Åben

Lestat vender tilbage

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 01.08.2016 10:46
Solens første stråler var begyndt at strejfe toppen af trækronerne i området omkring Ulvhøj, det var tidlig morgen. Lestat var kommet hjem, eller det tænkte han dog selv. Men der boede jo nogle andre ulve her nu, det kunne han lugte. Men det gjorde nu ikke ham noget, for han trængte mest af alt til lidt selvskab. Han var ikke helt klar over hvor mange eller hvem der boede på højen, da det var så længe siden han sidst havde været der.
I sin menneskeform gik han stille og roligt tættere på højen, i al forhåbning om at se hende igen. Han kunne ikke lade være med at smile, mens han tænkte på hende. Han var sikker på at hun var her, og at hun nok også var lederen af flokken.
Mens han gik med rolige skridt mod højen, kunne han mærke hvordan det våde græs under ham blødt gav efter for han fødder.
*Gad vide om hun overhovedet er her. Sidst jeg så hende var det i Tusmørkedalen sammen med den meget besynderlige mand.* mumlede han for sig selv, mens han gik mod højen.
Kasey Coinín

Kasey Coinín

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 176 cm

Helli 01.08.2016 18:57
Kasey var altid en af dem der var tidligt oppe, da hun typisk var en af dem der gik på jagt, og også denne her morgen var hun tidligt oppe. Det var nemmere ikke at bekymre sig om Fayne, når hun havde noget at bruge dagene på. De første par dage havde hun ledt, men han var væk nu, for alvor. Hun håbede bare at han ikke var kommet voldsomt til skade. Hun var kun lige kommet ud af Højen, da hun opdagede en skikkelse, og straks hendes øjne kneb sig sammen.
Hun tog faste skridt mod skikkelsen, og selvom lyden fra hendes skridt, og færden af hende ikke var til at finde, var hun ikke ligefrem skjult var den fremmede mand. Heldigvis var de jo så tætte på Højen, at Kasey havde back up, hvis der var problemer.
"Hvem er du?" spurgte hun var hun kom nærmere, men stadig med en hvis afstand til manden.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 01.08.2016 20:25
Lestat stoppede kort op da han fik øje på en skikkelse ved højen. *Jeg hedder Lestat og søger Miranda* sagde han roligt uden at råbe, mens han tog nogle skridt tættere på højen. Han var ikke klar over hvilke andre ulve der var her, men han vidste at hun skulle være her et sted. Han fortsatte uden tøven, mod højen, med risiko for at blive angrebet. Han var træt og udmattet af at have gået den lange vej, fra hovedstaden før den første plage ramte og en lang tur ud langs krystallandets kyster.
*Er hun her?* spurgte han hende roligt, uden at trække en mime. Roligt gik han forbi nogle træer mens han holdte hænderne i ro, for han ville ikke byde op til dans.
Han burde nok have spurgt efter den fremmedes navn, men lige nu interesserede det ham ikke.
Kasey Coinín

Kasey Coinín

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 176 cm

Helli 01.08.2016 20:35
Kasey holdt sig på vagt, og hendes øjne lod ikke manden slippe af syne. "Hvad vil du med hende?" spurgte hun. Hun havde ikke planer om bare at forlade ham ude af syne, når hun stadig ikke vidste hvem han var, og hvorfor han var her. Desuden var det nok bare et spørgsmål om tid, før de andre ville dukke op fra hulerne. Og så lang tid kunne hun nu godt holde ham hen, hvis det skulle være. Dog var hun ikke særlig interesseret i at skulle ind i en kamp med ham, hvis han ikke holdte sig på afstand, hvilket han så ud til at gøre lige nu i det mindste.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 01.08.2016 20:43
Lestat var træt og havde slet ikke styr på hans kræfter. En af hans ulvekloner dukkede op ved hans side. *Det er et personligt ærinde.* sagde han brysk, mens han tog sig til hovedet for at få klonen til at forsvinde igen. Han fandt et træ han kunne læne sig op ad, mens han ventede på at klonen vil forsvinde. *Jeg har ikke noget ond i sinde.* sagde han roligt da han havde trukket vejret et par gange.
Han lukkede kort øjnene og klonen var væk. Han var overbevidst om at hvis han ville flokken her noget ondt, ville han aldrig være blevet opdaget, selvom at han ikke var klar over hvor mange eller hvem der var i hulerne.
Kasey Coinín

Kasey Coinín

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 176 cm

Helli 01.08.2016 20:53
Kasey stod og overvejede mulighederne nøje, men hendes mere mistroiske del af hende, ville ikke bare lade ham komme ned i hulerne, selvom hun godt lagde mærke til kloen. "Du bliver nødt til at vente til at hun kommer op, jeg kan ikke bare lade en fremmede vandre rundt. Du kunne jo sagtens lyve," svarede hun og skævede mod en af udgangene på hulerne. Stadig intet syn af nogle af de andre ulve.
Det var ikke underligt at hun stadig ikke stolede på især fremmede, selvom de også var varulve. Hendes fortid havde fået hende til at have en vis mistillid til mandlige varulve som ikke var hendes bror.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 01.08.2016 21:03
Lestat kiggede kort på hende. Han kunne sagtens følge hendes tankegang om at hun ikke bare skulle lade ham gå rundt i hulerne uden videre. Han havde besluttet det samme. Du har ret. Jeg kunne lyve.* sagde han roligt, og smilede kort. *Så må jeg jo vente her,* sagde han kort, *Og mens vi venter, kunne du jo introducere dig selv.* fortsatte han, mens han lagde mærke til at hans ulvehale var synlig. Han orkede dog ikke at bruge kræfter på at for den væk, da det ikke gjorde ham noget. Han var jo bland andre varulve allerede, så en hale burde ikke være underlig at se.
Kasey Coinín

Kasey Coinín

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 176 cm

Helli 01.08.2016 21:08
Kasey lagde godt mærke til halen. Det var alligevel ikke så sædvanligt at se dele af deres varulve forme at give sig til kende, men det var ikke ligefrem noget hun satte et stort spøgsmålstegn ved, det havde været mere normalt i hendes gamle ulveflok. 
Hun var gald for at manden i det mindste kunne se at det ikke ville gå at lukke ham indenfor. Så meget ravage han kunne lave, hvis han var udepå at lave ballade. 
"Kasey... og du er?" sagde hun. At give hendes fornavn ud, var der generelt ikke det store problem ved. Med mindre selvfølgelig der blev ledt efter hende, men det var lang tid siden at sådan noget var hændt. Nu om dage kunne hun leve i fred.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 01.08.2016 21:17
Lestat tog sig til hovedet og sukkede. *Fordi vi ikke har mødt hinanden før får du en ny chance.* sagde han roligt. *Navnet er Lestat.* Han kiggede på hende med gennemborende øjne. Hvis hun glemmer det igen vanker der prygl. tænkte han for sig selv. *Nu husker du det vel denne gang.* sagde han blot letter spydigt, mens han kiggede op på himlen. Månen var stadig at se i horisonten, mens solens stråler kom tættere på bunden af højen. *Men vi venter gør det dig vel ikke at jeg spiser, vel?* spurgte han hende retorisk, for han var ligeglad med hvilket svar hun kunne komme med, han havde stadig tænkt sig at spise. Han nikkede en gang med hovedet og frem kom en klon. *Find mig et stykke med kød på, noget småt.* sagde han blot roligt til klonen, selvom at det var helt unødvendigt.
Kasey Coinín

Kasey Coinín

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 176 cm

Helli 01.08.2016 21:27
"Muligvis," sagde hun bare roligt. Man kunne dog se en hvis ubehag da hun så klonen. Hun var stadig ikke god til... unaturlig magi, selvom hun havde set en del mens hun havde boet her. Men kloner var ikke noget hun havde set før, og det gjorde hende utilpas. Det var lidt fascinerende, men stadigvæk, tog hun sig selv i en lav knurren, som hun hurtig stoppede. Det nyttede ikke noget at knurre af den unaturlige ting.

Hun kiggede op mod solen. Forhåbentlig ville det her ikke forsinke hende for meget i hendes jagt, de skulle jo også have mad i dag, selvom de stadig havde fra andre dage. Frisk kød var bare bedre. "Du siger dit ærinde er personligt, men samtidig er du også en varulv. Har du planer om at blive en del af flokken?" spurgte hun.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 01.08.2016 21:37
Mens Lestat's klon var ude og jage for ham, satte han sig til rette og kiggede rundt. *Det lader til at resten sover længe.* Kommenterede han kort, for han havde godt bemærket at hun virkede utilpas over noget. Da hun spurgte om han havde tænkt sig at blive en del af flokken smilede han kort. *Faktisk havde jeg tænkt mig, sammen med Miranda at skulle lede flokken.* sagde han roligt, mens han stadig ventede på sin mad. *Ser du, jeg havde førhen den stærkeste og største flok af varulve i landet.* overdrev han, *Men det var naturligvis inden den første pest ramte.* afsluttede han roligt.
Nogle halvtreds meter væk kunne man hører en hare blive fanget, da den nærmest skreg af smerte. *Nå så er der mad.* sagde han roligt, men han blot ventede på at ulven nu skulle komme tilbage med byttet. *Vil du have noget?* spurgte han hende roligt med et smil.
Kasey Coinín

Kasey Coinín

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 176 cm

Helli 01.08.2016 21:44
Kasey rynkede på næsten af det. Hun var ikke helt sikker på at hun kunne lide den ide. "Jeg ser ikke nogen grund til at vi skulle stræbe efter sådan en position. Desuden vil jeg hellere have en retfærdig leder fremfor en der kun bruger deres styrke," sagde hun tørt. "Men det er naturligvis ikke sådan en flok's rank bliver besluttet, så nu får vi at se..."
"Jeg fanger selv noget senere," sagde hun. Hun havde desuden også taget en lille smule at spise, inden hun kom op fra hulen, så det var ikke fordi hun var sulten endnu. Desuden var der ikke problemer med at fange mad på denne her tid af året. Nej, problemerne ville først komme om nogle måneder.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 01.08.2016 22:00
Lestat kiggede i den retning hans klon befandt sig og ventede blot på at maden skulle komme, da klonen forsvandt. *Det var ikke meningen.* mumlede han for sig selv. Han kiggede op mod Kasey. *Har ingen planer om at flokken her skal blive stor og berygtet,* sagde han roligt, *Blot have mere disciplin.* fortsatte han, men han prøvede an koncentrere sig om at fremmane endnu en klon, til at hente hans mad. I stedet forvandlede den ene af hans hænder sig til en pote, hvilket heller ikke var meningen.
*Jeg ved godt at det ikke er sådan at alle flokke styre deres rang, og ville også selv være utryg hvis nogen kom og sagde at de ville overtage det hele.* fortalte han roligt, hvorefter der endelig kom en ny klon frem. *Det er derfor at jeg også skal snakke med Miranda, for som jeg har forstået er det hende der styre denne flok. og hun kender mig.* Klonen løb hastigt hen til stedet hvor den anden klon havde været.
Kasey Coinín

Kasey Coinín

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 176 cm

Helli 01.08.2016 22:07
Kasey prøvede at skjule sit smil omkring Lestat's mange problemer med hans evner. Hendes egne var passive, og selvom hun et par gange havde haft problemer med at tage kontrol over andre, så var hun ikke særlig mærket af det. Hun havde hørt nogle af de andre tale om at det åbenbart var spredt over hele landet, og de havde da også haft problemer i hulerne.
"Ja, hun er Alfaen, men jeg tror ikke det så nemt, selvom du kender hende," sagde hun roligt. Ja, Miranda skulle nok sørge for at flokken ikke blev korrupt. Det her var et sted de kunne være trygge og det var det vigtigste.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 01.08.2016 22:19
Lestat's klon kom frem fra buskaset med en fed hare i munden. Selv kiggede han roligt op på Kasey. *Det skal ikke være nemt, ellers ville livet være for kedeligt.* sagde han blot roligt, mens han ventede. *Forresten nogen idè om hvornår hun gider at står op?* spurgte han hende. Da han kunne se at ulveklonen var på vej hen til ham, begyndte han at gøre sig klar til at spise.
*Jeg søger blot det samme som alle andre.* sagde han roligt, med et lille smil på læben for nu var der snart mad. *Et roligt og lykkeligt liv.* Da klonen endelig nåede helt frem med haren havde han lidt besvær med at få den til at forsvinde igen.
Kasey Coinín

Kasey Coinín

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 176 cm

Helli 01.08.2016 22:28
Han havde en pointe der. Ikke at Kasey ville sige højt at hun var enig. "Jeg ved det ikke. De andre plejer at være oppe når jeg er tilbage fra jagt," sagde hun roligt, og satte sig endelig ned, oven på højen, så hun egentlig hurtigt kunne rejse sig op, mens hun holdt øje med Lestat.
"Jeg tror et roligt og lykkeligt liv er for meget at forlange. Kommer selvfølgelig an på hvad du mener med lykkeligt, men her bliver nu aldrig roligt," sagde hun. Flokken havde da også haft et par problemer med omliggende gårde og folk i byen. Ikke så slemt endnu, men det var nok bare et spørgsmål om tid.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 01.08.2016 22:36
Lestat nikkede anerkendende til det Kasey fortalte, mens han fandt en lille lommekniv frem. *Javel ja.* sagde han roligt, mens han stak kniven ned i haren og begyndte at skære skindet af den. *Måske er det for meget at håbe på, men man kan altid håbe, det koster jo ingenting. Ikke ligesom hareskind, hvilket kan inbringe en god del penge, hvis det bliver solgt til den rigtige.* fortalte han roligt. Mens han havde lyttet og snakket og fået harens pels fri var hans klon endelig forsvundet igen.
Han kiggede op på hende med et venligt smil. *Jeg er kan forstå at det så er dig der står for at skaffe føde til flokken.* sagde han afslappet, mens han pakkede pelsen væk i en lille pose.
Kasey Coinín

Kasey Coinín

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 176 cm

Helli 01.08.2016 23:00
Et lille grin kom fra Kasey. "Ikke kun. Vi er ikke så lille en flok at jeg er nok. Jeg er bare vant til at gå på jagt om morgenen, så det gør jeg. Så kan vi også få noget frisk kød tidligt på dagen," indrømmede hun. HUn var ikke den mest effektive jager, men hendes bytter slap aldrig væk når hun var alene. Det havde sine fordele at dyr havde deres blinde vinkler, hvor hun kunne komme snigende.
Hun havde dog ikke planer om at fortælle dette til Lestat. Hendes evner var typisk ikke noget hun havde planer om at fortælle til andre.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 01.08.2016 23:12
Lestat gjorde klar til at skulle spise, mens Kasey fortalte at hun ikke var den eneste der jagede, blot at hun var den tidligste. *Javel ja. Det er vel nok også meget godt.* sagde han flabet og begyndte at skære kødet ud i mindre dele, for hvis ikke han var hel ulv, kunne han ikke spise den hel. *Jeg kommer naturligvis ikke tomhændet.* sagde han med mad i munden, for sulten det var han. Han fik tygget af munden inden han snakkede videre. *Uanset hvor mange i er til at jage, tror jeg næppe at i går helt ubemærket hen.* Sagde han mens han skar noget mere kød ud. *Er du sikker på at du ikke vil have noget?* spurgte han tilbødende og viftede med et stykke kød.
Miranda Silver

Miranda Silver

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 36 år

Højde / 185 cm

Hobbit 02.08.2016 08:07
Miranda havde ikke befundet sig i klanens beskyttende hule denne nat. Faktisk havde hun befundet sig i en hytte ikke langt fra højen, hvor der var blevet fortalt historier, sendt morende og dog beskyttende blikke til den lettere ustyrlige teenagepige og drukket en kop varm the med Herren i huset som var begyndt at falde i bedre jord efter accepten var kommet. Miranda havde naturligvis været hende at besøge sin niece Caitlin og dennes nye værge Gidion. Det havde krævet tilsending for Miranda at lade en anden tage større beslutninger for pigebarnet, men det havde været for det bedste. Caitlin var ikke varulv, og ønsket om at bringe hende i den fare en flok kunne være for hende, ville aldrig hue Miranda!

Hun var ikke nået andet end et par skridt op af den ene bakke før lugten ramte hende. Samtlige sanser vågnede op og propillerne blev smalle. Hun genkendte lugten omgående og satte farten op til småløb over bakken. Lestat. Det var en blandet fornemmelse der gik igennem hende. Dagene ved RT var langt bag hende og ønsket om at rive op i det gamle sår var der absolut ikke. Miranda kunne som altid ikke lugte Kasey grundet dennes evne, men hun kendte efterhånden den unge ulvs dagsrytme. Chancen for at lestat ikke havde fundet hende var derfor lille. "Kasey?!" Miranda kaldte halvhøjt over Bakken inden hun nåede over den. Hun stoppede op lidt over toppen og faldt hurtigt de to skikkelser et stykke væk. Farten blev sat til hurtigt trav med det røde hår flagrende efter sig. "Jeg troede du var på jagt Miranda forholdte sig neutral. Så tiden an så at sige. Hun kendte ham, men det var langt tid siden nu

Kvart bjergelver
Mor til Luna, født 18.05.2017

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 8