Rex' værelse

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 01.02.2009 02:46
Værelset ligner de andre. Der er en køjeseng der står op af væggen og en komode overfor denne. I komoden er der indbygget skab og skuffer, så der er massere plads til egendele.
Der er et skrivebord samt en enkelt stol, i stærkt træ. Derudover er der også en bogreol med 5-10 bøger. 2 vinduer oplyser rummet. Tapetet er afskallet og gulvet er koldt. Det er ikke det lækreste værelse, men det er slet ikke dårligt...

Rex åbner døren. Vreden bobler i ham. Han skal dele værelse med den... den!! Han griber den nærmeste genstand, en bog på bordet, og kyler den ind i væggen. Derefter går han over og kaster sig i den nederste køje. Han ligger og bander i nogle sekunder, før han tager fat i lagnet og lægger det over sig. Han drejer rundt i sengen, så han har ansigtet vendt imod væggen.
Der går ikke mange minutter før vreden har tømt ham for energi, og han er faldet i søven.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 01.02.2009 20:24
Efter en lang, uforstyrret, god nats søvn, vågner Rex med et sæt. Han sætter sig op i sengen og ser sig om. Han svinger benene ud over kanten og bemærker sig selv. Han har uden tvivl være for træt til at skifte tøjet fra i går.
Han rejser sig fra sengen og gnider øjnene. Han kvæler et gab og betragter sig selv i et spejl på væggen. Han ryster på hovedet og trækker skjorten af, over hovedet. Han kryller den sammen og kaster den hen i hjørnet. Han åbner forskellige skuffer, hvori der ligger alt fra kjoler til sko. Han finder en hvid skjorte og en tilhørende rød jakke. Han tager beggedele over sig, for at kunne holde varmen på borgen. Han tager det hurtigt på, og konstaterer at det lugter af støv. Han trækker på skuldrene og forlader rummet ifærd med at knappe skjorten.

Out.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 14.02.2009 15:47
Rex åbnede døren og gabte. Han så rundt og bemærkede Taylor ligge som en klud i sengen. Han hævede et øjnbryn og smilte slesk.
En idé gled igennem hovedet på ham, og han knækkede sine fingre en efter en. Han stod lidt og betragtede Taylor i tavshed. Han overvejede hvad han skulle gøre.

Han trak en nål ud af jakken, hvor han havde haft dem i noget tid. Han rendte altid rundt med en nål i tøjet, eftersom han kom til skade konstant. Dette resulterede i at han også havde en tråd på sig. Han smilte for sig selv. I dag havde han taget en lyserød tråd med.

"Jeg håber du kan lide pink, Taylor, min ven." hviskede han og lo sagte. Han trådede nålen og trak en stol hen til Taylors seng. Han betragtede lidt den sovende mand.
*En hale... Eller måske skulle jeg fjerne hans øre...* en masse tanker strøj igennem hans hovede. Han missede med øjnene. Han huskede hvordan han havde lidt af et gevaldigt blodtab. Hvis han gemte noget af Taylors blod, så ville han kunne implantere det i sig selv, en anden god gang.

Han stak nålespidsen ned i sengen og forvandlede sin hånd til e skalpel. Han gav sig til at skære blidt i Taylors brystkasse og ned over maven. "Ikke det smarteste sted at søge efter blod, men måske kunne en ekstra lunge også være en god ting at have..."
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 14.02.2009 16:10
"Aww... Den vågnede," sagde han da Taylor pludselig vågnede og nærmest kastede sig ud af sengen. Han betragtede blodet, der på få sekunder var havnet alle steder.
Han satte sig på sengen og sparkede lidt med benene. "Gør det ondt?"
Han peger på såret der er placeret henover taylors bryst. (Havde glemt at tage Tays trøje af, men det lader vi somom han gjorde)

Han smilte for sig selv og betragtede Taylor. Han lo. Endelig havde han fået krammet på ham. "Haha - Hvor er det dejligt at se dig lide lidt. Gør det meget ondt? Se hvor du sviner gulvet til."
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 14.02.2009 16:31
Han sukkede og kløede sig i nakken. Han trak på skuldrene og tog nålen ud af sengens madres. Han satte sig på hug foran Taylor og tørrede nålen af i sit tøj - trods dette langt fra ville rense den.
"Øv." mumlede han. "Nu kan jeg jo ikke få noget ud af alt det her,"
Han lod nålen glide ind i Taylors hud, med en rolig præcision. Han syede roligt Taylor sammen.

