Gangen udenfor sovesalene...

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 04.02.2009 16:34
Gangen er lang og bliver kun oplyst af fakler og lysestager. Der hænger gamle billeder og gulvet er dækket af et rødt gulvtæppe.

Rex kom gående. Det havde sneet udenfor så hans hår var fulde af små snefnug. På turen hjem havde han holdt sin frakke over Yangs hovede, for at holde hende tør og undgå at hun blev kold.
Da de kom ind, havde han ladet sin frakke hænge over den anden arm, end den hun holdt.
Han førte hende ned af gangen.

"Skal jeg følge dig til dit værelse, frk. Yang?" spurgte han høftligt.
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 04.02.2009 16:47
Yang børster de værste snefnug, der, trods Rex's jakke, har ramt hendes krop, af. Med et svagt smil slipper hun hans arm, og nikker, før hun halvt hviskende svarer;

"Det ville være mig en glæde. men vi må være stille- de andre er gået til ro. kom!" hun lister ned af gangen, og krymper sig, hvergang et bræt knirker, eller et snork flænger luften.
hvad ville Samson ikke sige, hvis han opdagede hende her, arm i arm med en slave? ikke at hun er flov over Rex, men hun ved, at de begge kan få røven gevaldigt på komedie, hvis de bliver opdaget. Da hun når til hendes dør, læner hun sig op af dørkarmen, og venter tålmodigt på Rex, med et smil spillende på læberne...
~no pain, no gain ~

tegning lavet af undertegnede
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 04.02.2009 16:54
Rex smilte kort til hendes svar. Han betragtede hende imens hun gik, på sine yndefulde manér. Han følte sig lettere omtåget og forvirret over hendes tilstede værende, men det gav ham alligevel en rar følelse i maven.
Da de kom til hendes dør satte han pejefingeren på døren og betragtede den roligt.

"Så jeg gætter på at dette er dit værelse?" hvisker han sagte og betragter døvstumt døren. Han placerer hænderne i lommerne og ser sig om på gangen - blot for at forsikre sig om, at der ikke kommer nogen.
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 04.02.2009 17:06
Hun nikker, og åbner døren, med et smil. hendes blik glider ind i værelset, bare for at sikre sig, at der ikke sidder nogen i værelset. hun vender derefter blikket tilbage på Rex.

"Vil du med ind? jeg tør vædde med, at det er bedre end at skulle tilbage på værelset, tilbage til Taylor?" Spørger hun, med en lettere håbefuld mine, og betragter ham intenst. Ingen havde nogensinde været så sød og høflig over for hende, som Rex er nu. Hun er altid blevet betragtet som et objekt uden følelser.
Uden at vente på yderligere svar, træder hun ind i værelset, og tænder et af de mange små lys, der står rundt om i værelset. Flammen tager fat i vægen, og skaber et blødt lys i rummet...
~no pain, no gain ~

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 04.02.2009 17:19
Rex smilte og nikkede. "Jo det, vil jeg da gerne. Alt er bedre end Taylor." lo han og fulgte eftertænksomt efter hende ind i rummet. Han lukkede lydløst døren bag dem og betragtede derefter rummet.
Han smilte varmt til hende og betragtede rummet.
Han lod tungen glide over de tøre læber og sank en klump. Han overvejede hvad han nu skulle gøre. Han stilte sig op ad væggen og betragtede hende.
Han konstaterede at hun var en smuk kvinde, hun var både yndefuld og afslappet. Men det berørte egentlig ikke Rex så meget - Han var en mand uden kærlighed i livet.

