Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 14.01.2014 15:46
Det var endnu en travl dag på marked og en masse mennesker skyndte sig frem og tilbage imellem de mange boder. Folk var godt pakket ind på grund af kulden og der var flere vinter boder der solgte alle mulige pynt og andet.
Det var her Koda havde slæbt Hauru hen efter de var blevet færdige med at jage i byens slumkvarter. Det var der hvor chancen for at blive opdaget var mindst og det var entlig taget nememst. Men Koda havde faktisk fundet sig en forholdsvis ung mand der nu var fin og ren.
Men nok om hendes måltid. Hun var igang med at slæbe Hauru hen til ønske springvandet.
Da de kom hen til springvandet vendte Koda sig imod Hauru og sagde "Tadaaa... starten på dagen i dag"
Hvis hauru kunne lægge to og to sammen ville han nok regne ud at de skulle til at ønske i springvandet.

Der var flere omkring springvandet som var igang med at kaste en krystal hen over skulderen og ønske. Og Koda var allerede igang med at finde sin egen krystal frem.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 14.01.2014 15:56
Hauru går lige i hælene på Koda hen mod markedet. Hans hoved vender og drejer sig for at kunne tage et kort kig på alle boderne. Ikke fordi han ville købe noget. Det var meget lang tid siden Hauru havde været på markedet, så mon ikke der var sket noget nyt siden sidst. Og det var der.

Hauru når lige nøjagtigt at stoppe op, før han går ind i Koda. Han ser kort på hende, og ser så mod springvandet. Han nikker kort.
"Ja.. Hvor.. Romantisk," kommer det kort fra ham. Man kunne tydeligt se at det ikke ligefrem var Hauru's stil at ønske i et springvand. Men hvis han på nogen måde ville videre med hensyn til Koda, så skulle det jo gøres!

Han sukker tungt, og stikker så hånden i lommen for at grave en krystal frem. Nu da Koda havde fortalt, at han skulle betale, fandt han også en frem til hende. Han rækker Koda en krystal, også selvom hun selv er ved at finde en.
"Her," siger han lavt, mens han skæver til hende.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 14.01.2014 16:02
Koda var stadig godt igang med at rode i sine lommer mens hun svarede Hauru "Hver nu lidt med på den". Det var bare ment i dril over for Hauru da hun godt kunne høre han ikke just kunne se mening med det de havde gang i.

Koda kiggede op da Hauru gav ehdne en krystal og hun smilede over hele ansigtet og tog imod den. Hun stillede sig med ryggen til spring vandet og lukkede øjne. Efter et par sekunder kastede hun den op over skulderen og ned i springvandet.

Hun åbnede øjne og kiggede imod Hauru med et hemmelighedsfuldt smil og sagde "Din tur"

Koda var sikker på at Hauru ville ønske et eller andet med at få hende med hjem i seng hvis hendes førstehånds indtryk var rigtigt. Men så igen han havde jo chancen for at ændre det billede af sig selv på denne lille date.
De tanekr gjorde hende faktisk lidt nysgerrig over hvad Hauru mon ville øsnke.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 14.01.2014 16:09
Hauru holder krystallen i hånden, mens han står og betragter Koda. Han nikker svagt.
"Selvfølgelig," siger han kort og bestemt. Ikke fordi han havde tænkt sig at tage det specielt seriøst, men han ville da gøre hvad han kunne for at lade som om overfor Koda.

Han lægger hovedet let på skrå da han ser hvordan Koda gør. Et kort smask kommer fra ham, før han sukker og vender ryggen til springvandet. Han læner hovedet let tilbage og lukker øjnene. Selvfølgelig var Hauru eneste ønske at få Koda med hjem indtil videre. Så et lettere perverst smil kommer fra hans læber lige før han kaster krystallen over skulderen og ned i springvandet.
Desuden ville Koda sikkert ikke få hans ønske at vide alligevel, så han kunne vel ønske sig så perverse ting som han ville?

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 14.01.2014 16:16
Hauru var som at læse en åbenbog, i hvert fald med det smil han havde og Koda lo lidt for sig selv inden hun vendte sig lidt om og kiggede ud over markedspladsen. Her kunne hun slidt bruge mange penge. Ulempen var bare som nomade var det svært at have ting med sig så hun måtte hellere lade hver.
Koda vendte sig imod Hauru da han var færdig og sagde "Nu var det vel ikke noget pervest"
Koda vidste godt det var at drille hauru men sådan var hun nu engang bare.
Der gik ikke mange øjeblikke efter Koda havde talt at hun så tog fat i Hauru's håndled og begyndte at hive ham med hen imod en bod med guld og sølv.
"Fortæl mig lidt om dig selv" sagde Koda mens hun hev ham afsted.
Koda ville bestmet lytte imens hun så på smykket. Ikke fordi hun rigtig gik med nogle, men de var da stadig pæne.
Hvorfor var det entelig ikke at hun gjorde det. Nok fordi hun aldrig havde råd, det kostede jo godt med penge at bare leve. Men så igen hun havde jo ikke længere brug for mad.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 14.01.2014 16:29
Da Hauru igen slår øjnene op, skæver han kort mod springvandet, før han igen set på Koda.
"Nej..." siger han kort med et halvstort smil bredt over læberne.
Derefter nåede han ikke at reagere, før Koda hev ham med. Han reagerede i hvert fald dårligt nok til næsten at snuble over sine egne ben, men undgik.

"Øhm..,". Hauru vidste ikke hvad han skulle svarer. For det meste af hvad han havde oplevet, eller gjort, var ikke ligefrem gode ting. Han trækker let på skuldrene.
"Hvad vil du gerne vide?" spørger han roligt, mens han selv betragter smykkerne lidt. Ikke fordi han ville gå med dem. Men et eller andet skulle han jo lave. Og hvis Koda ville se på dem, måtte han hellere være venlig og se med.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 14.01.2014 16:34
Koda kunne godt regnede ud det havde været pervest, men hvad havde hun regnet med.
Men nu stod de der og kiggede og Koda tænkte sig lidt om hvad hun gerne ville høre.
"Ud over at score kvinder og være doven hvad laver du så`?" spurte koda endelig og vendte sig imod Hauru med et sødt smil og endte så med at trække ham videre hen til en bod med en masse fjer.
"Og hvilken side er du entelig til" spurte Koda og var entelig ragruskende ligeglad med hvilken politiske holdninger man havde elelr hvilken side. Det var noget Koda aldrig var gået op i eller ville gå op i hvis det stod til hende.
Koda fik øje på en hvid og sort fjer hun tog op. Den havde et vedhæng der gjorde man hunne binde den fast til håret og hurtigt så hun med tiggende øjne på Hauru.
"Er den ikke pæææn"
Ja målet var at få ham til at betale for den.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 14.01.2014 16:43
Hauru står lidt og kigger mellem smykkerne og Koda. Nok mest på Koda. Hauru var nok ved at vænne sig til at blive slæbt rundt, så denne gang fulgte han bare med Koda.
"Udover det... Hm.. Scorer drenge," smiler han. Det var nok det bedste svar på det spørgsmål han kunne finde. Ellers skulle han til at gå i detaljer og fortælle Koda om sin eks kone, som han slog ihjel, efter hun havde fået hans datter. Nok ikke det bedste indtryk han kunne give.

"Jeg er Mørkets Kriger. Så må du selv regne resten ud," svarer han kort. Selv så han det ikke som noget stort, men de fleste havde ikke lyst til at være de bedste venner med Mørkets Krigere.

Efter Koda's sidste sætning, ser han kort på fjeren, og så tilbage på Koda. Han himler kort med øjnene. Han ville nok ikke slippe væk fra den bod, før han havde givet Koda pengene til den. Så han graver et par krystaller frem og rækker dem til Koda med et venligt smil.
"Jo. Og den vil klæde dig," tilføjer han kort efter.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 14.01.2014 17:09
Koda gritne lidt og gav hauru en lille dumflad i nakken og sagde "Kom så.. fortæl noget om dig selv... det gør man på dates". Koda stod noget og fumlede med fjernen, den var pæn og fin og det var lige den hun ville have ud af dem alle.