Efter lidt tid var han færdig med at sy. Han lod tungen glide over læberne og betragtede sin fine syning. Tråden var tykkere end den burde have været. Syningen var præcis, pæn men også meget ru. Han betragtede sit værk og betragtede blodet på gulvet.
"Jeg byttede også rundt på to af dine tæer." mumler han, temmelig overbevisende.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 14.02.2009 17:04
Da Taylor rejste sig, rejste han sig også selv. Han rettede sig op og placerede hænderne i lommerne. Han lod tungen glide over læberne og skulle til at sige noget, da han fik placeret en knytnæve der ramte ham på siden af kæben. Han faldt bagover og væltede ind i bordet, hvor han trak ting og sager med sig i faldet, da han endelig ramte jorden.

"Aaah....Ahh..." Han tog sig til kæben og åbnede og lukkede munden et par gange. Han rejste sig vaklende op og bandede et par gange. "Hvad i al verden laver du?! Din utaknemmelige hvalp!"
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 15.02.2009 12:10
Rex fløj atter igennem lokalet og landte på gulvet med benene i vejret. Han så temmelig forvirret ud i hovedet. Han satte sig op og tog sig til hovedet. Hans krop gjorde ondt efter al det kasteri.

"Jamen - Det var ikke med vilje," påpejede han stille og forsøgte at rejse sig op. Han vaklede men genvandt hurtigt balancen. Han fejede noget støv af tøjet og rømmede sig. Han lod tungen glide over læberne og sukkede:
"Nej - Det var ikke med vilje." han holdt en kort pause og rynkede næsen, "Jeg tror du fik mig til at bide mig i tungen," klagede han og rystede opgivende på hovedet.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 15.02.2009 13:14
Han betragtede ham og smilte pludselig stort. "Men næste gang er det med vilje..." brummede han for sig selv. Han smilte forsat og slikkede sig om læberne.
Han smålo kort og kløede sig i nakken og satte sig på sengen ved siden af Taylor.

"Gør det meget ondt?" spurgte han tonløst. Han var egentlig ligeglad med om det gjorde ondt eller ej; Hvis Taylor virkelig kunne heale, ville han så kunne heale et allerede lukket sår?
Han så på blodet på jorden. Det var ved at sive ned i gulvtæppet. Hans plan var en succes indtil nu..
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 15.02.2009 13:28
Døren smækker op, og en MEGET irriterret Yang kommer til syne i døråbningen. hun ser chokeret rundt i værelset; Køjesengene er badet ind i blod, og både Rex og taylor har tydelige skader. med en sukken træder hun ind i værelset, og læner sig op af en tør plet på væggen. hun rømmer sig, og ser iskoldt å Rex- kemien fra sidste gang er fuldstændig forsvundet, og tilbage er der kun skuffelse og irritation.

"Ahøm... " rømmer hun sig, og fortsætter;
"Slave! du skal med mig- vi skal hente en gæst ude ved porten!" siger hun og kaster irriterret en klud til Rex.

"Tør dig ren- det er en fornem gæst!" siger hun og ser afventende på ham...
~no pain, no gain ~

tegning lavet af undertegnede
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 15.02.2009 13:33
Rex får kluden i hovedet, tager den og tørrer blodet af. "Må jeg være fri," vrænger han irriteret. Han betragter kluden da den er badet i blod. Han betragter derefter gulvet med et roligt blik. Han folder det blodige gulvtæppe sammen, uden at trygge blodet for meget ud af det. Hans plan måtte ikke blive spoleret på grund af Yang.

"En gæst? Interessant. Du må endelig fortælle mig hvem det er," sagde han og forlod rummet side om side med Yang.

Out.
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 15.02.2009 13:34
hun himler med øjnene, og går ud af værelset, hvorefter hun smækker døren ind til blodbadet...

//OUT
~no pain, no gain ~

tegning lavet af undertegnede
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 16.02.2009 19:27
Rex åbnede døren, der gik en anelse for let op. Den svingede mildest talt op og bamrede ind i væggen. Han betragtede det hele ske med en lettere overrasket mine.
Så trådte han ind og lukkede døren efter sig. Han betragtede Taylor ligge og sove, og et øjeblik lyste hans øjne op og han smilte som kun en lettere psykopat kan smile.
Han ryster på hovedet og løfter gulvtæppet op i armene. Blodet er sevet godt ind i det og han forlader ganske kort værelset med det i armene. Han rumsterer rundt ude på gangen og kommer tilbage igen, med en skjorte væddet i gammelt, tilsyneladende IKKE indtørret, blod. Han lukker atter døren og forsøger at hive skjorten af, ved at trække den over hovedet, hvilket ikke lykkes, da den er knappet godt til. Han vakler rundt i rummet og forsøger at få hovedet ud af skjorten...
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 16.02.2009 19:47
Rex river og slider i skjorten. Han famler rundt i rummet og ender med at træde på en vase, der var landet på gulvet efter hans flyvetur igennem lokalet, for ikke så længe siden. Vasen var rund og fik ham til at vælte bagover. Han lander på gulvet med et brag og ligger i nogle sekunder stille, så lang han er. Inden længe rører han dog på sig.

