Han trak på skuldrene og lod da den tvedelte tunge glide over læberne
"Sandt, Men det ville være sjovere at sige man havde været i en kamp med en eller sådan, i stedet for det med sine gifte.. Dog er det blot et tegn på at de ting jeg laver rent faktisk fungerer, så som du siger... Så er det faktisk meget fint" sagde han med et kækt smil. Han turde ikke tænke på de ar han så havde inden i, for der var også nogle gifte han har måtte sluge for at kunne vise effekten, dog har han ikke selv indtaget dem der ville være dødlige overfor ham, men blot dem der ville sløve, eller skabe andre ubehagelige symptomer. Det var tydeligt at hun var lettere skuffet over han ikke havde en abe til at teste på, men han havde over længere tid ønsket en, men havde ikke fundet nogen på de mange ture han nu havde været på, netop i håb om at finde enten en abe eller et menneskelignende væsen der frivilligt ville udsætte sig selv for hans grusomheder, dog hang den slags mennesker ikke på træerne, for hvis de gjorde, så havde han sikkert haft et par stykker allerede nu. Han nikkede kort til hende som han forsvandt ud i gaden og fik lokket sin bror med sig ind. Han håbede dog hun var parat til at gøre hvad han havde bedt hende om, men hun virkede troværdig da hun sagde - "Så gerne" - og sendte ham det luskede smil.
Roligt gik han forbi Retinentia uden at kaste et blik på hende så Kieran ikke skulle finde ud af, hvad han egentlig have i tankerne for ham. Kieran brummede som han så sig omkring da han var kommet ind og med et faldt han til jorden. Kahn vendte sig mod hende og Kieran med et dystert smil på læberne
Så kan det da være jeg bliver fri for ham" sagde han og lod den tvedelte tunge glide over læberne og han rettede blikket mod Kieran der lagde bevidstløs på jorden og satte sig da på hug. Hendes ord fik ham til at fnyse kort
"Dette er ikke det bedste af det... Tro mig" sagde han og rettede de klare grønne øjne mod hende og smilede da kækt. Han havde så mange andre gifte han også kunne afprøve, men udover giftene, så var der også en hel del andre ting. Hans blik rettede sig ud i lokalet og prøvede at spotte stolen der som regel var i rummet. Igen rejste han sig og gik over efter stolen, hev den med over til hende og smilede over hendes spørgsmål
"Ret lydtæt... Jeg har sågar en dør så de ikke kan høre så meget ude på gaden" sagde han og blinkede til hende inden han gik i knæ og greb omkring Kieran og hev ham op og placerede ham på stolen
"Hvis du holder ham fast, så finder jeg reb" sagde han og så på hende inden han gik i omkring et minut og vendte tilbage med noget reb for at spænde ham fast så han ikke kunne stikke af. Både hænder og fødder blev bundet til stolen, samt livet og ved brystkassen, blot for at være endnu mere sikker, for han vidste hvad Kieran var i stand til hvis han først blev vred.
Et dystert smil spredte sig på hans læber som han stillede sig med få centimeter fra Kieran der var fastspændt til stolen og sukkede
"Nå.. Lad os vække den sovende kæmpe" sagde han og fik et ret dystert blik som han knyttede hånden og begyndte at køre sine knoer over kravebenet på Kieran der vågnede med en irriteret lyd og hans øjne begyndte at flakke mellem hende og Kahn
"Godt så... Hun dræbte dig dog ikke.. Sikke en skam alligevel" sagde han med et suk som han trak sig tilbage og så hvordan Kieran kæmpede imod rebene der holdt ham fast
"Nå... Det var den der afprøvning jeg lovede dig" sagde han og gik over til bordet hvorpå giften stod i den lille fine flaske. Han rakte hende flasken og så på Kieran og lod tungen komme ud
"Alle disse år... Så lang tid at man skulle gemme sig blot for at få lov til at tale med sin mor. De år jeg skulle være skjult fra omverden fordi DU var yndlings barnet.." hvæsede han nærmest som en kat der var blevet trådt over halen
"Du får æren" sagde han og så mod Retinentia og trak til siden så hun kunne komme til Kieran. Hvis han ikke frivilligt ville drikke, så skulle hun være velkommen til at give ham en slag mod ansigtet, om det var en lussing eller knytnæve mod kæben var ligemeget, for han ville blot nyde synet af Kieran der var i deres hænder og han intet kunne gøre. Nu var spørgsmålet blot hvordan han ville optage giften og hvad der ville ske med ham.