Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 15.02.2009 19:15
En grov stentrape, kun oplyst af fakler, snor sig op igennem borgen, og fører op til de mange etager. på stentrinene er der lagt et tykt rødt tæppe, så man ikke glider, i forsøget på at komme op...

Yang kommer løbende ind af døren, og får fat i Rex' jakke. hun træder ind foran ham, og spærrer trappen med armene, så han ikke kan gå videre op. hendes øjne er let blanke, og det flimrende lys fra faklerne reflekterer i dem.

"Hør, jeg kan ikke holde det her ud- jeg kan ikke holde ud at gå og være sur, skuffet eller hvad jeg nu er, på dig!" siger hun efter en kort pause, og betragter ham med et spørgende udtryk. Hendes lange læderstøvler knirker let, hver gang hun skifter stilling, og bryder stilheden, der ellers ligger kvælende i gangen.

"Måske var jeg lidt frembrusende, men jeg har selv været slave, og jeg ved hvordan det er. Du så selv hvordan han behandlede dig derinde- vil du være fanget hér?" siger hun stille, og slår armen ud imod den tomme gang. bevægelsen vækker en sovende flagermus, der døsigt basker med vingerne, og giver sig til at flyve ud i mørket...
~no pain, no gain ~

tegning lavet af undertegnede
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 15.02.2009 19:29
Rex stopper brat op og betragter hende. Han ser på hende, lytter til hende. Han føler sig beruset af hendes stemme og duft. Han lægger det fra sig.

"Yang." sukkede han og fjernede noget af hendes hår fra øjnene, skubbede det om bag hendes øre. "Jeg kan ikke være fanget her længere."
Han aer hendes kind og forsøger at smile. "Men ønsker du virkelig at være her? Ønsker du at være en slave?" Han holdt vejret og sukkede atter. Han lagde sine hænder på hendes arme, og skubbede dem ned, så hun ikke skulle stå med armene ude.
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 15.02.2009 19:56
hun skubber hans hånd væk med en rolig bevægelse. Bare det at han rører hende, giver hende kuldegysninger helt ned i tæerne. blikket er vendt ned, og tankerne kører...

"Jeg er ikke slave- ikke mere. Der er ingen vej tilbage for mig- Samson slår min søster ihjel hvis jeg bare tænker på at flygte." Siger hun stille, og vender blikket ind i væggen, op i loftet og ned i jorden; alle andre steder end Rex' blik. hun sukker og lader fingrene køre igennem sit mørke hår...

"Det eneste jeg vil, er at hjælpe dig væk, så du ikke ender som mig. det der skete sidst..." hun bider sig let i læben; "Var en fejl. der ligger ikke noget i det, det er jeg klar over..."
~no pain, no gain ~

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 15.02.2009 20:10
Han ser på hende. Han aner ikke hvad han skal sige. Han betragter hende, hvordan hendes blikke søger væk. Han føler sig fortabt og forvirret. Ynkelig.

Han retter sig op og ryggen knækker en gang. "Yang. Hvor er din søster? Jeg vil hjælpe hende, og derved dig." sukker han og placerer hænderne i lommerne. Han lader tungen fugte læberne og betragter hende i tavshed. Afventer hendes reaktion. Han har lyst til at sige noget til hende, noget mere. Noget der ikke omhandlede deres frihed.
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 15.02.2009 20:24
hun læner sig op ad væggen, og sukker irriterret. Det offer hun havde givet, for at få Yin i sikkerhed, og så havde hun ike engang hørt et livstegn! Lydløst lader hun sig glide ned af væggen, til hun sidder på det kolde gulv, med et tomt blik; et blik der ser tilbage på gamle minder.

Hun og Yin leger nær deres hus, på en stor mark. tagfat. de griner og leger i solskinnet, der omfavner skoven de bor i. pludselig høres hovslag, råb og skrig. deres mor og far kommer løbende hen imod dem, griber en pige hver, og styrter videre, Moren med Yang, og faren med yin. Faren og Yin forsvinder, og det næste Yang ser, er hendes mor, der ligger død, med en pil i ryggen.. Yangs øjne bliver normale igen, og betragter tavst Rex. Hun ryster stille på hovedet.

"Det er ikke meningen at Yin og mig skal være sammen" hvisker hun stille, og hvisket giver genlyd i gangen. hun ryster på hovedet, og blinker et par gange, før hun rejser sig op.

"hvad havde du gjordt ved Taylor? Idioten lignede jo et kludetæppe!" smågriner hun, og smiler. Hun vil ikke tale mere om Yin nu, af frygt for at hun kommer til at græde..
~no pain, no gain ~

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 15.02.2009 20:40
Han betragter hende indgående. Da hun siger søsterens navn, husker han det. Det er somom han skriver det ned på indersiden af sindet. Derefter smiler han.

"Jeg legede bare lidt." sagde han stille og kløede sig i nakken. Han smilte for sig selv. "Jeg er ikke helt normal." indrømmede han og sukkede opgivende. Han var ikke normal. Han var temmelig Unormal. Han var et monster. Psykopat. Og han elskede det.

