Spørg Lee, min lille rovdyrsdims ^o^

Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 17.02.2009 20:50
... Der vil nok ikk blive gjordt brug af dn her tråd, men alligevel...

Har du nogen spørgsmål til Lee? Så kom med dem! ^___^ Hun svarer på alt... Og bare rolig, bandord IKKE inkluderet... OoO

"Ja, jeg BIDER rent faktisk!"
"Lee faldt ikke. Hun angreb gulvet."
Karizma Lapiñ

Karizma Lapiñ

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Illusiane 18.02.2009 23:48
jeg har et:

Hvordan BIIIIIP har du fået den idé, at hun skulle have en... en sådan mund! O.o

~Karizma~
Arbejder i Samsons Bordelhus ^^
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 20.02.2009 00:32
jeg har et:

Hvordan BIIIIIP har du fået den idé, at hun skulle have en... en sådan mund! O.o

Muahaha... DET... Aner jeg ikke OO Jeg sad og funderede lidt over evner til karaktere og sådan, og så så jeg lige filmen (kan vel godt sige at jeg ikke turde falde i søvn og lå med tændt lys i over en time __ __" Men ingen mareridt 8D) og tænkte at KåeL altså trængte til en der uden rigtig at ville det, var født med sådan en uhyggelig mund >:3 Og så trænger vi til lidt mere vold herinde... Og så ville jeg godt prøve at have en karakter som ikke bare var sukkersød og normal...

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 20.02.2009 00:40
Yay for anti-sukkersøde og -normale chars!

x Synes hun Rex er underlig ? >o<

x Vil hun fortælle ham alt om sin familie n' stuff?
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 20.02.2009 00:44
Yay for anti-sukkersøde og -normale chars! NEMLIG! 8D

x Synes hun Rex er underlig ? >o< - Næh... Jeg kunne bare ikke lige finde på et bedre ord da det var xD Og lige da syntes hun det måske, men ikke længere. Han er nysgerrig, og anderledes, men ikke underlig. Og han er faktisk også sjov. Hun har i hvert fald ikke grint i laaaaang tid ._.

x Vil hun fortælle ham alt om sin familie n' stuff? - Tjah... Ikke bare sådan uden videre. Selvom hun faktisk er en god historiefortæller, skal hun hjælpes lidt på vej, så han bliver nok nødt til at spørge ind til tingene efterhånden xD Men ja, det vil hun nok. Hun vil bare lige sikre sig at han ikke begynder at sladre til alle mulige.

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 20.02.2009 17:15
Okay nu får du også en masse.

- Hvis hun skulle have et job, hvad ville det være?
- Hvordan ville hun reagere hvis Rex viste hende sin evne?
- Hvis hun kunne vælge et ønske lige nu, hvad ville hun så ønske?
- Hvordan ville hun reagere hvis Rex fortalte hende at han godt kunne lide at eksperimentere med mennesker?
- Kan hun danse?
- Kan hun synge?
- Frygter hun sig selv?
- Vil hun gerne have en ny familie?

Okay der var ikke så mange...
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 20.02.2009 17:29
Okay nu får du også en masse. Ö *die*

