Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 01.02.2009 20:32
Træningsringen ligger lidt væk fra den store arena, og er en rund ring, omgivet af en høj stenmur, med en enkelt port af træ som vejen ind. ringen er belagt med savsmuld, og inde i ringen er der masser af træningsudstyr, såsom boksepuder, offerdukker mm.

Yang smækker porten op, og træder ind i træningsringen. Hendes bare fødder bevæger sig systematisk over savsmuldet, hurtigere og hurtigere, indtil hun sætter i hurtigt løb.
Yang slår en vejrmølle, og stopper så op. Hun beundrer ringen.
smukt lavet tænker hun, før et lys omfavner hende. Inde i det kraftige lys, kan man se hendes skikkelse forandre sig- en hale og snude vokser ud, og hun falder ned på alle fire. da lyset forsvinder, er der kun en lille, grå ulv tilbage. ulven blotter tænder, og sniger sig ind på en dum, uvidende gnaver, der befinder sig i ringen
~no pain, no gain ~

tegning lavet af undertegnede
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 01.02.2009 20:40
Rex træder ind af porten og stopper op. Han betragter ringen med et neutralt blik. Han har hænderne gemt væk dybt i lommerne, på den røde jakke han havde stjålet fra Gud-ved-hvem. Hans blik gled omhyggeligt rundt i kanter og op og ned af diverse trænings instrumenter og ting og sager.
Blikket stopper brat ved et lådent dyr samt en hunde-lignende kreatur, snigende imod den lille. Han betragter de to med et dovent blik. Han knytter hænderne og misser med øjnene. Hans ben begynder igen at bevæge på sig. Han går roligt forbi ringen, uden at skænke de to dyr et blik - Hvorfor skulle han også det? Det var jo blot simple dyr.
Han gik hen til en bænk, hvor han svingede en task op på. Han vendte sig derefter imod de to dyr, med hænderne i siden. Han ville gerne se om jægeren fejlede, og lod det lille dyr slippe. Eller om den lille lådne rottes dage var talte.
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 01.02.2009 20:53
Gnaveren farer sammen, da Rex kommer ind, og piler ud af et lille hul i muren. ulven knurrer irriterret, og vender så de mørke øjne imod Rex, med en bebrejdende mine. Yang tøver lidt, før hun lader det hvide lys omfavne sig igen, og blive sit normale jeg. jerntøjet rasler, da hun lægger armene over kors, og sender Rex et "hva så?" blik. hun hæver øjenbrynene, og et svagt smil spiller på hendes læber. ifølge hende er hele denne situation, denne person lidt komisk- én der ikke er med i klanen, men samtidig insisterer på at blive hørt.
Yang vipper lidt frem og tilbage på fodsålerne, og lader tungen fugte sine læber, stadig med det spillende smil på læberne.
Det lange ar, på indersiden af hendes lår gnider imod kanten på hendes shorts, og en lille stribe blod begynder at sile ned af hendes ben. hvis man ikke vidste bedre, ville man tro hun havde det månedlige (som jeg håber folk ved hvad er XD)
~no pain, no gain ~

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 01.02.2009 21:01
Rex retter sig op og betragter ulven der nu bliver en kvinde. Han betragter hende med et stift blik. Han glor bare på hende med sine matte øjne og den samme ligegyldighed som alt andet. Pludselig vender han ansigtet lidt nedad og knipser med en finger.

"Nu husker jeg - De var dér igår, ikke sandt?" brummer han og ser op igen, han sætter hovedet på skrå og placerer en finger under hagen og mumler noget uhørligt, for sig selv. Han betragter hende og opfatter kort den lille blodlinje, der glider ned af hendes ben. Det får ham til at himle med øjnene og ryste svagt på hovedet.
Han lader tungen glide over de tørre læber, egentlig inspireret af hende, da hun jo selv gør det samme. Han tager et enkelt skridt fremad. "Hvad laver en kvinde som De på en ø som denne. Og hvad laver De egentlig her, på dette træningsareal?" Han ville endvidere også kommentere hendes påklædning, men undlod at kommentere den - samt så meget andet.
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 01.02.2009 21:20
Hun nikker, og lytter til hans ru og tørre stemme, med interesseret mine, og løsner lidt mere op. han virkede ikke helt så kontrollerende som igår, og det er un glad for. hun bemærker blodet, og tørrer det væk.
"en gammel skade, intet andet" siger hun, da hun mærker hans blik.

"Hvad laver en kvinde som De på en ø som denne. Og hvad laver De egentlig her, på dette træningsareal?" Hun bider sig i kinden, med en mine der siger; det kan du vel se?, før hun med et skævt smil svarer;

"en kvinde som mig, siger du? måske har jeg solgt mig selv, for at redde min søster ud fra samsons kløer, måske har jeg ikke. Måske træner jeg, for netop at slippe ud af disse ondskabens kløer, måske gør jeg ikke. det er op til dig min ven." hun sætter i løb igen, op på en buk, og stiller sig på hænder, hvorefter hun bevæger blikket hen over Rex.

"jeg fik vidst aldrig dit navn- Den psykopatiske 'gentleman' Maji afbrød lidt vores møde"
~no pain, no gain ~

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 01.02.2009 21:26
Han hæver et øjnbryn af hendes forklaring med skaden. Han bider sig i tungen og lader blikket glide op på hendes ansigt igen. Han kvæler et gab og kløer sig i nakken. Han lader nakken knække fra side til side og følger hende med blikket.

"Deres søster? Det var ..." han tøvede lidt og tænkte over det, "ædelt." mumlede han og trak svagt på smilebåndet. Han betragtede hendes yndefulde bevægelser med tung mine og afventede næsten af hun faldt. Dog så det ud til at hun havde styr på det. Han lagde armene over kors og gik hen til hende igen. Han så en smule usikker ud i ansigtet. "Pas nu på De ikke falder," brummede han køligt og hævede et øjnbryn.

"Mit navn er Ray. Man kender mig som Rex. Og Deres navn, frøken?" spurgte han høfligt og brugte et par sekunder på at sætte ansigt på Maji, før han kunne genkalde sig, hvem det var det var. Han smilte for sig selv og spekulerede på hvad der skete med Maji, efter han var gået.
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 01.02.2009 21:44
Hun svinger sig ned igen som han træder hen til bukken, så hun står ansigt til ansigt med ham. hun leger let med det lange sorte hår , og nikker stolt, da han kalder hendes indsats ædel. en lille affjedring med benene sender hende op på bukken, og hun sætter sig godt til rette. fyren var jo interessant!

"mit navn?" griner hun, lidt overrasket over hans høflghed. "mit navn er Yang" siger hun så, og vender brat hovedet, da taylor kommer. hun lægger armene over kors, og himler med øjnene. hun husker tydeligt Rex's og taylors kamp fra igår, deres spydige ord hænger stadig i luften, og disse to krigshaner irriterrende hende bravt.

"Arh Taylor, er det nu dig igen? var det kærlighed ved første blik, eller måtte du lige se mig EN gang til?" siger hun provokerende, og hopper ned fra bukken igen. med et par hurtige, smidige skridt står hun henne ved ham, med et spillende smil på læben...
~no pain, no gain ~

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 01.02.2009 21:51
Rex nikkede til hendes svar og drejede rundt på hælen, da han hører Taylors velkendte stemme. Han stirrer på den anden med et vredt blik. Han fik pludselig en overvældende lyst til at gå. Han hadede Taylor som pesten.

