Plotmaster 22.01.2017 21:45
Dronningens behandskede hånd gled i en rastløs bevægelse hen over overfladen på det tunge træbord, der var opstillet i midten af Riddersalen. Det meste af bordoverfladen var dækket af et stort kort over Krystallandet, hvor selv de små landsbyer var beskrevet med et lille billede af et par huse og byens navn i en tynd, skrå skrift.Hun løftede hovedet, da døren til Riddersalen gik op, og en gruppe af Lysets Krigere kom ind. Tiden blev ikke spildt, for Dronningen åbnede munden for at tale, så snart døren var faldet i bag de sidste. "Vores land har lidt længe. Mange er allerede omkommet i vinterkulden, og jeg må være ærlig at sige, at jeg ikke ved, hvordan vi skal klare os, hvis der ikke kommer en god høst til foråret.." Hun tog en dyb indånding og så rundt på krigerne. "Det er derfor mere vigtigt end nogensinde før, at landets bønder klarer sig igennem vinteren. Mine budbringere rapporterer om hungersnød i de fleste landsbyer.. Jeres opgave bliver derfor at bringe forsyninger til gårdene rundt omkring i landet."
De fleste af krigerne opdagede først nu, at et par af Lauranas præstinder stod i den anden ende af Riddersalen. De havde medbragt en stor mængde af forsyninger, der var pakket og gjort klar til at blive sendt af sted.
"Landevejene er farligere, end de plejer at være." Fortsatte Dronningen alvorligt. "Der er ikke bare Mørket og kulden, men også desperate landevejsrøvere at tage i betragtning. Jeg har desuden modtaget flere rapporter om store, blodtørstige ulve nordfra, der hærger udkantsområderne."
"Jeg har brug for krigere, der drager til Medanien, Azurien og til området øst for Elverly." Dronningens slanke fingre pegede på områderne på kortet, mens hun talte. "Medbring jeres varmeste klæder. Jeres vigtigste opgave er at sørge for, at bønderne overlever vinteren - hvis det betyder, at I er nødt til at blive hos dem et stykke tid, så gør det. Jeg vil sørge for, at I bliver kompenseret rigeligt, når I vender tilbage." Dronningen trådte tilbage, færdig med at tale. I hendes sted kom Lauranapræstinderne frem for at hjælpe med at uddele forsyninger til krigerne.
Ønsker man at deltage i denne opgave med sin Lysets Kriger/Ridder, skriver man et svar i denne tråd med sin karakters reaktion på missionen. Herefter bestemmer man, om man vil drage ud alene eller i selskab med andre krigere, og hvor I landet, man tager hen for at hjælpe. Man er meget velkommen til at inddrage andre spillere samt NPC'er i sin krigers videre færd.
Vender din Ridder eller Kriger succesfuldt tilbage, kan du skrive endnu en reaktion i denne tråd, hvor din karakter modtager en belønning.
/ Lysets Dronning, Herskerinde af Krystallandet /