Hedwig

Hedwig

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske/Trold

Lokation / Dianthos

Alder / 41 år

Højde / 198 cm

Helli 12.11.2016 12:33
Man måtte sige at det havde været en interessant dag. Hedwig havde holdt vagt nede ved den sydlige byport, og hun måtte nok erkende at det var hendes egen skyld at hun var blevet distraheret af nogle fremmede. De havde også haft en hyggelig snak, inden at den første pil var fløjet, og sat sig ind i hendes skulder. Det sår var hun nu ikke så bekymret for. Det var sådan set stoppet med at bløde, så det gik nok. Selvom healerne nok havde noget andet at sige om det.
Det problematiske var såret i hendes hofte, hvor kniven stadig sad i, da hun var ret sikker på at det ville begynde at bløde voldsomt, hvis hun tog den ud, og hun kunne intet se grundet sin rustning, så det var bedre at nogen andre tog den ud. Den sad ikke så den irriterede, men såret sved og kløede, så hun blev nødt til at få det tilset. Hun var ikke meget for det, men sådan var det.

Hun åbnede døren ind til helbredelseshuset, det så heldigvis ikke ud til at der var så meget gang i den. Forhåbentlig kom der nogen der kunne tage imod hende, og hun ville helst ikke råbe op om at hun skulle have hjælp. Det var et fredeligt sted og Hedwig følte sig ærligtalt ikke særlig tilpas her,  hvor der lugtede af en masse underlige urter, og der var halvdøde mennesker i sengene. Måske skulle hun bare vende om, gå hjem og selv ordne såret. Hvor slemt kunne det være, når det bare var en smule gift?
Nia Hadil

Nia Hadil

Sigøjner/gøgler - entertainer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 170 cm

Htqz 12.11.2016 12:52
Det var ikke ligefrem tit Nia befandt sig i helbredelseshuse, af nogen art. På trods af at hun var healer, foretrak hun at arbejde udei det fri istedet for inde bag lukkede døre  med forstyrrende lugte, og til tider lyde. Ikke desto mindre havde hun set sit snit til midlertidigt at hjælpe i helbredelseshuset. Som tørken var kommet over landet var selv flere af healerne bukket under for tørst og sult og ikke mindst almindelig træthed. Uden magi kom der uden tvivl en ekstra arbejdsbyrde på dem.
Nia var der ikke for huslyets skyld, men mere for muligheden i at komme i nærheden af urter der i de rigtige sammenkog, kunne give maven en falsk følelse af mæthed. Og ikke mindst at hjælpe dem der havde mest brug for det, om end det fik tankerne tilbage på en tid hun helst ikke ville tænke alt for meget på.
Hun havde lige delt halvdelen af sin vandration til helbredelseshuset, om end hun stadig var bekymret for om hendes hest ville overleve heden og tørsten. Dyret, som hun reelt set var på vej til kom dog i anden række da hun trådte ud i vendte området og så intet mindre end sergenten fra byvagten sidde derinde. De havde aldrig talt sammen, men gennem de mange år hvor hun havde rejst frem og tilbage i landet og tit befundet sig i hovedstaden, lærte man da lidt af byvagten at kende, især når man ikke befandt sig i en sigøjnergruppe som så mange andre af gøglerne gjorde det. 

Nia følte ærligt mest for a dreje om på hælen og forsvinde før sergenten opdagede hende, og alligevel var der noget der trak hende over mod den store klippe af en kvinde. Måske hun ved at hjælpe sergenten i fremtiden kunne udnytte det hvis hun skulle finde sig i en knibe..? Hun sukkede tungt inden hun satte over imod kvinden, mens hun forsøgte at huske hendes navn, de brune øjne glidende undersøgende over korpuset. Ja. hun virkede da lidt bleg i det. " Kan jeg hjælpe? " Lød det, en smule mere muntert lydende end hun havde foretrukket det.

Nia Hadil|Udstødt sigøjner|Healer|
“We are all wanderers on this earth.
Our hearts are full of wonder, and our souls are deep with dreams.”