*Den knægt...* Han bed tænderne sammen og lod den skære imod hinanden. Hans øjne var spidse og borende. Han betragtede Taylor med foragt.
"Hvad laver du her, knægt?" hvislede han køligt og knugede hænderne sammen. Det var ikke nok at de skulle dele værelse, nu skulle han også spilde sin tid sammen med ham. Hvornår fik han fred?
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 01.02.2009 22:08
hendes blik bliver køligt.
"Din charmering preller af på mig, kære taylor- jeg bryder mig ikke om højrøvede stoddere..." hun vender om på hælen, og går hen til skydeskiven, hvor Taylors kniv sidder, og trækker den ud. tavst betragter hun den funklende klinge, og lader den så forlade sin hånd, lige forbi Taylors venstre øre, og hen på en skydeskive bag ham- i midten, selvfølgelig.
"og du har ret- selv den bedste behøver træning" siger hun så, og går ind bag Rex. Hendes hånd lægger sig beroligende på hans skulder (?) og holder fast, så et muligt angreb fra hans side ville blive stoppet en anelse. Rex er åbenbart ikke glad for Taylor, men hun orker ikke flere slåskampe...

"han er det ikke værd- glem ham" siger hun lavt, og sender taylor et udfordrende blik.
~no pain, no gain ~

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 01.02.2009 22:14
Rexs hjerte slår hårdt, som ville det sprænge ud igennem brystkassen på ham. Han stirrer blot på de to, skiftevis. Yangs hånd beroliger ham og køler ham ned. Han sukker opgivende og ryster på hovedet. Han skæver til Yang.

"Du har ret." brummer han spidst og vender derefter blikket imod Taylor. Han vender ansigtet imod jorden, men holder blikket imod Taylor, hvilket resulterer i at hans øjne bliver formørkede. Han bed tænderne sammen, "Desværre." tilføjede han og rykkede på sin skulder, før han tog et skridt væk fra Yang. Hendes let-påklædthed gjorde ham lettere utilpas. Han gik hen og stilte sig op ad væggen. Han foldede benene over hinanden og betragtede skiftevis de to.

"Jeg gætter på at I to har kendt hinanden i længere tid?" brummer han, blot for at sige noget, efter sin bevægelse.
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 01.02.2009 22:31
Hun lader Rex gå, og sender derefter Taylor et irriterret blik- øjnene er kulsorte, og formet som smalle sprækker af foragt.

" burde han være det?.. er der noget imellem os to kære, smukke Yang?"

Taylors stemme banke på hendes trommehinde, skærer sig ind i marv og ben på hende, og giver hende praktisk talt kvalme. hvorfor samson har valgt en så utålelig mand til banden fatter hun ikke.

"Åh taylor- lille, irriterRENDE, EGOCENTREDE, STUPIDE... ARRGG!" hendes stemme stiger i kraft med at hendes sind koger mere og mere over. Det kribler i hendes fingre for at kværke ham på stedet, men hun holder det inden, og får kontrol over sin stemme.

"et mindre bekendtskab, måske, ikke ældre end 2 dage- han er ike ligefrem én man holder af." svarer hun Rex, og slynger kappen om sig, på grund af det stærke vind, der nu fejer ind over arenaen..
~no pain, no gain ~

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 01.02.2009 22:37
Rex bed tænderne sammen og skubbede sig selv væk fra væggen. Han gik hen til Yang og stilte sig ved siden af hende. Denne gang var det hans tur til at lægge en hånd på hendes skulder (?)
Han betragter Taylor med et skævt smil og nogle borende øjne.

"Var din mund, Taylor. Du burde vide hvordan man opfører sig, når man er i selvskab med en ung dame." mumlede han køligt af den anden. Han slap igen Yang og placerede sine hænder i lommerne. Han går langsomt og selvsikkert fremad imod Taylor.

"Desuden, så vil jeg minde dig om at vi to vil se meget mere til hinanden fremover. Lad være med at få mig til at gøre noget ved dig, som du vil fortryde." snerrede han og lod tungen glide over læberne. "Jeg kan være temmelig uhyggelig."
Et smil bredte sig over hans læber og hans skarpe tænder blev blottet.