Han tog hendes hånd og aede hendes kind. "Du er sikkert sulten, gå du blot ind og spis."
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 15.02.2009 21:00
Denne gang lader hun ham ae hendes kind. hun smiler let for sig selv, og ryster smilende på hovedet af hans ord.

"Ganske få mennesker er normale, kære Rex. se nu mig, for eksempel; når jeg bare har spist én gang om dagen, kan jeg klare mig. " griner hun, og tager hans hånd.

"vil du ikke med ind og spise? Jeg klarer hele 'slave problemet' det skal nok gå" siger hun, og puster pandehåret væk fra sine øjne. det er efterhånden blevet så langt, at det konstant falder ned i øjnene på hende...
~no pain, no gain ~

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 15.02.2009 21:20
Han betragter hende roligt. Han aer hendes kind og smiler skævt. Han holder vejret og læner sig lidt imod hende.
"Det - Jeg ved ikke helt." han sukker og trækker på skuldrene.

"Men hvad kan det skade?" Han smiler og tager hendes hånd i sin. Han tager nogle skridt hen af trappen, tilbage imod storsalen. Han lader tungen glide henover læberne. Han er sulten, inderst inde. Men han spiste ikke så meget alligevel.
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 15.02.2009 21:26
Smilet breder sig roligt på hendes læber, og hun følger hurtigt efter Rex, da han begynder at gå. et lille puf er nok til at døren går op, og hun lader Rex gå først ind i salen, før hun med bankende hjerte træder ind i salen, og lukker døren efter dem...

//out
~no pain, no gain ~

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Ayoka sidder på trappen.. hans humør er dalet en del, og et tungt suk glider over hans læber. han har forsøgt at flygte hver nat siden han kom hertil, og i protest har han ladet være at spise.. Men den eneste det har straffet, er ham selv..
Han sidder stille på trappen.. i den hvide Yukata, og med Cerys jakke om sig.
... Undskyld at jeg har ødelagt din jakke, tænker han.. rynker så næsen.
Nej.. det lyder åndsvagt.. han sukker tungt, og læner sig med siden op af muren ved siden af trappetrinnet...
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Ayoka sidder på et trappetrin.. hans fødder er samlet ved siden af hinanden på trappetrinnet under sig.. armene korslagte og hvilende på knæene.. ansigtet gemt ned i armene.
Hvorfor kunne jeg ikke bare have været ligeglad? så var det her aldrig sket.. tænker han afkræftet.. alt sammen Samsons skyld.. Hvad nu med Cerys jakke? får han nogensinde afleveret den tilbage? og hvad vil Samson overhovedet med Ayoka..
I sine egne tanker uden at se op, opdager Ayoka ikke engang, at han ikke er alene.. det resultere i at han faktisk tillader sig selv at græde.. ikke hulke.. bare en lydløs gråd, gemt i armene... skønt Ayoka græder meget, gør han det aldrig foran andre.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Ayoka sidder stille.. hans gråd holder inde da en kold stemme når hans ørergang.. han tørrer øjnene af i armen inden han ser op..
"Det vil jeg også gerne vide." svarer han til det første.. det næste.. da han spørger om det med Ayokas mor, mærker Ayoka en vrede boble inde i sig.. han får lyst til at rejse sig, slå den fremmede person fuldkommen synder og sammen.. men han holder sig tilbage, og svarer i stedet: "Næh, men så er vi vel i samme båd?" en tilbagestødende kommentar.. nedladende? ja en smule..
Ayoka vender så ansigtet ind mod muren ved sin side..
.. Typisk.. så støder man på en type som ham der.. han gnider sine øjne igen.. Det her gik bare ikke.. overhovedet ikke.. Havde han nu haft spist noget... så havde det sikkert gået lidt bedre...
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Ayoka sidder med hovedet lænet mod muren, skæver over på Taylor.
".... Nej.. Hvis det var derfor jeg græd, ville det være meget nemmere.." han forsøger at hæve sig over Taylor.. ved at tale normalt tilbage.. han forsøger sågar at smile.. Men det lykkedes kun halvhjertet, og han ender bare med at se ned.
"Desuden græder man ikke over folk, hvis eksistens man aldrig har kendt til." han rejser sig op nu, står lidt vaklende og støtter sig til muren.
"Hvis du så ellers er færdig med at synke så lavt til at nedgøre uskyldige børn, så kan du måske fortælle mig hvor den hattebeklædte fyr der ejer det her sted befinder sig?" han ser en smule skarpt på Taylor.. skønt hans øjne er blevet lidt røde af gråd, så holder han det tilbage nu..
Jeg vil vide hvorfor jeg ikke må gå herfra..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Ayokas blik følger Taylor da han går forbi ham.. han vender sig om så han står med ryggen op af muren, og ansigtet drejet efter Taylor.
".. Hvis han mener at jeg generede ham, så har den mand et seriøst psykisk problem. Jeg afleverede en healende bryg til ham, som en slags tilbagebetaling. Hvordan noget der kan hjælpe ham, skulle have generet ham.. det er altså temmelig sært.." han rynker næsen.. i takt med at han snakker, bliver det sværere og sværere for ham at fokusere..
Han lægger sine hænder mod hovedet.
".. uhnm.." en svimmelhed har lagt sig over ham.. hans sultestrejke kan han tydeligt mærke nu..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Ayoka rynker misfornøjet næsen.
"... Hans slave? Kun i hans fantasi." han ser protesterende ned i trappetrinnet foran sig.
"Som du selv siger.. hvad skal han med mig?" han ser over på Taylor endnu engang.
Han griber æblet med en hurtig bevægelse, men kaster det bare tilbage, så Taylor enten må gribe det igen, eller få det i hovedet.
"Jeg er gået i sultestrejke.." han lukker øjnene.
".. Hvis jeg ikke kan gå.. og bliver for afkræftet.. så kan han ikke bruge mig til noget.. så ophæver han måske den forbandelse der er lagt.."
.. en lille pige.. pffh! du skulle bare vide..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Ayoka sukker lidt.
".. Det tænkte jeg nok.." han står lidt.
"jeg fik et mærke på min arm.. hvis jeg skærer armen af.. kan jeg så gå frit tror du?" spørger han med en rynket pande, for bedre at kunne fokusere..

