Det var tydeligt at se på kvinden at hun var overrasket, så godt som gået i stå, hvilket der ikke var noget at sige til. Han kendte ikke ret meget til andre kentaures være måder, men hun virkede bestemt ikke til at være en af dem der kæmpede tit, eller så død og vold, så alt dette havde kommet som et kæmpe chok for hende og det faktum at hun selv var kommet til skade. Lige nu var han personligt ligeglad med hvor meget han selv var skadet, for han kunne altid opsøge May og få hjælp der, men han vidste jo ikke om denne kentaur havde nogen hun kunne få hjælp af, hvilket var derfor han havde beskyttet hende og nu stod ved hendes side. Han ville ønske han kunne tale i denne form, eller hun kunne forstå ham når han kom af med små pibe lyde.
Hendes hånd gennem hans pels fik ham nærmest til at se helt saglig ud og hans hale svingede svagt fra side til side. Han kunne mærke han snart var nødt til at komme tilbage til sin menneske form, men hvis han gjorde det ville han ene nøgen foran hende.. Og det var sikkert ikke ligefrem det hun havde brug for nu. Måske havde han noget tøj i nærheden? Han prøvede at tænke og så da over mod orken, der havde noget stoflignende på sig, hvis han nu rev lidt i det? Han slikkede kort på kentaurens ben inden han gik over mod orken, langsomt for at være på den sikre side, men den var død, så der var ikke noget at frygte. Han ville begynde at tygge stoffet lidt i stykker, blot for at gøre det nemmere for ham selv når han kom i menneskeform. Han skar tænder og en irriteret knurren kom fra ham inden han faldt sammen på jorden under ham. Pelsen faldt nærmest af og man kunne se hans virkelige form. Der gik kort tid inden han greb i stoffet og rev det i stykker. Han så sig kort over skulderen på kentauren
” Du behøver ikke takke mig.. ” sagde han inden han rejste sig op med ryggen til hende og fik hurtigt slynget stoffet omkring sig, så han dækkede de mere private zoner og vendte sig mod hende med at skævt smil på læberne.
”Jeg beklager at jeg ikke kan tale i den anden form.. Det er noget jeg arbejder på stadig” sagde han og kløede sig kort i nakken. Han så på hendes arm og gik over til hende
”Skal jeg kigge på det?” spurgte han og rakte hånden ud mod hende, som tegn på han ville tage imod den sårede arm og tjekke op på såret, hvis hun gav lov.