I nærheden af et stort træ

Tuka

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 100 år

Højde / 141 cm

Zara 02.07.2008 22:57
Jeg kigger kort på Nai da hun ligger en hånd på min skulder. Det kan godt være hun har ret, at jeg burde slappe af... Bare fordi elveren har en skræmmende udstråling betyder det jo ikke hun er ond... Kan man jo ikke vide...

Jeg kigger på Ninlia da hun snakker til mig. Og da hun træder nærmere, træder jeg automatisk et halvt skridt baglæns... Har nu altid været bedst til at løbe væk...
"... Dæmon..." siger jeg langsomt, ikke særlig højt.

1. Tuka i sin menneske form.. 2. Tuka i sin ræveform.
Begge lavet af Vix
Doll Base: http://thyme-net.dk/rakuchou/ <<- Vixen's side ^^

http://dragcave.net/user/Ichiri <- Hjælp æggene! De dør!
Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 02.07.2008 23:00
Naíshca smiler skævt, mens hun opmærksomt ser på hende, da hun bevæger sig over imod Tuka. Ikke særlig klogt.. mumler hun, før hun let ryster på hovedet. Hun kender jo Tuka, og allerede da han lagde ørene ned, burde kvinden vide, at dette ikke var særlig klogt. ,,Undskyld mig, men det er vist ikke en særlig god idé." Lyder det roligt fra hende, da hun gør som Tuka, træder et skridt baglæns, og trækker ham ind bag sig. Hun sender hende et undskyldende smil, før hun finder Tukas hånd(? dx) og giver den et let, beroligende klem, for derefter at slippe den igen, og betragte kvinden.
Naíshca Sia Niakaro

Ninlia Ragefire

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Skovelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Sasuchi 02.07.2008 23:11
Ninlia ser bare på Naíshca da hun trækker Tuka bagved hende. Hun ser bare tomt på Naíshca, hun nikker ikke en gang et forstående undskyld - Bare.. stirrer nærmest ind i hendes øjne.
Hun knuger kort lidt på hendes journal, som siger et lille kvas da pergament papirerne bliver presset lidt mere sammen.
Da vinden begynder at tage mere til, for solen havde farvet himlen grå med røde skyer ved horisonten, lod hun sit blik fange af det.
,, Men.. Forsat godaften så desens halvdyr og demon. Jeg vil huske dette øjeblik, mange tak for informationen. " Hendes bløde og cremet stemme kan føles som en stikkende kniv i siden.
De røde øjne ser kort på Naíshca og Tuka igen, før hun laver en mørk tåge lavet med Mørkets kriger kraften.
,, Vi ses måske igen.. En anden gang. " Siger hun før at hun træder ind i tågen og forsvinder.

For stor version af tegning, klik.

Beskrivelse:
Ninlia er albino skovelver. Skrigende røde øjne og sne hvidt hår.
Nedstammer fra en fattig skovelver familie.
Mørkes kriger. Tvillingesøster til Freyja.
Elsker litteratur, læse og skrive. Er loyal overfor sin Lord og gør alt for ham.
Meget svag overfor alkohol.

Tuka

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 100 år

Højde / 141 cm

Zara 02.07.2008 23:16
Jeg er stadig stille lidt efter at elveren er forsvundet, men da jeg er sikker på at hun er væk, sætter jeg mig på jorden med et lettet suk.
"Hun var da væmmelig..." mumler jeg kort mens jeg klør det ene af mine ræveører...
Bestemt ikke en rar elver... Som jeg håber ikke at se mere til i fremtiden...

Begge lavet af Vix

Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 02.07.2008 23:17
Naíshca nikker bekræftende, med et skævt smil. Et lettere lettet suk lyder fra hende, da kvinden forsvinder i tågen. Hun smiler roligt til Tuka, hvorefter hun lader sig dumpe ned på jorden, for bedre at kunne slappe af. ,,Så du hendes hænder?" hvisker hun stille, mens hun bider sig i læben. Det er det eneste hendes tanker drejer sig om. Hvis kvinden igen havde rørt ved hende, var hun fuldstændig brudt sammen af kuldegysninger - og væmmelse, for den sags skyld.
Naíshca Sia Niakaro

Tuka

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 100 år

Højde / 141 cm

Zara 02.07.2008 23:20
Jeg nikker kort. Ar over det hele...
"Hun var ret arret...." mumlede jeg med et kort suk...