"Mørkets kriger? er det ikke hårdt arebjde" spurte koda og man kunne tydeligt se på hende at hun ikke havde noget imod det på nogen måde. Hun tog imod krystallerne og gav dem videre til ejeren af boden.
Hun kiggede lidt på fjeren og fik så tilbudt at få sat den i sit hår hvilket hun tog imod.
"Tak.. nu får vi afse" sagde Koda venligt og da hun havde fået den i håret kom ejeren med et spejl men Koda fik hurtigt viftet ham væk. Hverken Hauru eller hende selv havde jo et spejlbillede.
"Tadaaa... hvordan ser det ud" sagde Koda og drejede rundt om sig selv og gritne lidt.
Koda trak nu Hauru videre, eller i starten ar det at trække når han først var begyndt at gå selv ville de være i samme tempo.
"Jeg kommer nordfra... oppe fra bjergene... Min familie er nomader og vandre rundt på bjerget... jeg belv væk fra dem engang efter en af mine mange dumheder... og så har jeg ikke set dem længe" fortalte Koda om sig selv. Man kunne godt høre at hun savnede sin familie. Hun havde ikke set dem i 14 år og kom nok aldrig til det.
"Det var helt kaotisk start, jeg kunne ikke engang tale det sprog vi bruger her nede fra bjerget.. så det tog mig ikke mange øjeblikke at komme i fængsel" fortalte hun lidt videre mens de gik.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 14.01.2014 17:17
Hauru kommer med et kort grin, da han mærker fladen i nakken.
"Jeg er ikke vant til at fortælle om mig selv. Folk er normalt ikke interesseret i at vide noget om mig," siger han roligt, men stadig med et lille smil.
Han ryster så kort på hovedet.
"Nej.. Tro på Mørkets Lord. Og hvis man møder en Lysets Kriger... Slå ham ihjel," forklarer han kort, som om intet er i vejen med at dræbe.

Hauru vender blikket mod Koda, da hun har fået fjeren i håret.
"Jeg havde ret. Den klæder dig," siger han og nikker let. Smilet på hans læber er stadig ikke forsvundet, og det var sjældent Hauru smilte overhovedet. Medmindre det var for at håne folk.

Hauru lader sig igen hive med, denne gang uden suk, himlen med øjnene eller lignende. Han vender blikket mod jorden igen, da Koda fortæller om sin tid i bjergene og sin familie.
"Du savner dem meget, gør du ikke?" spørger han. Han skæver til Koda.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 14.01.2014 17:25
Koda forstod stadig ikke hvorfor man ville slå hinanden ihjel i denne verden, men sådan var denne verden jo og Koda skulle ikke dømme nogle. Altså hun sugede jo blod fra andre bare for at overleve.
Koda sukkede lidt da Hauru spurte hende om hun savnede sin familie og svarede "Hver dag... men samtidig forsvinder deres ansigter også fra mine minder... minderne bliver mere og mere fjerne... men det er så en side af sagen vi ikke skal tale om"
Koda ville gerne lede samtalen hen på noget andet end sin familie. Det var ikke lige det hun havde lyst til i hvert fald.
"Jeg håber dog ikke at din titel gør du skal slå mig ihjel.. Det var en lysets kriger der fik mig ud af fængsel og lærte mig og kæmpe.. var hans lærling en del år" forklarede Koda med et lille smil. Hun håbede i hvert fald ikke at Hauru skulle så hende ihjel nu.

"Hvad skulle den perfekte dag være for dig?" spurte koda nysgeri Hauru om. Det ville sikekrt være noget i stil med at dovne den, have sex og dovne den noget mere.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 14.01.2014 17:31
Hauru stikker hænderne i lommerne og har hele tiden blikket vendt mod jorden, mens han lytter til hvad Koda siger. Han smiler skævt, og lader være med at kommentere mere omkring hendes familie, da det var tydeligt hvor lidt hun ville tale om det.
Lidt efter kommer et lavt grin fra ham.
"Nej. Så længe du ikke er Lysets Kriger," siger han kort og smiler drillende til Koda, før han vender blikket mod jorden igen.
"Desuden.. Ville jeg nok ikke kunne få mig selv til at slå dig ihjel," siger han lavt kort efter.

Hauru klør sig kort i nakken. Den perfekte dag? Sådan en havde han jo aldrig haft. Men han måtte indrømme at denne dag ikke havde været så dårlig som han havde forventet. Måske var han alligevel den lidt mere romantiske type end han lige viste.
"Det ved jeg ikke. Men i dag har da ikke været så dårlig," siger han roligt. Han skæver til Koda, og smiler lidt for sig selv mens han betragter hende som hun går ved siden af ham.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 14.01.2014 18:14
Koda smilede til Hauru da han meget lavt sagde at han ikke ville kunne få sig til at slå hende ihjel. Så nogle følelser var der inde i ham. Det var da et godt tegn at han viste bare lidt menneskelige følelser.
"Dejligt at vide... for vi ved jo begge godt det vil betyde enden på dit liv hvis du prøvede" sagde Koda med et grin og man kunne godt se at hun jokede. Men hun havde en ide om hun godt kunne stå op til hauru siden hun nu havde den træning hun havde.

