KraveKage 31.05.2016 19:06
Der var gået noget tid siden Ra sidst havde besøg på hans palæ, men på den anden side ville det kun være dumt at bevæge sig nord på imod hans palæ, mange ting kunne ske man kunne fare vild og blive dræbt af kulden eller man kunne være heldig og finde hans palæ men så blive dræbt af hans mænd, mange ting kunne der ske.
En ny skikkelse i det fjerne vagte opmærksomhed hos Ra's vagter en ny skikkelse af en gammel bekendt som ingen kende til, men nok til at lade person slippe med livet i behold, da kvinden kom frem til porten og blev mødt af den første vagt, vidste Ra allerede der var nogen for hans port men.
i dag var Ra der ikke til at tag imod hans fremmede gæst, for han havde travlt med sin daglige del af hans træne som fandt sted ude i hans kolde men magiske arena, hvor folk kun kom ud hvis man ville udfordre Ra og tag hans plads som leder af klanen.
Ordet " Carpe Diem " lød og vagtens ansigt blev kort forandret og våbnene blev sænket, den fremmede kvinde kende til kodeordet, som intet måtte ske med hende, dog fik hun stadig bind for øjne som altid og blev stille ført igennem de hemmelige huler og frem til den store sal som den fremmede åbenbart havde set før bare i en anden krop.
den ene vagt tog hende med hen til porten der førte ud til kamp arenane, bag porten kunne man hører lyden af klinger der ramte hinanden og folk der kæmpede, hendes bind blev fjernet fra hende øjne og porten åbnede sig så en kulde stormede sig igennem portens åbning en kulde der virkelig kunne mærkes uden set hvor god man måtte være til at holde varmen, synet der ville møde hende i det porten åbnede sig var synet af Ra i bar overkrop som kæmpede i mod fem andre maskerede mænd, og lige ide at Ra skulle til at gøre det af men en af dem, blev der snakket.
" herre gæster ". ra vende blikket imod kvinden og sende med det samme et blik til vagten der kunne dræbe,
" hun kende kode ordet " Ra kiggede betragtende men stadig lidt forvirret på den fremmede, han kiggede på hans fem kamp haner og viftede dem væk med hans hænder, han nikkede lidt og kiggede over på hende
" jeg menes kun jeg har givet en person det ord der gav dig adgang her til, så hvorfor du har det er der to forklaringer på, men....... " sagde han blot, og gik hen til en skab hvor forskellige våben var i, hvor efter han åbnede dem
" vælg et våben og jeg ville lade dig selv afgør din skæbne " porten blev lukket lige efter hende, og låst så hun ikke rigtig havde noget valg, arenanen havde den samme evne som Ra, ingen magi og arenanen stod oppe på et bjerg der gjord det var umuligt at komme der og at komme der ned fra, så hun var nød til at tag kampen op med mindre hun havde andre tanker.
Ra kiggede kort på hendes på klædning
" og når ja det tøj skal af når vi kæmper, de kan beholde deres bukser og top på men vil råde dig til at være så let så muligt, sådan de rigtig kan mærke kulden her "
Ra havde vundet mange af sine kampe her på grund af kulden, mange folk fokuserede mere på at holde varmen ind at kæmpe.
" så vis mig hvad du kan, hvis du kan noget " sagde han med et elegant smil på læben.