Naamah
Dødssynden Lyst | Lummergud
Bestemt hjerne, bestemt fokus og en nærmest ubøjelig vilje. Naamah var ikke mester i drømmenes verden. Så langt fra, men hun havde sin personlighed at holde ved lige selv i denne verden. Hun elskede at bestemme og ikke mindst at få konstant opmærksomhed. Derfor var det en fryd og garmen at hun fik den. Måske endda nærmest tvang den ud af ham ved konstant brug af hendes evne.
Dertil fik Belphegor også noget ud af det. Hun havde ikke engang så meget som overvejet at kommentere på elevatorblikket eller den store vilje til at komme hende nærmere. Okay, endnu en ting hun også nød godt af. Faktisk var Naamah generelt bare ekstrem god til at udnytte enhver situation hun blev sat ud i. Denne ikke nogen undtagelse.
Enten vidste han præcis hvordan han skulle tale til hende, eller også var hendes evner til at få folk til at finde hende overdådig, også ganske velfungerende i drømmendes verden. Hvad end det var, så nød hun det. "
Jeg vidste at der var en god grund til at finde dig" svarede hun med et tilfreds smil og en attityde der understregede at komplimenter var meget velkommende i hendes nærværd.
Egentlig var det underordnet hvordan denne aftale kom ud, bare resultatet blev efter hendes ønske. Så at danse rundt, nyde selskabet og tilværelsen, var ikke noget problem. Faktisk var det morerne som han legede med magten mod hende, forsøgte at ændre dansen. I lange øjeblikket lod hun ham kæmpe, for til sidst at tillade ændringen efter hans vilje. Lidt line var nødvendig. "
Jeg skulle havde opsøgt Dem noget før! Så god en drøm har jeg ikke haft i flere år." påpegede hun dansende og havde ingen problemer med at prøve grænsen af med at komme tættere på. Hun kunne mærke hans kræft. Hvor stærk han egentlig var og det var endnu en varmt tiltrængt berusning til hende. "
Men desværre har jeg ikke kun tilkaldt Dem for nydelsens skyld" måtte hun bekendtgøre, også for ikke at ryge helt ud af det egentlige formål, selvom lysten til det var stærk i øjeblikket. Noget der kom klart til udtryk i hendes evnes ivren efter at gribe mere intenst fat i hans sind og lyst til mere end bare en dans.