Hedwig

Hedwig

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske/Trold

Lokation / Dianthos

Alder / 41 år

Højde / 198 cm

Helli 12.11.2016 12:59
Hedwig havde næsten været på vej til at gå ud, for der kom alligevel ikke nogen, og det var jo nok egentlig ikke så vigtig, nu når hun tænkte over det. Noget sprit ville nemt kunne rense det, og så var det ellers bare videre i livet ikke. HUn blev dog stoppet i det, da en healer kom over til hende. Ikke en hun kendt, men hun havde garranteret set hende rundt omkring i byen, men Hedwig så alligevel så mange.
"Det er ikke så slemt," var det første der kom ud af Hedwig's mund, for ærligtalt var det jo ingenting i hendes hoved. "Jeg har bare en kniv i mig lige nu, og vil helst ikke have jeg mister for meget blod når jeg tager den ud," Hun nævnte intet om hendes manglende smertetærskel, og at det faktisk gjorde ondt. Det var jo ingenting.

Hedwig pegede forsigtigt ned på kniven, der sad lige mellem noget af hendes rustning, og egentlig burde hun nok tage den af, så healeren kunne komme til såret, men så langt var hun jo ikke ligefrem noget i sit projekt. Forhåbentlig ville såret heller ikke bløde så meget. Dog kunne Hedwig ikke se at kødet allerede var rødt, og blev mørkere og mørkere, som giften langsomt var begyndt at sprede sig ind i hendes krop.
Nia Hadil

Nia Hadil

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 170 cm

Htqz 12.11.2016 13:40
Nia rynkede brynene. En kniv...? Og kvinden tog det så roligt? Endten måtte kniven sidde et godt sted, eller også var kvinden et monster!
Hun trådte tættere på for ligesom at kunne se hvorhenne cirka kniven sad, bestemt ikke et sted hun mente ville være det bedste. Hendes varme stemme var blevet en smule mere stram i det, akkurat som hendes ansigtsudstryk idet hun vinkede kvinden med sig. " Kan du følge med mig..?.. Den kan have ramt vitale organer, så det er både godt og skidt at du ikke har taget den ud men bevæget dig vejen herhen. " Lød det formanende. Igennem de sidste krige og kampe synes hun at hun havde set nok til indre blødninger og overskårne tarme. Skævende skort over skulderen for at sikre sig at 'bjerget' fulgte med, gik hun hen til den gang hun lige var kommet ud af, blikket mod forhængene, indtil hun fandt et der var trukket fra som var frit. " Har du en kniv på dig... udover den der sidder i dig mener jeg..? Vi skal have den rustning af dig så den ikke presser kniven længere ind eller gør såret større. " Hun ville langt hellere risikere nogle ødelagte læderremme end ødelagte organer og tarme. En sigende nikkende bevægelse blev gjort ind mod det overraskende sterile rum hvor en seng, en taburet og et bord med alverdens lægemidler stod.

Hedwig

Hedwig

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske/Trold

Lokation / Dianthos

Alder / 41 år

Højde / 198 cm

Helli 12.11.2016 14:12
Så Hedwig var nok det mange ville kalde et monster, med hvordan hun reagerede på sår, brækkede knogler og lignende. De var bare i vejen og bedst ignoreret. Hun havde godt haft et par stykker der havde råbt af hende fordi hun nægtede at gøre noget ved de sår hun havde, men så slemt var det vel heller ikke. Ikke noget som not sprit ikke kunne ordne. Selvom det fristede hende bare til at drikke, og det var et sted hun ikke ville ud i.
"Jo, jeg burde have en," indrømmede hun og fulgte Nia ind til det lille sterile rum. Hun hadede disse steder, men der var ikke så meget at gøre. Hun fik fundet en lille kniv op. Det var nok lidt sikre at bruge fremfor de lange sværd hun stadig havde hængende fra sig. Det var altid godt at være godt forberedt med alle slags våben.
Hun konkluderede at hun nok også havde behov for at tage bæltet med våbene og et par andre ting af sig, så det åbnede hun langsomt, og lagde det på sengen, før hun lod Nia hjælpe sig med at skære rustningen op. De lædderstropper endte altid med at skulle udskiftes hurtigt, fordi alle byvagterne gjorde et eller andet der fik dem ødelagt eller skåret over.
Nia Hadil