// Skiftet tråd
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 29.05.2009 23:28
Døren ind til Shaks rum går lydløst op, og Yang træder med tøvede skridt ud på det fløjlsbløde gulvtæppe, der dækker gulvet i gangen. Hendes sko, der stadig er våde, efterlader mørke pletter bag hende, som hun bevæger sig længere og længere ud på gangen.
Sjovt nok opdager hun først Taylor da hun er helt ude af døren, og gisper forskrækket. Hurtigt pjusker hun op i sit hår, og skynder sig at bevæge blikket ned i gulvet, for at undgå Taylors blik. Ud af øjenkrogen ser hun lyset fra stentrappen, der fører ned imod porten ud. Der skal hun hen. Problemet er bare, at mellem hende og trappen, står Taylor. Og han ser ikke just overlykkelig ud, bemærker hun. Hun skæver tilbage imod døren, for at se om Shak ikke snart fik flyttet sig ud af værelset...
~no pain, no gain ~

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 29.05.2009 23:33
Shak fik plasket sig ud ad sit rum, med våde fødder ud over hele tæppet, så Yangs små pletter hurtigt blev opslugt af enormer.
Han for smækket døren i bag sig før han blinker pudsigt over Yangs ansigtsudtryk og pjusken med håret, før han vender blikket med Taylor.
Roligt for han et grin om læben og et oplyst udtryk, mens han bare vinker en to-finger hilsen til ham; samt et anerkende nik, selvom de aldrig har mødt, andre gange end til et møde.
Shak! - Den mandlige Sirene!

Shak billed: Lavet af Imaliea; DeviantArt
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 30.05.2009 00:02
Et kort øjeblik holder Yang vejret, da Tay's blik lander på hende. Hvad var det dog hun havde rodet sig ud ì?! Hun krabber sig et stykke væk, sådan at hun står lidt bagved Shak, og lader så blikket glide op på Taylor. Et kort øjeblik møder hun hans blik, og holder vejret, mens hun i sit stille sind beder en bøn om ikke at blive genkendt. hun skærer iriterret tænder- hvorfor var hun dog så pokkers dum?!
Hele hendes stilling viser, hvor meget hun har lyst til at forsvinde- skuldrene er trukket op, fingrene er rastløse, og hvis man ser godt efter, ryster hun ganske svagt... en lidt febril rilstand, så at sige.
~no pain, no gain ~

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 30.05.2009 00:10
Shak ler lidt og klapper let Yang på hovedet, da hun får møffet sig om bag ham, stadig med sit grin om læben.
Vender så blikket mod Taylor igen og klør sig på den skælede kind.
"Jeg undskylder. Det er solens høj tid, så jeg har haft travlt med mine undersøgelser og eksperimenter. Jeg vendte hjem for nogle dage siden da slaven her dumpede forbi for at ordne mit rum, hvor vi blev fanget i en snak.. Men jeg er tilbage nu; og burde meget gerne være here i et godt stykke tid endnu.. Med mindre nogle af dem fra bordellet for lagt sig ude på stranden.." kommentere han og slutter af med et perverst smil og glimt.
Afventer lidt på Taylors svar, mens han kan mærke Yangs øjne skue gennemtrængende, over hans skulder.

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 30.05.2009 00:42
Yang mumler noget uforståeligt, da Shak klapper hende på hovedet. hun føler sig som et lille barn, men er klar over, at hun skal holde sin mund. Heldigvis er Taylor for langsom til at genkende hende, så hun får tid til at følge med i samtalen.
"PFFT! TSK" udbryder hun. typisk mænd at snakke om bordellet. Hun ser billederne af undertrykte kvinder for sig selv, og sukker.
Hun har hørt om Karizma, og hvordan hun havde beroliget samson helt utroligt. Et godt kort at have på hånden er hun sikkert..
~no pain, no gain ~

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 30.05.2009 01:00
Shak fik trukket blikket op på loftet, mens han grubler lidt over spørgsmålet og dens valgmuligheder. Ignorere Yangs grynten bag ham..
"Hmm.. Jeg ved det faktisk ikke. Jeg vil sige de fleste er gode. Alle har hver deres stærke sidder.. Såå.." svare han diskret og for vendt blikket mod Taylor igen; med det samme smil som før. Måske lidt mere perverst.

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 02.06.2009 15:03
(grynten.. tsk!)
Taylors vrissen og nedgøren af hende, sætter yangs pis i kog, mildest talt. Hvad bildte den lille åndsamøbe sig egentlig ind?! Hun bider tænderne hårdt sammen, for ikke at fare i flæsket på ham, men da ordet 'slave' forlader hans læber, flænger lyden, af en syngende klinge, luften. Yang presser Taylor op af væggen, med en lille dolk ud for hans strube(?).