Koda stoppede op ved en ny bod med en masse forskellige søde sagde. Se det var lige noget for hende, hvis man så bare kunne vælge.
Det kom dog lidt bag på Koda at Hauru valgte den her dag. Hun så lige frem overrasket ud men det blev efter lidt tid erstattet med et smil og sagde "Se det var da godt du inviterede mig ud så" sagde Koda drilsk siden det var ehnde der havde fået ham rodet ud i det her.
Koda begyndte at vælge lidt af slikket og fik blandet det i en pose og da hun skulle til at betale kom hundeøjne imod Hauru igen.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 14.01.2014 18:29
Hauru gik lidt videre. Kun en gang imellem kiggede han op, enten på Koda, eller for at se om han gik ind i nogle.
"Det må jeg jo se om passer en dag," siger han kort grinene. Hauru var ikke selv overbevidst om at Koda ville kunne lægge ham ned. Den eneste der nogensinde havde gjrot det, var Jace. Og ham så man ikke meget til for tiden. Måske havde det noget at gøre med Jace's had til Hauru. Hvem ved.

Hauru ser mod Koda, og kan ikke lade være med at komme med et lille smil over hendes overraskede udtryk. Så ser han mod boden.
"Ja, det var det," griner han lavt.
Hauru behøvede næsten ikke se Koda's hundeøjne, før han automatisk stikker hånden i lommen og derefter rækker Koda krystaller nok til slikket.
"Men..." Han stopper sætningen igen, ser mod Koda, og lægger en arm om hendes skuldre, før han fortsætter:
".. Jeg forventer også at få bare lidt for det til gengæld," smiler han.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 14.01.2014 18:39
Koda tog imod krystallerne og gav dem videre til manden i boden og hun fik posen med slik. Hun smilede lidt for sig selv da Hauru lagde armen omkring hende, og hun kunne ikke helt lade hver med at grine da Hauru sagde han forventede noget tilbage.
"Du kan bare ikke lade hver vel?" sagde Koda og grinede lidt over at Hauru ikke kunne give helt spil og bare indrømme at det var hyggeligt for hvad det var.

Koda gik videre med Hauru ned til den anden ende af markedspladsen hvor der også var et springvand. Der var bare ikke rigtigt nogle da de fleste var henne ved ønskespringvandet.
Koda spiste lidt af slikket og tilbød skam også Hauru noget. Det var jo ikke fordi de havde brug for det, men det smagte jo godt.

Koda stillede posen på kanten af springvandet og stillede også sig selv op på kanten. Hun vendte sig imod Hauru og sagde "Kom".
med det samme frøs alt vandet til is i springvandet. Overfladen af isen var helt glat og koda trådte ud på isen og stod der med perfekt balance. At stå på is var så nemt for hende som det var at gå.
Koda ville have Hauru med ud på isen og glide rundt med ham.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 14.01.2014 18:50
Hauru himlede kort med øjnene. Ikke på en irriteret måde, mere på en 'okay, fint, jeg giver dig ret'-måde. Han fulgte så med Koda ned mod springvandet.
Han ryster kort på hovedet, som et nej tak til slikket. Godt nok smagte det ikke helt dårligt, men Hauru havde aldrig været slik-typen. Faktisk havde han ikke spist andet end blod de sidste 200 år.

Da Hauru ser vandet fryse til is, ser han næsten helt opgivende på det. Og så op på Koda.
"Mener du det der?" Spørger han kort. Som om det simpelthen var det værste der kunne ske. Men grunden til han spurgte sådan, var fordi han vidste, at han ville skvatte på røven på et eller andet tidspunkt. Hvis ikke med det samme.

Han tager en dyb indånding, og træder så op på kanten, men ikke ud på isen. I stedet ser han på Koda, som om at nu var det i orden. Nu behøvede han ikke gå længere. Han var kommet op på kanten, uden at falde, og så idiotisk som han allerede havde set ud overfor Koda, skulle der ikke ske mere. Selvom han nok ikke kunne slippe uden om.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 14.01.2014 18:56
Koda grinte lidt og svarede "Ja selvfølgelig mener jeg det... kom nu"
Hauru skulle ike slippe uden om at skøjte rundt med hende. Det var noget af det bedste Koda vidste i verden. Hun følte sig så fri når hun skøjtede rundt på is som hun ville. Og springvandet var måske ikke det største men plads nok til de kunne skøjte lidt rundt.

Koda gav slip på ham og skøjtede er par omgange rundt i spring vandet. Hun så meget elegant ud som hun bevægede sig og man kunne tydligt se at hun var yderst dygtig til det. Hun skøjtede hen til Hauru og sagd e"Om så fjolle hoved" og gav ham et skub på ryggen så han ville komme ud på isen, dog var hun klar til at gribe ham hvis han ville falde.

Det her var jo hendes domæne. Desuden skulle Hauru nok lære det hvis han skulle til at have noget at gøre med Koda for det var hendes yndlings beskæftigelse.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 14.01.2014 19:09
Hauru smiler skævt og lægger hovedet lidt på skrå for at overveje hvordan han kan gøre det her på den mest normale måde. Han betragtede så lidt Koda mens hun skøjtede rundt. Mens han gjorde det, smilte han lidt for sig selv.

Da Koda så skubber ham ud på isen, hiver han hurtigt begge hænder op af lommerne for bare at have lidt balance. Med begge arme strakt ud til hver sin side, og benene lidt spredte, glider han langsomt ud på isen med øjnene lukkede. Da han stopper op midt på isen, åbner han øjnene langsomt igen og kigger ned. Indtil videre kunne det ikke gå meget bedre! Synes han selv. På den anden side, kunne han ikke have set så smuk ud mens han gled ud på isen.

Han vender blikket tilbage på Koda og smiler stort, hvorefter et svagt selverkendene nik kommer fra ham. Kort efter lægger han mærke til at armene stadig er strakt ud til begge sider. Så han lægger dem hurtigt ned langs siden igen. Han forsøger forsigtigt at vende rundt, så han ikke står med ryggen vendt mod Koda. Og derefter bliver han stående. Nu tør han ikke bevæge sig længere!

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 14.01.2014 19:16
Koda skøjtede rundt om Hauru som blot stod midt i det hele og ikke gjorde så meget, lidt kedeligt syntes Koda og så tænksom ud før hun kom hen til Hauru bag ham, tog fat i hans arm med den ene hånd og om hans hofte med den anden
"Det handler bare om balance og moment... Det er faktiskere nemmere at holde balancen når det går hurtigt... men lad os starte simpelt.. Pres imod isen og bagud med din ene fod, imens du læner dig lidt frem" forklarede Koda blidt til Hauru og brugte sine arme til han fik en ide om hvordan han skulle bevæge sig og samtidig hun hjalp ham med at beholde balancen.

Det var måske lidt en test Koda udsatte Hauru for lige nu. Ikke så meget om han kunne stå på isen uden at vælte, men om han overhoved var gået op på den til at begynde med. Og nu handlede det om han kunne stole på hende nu hvor hans selvsikre side ikke var der til at hjælpe.

"Jeg skal nok gribe dig hvis du faldet" sagde koda lidt drisk men havde tænkt sig at gøre det hvis det skete.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 14.01.2014 19:25
Hauru står længe og betragter Koda med hovedet lagt lidt på skrå og et svagt smil. Smilet forsvinder dog hurtigt igen, da Koda skøjter om bag ham. Han følger lidt med i hvor Koda placere sine hænder, og selvfølgelig kan han ikke lade være med at sende hende et lidt frækt blik, før han hurtigt retter blikket fremad.

Da Koda har forklaret taktikken i det, mener Hauru, at det har han da helt styr på, så stille og roligt bevæger han sig lidt fremad. Samtidig prøver han ikke at koncentrere sig for meget om hvor Koda's hænder er, og i det hele taget bare, at Koda står så tæt på ham.

Han vender sig halvt mod Koda, mens han stadig langsomt bevæger sig fremad. Han smiler svagt.
"Jeg falder aldrig," siger han kort. Og uden at tænke videre over det, lægger han sin hånd om Koda's, der er placeret på hans hofte. For en gang skyld ikke fordi han vil noget med det.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1