- Hvis hun skulle have et job, hvad ville det være? Oh God X__x Lee der arbejder... hm... Det skulle nok være noget hvor hun ikke skal være i nærheden af alt for mange mennesker, og hun skal jo kunne drage fordele ved sine evner... Hun ville nok bedst kunne benyttes til noget ondt, som en eller anden form for meget voldelig snigmorder, men hvis hun selv skulle vælge, så ville det nok være historieekspert, da hun interessere sig helt vildt for krystallandets historie.
- Hvordan ville hun reagere hvis Rex viste hende sin evne? Hun ville nok starte med at være forbavset, men så syntes at det ville være kanonsejt. og så for at gøre lidt gengæld, udspørge ham om den xD
- Hvis hun kunne vælge et ønske lige nu, hvad ville hun så ønske? meep... øh... Lee har ikke så mange ting hun ønsker sig OO eller måske lige ønsket om aldrig at være sulten? eller bare mad i overflod. Noget, der gør at hun kan overleve.
- Hvordan ville hun reagere hvis Rex fortalte hende at han godt kunne lide at eksperimentere med mennesker? Hun ville nok finde det en anelse uhyggeligt, men også spændene. Hun har aldrig været decideret ond og blodtørstig, men hun mener, at hvis det bare ikke går ud over de helt uskyldige, kan det jo ikke skade. Hun vil acceptere det efter at have været stille i et par sekunder. Hun er jo vant til lidt af hvert, og hun vil måske sammenligne ham med en menneskelig udgave af sin bror på det punkt ^^ udoveer at hun nok ikke vil slå ham ihjel OO
- Kan hun danse? Tja, det kan hun faktisk godt, hun gør det bare aldrig. hun har aldrig fået træning, men alle mennesker kan vel danse. og så er hun også meget smidig og vant til at bevæge kroppen, så.. ja ^^ lidt kan hun, bare ikke proffesionelt.
- Kan hun synge? Ja, hun kan godt, men hun har ikke den største stemme.
- Frygter hun sig selv? Både ja og nej. Hun ved at hun ikke vil miste kontrollen over sig selv, men hun er lidt bange for, at hendes evne vil bremse hendes sociale liv fuldstændig, eller bringe hende ud i store problemer, og i sidste ende faktisk tage livet af hende. Hun har accepteret at det er sådan, og vil nok ikke gøre noget for at ændre det, men det er derfor at hun faktisk ikke er så meget for at vise den til alle og enhver.
- Vil hun gerne have en ny familie? Hm... Hvis den nye familie var den samme som den hun havde, nej. hvis det var en lille en, så ja, for hun savner lidt det der med at have nogen at snakke med som forstår hende. og det er altså lidt trist at rende rundt i det store hus/hule helt alene <<

Okay der var ikke så mange... Jo det var OoO

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 20.02.2009 17:50
Okay et nyt spørgsmål så:

Hvilken sæson kan hun bedst lide? Sommer, vinter, efterår eller forår?
- Hvorfor ?

Har hun nogensinde gjort noget som hun fortryder inderligt?
- Hvad ?
-- Hvorfor fortryder hun det ?
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 20.02.2009 18:04
Okay et nyt spørgsmål så:

Hvilken sæson kan hun bedst lide? Sommer, vinter, efterår eller forår?
- Hvorfor ? Det må være eefterår, men helst når det stadig er lidt varmt og dyrene stadig findes i et stort antal. Hun forbinder efterår med regn, og det er det vejr hun holder allermest af.

Har hun nogensinde gjort noget som hun fortryder inderligt?
- Hvad ?
Ork ja, der er nok mange ting som hun fortryder igennem sit liv. Sin tatovering, foreksempel. og så dræbte hun engang en sommerfugl.
-- Hvorfor fortryder hun det ? hun havde godt nok ikke noget valg, men hun lod dem gøre det uden kamp, og det syntes hun er et bitterligt nederlag.
Det med sommerfuglen er nok fordi, at hun havde fulgt dens vej fra larve til puppe, og fra puppe til sommerfugl. hun havde ikke haft noget at lave da hun fandt den, men da hun tog den i sine hænder kom hun til at knække den ene vinge, og forskrækket tabte ehun den på jorden. dens farver var jordagtige, så hun kunne ikke se den, og kom til at træde på den. hvis det var sket nu, ville hun havde været ligeglad, men hun var meget lille dengang, og det hænger tydeligt fast. Sommerfugle er derfor det dyr, hun er allermest øm om, fordi hun føler at hun nærmest skylder dem noget. (og ja, pigen har en mærkelig tankegang __w__")

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 20.02.2009 18:20
Stakkels sommerfugl...