"Du vover på at kalde mig slave igen!" hvisler hun, og lader kniven hvile på hans strube, dog uden at skære. Hele situationen er egentlig usandsynlig halvhjernet. For ved at presse Taylor op af væggen, møder hun hans blik. hun skuler mistroisk til ham, og kaster et kort blik på shak.

"Og hvis du fortæller NOGEN som helst, at jeg har været her, så kan du godt regne med at se dit billede, på byens dusørtavle inden længe. Og jeg har hørt at dusørjægerne ikke er så nemme at komme af med.."
~no pain, no gain ~

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 05.06.2009 20:44
Shak bliver skubbet voldsomt til siden da Yang nærmest flyver mod Taylor, med dolken.
Han for hurtigt balancen, så det plasker under fødderne, en ekstra gang, samtidig med han for samlet sit fokus mod de to.
Han havde sagt hende at hun ikke skulle gøre noget... Suk... Så nogle kvinder er også usty- når han og tænke før han hører hendes advarelse om en dusørjæger.
Med ét knækkede lunten for ham og han bed tænderne sammen..
Et overordenligt vredt blik bore sig ind i Yangs nakke, mens hans øje vibrere lidt.
"...Du truer mig? DU regner med overhovedet at kunne komme ud levende, til en dusørjæger, ved at lege sådan?!" siger han med en voldsom stemme.
Han begynder at slurpre for at samle luft fra de fugtige læber, mens han bevæger sig mod Yang i store skridt.
"Du er mindre værd end de fisk jeg spiser til morgenmad!!" råber han nu, så det gerne burde kunne høres i alle rummene langs gangen.
Hans ansigt begynder at trække fra sig og han vokser mere.. 'mutantisk' da han nu står bag Yang i sin monster form.
Han forsøger på at slå hende ned med albuen mod siden af hendes hoved, i et voldsom sving.(?)

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 05.06.2009 21:18
Yang når ikke at svare Taylor, før Shaks stemme brøler igennem gangene, hvilket får hende til at dreje hurtigt om på hælen, så hun står med fronten imod shak. Hun synker en klump, og bakker nervøst væk fra det voksende monster foran hende. Først da shaks albue rammer hendes hoved, og slår hende ned imod det tæppeklædte gulv, går hans enorme styrke op for hende.
For helvede Yang, kan du da heller ikke gøre noget rigtigt?! det var jo til taylor, den trussel! hvorfor bliver shak så sådan nu?! Tankerne flyver igennem hendes hoved, før hun rammer gulvet med et bump. Hun ser nervøst fra Taylor til Shak, og tilbage til Taylor. Åh nej. Nu var hun virkelig i problemer.

"jam.. " hendes stemme skælver af frygt for denne.. mutant, der står foran/over hende.
"Truet? jeg truede da ikke dig, jeg tru..." hun holder kæft med det samme, da det går op for hende, at hendes kniv ligger lant uden for hendes rækkevidde. hun sukker og slår blikket ned. Skakmat. De fik hende. en lille tåre presser sig på, men hun holder den stædigt tilbage. Selv døden ville være bedre end dette.
Hun lader blikket glide op, og ser den prustende shak endnu engang. Ingen lyde trænger ind, imens hun føler sig mere og mere fanget. Tilsidst sukker hun dybt, og møder Shaks stikkende blik.

"Hvad vil I egentlig gøre med mig?" siger hun trodsigt, og skæver til Taylor..
"Hva'? Hvad vil I?" hun hæver stemmelejet, og ser endnu engang fra mand til mand.. Hun er i en sær trance af frygt, men ligenu fornægter hun denne.