Nia Hadil

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 170 cm

Htqz 12.11.2016 16:10
Behændigt tog Nia kniven og fik skåret op for remmene, mens hun dikterede og viste bjergkvinden hvordan hun bedst muligt kunne hjælpe og holde rustningen indtil stykkerne var kommet af. Overvejende skævede Nia imod skjorten mens hun lagde rustningsstykkerne på sengen ved siden af sergenten. Den kunne nok reddes med en lap eller flere, gjorde hun op med sig selv som hun brugte kniven til at skære den op så hun for alvor bedre kunne komme til at se til såret, uden at tage sig af om eventuelle kvindelige dele skulle blive fremvist. Hun var jo selv kvinde og vidste hvordan kvindekroppen kunne se ud i forskellige stadier. 
Uden helt at tænke over det var hun begyndt at mumle en sang for sig selv, mens hun flere gange skævede over mod gardinet, bare for at sikre sig at det ikke pludselig var tremmer.. Sangen selv stod til at distrahere hende midlertidigt fra lysten til bare at løbe fra det lille lukkede rum, som mindede hende lidt for meget om de mange måneder hun havde været spærret inde af Hakims bror i kælderen, lyttende til torturen og ellers bare intetheden.

Irriteret over at blive mindet om det virrede hun på hovedet.  " Nåh.. Kan jeg få dig til at løfte armen og dreje mod lyset så jeg kan få et ordentligt blik på situationen?" Lød det mens hun fik fundet en større klud der kunne samle væsken når kniven blev trukket ud.

( sangen hun nynner; https://www.youtube.com/watch?v=0pSYRLZj8xs )

Hedwig

Hedwig

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske/Trold

Lokation / Dianthos

Alder / 41 år

Højde / 198 cm

Helli 12.11.2016 17:06
Hedwig var ikke blufærdig. Nogen slåskampe i hendes kriminelle liv havde da endt med at hun dårligt var dækket over brystet, men hvad var der at være bange for over det. Hendes tøj var også blevet smidt når hun skulle have sine utallige tatoveringer. Så at en anden kvinde så noget af hendes bryst, det var hun ikke sart over.
Så hun gjorde bare hvad Nia sagde, og da rustningen var skåret op, så smed hun den ned på sengen, så hun ikke skulle holde den, og ellers bare forholdte sig pænt i ro, som hun blev undersøgt. Skjorten skulle nok også overleve, selvom Nia skar i den. Dog, grundet at hun ikke længere bar sin rustning, var det nu også meget tydeligt at der var noget i den modsatte skulder som nok også skulle ses til. Skjorten var gennemblødt af blod, og selvom det ikke så ud til at bløde mere, så så det ikke helt godt ud.

Hun løftede armen da hun blev bedt om det. "Du skal ikke tænke på om det gør ondt på mig, når du hiver den ud. Jeg skal nok forholde mig stille," sagde Hedwig for at bekræfte, at det ikke var noget problem for hende, når Nia hev kniven ud. Nia var nok vant til patienter der var mere pivet end Hedwig var.
Nia Hadil

Nia Hadil

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 170 cm

Htqz 12.11.2016 22:53
Nia skævede let over imod tatoveringerne Byvagtssergenten havde, en smule fascineret af kropsudsmykningen, om end et lidt mere stramt drag om læberne viste sig da hun fik øje på den mindre blodplet på skjorten ved skulderen. Nok også noget der liige skulle ses til, når hun var færdig med kniven.
Blikket gled over og mødte bjergets. " Det tager jeg så dit ord for, og at du holder dig så stille som mulit til jeg har fået et bedre blik på det.." Lød det strengt formanende. Noget sagde hende at hendes sædvanlige tålmodige og kærlige håndtering ikke ville hjælpe alt for godt ved kvinden foran hende.
De brune øjne gled ned imod kniven, mens den der havde skåret skjorten op blev lagt til side for nu. Undersøgende betragtede hun kniven, inden hun tog et greb i skaftet og så forsigtigt som muligt fik hevet den ud, med en smule hjælp ved at kunne støtte sig med den anden arm mod kvinden for at holde balancen og have noget at holde imod som hun fik lirket kniven ud. Den virkede større end dens greb umiddelbart fortalte men ud kom den da, med stoffet klistrende til den, og blodet pumpende ud af såret.
Det var dog kun indtil hun hastigt havde lagt kniven fra sig, taget stofkluden og presset ind mod såret for at stoppe blødningen. Umiddelbart ville hendes næste træk være at  få kvinden til at holde presset mod såret mens hun fik nål og tråd eller en flamme der kunne lukke såret, men misfarvningen der var dannet i huden fik hende til at stoppe med den tanke som hun lænede sig en smule tættere.
" Gift.." 
Men hvilken type? Og fra hvilken plante hvis ikke slange eller andet giftdyr? 
Blikket gled igen op og mødte kvindens mens hun pressede yderligere på såret. "Hvor lang tid har den siddet? Føler du noget anderledes? Hvad med dit ben... Sover det? Eller føles det tungt? Gør det ondt nogen steder? " At spørge om kvinden var tørstig var nok en dårlig ide idet der jo var en tørke over landet, så det spørgsmål undgik hun, for nu.

Hedwig

Hedwig

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske/Trold

Lokation / Dianthos

Alder / 41 år

Højde / 198 cm

Helli 13.11.2016 12:18
Nogle af tatoveringerne var næsten hakket i stykker grundet mængden af gange hun havde været i slagsmål. Nogen af dem så pæne og næsten nye ud, mens andre tydeligvis havde siddet på hendes krop i mange år efterhånden. Men hun havde jo fået sine første bandetatoveringer, da hun første gang var blevet taget ind i bandemiljøet som barn. Dengang havde det nok egentlig gjort lidt ondt, ikke som nu, hvor hun sjældent mærkede smerte.

Hedwig forholdte sig helt rolig, som kniven blev hevet ud. Det sved stadig lidt, og hun kunne mærke blodet begynde at fosse ud, heldigvis virkede det til at Nia var hurtig til at presse mod såret, så hun ikke mistede meget blod.
"Ummhh... et par timer måske? Altså, såret svir lidt, men ellers har jeg ikke mærket noget. Jeg er sikker på at det er ikke er værre end du bare skal rense det lidt," sagde Hedwig og trak på skuldrene. Hvis der var en ting healerne havde fundet ud af, så var det ikke at lytte til Hedwig. Hedwig ville aldrig opdage eller erkende at der kunne være noget grueligt galt. Hvis hun så hvor mørkt det var, så ville hun nok også bare sige at det var noget skidt der var kommet ind i såret. Hedwig var ærligtalt en idiot når det kom til ting som disse.
Nia Hadil

Nia Hadil

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 170 cm

Htqz 13.11.2016 12:53
Det var nok mest frygten for at blive taget i arresten der gjorde at Nia ikke fulgte sin umiddelbare lyst til at stikke byvagtssergenten en syngende  lussing... Det også det faktum at kvindemonsteret tilsyneladende ikke lod til at kunne mærke smerte.
Det blev dog til en let irriteret rynken med brynene. " Hør her... Hvis du gerne vil gøre dit arbejde i flere år i fremtiden kan du være mere samarbejdsvillig så jeg kan finde ud af en modgift uden at skulle stå og slikke på dit sår og risikere mit eget liv. Jeg vil gerne holde i al fald ti år endnu, men hvis du har et dødsønske så værsågod at gå.. For jeg kan ikke hjælpe dig når du er usamarbejdsvillig, ikke når al magien er væk i landet og jeg derfor ikke kan bruge min magi til at finde. Så vær noget samarbejdsvillig medmindre du gerne vil have fornøjelsen af at opleve at din krop lukker ned. Dine ben og arme stopper med at bevæge sig, kun for dine lunger klapper sammen og at dit hjerte stadig vil pumpe men du ikke vil trække vejret.. Hvis det er sådan en død du ønsker så vær min gæst." 
Det var noget af en overraskende, irriteret smøre der var kommet fra den mørklødede sigøjnerske, men hun havde efterhånden haft nok at gøre med patienter der konstant glemte at healerne ikke bare magisk kunne lukke deres sår eller stoppe forgiftninger længere. Det var faktisk dybest set pissseirriterende. " Jeg håber i så fald at du har dig en god efterkommer."