Begge lavet af Vix

Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 02.07.2008 23:25
Naíshca nikker, endnu engang, meget bekræftende, før hun ad væmmelse rynker på næsen, og piller lidt ved sit øre. Et skævt smil trænger sig frem, hvorefter hun gaber. ,,Jeg må nok også hellere smutte nu." Siger hun, med et lille smil. Hun rejser sig derefter op, børster lidt skidt af sin kjole og strækker sig derefter. ,,Hav det godt, Tuka! Vi ses forresten snart, ikke?" Hun lod ham ikke svare på dette, men sendte ham blot et varmt smil, før hun forlod skoven i ræveskikkelse. Hun skulle ihvertfald ikke møde andre som hende, og ingen ville jo mistænke en almindelig ræv, for at være et halvdyr?
Naíshca Sia Niakaro

Tuka

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 100 år

Højde / 141 cm

Zara 02.07.2008 23:28
"Jo jo..." svarer jeg lavt og vinker, også selvom Nai er forsvundet.
Jeg sidder der et stykke tid, ved dog ikke hvor længe, jeg kigger op mod den mørke himmel.
Jeg strækker mig kort, før jeg forvandler mig til en lille fugl igen, og flyver væk i mørket..
I sandhed en mærkelig dag...

//out

Begge lavet af Vix

Chirley

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 06.08.2008 20:56
Støj fra sten der blir sparket til kan høres, og der går ikke lang tid inden Chirley kommer gående. Det sort hår der er vokset til længere end skulderlængde, blæser yndigt i vinden, og hun ser op mod solen. Den hat hun plejede at gå med er væk..tabt for evigt, og det gnavede irriterende i hende. Som manglede hun en del af sig selv.. men ting der er gået tabt i ildens flammer kan ikke skaffes tilbage.
Hendes tøj var også ændret, og i den ene side af hendes kjole hang en lille pose med en flakon i.. en flakon hun ventede på at kunne aflevere til Samson.
Oh yaerh.. xD
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 06.08.2008 21:01
Samson kommer gående med sine hænder i lommerne. Han var på vej tilbage til sit hus igen. Han tænker lidt på Achillius.
*Han skal snart blive sat på plads..* tænkte han lidt for sig selv, og lukkede kort sine øjne.
Samson brød sig ikke om folk, der gjorde sig højere end de virkelig var.
Måske gjorde Samson det også selv lige en gang imellem, men sådan var han.
Men han kunne ikke acceptere det når andre gjorde det mod ham!
Samson ville absolut være den der var stærkest, og den der var den mest frygtede.
Hans blik var rettet mod jorden, og hans øjne kunne man ikke se, fordi hatten med de to smileys, var i vejen.
Samson mærkede en i sin tilstedeværelse, og rettede nu sit blik op igen. Han fik øje på en meget længe ønskede skikkelse, som tilhørte hans elskede kusine Chirley.
Et smil bredtes over hans læber. Hvor havde han dog kigget alle steder efterhånden, og nu kommer hun her.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Chirley

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 06.08.2008 21:04
Chirley hørte fodtrin bag sig, og vendte sig om.
Da hun fik øje på Samson, bredte der sig et stort smil på hendes læber, og med få raske skridt var hun henne ved ham. ,,Hej snuske!" hun gav ham et kram, og smilte forførende til ham.
Den nye kjole var godt nedringet, og man kunne næsten frygte at barmen ville ryge ud..
,,Hvad bringer dig til disse kanter?" hun lagde hovedet let på skrå, og noget hår faldt ned over hendes øjne.
Oh yaerh.. xD
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 06.08.2008 21:08
Samson gengældte kort krammet, og slog hende lidt i ryggen midt i krammet - ikke hårdt, men alligevel på sin måde hårdt, da det jo er Samson. (:

"Det der bringer mig på disse kanter er vel bare, at jeg håbede at kunne finde dig? Hvilket jeg har håbet i meget lang tid.. Jeg skulle jo gerne kunne komme videre..," Han nikkede kort til hende, med et lille glimt i øjet.
Chirley ville nok vide hvad Samson hentydede til, nemlig hans lille plan.