- Hvad kan hun bedst lidt at spise?
- Kunne hun finde på at spise Rex ?! O.o
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 20.02.2009 18:26
Stakkels sommerfugl... Yiirh OO

- Hvad kan hun bedst lidt at spise? Råt kød. Hun spiser meget tit hjort, men det er ikke hendes foretrukne føde, bare den der nemmest at få fat i. Ellers er der ikke noget kød hun foretrækker mere end andet.
- Kunne hun finde på at spise Rex ?! O.o Muahaha... >:3 Arj, det kunne hun nok ikke. selv hvis hun ikke havde fået mad i rigtig, rigtig lang tid og han kom forbi, ville hun være ved sine fulde fem i en kort stund, og bede ham om at gå, eller selv forsvinde, da hun ved at hun i sidste ende kan blive provokeret eller simpelthen bare gå til angreb. Men selvom han så blev, ville hun ikke spise ham, for hun nægter at lade sin evne overtage.

Angel

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Kaisa 20.02.2009 18:29
Håhå.. sommerfuglene længe lever oO ;D

Hvad savner hun mest - mad er ikke inkluderet? XD

hvordan reagerede hun ,da hun opdagede sin evne?

Oogg. har hun nogensinde set sig i et spejl, mest hun åbner munden? 8D

Angel
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 20.02.2009 18:36
Håhå.. sommerfuglene længe lever oO ;D præcis 8D

Hvad savner hun mest - mad er ikke inkluderet? XD Hm... Ligenu er hun godt nok sammen med Rex, men hun plejer at savne selskab, hun savner den følelse af at der er nogen andre i nærheden som hun rent faktisk kender.

hvordan reagerede hun, da hun opdagede sin evne? Tja... jeg går ud fra at du taler om nummer 1 xD hun syntes at det var normalt, lidt ligesom et barn der lærer at gå eller læse. den var jo medfødt, og alle andre omkring hende havde den også.

Oogg. har hun nogensinde set sig i et spejl, mest hun åbner munden? 8D både ja, og nej. Hun har set sig i et spejl imens hun gjorde det, men kun én gang. og så havde alle i hendes familie jo også evnen, da den var arvelig, så hun så hvordan det så ud når hun så på dem... agtigt... Owo

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 20.02.2009 18:44
- Hvad er hun mest nervøs for sker?
- Hvis hun kunne, ville hun så gerne være en prinsesse? o.o *spørg ikke hvor det kom fra*
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 20.02.2009 18:48
- Hvad er hun mest nervøs for sker? hun er bange for at hendes evne i sidste ende faktisk kan overtage hende, selvom hun ellers virker meget overbevist om at den ikke kan. hun frygter lidt for de ting det så kan medføre.
- Hvis hun kunne, ville hun så gerne være en prinsesse? o.o *spørg ikke hvor det kom fra* ... *grineflip* Nej, det... det ville hun ikke xD hun kan ikke holde tanken om store kjoler og kroner ud Owo

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 20.02.2009 18:55
- Hvis hun kunne, ville hun så gerne være en prinsesse? o.o *spørg ikke hvor det kom fra* ... *grineflip* Nej, det... det ville hun ikke xD hun kan ikke holde tanken om store kjoler og kroner ud Owo - Det må Rex da lave om på.

- er hun bange for edderkopper?
- er hun højdeskræk ?
- kan hun svømme?
- ville hun ønske at hun kunne flyve?
- hvad drømmer hun om? Altså når hun sover..
- Hvis hun har et mareridt, hvad ville det så være? Også når hun sover...
- Er mine spørgsmål ikke bare yderst interessante?
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 20.02.2009 19:09
- Hvis hun kunne, ville hun så gerne være en prinsesse? o.o *spørg ikke hvor det kom fra* ... *grineflip* Nej, det... det ville hun ikke xD hun kan ikke holde tanken om store kjoler og kroner ud Owo - Det må Rex da lave om på.