Hedwig

Hedwig

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske/Trold

Lokation / Dianthos

Alder / 41 år

Højde / 198 cm

Helli 13.11.2016 12:58
HEdwig skulle til at brokke sig, men det var den sidste sætning der fik hende til at tie stille. Der var alligevel noget over at hun ikke havde en familie der stadig sved lidt. Hun ønskede en familie, og det var ikke nogen hemmelighed at  hun overkompeserede ved at strikke tøj til resten af byvagterne, og hun tog sig af dem, som om der var ingen anden der kunne. Hun kunne ikke lade vær, da hun bare følte at hun havde et behov for at gøre det, og når hun ikke selv havde børn.
"Er det virkelig så slemt?" spurgte hun så forsigtigt. Hun var stadig ikke meget for det, og ville allerhøjst bare ud herfra, men hvis healeren mente at hun virkelig kunne dø af det, så måtte hun nok erkende at der skulle findes en modgift til såret. "Det er vel ikke noget der tager for lang tid vel. Jeg kan ikke forstille mig at giften er så usædvanlig, da det lignede nogle stamme folk," indrømmede hun. Måske ville den information også hjælpe Nia med at finde en modgift. Men det gode humør var røget lidt af Hedwig.
Nia Hadil

Nia Hadil

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 170 cm

Htqz 13.11.2016 13:28
" De værste er nok stammefolk da de har mere mulighed for at få de 'gode' gifte. " Lød det i et mindre suk, Nia var glad for at det hun havde sagt lod til at være gået ind i knolden på bjergkvinden. " Undskyld, det var ikke for at være uhøflig er bare så træt af at folk kommer og beder om hjælp velvidende at vores magi ikke virker og så alligevel forventer mirakelkur. " Lød det mens hun forsigtigt lindede på den blodtilsølede klud for at se om hun kunne få et bedre blik på såret. En finger pressede forsigtigt ved udkanten, for at se om der sad noget inde i selve såret.  " Og med gifte er det værre især når de sidder sådan et sted som dit gør,  medmindre du ikke har børn allerede, kan de let gøre dig ufrugtbar... Tror din styrke heri ligger i at du er en høj kvinde så det vil kræve en større dosis end normalt. " Hun løftede fingeren op foran patientens ansigt. " Kan du følge fingeren når jeg bevæger den..? Sig til når du ikke kan se den. "  Sagde hun mens hun langsomt bevægede fingeren ud foran byvagten, holdende godt øje med hendes ansigts mimik..
" Med en smule held vil det kun kræve en halv uges hvil og observation, når giften er kommet ud af kroppen. Der vil det heller ikke være unormalt at føle sig sløv og træt. "

Hedwig

Hedwig

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske/Trold

Lokation / Dianthos

Alder / 41 år

Højde / 198 cm

Helli 13.11.2016 21:59
Hedwig nikkede. "Nej... det var nu ikke fordi at jeres magi er væk. Normalt tager jeg ikke engang herned, fordi sårene er aldrig så dybe at jeg ikke selv kan rense dem, og så er de jo ikke til besvær," sagde hun og kiggede op i loftet, mens hun bare lod Nia pille ved det mørke sår. Der var ikke så meget at hunkunne gøre ved såret som var forgiftet.
Hun fulgte fingeren med øjnene, og sagde ikke noget i et godt stykke tid, hvilket da betød at hendes øjne og hoved stadig var fint. Men det var nok den store krop. Giftene gik ikke så hurtigt igennem hende, som de gjorde på andre mennesker. HUn havde da også været udsat for et par stykker over årerne, men ikke nok til at gøre sig selv immun. Bare nok til at opbygge lidt resistens.

"EN halv uge? Jeg er sikker frisk i mrogen med dine evner," sagde hun og rystede på hovedet. Hun kunne da ikke være stille i en halv uge. I morgen var endnu en dag, og så skulle hun arbejde igen. Og sårene burde da være fine på det tidspunkt. 
Nia Hadil

Nia Hadil

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 170 cm

Htqz 16.11.2016 21:16
Nia nikkede let. Hun kende det fra sig selv såvel som sin yngre bror. Knægten der i sin tid havde taget hende på fersk gerning og alarmeret hendes forældre. Hun knne dog ikke hade sin bror for at have troet hun blev overfaldet, han havde været ung og ikke vidst bedre. Nej det havde været hendes egen fejl, hun havde vidst hvad man fik ud af de slags løjerligheder uanset hvor opstemt hun havde været burde hun have holdt sig fra ham den nat... 
Hun rystede tanken af sig og fokuserede igen på byvagten mens denne fokuserede på hendes finger der bemægede sig frem og tilbage. I det mindste lod der ikke til at være noget galt med hendes synsfelt eller fokus.. " En halv uge er hvis vi ser meget positivt på det. " Lød det formanende. " Hvor lang tid har kniven været i dig? Fryser du? Elelr føler du dig på anden måde kold? " Hånden fra før røg op på bjergets pande for at tjekke for feber. 

Hedwig

Hedwig

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske/Trold

Lokation / Dianthos

Alder / 41 år

Højde / 198 cm

Helli 17.11.2016 19:58
Hedwig lagde aldrig mærke til når hun blev syg. det var som om at den tilstand ikke eksisterede i Hedwig's hoved. Hun havde heller ikke fået lov til at være syg da hun var ung. Hvis hun var syg, så var det ingen mad den dag, så det gjaldt bare om at komme igennem det så hurtigt som muligt, så hun havde ignoreret sådan nogle ting hele sit liv. Det var nok også derfor at hun ikke rigtig opdagede når hun havde feber, hvilket det viste sig at hun havde fået.
"Mine fingre er lidt kolde, men det er nok fordi her er lidt koldt herinde," sagde hun og trak på skuldrene. Bortset fra at der ikke rigtig var koldt nogen steder. Temperaturen havde bare synes at falde så langsomt omkring hende, at hun havde lagt mærke til at der kunne være noget galt med hende. Hun skulle jo bare tage noget mere tøj på, og så var det fikset. 
Nia Hadil

Nia Hadil

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 170 cm

Htqz 19.11.2016 16:21
Selv midt i varmen kunne Nia mærke feberen raserende i kroppen på byvagten, selv før hun fik det bekræftet af bjerget selv. " Lyt til dig selv og tænk over omstædighederne: Du siger at du fryser fordi der er koldt herinde, men hvis du bemærkede det bare en smule på vejen herhen, ville du have bemærke hvordan langt de fleste går meget letpåklædte rundt, eller i løst åndbart stof. Der er en tørke over landet hvis du ikke skulle have bemærket det. Så det burde for pokker have givet dig et hint om at der er noget galt i dit system. " En formanende finger blev peget på den store kvinde. "Hvis du har noget væske med dig foreslår jeg dig at du drikker den nu før du ender med at blive fuldt ud dehydreret, helbredelseshuset har også knappe ressourcer hvad angår vand ligesom så mange andre.. Læg dig ned, og bliv ved at holde på presset her, mens jeg finder nogle remedier der gere skulle kunne hjælpe.. Hvis vi er heldige.."

Hun nikkede kort, bestemt til 'bjerget', sikrede sig at kvinden havde styr på presset od såret, inden hun gik hen for at hente hjælpemidlerne, dog ikke uden at stoppe ved gardinet der udgav det for en dør. " Og hvis du ikke følger ordre kan du godt forvente at dø indenfor de næste 24 timer, medmindre det er en langsomt virkende gift. De rigtigt slemme kan tage flere år om at lade en dø mens organerne smertefuldt lukker ned, et efter et." Lød det advarende inden hun forsvandt ud og ned af gangen til hvor de opbevarede lægemidler og hjælpemidler, med små klingende lyde fra bjælderne der sad i en kæde om hendes ene ankel.

Hedwig

Hedwig

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske/Trold

Lokation / Dianthos

Alder / 41 år

Højde / 198 cm

Helli 20.11.2016 00:18
Hedwig gjorde store øjne af Nia. SÅ måske var Hedwig lidt for god til at ignorere når hendes krop advarede hende om farerne. Men hun var da sikker på at hun nok skulle have overlevet det. Men åbenbart ikke, med hvordan healeren havde stået og belært hende, som et lille barn. På dette punkt var den ældre kvinde nok et lille barn, men hun havde jo ikke ligefrem haft noget familie til at belære hende.