"En venlig kvinde som Yang ville f.eks. ikke lægge slanger i din seng, mens du sov, vel? Det ville jeg heller ikke... Jeg ville lægge giftslanger i din seng, og sy dem fast om halsen på dig. Så du skal ikke - og jeg gentager - ikke provokere mig."
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 02.02.2009 21:26
Rex's hånd på hendes skulder beroliger Yang, og hun smiler. Men det skæve og kække smil forsvinder som solen bag en sky, da Taylors stemme igen flækker stilheden. Hendes blik borer sig ind i hans ryg, og hvis øjne kunne dræbe, ville Taylor være død tre gange nu.
Tænderskærende tager hun en dyb indånding, og lægger pegefingrene imod tindingerne. et smil vokser på hendes læber, i takt med at en snedig plan vokser i hendes hovede. hun lægger armene over kors, og smiler kækt.

"Nåårh, lille taylor- staaaakkels dig- jalousien har overtaget dit sind og din tankegang. du er jo bare jaloux på Rex, fordi han har den gode og høflige personlighed, som du ALDRIG vil opnå!" siger hun, og griner let af Rex's ord.

"kære Rex, der er vidst noget du har misforstået- jeg har aldrig og vil aldrig blive venlig, rar eller sød- sådan er det bare!"
~no pain, no gain ~

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 02.02.2009 22:08
Rex betragtede Taylor med et mut blik og skævede til Yang. Han følte sig selv lettere forvirret. *En dame? Hvem? Yang?*
Han så lettere åndsfraværende ud - Men sådan så han jo altid ud: Reserveret og ligeglad.
Han sukkede og lod en hånd køre igennem det ustyrlige hår. "Taylor... Mit navn er Rex. Ikke Rick." sukkede han. Det var ikke første gang han havde hørt det forkerte navn. Det var faktisk begyndt at gå ham en smule på nerverne.

"Og jeg beklager selvfølgelig at du skal finde ud af mit hemmelige elskovs forhold på denne måde, jeg skal nok rette op på det en dag." brummede han sarkastisk og himlede med øjnene. Han vendte hovedet imod Yang. "Jeg takker for komplimenten, og må da sige at jeg da finder Dem både venlig, rar, sød og charmerende,"
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 02.02.2009 22:38
Yang himler med øjnene af taylor og vender sig imod Rex igen, med et kækt smil. hun læner sig frem imod rex, og hvisker i hans øre, så lavt at Taylor ikke kan høre det;

"er du med på at lave lidt fis med ham?" hun smiler kækt, og lader tungen glide over tænderne, hvilket får dem til at glinse i lyset fra solen. hun går lidt væk fra rex, afventende på et svar, og stiller sig så på hænder. smidig som hun er, begynder hun langsomt at sætte den ene hånd foran den anden, og begynder at gå imod porten- blot for at se, om rex holder hende tilbage.
Pludselig mærker hun noget blive revet ud af kroppen på hende- somom noget bliver delt i to, og den ene del forsvinder. overrasket og forvirret over dette, mister hun balancen, og falder ned på den støvede savsmuld. hun vender sig vredt imod taylor, og snerrer vredt;

"Du VOVER at gøre det igen! mine evner tilhører MIG! en uvidende TÅBE som dig, kommer til skade!" mere opsat end nogensinde på at få Taylor til at indse, at han ikke er mere værd end de andre...
~no pain, no gain ~

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 02.02.2009 22:47
Rex sukkede og rystede på hovedet. "Kald mig hvad du vil..." vrissede han mut og lagde armene over kors. Han betragtede Taylor med et døsigt blik før Yang pludselig lænede sig hen til ham.

Det at Yang pludselig var ret tæt på ham og det faktum at han kunne dufte hendes hår og ånde, gav ham kuldegysninger ned af ryggen. Han sank en klump og så lettere forvirret ud.
Da hun 'dansede' afsted på hænderne, betragtede han hende lettere forvirret og lamslået.