- er hun bange for edderkopper?
- er hun højdeskræk ?
- kan hun svømme?
- ville hun ønske at hun kunne flyve?
- hvad drømmer hun om? Altså når hun sover..
- Hvis hun har et mareridt, hvad ville det så være? Også når hun sover...
- Er mine spørgsmål ikke bare yderst interessante?

... Garrg... *at forestille sig Lee i stor, pink silkekjole* X__X

Nej, hun er ikke bange for edderkopper, hun er faktisk ikke bange for kryb generelt. hun har den indstilling, at dyr er mere bange for hende, end hun er for dem, og det har de faktisk også god grund til at være.

slet og ret nej. hun er glad for højder.

ja, hun er faktisk enormt dygtig til det, men det bliver holdt lidt nede af hendes misbrug og sådan.

Det ville hun faktisk gerne. det ville lette lidt på hendes jagt, og... så kan hun godt lide at have overblik. og så føler man sig vel fri når man flyver.

Hun drømmer altid når hun sover, og hun kan næsten altid huske det. Hendes familie er altid med, hendes drømme har ikke helt fattet at de er døde, og hun bliver tit stillet op for en masse udfordringer. hun bryder sig ikke om sine drømme, ser dem for det meste som halvvejs mareridt. derfor undgår hun nogengange at sove.

Mareridt? dem har hun mange af. ikke bare de der halvvejs. når hun har mareridt husker hun dem sjældent, men det der sker bider sig fast - det har også lidt indflydlse på den måde hun påtager sig ansvaret for sin families død. *BONUSFACT!* man kan altid se når hun har mareridt. hun ligger nemlig fuldstændig stille, rører sig ikke ud af flækken, imodsætning til når hun har sine normale drømme. så vrider og vender hun sig. det er faktisk derfor hun i sin tid fik enmands-sengen. det var irriterende for dem hun sov med.

Og jo, det er de da 8D jeg får en masse at tænke over omkring hende ^o^

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 23.02.2009 19:35
hej^^;)

1. hva synes om kravenoh?

2. hva víl hun sige til hvis han kyssede hende?

3. tror hun selv hun kan klare kravenoh?

4. er hun forelsket?

5. hvem hader hun mest?

6. hvem kan hun bedst lide?
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 23.02.2009 19:41
hej^^;)

1. hva synes om kravenoh?

2. hva víl hun sige til hvis han kyssede hende?

3. tror hun selv hun kan klare kravenoh?

4. er hun forelsket?

5. hvem hader hun mest?

6. hvem kan hun bedst lide?

Goddav 8D

1. altså... hun er pænt... irriteret over ham, og over at han ødelagde hendes flaske med sprut. hun har også lidt fordomme overfor mørkeelvere og folk der smider knive efter hende, sååeh... hun er ikke helt vild med ham, men hun hader ham faktisk ikke, så længe han ikke gør noget.

2. hun ville få et chok, hvorefter hun ville skubbe ham brutalt væk og enten bare stikke af, eller gå til angreb... hun bryder sig ikke om at blive kysset af folk hun ikke kender xD hun kunne også finde på bare at stirre på ham, bede ham droppe det, og snakke videre bagefter.

3. faktisk, ja. eller, hun er i hvert fald sikker på at hun kan få bidt lidt i ham hvis det er ^^

4. Nej... kærlighed er ikke lige noget hun har ofret tid på på det seneste.

5. Tja... hun HADER ikke nogen decideret, men hun bryder sig ikke om Samson xD dårligt førstehånds indtryk kan man vidst roligt sige... <<

6. Lige nu må det være Ray/Rex, da han er den eneste hun længe har snakket ordentligt med som ikke er blevet bange for hendes evne. og så selvfølgelig fordi han er bare er ham ^^

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 24.02.2009 17:56
Hvordan vil hun reagere når hun ser Ray igen ?? ^^