"Voldtage? slå? tortur?" hun remser iskoldt op, imens hendes blik låser dem fast...
~no pain, no gain ~

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 05.06.2009 21:59
Shak skulle allerede til at tag det næste hug mod Yang, før Taylor kommer foran ham og sætter en hånd på hans skulder.
Det reptil-agtige dødsblik blev rettet direkte mod Taylor, mens der kom en mindre hvislen, på en vandet måde, mens nogle tentakler på ansigtet gav nogle vilde ryk fra sig.
Efter hans ord sænker han lidt de våde skæl som er ment at være øjenbryn, mens han så retter blikket på Yang.
"Ffffssh.. Ligemeget nu.. Fffh.. Jeg er sulten.." kommentere han, mens Taylor vender sig om mod Yang igen.
Shak tramper vådt hen ved Taylors side, for at undersøge hvad han laver, mens han laver lidt flere slubre lyde, stadig i monster form.
Lytter lidt til hans ord om voldtægt og træder så hen til siden af dem, for at blive underholdt, mens han stille for forvandlet sig om til sin normale skikkelse igen, så han ikke bruger for meget af hans fugt så hurtigt.
"Godt så... Ha' lidt morskab med hende... Bare du lader mig få hende bagefter.." forklare han og strækker sig lidt, for at forberede sin krop på at bære et menneske i sig; da det ikke er gjort i lang tid.

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 05.06.2009 22:09
Yang gisper, og spærrer øjnene op, da tågen strammer til omkring hende. Okay- det havde hun ikke regnet med, og det er ikke noget hun har specielt meget lyst til. Hun vrider sig voldsomt, for at gøre det så besværligt som muligt, for tågen at strammedes.

"TAYLOR! DIN..." hun basker forgæves noget af tågen væk.
"DIN IGLE! du vover på at røre mig!" hvisler hun, og kæmper videre med tågen. den forbaskede tåge!
Hendes øjne spærres op til den dobbelte størrelse, da Shak nævner at han er sulten. hun prøver endnu mere febrilsk at komme fri af tågens kløer, og gisper mere og mere efter vejret.

"Sulten?! hvad men.." når hun at sige, før tågen strammer til om hendes mund, og blokerer for hendes ord. hun sukker, og betragter Taylor med et skræmt blik. Nu kan hun ikkeholde tårerne inde mere, og de klare dråber triller ned af hendes kinder. De tog hendes ære, stolthed og viljestyrke ved at gøre det her!
~no pain, no gain ~

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 05.06.2009 22:59
Shak træk på sine skuldre. "Du må da gerne se på, mens jeg fodre mig mæt, af hende, hvis du kan holde ud at se indvolde og blod" kommentere han og for rejst sig op, for at følge efter Taylor til værelset.
"Rolig nu... Jeg har indset at Yang er til at stole på, som man kan stole på en brændmand, ikke vil brænde en..." siger han lidt med et grin.
Han går ellers bare efter ham, med vand spor efter sig og stadig, dryppende hår, som ser ud til at være lidt sort i det, da gangen er mørk.

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 05.06.2009 23:12
Yang forsøger at stritte imod- hun vrider og drejer sig, slår og sparker, ja selv bider; eller... forsøger på det, da Taylor løfter hende. Men ligemeget nytter det. Tilsidst får hun dog nærmest flået tågen væk fra hendes mund, hvorefter hun lynhurtigt og snarådigt spytter Taylor i fjæset, den perverse stodder. godtnok er det ikke nok til at stoppe ham, men glæden ved at se spyttet drive ned af hans kind, lader smilet komme frem på hendes læber et kort øjeblik. Lige indtil shaks ord trænger ind.

"ÅÅRH så hold dog kæft med alt det fiskesnak! hvorfor går du ikke ud i havet hvor du hører til, og bliver ædt af en hval eller sådan noget?!" Snerrer hun vredt, og hendes øjne lyner. De krænker hende noget så voldsomt ved dette, og det er noget hun bare ikke vil finde sig i.

"Hvis du ikke slipper mig nu, så... så skriger jeg, til din trommehinder ikke er andet end konfetti!" siger hun, henvendt til Taylor..
~no pain, no gain ~

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 05.06.2009 23:38
Shak griner lidt og går frit efter Taylor og for lukket døren, så gangen bliver stille igen...

//Følge efter...

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1