Hun fumlede lidt med en flaske hun havde bundet på sit bælte, for så at åbne den og tage en tår. Det var vigtigt ikke at blive dehyderet når hun stod som vagt, og nu måtte hun jo så åbenbart bruge det til ikke blive dehyderet grundet en sølle feber, fordi en eller anden kniv var beskidt. Det irriterede hende faktisk en smule.
Hun satte flasken fra sig, og holdt så godt ned på såret, så det ikke blødte ud, og sagde sig ned, som hun fik besked på fra Nia af. "Hvis du siger det," mumlede Hedwig og kiggede op i loftet, mens hun ventede på at Nia kom tilbage. Der var ikke så meget hun kunne gøre mod alt det her. Hun havde jo ikke lyst til at dø, men hun var heller ikke meget for bare at slappe af.
Nia Hadil

Nia Hadil

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 170 cm

Htqz 28.12.2016 21:12
Det tog ikke længe for Nia at finde de ting hun havde brug for, hun havde trods alt arbejdet på helbredelseshuset tidligere.
Tilbage kom hun med en bakke med et mindre udvalg af diverse mediciner, lærred der kunne fungere til at opsuge gift og blod, og diverse andet. Hun var nu alligevel glad for at se at kvinden stadig blev hvor hun var blevet efterladt.
"God at se at du stadig er her, hvordan føler du dig?" Tingene blev placeret på bordet inden hun  gik over og hjalp bjerget over på siden. " Kan du holde armen oppe så kan jeg komme bedre til og det hele vil gå hurtigere. Og forsøg at holde styr på din vejrtrækning.. Nogen har det med at gispe og hyperventilere sådan at giften hurtigere vil spredes op til hjertet. .." Hun gjorde et par eksempler på  hvordan vejrtrækningen bedst kunne lyde når den var kontrolleret.

Hedwig

Hedwig

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske/Trold

Lokation / Dianthos

Alder / 41 år

Højde / 198 cm

Helli 28.12.2016 23:21
Hedwig sad næsten og trippede, som hun ventede på at Nia hentede ting, og ikke nok med at hun overvejede det en gang, nej så overvejede hun flere gange bare at gå. Men nu havde hun fået at vide at hun skulle sidde og vente pænt på at Nia kom tilbage. Hun begyndte da også at trille sine tommelfingre for at holde sig selv kørerende.
Heldigvis kom Nia så ind, og Hedwig var lydig som en hund. "Okay, det burde ikke være noget problem," sagde hun og trak vejret stille og roligt. Heldigvis var det jo ikke fordi at hun ville have problemer med at det ville alt for ondt. Hendes egen smertetærskel var jo ganske høj, så dette var blot en bagatel, der hurtigt skulle ordnes.
Nia Hadil

Nia Hadil

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 170 cm

Htqz 29.12.2016 00:47
Nia nikkede let, glad for at byvagtssergenten var mere samarbejdsvillig nu. En mindre blikbalje og et klæde blev taget frem og placeret på skødet som hun satte sig ned inden hun tændte et lys og fandt urter, pincet, medicin kniv og diverse andre ting frem.
Håret blev bundet om i nakken så det ikke kom i vejen for hende, mens hun satte sig så der var bedst lys og plads til at række ud efter hvad hun havde brug for. Derefter gik hun i gang med arbejdet.

(( Timeskipper lige lidt her, er for doven til at ville beskrive hele processen, håber det ok? ))

En sidste gang duppede hun såret med noget rensende medicin, inden hun med rutinemæssige bevægelser gav sig til at sy såret sammen. Et par svedperler havde samlet sig på panden af hende, ikke noget hun togsig synderligt meget af som hun bandt knude på tråden, og rakte ud efter nogle urter, svøbt i et mindre klæde der mindede om en sok, som placeret på såret, hvor en forbinding hastigt blev lagt med god pres på såret.
Først da det var fæstnet rigeligt godt lænede hun sig tilbage og strøg sveddråberne væk.
Et glas med noget opmålt medicin blev rakt mod bjerget. " Drik og hjælp din krop til at kæmpe mod giften og eventuelle infektioner.. Så kan vi se på din skulder.. " Et opmuntrende smil blev sendt mod kvinden.
På en måde forstod hun godt rastløsheden der var at spore i øjnene

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1