rex? på sådan en, HAHA LÆR DET måde? :3
- Haah. Din familie er sej. Hmm... Det mest FRYD for Rex der kunne ske lige nu ville være ... Hvis han ikke kunne styre sine ustyrlige følelser.

2. bliver han let rundtosset? xD - Åh ja. Han bliver også let fuld. Han bliver generelt let påvirket af ... ting.
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 18.10.2009 05:23
1. hvorfor kan jeg ikke sove? -.-"

2. Hvis Lee kom hen og fortalte, at hun var blevet halv-tante, hvordan ville han så reagere? (Jeg tror ikke du vil vide historien bag dette... Abssolut nej)

3. Hvis Lee så tog barnet med fordi hun var blevet bedt om at passe det, hvad ville han så synes var sjovst? Barnet, eller Lee der ingen anelse har om hvordan hun skal håndtere det?

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 18.10.2009 11:55
1. hvorfor kan jeg ikke sove? -.-" - Fordi du er en humle bi

2. Hvis Lee kom hen og fortalte, at hun var blevet halv-tante, hvordan ville han så reagere? (Jeg tror ikke du vil vide historien bag dette... Abssolut nej) - Så ville han da gratulere hende og bede hende fortælle .

3. Hvis Lee så tog barnet med fordi hun var blevet bedt om at passe det, hvad ville han så synes var sjovst? Barnet, eller Lee der ingen anelse har om hvordan hun skal håndtere det? - Haah. Han ville da ikke synes at det var sjovt: Kun hyggeligt (og måske lidt underligt.)
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 18.10.2009 17:21
*pludselig indskydelse* Det her kan jeg ikke leve uden at vide.

1. har Rex nogensinde spist tang?

2. hvad med sand?

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 18.10.2009 17:29
*pludselig indskydelse* Det her kan jeg ikke leve uden at vide. - jamen du er også lidt sær.

1. har Rex nogensinde spist tang?
- Nnnnnej...

2. hvad med sand? - Nej, men som barn slugte han en sten...

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2