Det tog nogle sekunder for ham, før han opfattede hvad hun havde sagt, og han nikkede forvirret, til trods for at hun nok ikke ville se det. Da hun faldt var han straks henne for at hjælpe hende op igen. "Pas nu på," mumlede han usikkert. Han havde ingen idé om hvad hun havde gang i og hvorvidt Taylor var indblandet. Forvirringen stod malet i hans ansigt og han rækte hende tøvende en hånd, for at hjælpe hende op at stå.
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 03.02.2009 20:14
støvet hober sig op omkring Yang, da hun, irriterret over taylor, sparker til savsmuldet. hun smiler taknemmeligt til Rex, og rødmer let over hans venlighed. Langsomt går hun i et med omgivelserne, indtil der kun er støvet om hende, tilbage. Et skridt henad savsmuldet, afslører hendes tilstedeværelse, da et lille fodaftryk viser sig i dette. Hendes øjne vænner sig hutigt til den tåge, der ligger sig over landskabet, hvertfald for hende, når hun bliver usynlig, og hun træder hen imod Rex.

"shh- vær stille, fjolset skulle nødigt opdage mig" hvisker hun til ham, og planter et lille kys på hans kind, bare for sjov. Med forsigtige og lydløse skridt går hun hen til taylor, og lader en hånd kærtegne hans hår, som var det en sjæl, der fejede ind over det...
~no pain, no gain ~

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 03.02.2009 20:32
Da Yang pludselig forsvinder spejder han forvirret efter hende. Han konstaterer hurtigt at hun er væk. Han bider sig i læben og bliver en smule nervøs.
Da han pludselig hører hendes stemme gibber det lidt i ham. Han retter sig hurtigt op og da han mærker et kys placeret på sin kind bliver han lettere rød i kinderne. Han er fuldt ud forvirret og måske lidt bange.
Han ryster lidt på hovedet for at få samlet sig selv. Han overbeviste sig selv om at hun på den ene eller anden måde måtte bluffe. Han sank en klump og så sig om efter hende - hun var forsat væk.

Han drejer hovedet og stirrer på Taylor med et vagtsomt blik. Han fik en pludselig lyst til at slå ham.
Han rettede sig op og rystede på hovedet.
"Taylor - Du irriterer mig en smule." brummede han. "Hvorfor kan du ikke opføre dig normalt. Specielt overfor en kvinde."
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 03.02.2009 21:03
Skuffet over udfaldet af hendes nummer, kommer hun til syne igen. hun fnyser af Taylor, og vender ryggen til ham, som et forkælet enebarn, der ikke fik den pony hun ønskede sig,. hun bider sig i læben, og sukker, mens hun lader de to drenge "slås". Da de endelig tier, snerrer hun, med stemmen fuld af foragt;

"Taylor, hvorfor kan du ikke smutte hjem til MISTER SAMSON og få din varme mælk og din godnathistorie? der er faktisk nogen her, der ønsker at træne deres evner, uden at en eller anden sindssyg stodder flår dem ud af deres sjæl!"
hvæsende for sig selv sætter hun sig å en bænk, og tager et æble frem, som hun begynder at gnaske på...
~no pain, no gain ~

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 03.02.2009 21:07
Rex står blot og betragter Taylor. Han sætter hovedet på skrå og smiler skævt. Han sukker og ryster på hovedet. "Det tænkte jeg nok, Tay," sukkede han og smålo for sig selv. Han drejede hovedet og betragtede himlen. Det var ved at blive sent. Eller - sent og sent. Omkring kl. 3-4 stykker. Han nyd vinden imod sit ansigt og lukkede øjnene. Han vendte ansigtet imod Yang og derefter Taylor. Han sagde ikke noget.
Han orkede ikke. Gad ikke. Og hvorfor egentlig også snakke når det nu var så forfriskende blot at stå og nyde vinden? Det var køligt og kulden prikkede til hans hud.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Venus Fødselsdag! Læremester
Lige nu: 1 | I dag: 7