"Har du egentlig fået skaffet det?" Han hævede øjenbrynene let.
Han ville ikke snakke for højt om hvad det skulle bruges til, eller hvilken plan det helt præcis var, da væggene jo havde ører, som man siger. Også selvom det var midt ude på en mark!
//Nova \\

Chirley

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 06.08.2008 21:11
Chirley nikkede til hans spørgsmål, og bandt posen fri fra snoren der gik omkring hendes hofter. ,,Her.. en gang eliksir.." hun talte ikke lige så dæmpet som ham, men heler ikke i normalt toneleje.
Da Samson havde flakonen, vendte hun blikket mod himlen. En fugl fløj over hovedet på dem, og hun fulgte den længe med blikket. At kunne flyve.. hvilken frihed det måtte være! Uden at kunne stoppe det, sukkede hun.
Oh yaerh.. xD
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 06.08.2008 21:15
Samson tog glad imod flankonen, mens han betragtede den lidt. Han gemte den så ned i sine store lommer, sammen med hvad han nu ellers havde af ejendele der skulle passes på.
Han så på sin højt elskede kusine med et taknemmeligt smil på læben.

"Jeg takker..," siger Samson og bøjer lidt sit hoved.
Det var meget meget MEGET sjællent, at Samson sagde de to ord lige efter hinanden, og også mene det.
Det var faktisk YDERST sjællent..
Han kunne ikke lade være med at tænke på, hvad denne flakon, ville kunne gøre mod fremtiden.
//Nova \\

Chirley

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 06.08.2008 21:19
Chirley lagde hånden på hans kind, og sendte ham et luftkys.
Der var ikke det hun ikke ville gøre for sin fætter. Han havde altid været den hun havde beundret, altid været så meget bedre end alle andre.
Et liv uden Samson var svært at forestille sig..
Mørket begyndte langsomt at brede sig, og Chirley så ud over de store marker. Det var ikke langt man kunne se, inden alt blev indhyllet af et tæt mørke.
Oh yaerh.. xD
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 06.08.2008 21:21
Samson stillede sig tæt ind til sin kusine, og lagde begge sine hænder på hver af hendes skuldre.
Han så på hende.

"Ved du hvad? Jeg tror ikke der er én i dette land, som elsker sin kusine mere end jeg..," han smilede tilfreds.
Han holdt nu meget af Chirley. Det var faktisk hende han bedst kunne lide af sin familie. Men nu mindede hun også på en eller anden måde om Samson.
Bare i pige udgave.
Hvis Samson selv var pige, ville han nok være ligesom Chirley. Sådan næsten da.
Ingen var jo ens.
//Nova \\

Chirley

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 06.08.2008 21:25
Chirley smilede stadig forførende til ham, og et udfordrende blik blusede op i hendes øjne. Incest var ikke noget hun tog sig af..hvorfor skulle hun?
,,Og der er nok ikke én der elsker sin fætter mere end jeg.." hun lod en finger glide over hans brystkasse. Ikke fordi hun elskede ham, som i dyb kærlighed. Nej, for hende var sex og kærlighed to vidt forskellige ting.
,,Hvordan går du ellers og har det?"
endnu engang faldt noget hår over hendes ansigt da hun lagde hovedet lidt på skrå.
Oh yaerh.. xD
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 06.08.2008 21:31
Samson brummede lettere 'spindende'. En brummen som tegn på at han nød at blive rørt sådan på, af sin kusine.

"Hmmn.. det samme som altid.. jeg passer mig selv.. Tom.. han er bare mærkelig nu.. Jeg arbejder for tiden lidt alene igen.." Han trak skævt på smilebåndet inden han fortsatte.

"Men ellers er jeg bare rimelig træt over folks væremåde overfor mig.. De frygter ikke længere.. Og det går bare udover dem.. Men nu har mine slaver også en virkelig grund til at frygte mig.," Han smilte roligt, ved tanken om de brændemærker han havde givet sine slaver, som var magiske.
//Nova \\

Chirley

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 06.08.2008 21:35
,,Godt. Slaver og folk skal kende deres plads.."
Chirley nikkede, som for at understrege sin pointe, så det sorte hår gled væk fra ansigtet.
,,De skal nok lære at give dig den respekt du fortjener"
Med en elegant bevægelse lagde hun armene omkring Samsons hals, mens hun så ham dybt i øjnene.
Bladene på det store træ raslede i vinden, og det løb Chirley koldt ned af ryggen.. det lød som om det trak op til storm. Ikke noget hun brød sig om.
Oh yaerh.. xD
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 06.08.2008 21:39
Samson smilte halvt om halvt stolt, over sin kusines ord.

"Lige mine ord kære.. lige mine ord..," Han smilte lettere charmerende, og tog sit hoved tæt på hendes.
Han hørte hvordan vinden tog fat i bladene, men Samson frøs ikke, det gjorde han aldrig.
Han kyssede hende lidt på munden (?).
Godt nok var de i familie, men så tæt i familie var de heller ikke, og det var de også ret så lige glade med - Samson var ihvertfald.
//Nova \\

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2