Samson blev lettere muggen over hendes ord. Han vendte sig inde på stranden mod hende og lagde sine arme over kors, mens han lyttede til hendes ord. Hun var ikke så lidt fræk af sig!
"Så, du mangler altså ingen ting? Skønt for mig, for jeg tror heller ikke at jeg er interesseret i dig. Du kan jo sikkert ikke andet end at være skrup irriterende! Og jeg fatter ikke, at nogen sætter pris på dig! Du kan jo tilsyneladende INTET!" Samson slog hånende sine arme ud til hver side. Han havde givet det en chance, ja! Og han vidste ikke HVAD han havde givet den for, hvilket også nagede ham!
Et lille fnys slap ham. Han vendte sig mod sine støvler, og skulle til at bøje sig ned efter dem, inden hun endnu en gang sagde noget. Han rettede sig langsomt op igen, uden at have taget sine støvler med sig, som det oprindelige hensigt var, ved at bukke sig. Hans blik blev langsomt vendt mod Zidiac, og hans øjne så nu ikke ligefrem venlige ud. Hans åndedræt blev tungt, men blev pludselig hurtigere af irritation. Hun legede med ham eller hvad? Det var i hvertfald Samsons tanke.
"Det var jeg blevet lovet.." brummede Samson og missede lidt med øjnene, mens hans åndedræt endnu blev hurtigere.
Samsons skikkelse blev hurtigt sløret. Bølger blev sendt mod Zidiac med en tiltrækningsevne, så hvis hun ikke undveg disse bølger meget hurtigt, ville hun blive kastet gennem luften og over til ham, hvor han så ville have et fast greb i hende.
"Du siger det på en måde, med noget ironi, synes jeg? Du tror måske, at du vil kunne bruges til noget?" Brummede Samson mens hans øjne kneb sig en smule sammen, så det gav ham et vredt ansigtsudtryk.
//Nova \\
† A dead man isn't dead when he's still alive †