Måske det var et meget dumt trick af Ayoka, ikke at spise..? i hvert fald kan hans krop ikke holde til det, og han mærker hvordan hans syn indsnævres til tunnelsyn, inden alt så bliver sort for hans øjne...
Bliver han ikke grebet, vil hans krop efter at have sunket sammen, trimle ned af trappen - og vil nok foresage en del skader..

//frys
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Da ingen er der til at gribe ham, falder han sammen.. trimlende ned af trappen i bevidstløs tilstand, indtil han lander ned på det næste plato, ca 25 trappetrin nede.. liggende på siden med ryggen vendt mod trappen.. styrtet så grumt ud.. temmeligt grumt endda..
han ligger så bare stille der.. af den grund fik Taylor intet svar tilbage.. bare en sammenskvatten Ayoka, som uden tvivl har slået sig gevaldigt i faldet.. men det er nok nemmest at få at vide, når han engang vågner op igen..
Tarasika Keen

Tarasika Keen

Mentalist, tyv

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Topalis

Alder / 231 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Lyset

Xenix 08.10.2010 16:56
Tara trådte forsigtigt ind i den store kraftige trappe, hun vidste ikke rigtigt så meget om opførsel i borgen, andet end at Samson havde sagt, at man ikke skulle komme på tværs af de andre bandemedlemmer, på den anden side var der kun én på hele borgen hun ikke skulle støde ind i, og helt ærligt, hvor stor var sandsynligheden for det?
Hun begyndte langsomt at gå op ad trappens kraftige stentrin, der dog pænt var belædt med rødt stof, et øjeblik spekulerede hun på, hvor lang trappen var, taknisk set anede hun intet om borgen, og var sikkert let i stand til at fare vild i den, men Samson havde sagt at hun ville få et væresle øverst på borgen hvor hun havde mulighed for at nyde udsigten, blot ét af de krav hun havde stillet for at melde sig ind i banden.
Da hun havde passeret første sal stoppede hun kort op og kiggede ud af et vindue der var i trappens ene side, allerede her var udsikten god, hun skulle nok finde sig godt til rette!

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 08.10.2010 17:09
kravenoh sidder i et vindue en sal længere oppe dog kan han godt se tara som står og kigger ud af vinduet
han kigger ned på hende det ser ikke ud som hun ved han er der. han smiler blot lidt og ser så ud igennem vinduet
"hvor tomt op nedtrykt det ser ud, man kan næste mærke alle de menneskers frygt som de regner rundt med "
hans ansigt er gemt ind i mørket så man kan ikke se hans ansigt man kan kun se hans skygge i vinduet.
hans tøj er stadig beskidt efter mødet med damia som godt nok har gjord et indtryk på ham.
men stadig den person der står nede ved vinduet har han dog aldrig mødt før eller mærket,
også er hun her så hun må være en del af samson bande eller noget
Tarasika Keen

Tarasika Keen

Mentalist, tyv

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Topalis

Alder / 231 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Lyset

Xenix 08.10.2010 17:18
Tara fik et mindre chok da hun hørte nogen der snakkede til hende. Før hun vendte blikket op mod Kravenoh, han var svær at se, hvem var det overhovedet? Til sidst trak hun bare på skuldrene og strøg en tot hår om bag det ene spidse ører "Nah, mennesket har altid været en frygtsom race, bange for de fleste ændringer!" sagde hun bestemt før hun kort rømmede sig, i det dårlige lys hun kunne se Kravenoh i nu, kunne han lige så godt være menneske som alt andet, hvilket Tara selvfølgelig ikke havde skænket en tanke, da hun kun var vant til at omgås elvere, for det meste vel at mærke.
"Så, hvem er du?" spurgte hun bestemt og skævede over mod ham med et spørgende blik.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat