Illusiane 05.06.2009 21:18
Yang når ikke at svare Taylor, før Shaks stemme brøler igennem gangene, hvilket får hende til at dreje hurtigt om på hælen, så hun står med fronten imod shak. Hun synker en klump, og bakker nervøst væk fra det voksende monster foran hende. Først da shaks albue rammer hendes hoved, og slår hende ned imod det tæppeklædte gulv, går hans enorme styrke op for hende.
For helvede Yang, kan du da heller ikke gøre noget rigtigt?! det var jo til taylor, den trussel! hvorfor bliver shak så sådan nu?! Tankerne flyver igennem hendes hoved, før hun rammer gulvet med et bump. Hun ser nervøst fra Taylor til Shak, og tilbage til Taylor. Åh nej. Nu var hun virkelig i problemer.
"jam.. " hendes stemme skælver af frygt for denne.. mutant, der står foran/over hende.
"Truet? jeg truede da ikke dig, jeg tru..." hun holder kæft med det samme, da det går op for hende, at hendes kniv ligger lant uden for hendes rækkevidde. hun sukker og slår blikket ned. Skakmat. De fik hende. en lille tåre presser sig på, men hun holder den stædigt tilbage. Selv døden ville være bedre end dette.
Hun lader blikket glide op, og ser den prustende shak endnu engang. Ingen lyde trænger ind, imens hun føler sig mere og mere fanget. Tilsidst sukker hun dybt, og møder Shaks stikkende blik.
"Hvad vil I egentlig gøre med mig?" siger hun trodsigt, og skæver til Taylor..
"Hva'? Hvad vil I?" hun hæver stemmelejet, og ser endnu engang fra mand til mand.. Hun er i en sær trance af frygt, men ligenu fornægter hun denne.
"Voldtage? slå? tortur?" hun remser iskoldt op, imens hendes blik låser dem fast...
~no pain, no gain ~

tegning lavet af undertegnede