Misk mask i det frosne sumpbund.

Phanaèla

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 18 år

Højde / 165 cm

Anori 24.02.2011 21:01
Phanaèla kiggede lidt rundt mens hun bevægede sig over det hårde og halvfrosne sumpjord. Det røde hår var samlet op, for engangs skyld, slynget om nogle af grenene der smøg sig over hendes overkrop. Hun havde nemlig lige vasket det.. og så skulle det helst ikke blive beskidt lige mens det var vådt. Plysørerne vippede lidt op og ned, og hun trippede over en stor gren, og endte så ved nogle svampe. Hun satte sig på hug ved dem, og lyste op i et smil,

Mad!

Svampene og bladene var noget af det eneste der rigtigt holdt igen ved det hårde vejr. Men det var også nok til at holde den besynderlige faun mæt. Hun behøvede trods alt ikke så meget. Hun tog en svamp og tog et lille bid af den, den ene barkede hånd gned så roden af det ene horn da det kløede en kende og hun rettede sig op.

Det havde været nogle besynderlige dage...

Men i det mindste var der fredeligt i skoven.

//Phanaèla
Stil spørgsmål til Phan :3
[udtales: FAN-a-EH-la X3]
Ulairi Palantíri

Ulairi Palantíri

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Mørkelver/Bjergelver

Lokation / Elverly

Alder / 81 år

Højde / 190 cm

Lestat 24.02.2011 21:08
Gennem sumpen gik en allerhøjst besynderlig elver, Dûm Úlairi Pakantíri, han gik med sløve skridt, for han havde gået meget den dag, da han pludselig opfangede noget, lidt længere fremme, *det var da et mærkværdigt væsen* tænkte han, eftersom han aldrig havde set en faun før.
Stille gik han hen mod det, mens han tænkte på om det kunne spises, for han var efterhånden blevet ret sulten.

fulde navn er fundet ved hjælp fra silmarilion
Betyder: Mørke Ringånd-Fjernseer

Phanaèla

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Alder / 18 år

Højde / 165 cm

Anori 24.02.2011 21:31
Phanaèla vippede med ørerne, men vendte sig med et ryk da hun fangede fært af menneske.

"uh!" Hun så næsten skuffet ud et øjeblik, ved at det ikke var Jath, eller Asbjörn, men en fremmed mand.. MEn ved nærmere eftertanke, han så da meget spændende ud. Hun blinkede lidt med de store lillae øjne, og tog et lille skridt mere ind mod træerne. "...Hej?" sagde hun så forsigtigt, med et smil. Hun vidste ikke om han var farlig jo. Hun lagde armene lidt over sin brystkasse, foldede sammen, da hun huskede at Asbjörn vidst havde fundet det akavet at hun ikke bar tøj. Men Jath havde ikke. Det var noget sært noget. Og der VAR jo en gren alligevel.

//Phanaèla
Ulairi Palantíri

Ulairi Palantíri

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Elverly

Alder / 81 år

Højde / 190 cm

Lestat 24.02.2011 21:38
Úlairi tog forsigtige skridt mod den fremmede, mens han nysgerrigt ser på hende. *addd den snakkede... så kan jeg ikke slå den ihjel...* tænkte han. "Hej med dig" sagde han med sin blide stemme, nok var den blid, men man kunne godt høre at han måske ikke var i bedste humør, men hans blik viste ingen følelser. stille gik han et par skridt nærmere, så der kun var få meter i mellem dem. "Mit navn er Úlairi, hvad er dit, om jeg må vide?" forsøgte han at spørge.

Phanaèla

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Alder / 18 år

Højde / 165 cm

Anori 24.02.2011 22:40
Phan blinkede et par gange, mens .. var det en elver? trådte frem mod hende, og hun gemte sig en smule mere om bag træet. Hans blide stemme var rar at lytte til, og ikke farlig, og det fik faunen til at slappe en smule mere af. Da han så præsenterede sig selv, fnes hun. Sikke et pænt navn. Han virkede ikke til at være i så god humør, men... Han var da meget venlig!

"Ùlairi? Det' kønt." Sagde hun med et glad fnis og trådte lidt frem fra bag træet igen, bare en smule, "Er du en elver?" spurgte hun så med store øjne og vippede med ørerne.

"Mit navn er Phanaèla.. Men du kan bare kalde mig for Phan! Det plejer at være nemmere for de fleste..." tilføjede hun så, med et blidt smil.

//Phanaèla
Ulairi Palantíri

Ulairi Palantíri

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Elverly

Alder / 81 år

Højde / 190 cm

Lestat 24.02.2011 22:46
"Phan?, sikke da en pænt navn." sagde han med en oprigtig stemme, da han hørte navnet. "De må meget undskylde hvis jeg afbrød midt i måltidet." undskyldte han, mens han gik hen til træet ved siden af og satte sig ned, på noget der virkede til at være tørt nok. Han kiggede roligt mod hende, med et blik uden følelser, men ansigtet viste et sorgmodigt udtryk.

Phanaèla

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Alder / 18 år

Højde / 165 cm

Anori 24.02.2011 22:59
"Ùlairi er pænere." Konkluderede faunen glad, og tog et lille bid mere af sin svamp. Hun rystede så på hovedet, "Nejnej, slet ikke! Jeg blev bare forvirret da .. uh.. De lige pludselig var der."

'De' var ikke noget faunen brugte så meget, men han gjorde det og så ville hun da være høflig og besvare høfligheden. Men hvorfor så han nu trist ud? Det kunne hun ikke lide. Hun smuttede forsigtigt over til ham og rakte ham den uspiste svamp hun havde i sin anden hånd. "..Er De sulten, Sir?"

//Phanaèla
Ulairi Palantíri

Ulairi Palantíri

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Elverly

Alder / 81 år

Højde / 190 cm

Lestat 24.02.2011 23:06
"Tak, det var venligt af dem." sagde han da hun komplimenterede hans navn, mens han så på hendes pæne hår, pæne lilla øjne. "Ja, æh.. det er en vane jeg har.. sådan bare pludselig at dukke op." sagde han roligt, mens han begyndte at se mere og mere fornøjelig og gladerer ud.
Úlairi kiggede kort på den uspiste svamp. "hva.. åhh, nej tak, jeg spiser ikke svampe og sådant." hans stemme lød mere rar denne gang.

Phanaèla

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Alder / 18 år

Højde / 165 cm

Anori 25.02.2011 01:33
Hun fnes glad, over hans ord, og tog så svampen i den anden hånd da han ikke ville spise den alligevel. Faunen satte sig dernæst på hug ved siden af manden og så på ham med store nysgerrige blide øjne. Han var ikke farlig, nej. Eller, måske jo, men han var rigtig rar.

"Det lyder sjovt." kommenterede hun glad, og tog en bid mere af sin svamp mens hun tyggede. "..Hvad spiser du så, egentlig? Kød og sådan?" hun rykkede sig så hun vendte mod ham lidt bedre, og fnes glad, mens det røde hår faldt ud af grebet i grenen og så bare hang ned langs hendes ryg som det plejede.

//Phanaèla
Ulairi Palantíri

Ulairi Palantíri

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Elverly

Alder / 81 år

Højde / 190 cm

Lestat 25.02.2011 01:39
Úlairi så undersøgende på Phan, mens han overvejede hvordan han skulle reagere.
"Ja, kød spiser jeg også, men gerne bær og andet grønt. Jeg er trods alt ikke noget vild dyr, som ulve." det sidste blev sagt med et bredt og venligt smil, hans fremtoning var blevet gladere og hans ansigtsudtryk virkede nærmest glad. "Jeg har en tilståelse,... som jeg ikke helt er stolt af." sagde han da med en noget sorgmodig stemme.

Phanaèla

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Alder / 18 år

Højde / 165 cm

Anori 25.02.2011 01:50
Phan så bare glad og nysgerrig på ham, og samlede så sine hænder i sit skød. "Det gør Jathibiyya også!" sagde hun med et ivrigt fnis, over hans forklaring af at han altså også spiste bær og grønt, ikke bare kød.
Da han nævnte ulve dog, hang ørerne en smule og hun så midlertidigt en kende nervøs ud, men skubbede det så væk igen ved at se HAM så glad. At hans næste ord blev sagt så sørgmodige forstod hun dog ikke, og hendes blik blev straks bekymret, og småtrist.

"Hvad går det ud på?" spurgte hun så forsigtigt, og trak brynene lidt sammen og lod ørerne hænge lidt. Hun satte dog hovedet på skrå, visende at hun lyttede.

//Phanaèla
Ulairi Palantíri

Ulairi Palantíri

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Elverly

Alder / 81 år

Højde / 190 cm

Lestat 25.02.2011 01:54
Úlairi så bedrøvet på hende, med triste øjne. "Intel du først sagde 'hej' havde jeg faktisk i tankerne at dræbe dig og spise dig, får du ser lækker ud. Men jeg skader ikke noget væsen der har ytret et ord." sagde han med bedrøvet stemme, og det var tydeligt at han forventede at hun ville blive sur eller vred, hvert fald reagere på en mere aggressiv måde.

Phanaèla

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Alder / 18 år

Højde / 165 cm

Anori 25.02.2011 03:08
Phan's øjne blev spærret op, grebet om svampene taget strammere, men aggressiv kunne man ikke rigtigt sige at hun gik hen og gik. Men hun blev bange, og bakkede lidt væk fra ham igen.

"...Du ville spise mig?" Gentog hun nervøst, mens hun tog fat i noget hår af det lange hår, og snoede det om hendes hånd. Som et dådyr, der lige havde indset at hun rent faktisk stod og snakkede med et rovdyr. For det skræmte hende, gjorde hende nervøs. Men at han ikke havde gjort det var hun selvfølgelig glad for.

//Phanaèla
Ulairi Palantíri

Ulairi Palantíri

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Elverly

Alder / 81 år

Højde / 190 cm

Lestat 25.02.2011 03:21
Úlairi kunne se på Phan og tydeligt forstå det, at hun var lidt skræmt. Han tænkte på hvordan han kunne berolige hende igen, men var bange for at det var umuligt. "Rolig nu, jeg har ikke tænkt mig at gøre det, nu hvor jeg ved at du er et civiliseret væsen, om man vil." sagde han først, selvom at han godt vidste at det lød dumt, men noget skulle han jo prøve. "Måske er det bare bedst hvis jeg går min vej igen, jeg er vist ikke velkommen her mere. hvilket er helt og aldeles min egen fejl." fortsatte han med samme bedrøvet stemme og positur, som før.

Phanaèla

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Alder / 18 år

Højde / 165 cm

Anori 25.02.2011 03:48
Civili-hvaffor en nød?

Phanaèla så lidt på manden, stadigvæk lettere nervøst, men han forsøgte da vidst at berolige hende. Og det var da meget sødt. Hun stod i et par sekunder og så på ham, mens han sagde sin sætning om at gå, og overvejede hvilke ord det var han egentlig havde brugt. Dræbe, spise ... lækker?

"huh..." hun skubbede underlæben lidt frem, da hun så også lagde mærke til hvor trist han så ud, og bed sig lidt i læben. Han havde jo lige sagt at han ikke ville spise hende nu hvor hun var det der civili-halløjsa. Hun kunne altså ikke lige huske hvad det betød, men hun gik så et par forsigtige skridt hen mod elveren, og rakte tøvende en barket hånd ud, for ... ligesom at give hånd som hun havde gjort med Jath et par dage forinden.

"... Duh.. eh.. du behøver altså ikke at gå." Sagde hun så, og smilede forsigtigt til ham.

"Du har jo lige sagt at du ikke vil spise mig!" tilføjede hun så, og vippede lidt med plysørerne. "Og så virker du altså rar.. Når du smiler. Og er glad. Og jeg vil helst ikke have at du er trist, fordi det er jo ikke sjovt for nogle af os."

//Phanaèla
Ulairi Palantíri

Ulairi Palantíri

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Elverly

Alder / 81 år

Højde / 190 cm

Lestat 25.02.2011 04:00
Úlairi som ikke rigtig følte sig velkommen længere, stod længe og overvejede om han skulle gå.
Da han endelig havde besluttet sig, vendte han sig om og så faunen ind i hende lilla øjne, med sine egne grålige øjne. "Hvis du gerne vil have at jeg bliver, gør jeg det gerne. Men du skal da ikke føle dig utryg ved mit nærvær. sagde han da, med han rolige og blide stemme.
"Så vil jeg blive." siger han og smiler roligt og sætter sig ned igen, der hvor han sad før.
Úlairi finder et lille bylt frem, der var gemt inde bag han kappe, hvori han finder en klump brød, han brækker et stykke brød af og ligger resten tilbage. Han ser da venligt på Phan. "vil du have noget?" spørger han, og tilbyder noget brød.

Phanaèla

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Alder / 18 år

Højde / 165 cm

Anori 25.02.2011 04:07
Faunen tog forsigtigt i hans arm da han ikke lod til at ville ende med at blive. Men da han vendte sig rundt og fik øjenkontakt, smilede hun glad og opmuntrende til ham. Det føltes underligt at ha' øjenkontakt med andre. Det havde hun dog alligevel ikke helt prøvet før. Men hun betragtede de hvid-grå øjne, og synes nu egentlig at de var meget pæne.
Ganske vidst var det underligt at se noget så farveløst, men stadig. Pænt.

Da han så sætter sig igen, giver hun glad slip på hans arm, og dumper ned og sidde ved siden af ham, "Jeg vil hjertens gerne have at du bliver! Især fordi at jeg ikke er utryg mere, nej." sagde hun så glad, med den bløde melodiske stemmer. hun tog noget hår væk fra hendes ansigt, og hendes øjne blev store da han tog bylten frem, hvor havde han dog gemt den? Bag kappen?

Hun satte hovedet lidt på skrå da han fiskede brødet ud, og så lidt på det brune... klump... noget.

"Hva' det?" Spurgte hun så med lidt barnlig nysgerrighed, da han tilbød hende noget af brødet. Hun havde aldrig spist brød før. Altid kun græs, blade, bær eller svampe og sådan noget. "Det dufter godt." tilføjede hun så, og lod blikket flakke fra ham og til brødet i hans hånd.

//Phanaèla
Ulairi Palantíri

Ulairi Palantíri

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Elverly

Alder / 81 år

Højde / 190 cm

Lestat 25.02.2011 04:14
Úlairi så roligt på Phan da hun satte sig ved siden af ham. "Det kaldes for brød, denne type her er lavet af hampfrø, jeg synes det smager godt, men det er naturligvis ikke sikkert at du gør, hvis du er vant til det naturen giver." siger han roligt og brækker et lille stykke af og rækker det til Phan, mens han selv spiser lidt af det andet stykke.

Phanaèla

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Alder / 18 år

Højde / 165 cm

Anori 25.02.2011 04:27
Hun så nysgerrigt på ham, og på brødet, da han fortalte hende hvad det var lavet af. "hampfrø kender jeg godt!" sagde hun så glad, og tog forsigtigt imod brødet.

"Og mange tak." hun snusede lidt til brødet, og tog prøvende et bid af det. Hendes øjne blev opspærrede igen, da hun tankefuldt tyggede på det, og hun slugte og så overrasket på ham.

"det smager helt godt.." sagde hun, lamslået. "Ikke så godt som svampene, men det smager rigtigt godt."

//Phanaèla
Ulairi Palantíri

Ulairi Palantíri

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Elverly

Alder / 81 år

Højde / 190 cm

Lestat 25.02.2011 04:37
Úlairi så forundret på Phan, da hun spiste af brødet. "Det er lavet med vand, kværnet hvede korn og lidt salt og så disse hampfrø, der er også noget andet i, men jeg kan ikke rigtig huske hvad." sagde han og smilte. Da han havde spist færdig lænede han sig mageligt tilbage og slappede af i hele kroppen. med det resultat at selvom himlen var skyfri, kom der dog stadig et hurtigt glimt, som fra et lyn.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 12