"Ah... en knap..." lyder det inde fra skjorten. Han får knappet den op og river den af sig hvorefter han kaster den over i et afsides hjørne. Han rejser sig og ømmer sig lidt. Han tager vasen op og stiller den på bordet. Mumler nogle eder. Han betragter derefter Taylor.
"Gør det av-av?" spørger han ham, med samme tone, som når man taler med børn. Han springer over til sengen og prikker til syningen. "Ikke mit bedste værk, men tro mig, Taylor. Pink bliver in-farven til sommer." siger han og det er tydeligt at han har svært ved at holde latteren tilbage.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 16.02.2009 20:13
Rex betragtede Taylor og undersøgte nøje alle hans bevægelser. Han smiler bare skævt og han ser åndsfraværende ud i ansigtet. Han ryster på hovedet og fægter svagt med hænderne, for at indikere at der er sket en fejl, eller lign.

"Nej nej nej nej.... Hør nu: Jeg ville da ikke fortælle dig noget, når du har dén holdning dér." Han rømmer sig og kløer sig i nakken. Han går hen til den samme komode og forsøger at finde noget tøj til ham selv. Køligt er det jo.
Rex selv har også syninger i kroppen. En i venstre side af maven, en anden i ryggen, nær rygradens midte.

Han finder endelig en slags t-shirt, eller måske snarere en afklippet og -revet skjorte. Den lugter af træ, så Rex konstaterer at den er gammel. Han smider den fra sig. Der skulle nødig gå møl i hans syninge.
Han sukker igen og gå over i hjørnet hvor skjorten ligger sammen krøllet. Han tager den på igen.

"Hvis du vil have informationer, så må du arbejde for dem."
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 16.02.2009 20:36
Rex vendte sig imod Taylor med et formørket blik. "Du er da dum..." han sukkede og rystede på hovedet. Han knappede den sidste knap i skjorten og satte sig på Taylors seng, da hans ejen jo hang over jorden, og var sværd at komme op i, sådan uden videre.

"Nu skal du høre. Noget for noget. Hvis du vil vide hvad jeg skal med gulvtæppet, ALTSÅ dit blod, så skal du gøre mig en tjeneste først." Han smilte roligt og nikkede imens han sagde det, somom det var en selvfølge. Han kløede sig i nakken og benyttede bevægelsen til at få strukket armene ud.

"Så," han gabte, "Du skal gøre mig en tjeneste, før jeg gider fortælle dig hvad jeg agter at gøre med dit dyrebare plasma."
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 16.02.2009 21:23
Rex kløede sig i nakken og skar en grimasse. "Ja det ved jeg nu ikke. Kan du finde på noget?" spurgte han og lo for sig selv. Han lod tungen glide over læberne og rystede på hovedet. Han anede faktisk ikke hvad han skulle finde på, men en tjeneste var altid rar at have i baghånden.
Han tænkte lidt over det.
"Du kan skylde mig en tjeneste. Ja - det siger vi," foreslog og aftalte han med sig selv, og vendte sig derefter imod Taylor igen.
"Jeg skal bare eksperimentere lidt. Måske lidt voodoo... Måske fodre nogle vilde dyr. Jeg kan fange en vampyr med det.." han tænkte det hele lidt igennem og smilte tilfreds.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 16.02.2009 22:12
Rex lo vitterligt. Han rystede på hovedet. "Mmmmmnej," sagde han kort og smilte skævt. "Det er du ikke." han lod tungen glide over læberne og betragtede Taylor med et stikkende blik. Han rejste sig igen og placerede sine hænder i lommerne.

"Uanset hvad, så er der noget der siger mig at du ikke er villig til at indgå den handel. Det må du nu selv om," mumlede han og vendte ryggen til ham. Hans øjne blev formørkede og han så ud af vinduet. Sandheden var at han havde andre planer med blodet, som så. Langt større og værre planer. Et skarpt smil bredte sig over hans læber, og i et sekund var det ikke til at tage fejl af: Rex var ved at blive sindssyg.

Han vendte sig om, og straks var smilet væk. Han betragtede Taylor med et vurderende blik. "Du kan alligevel ikke give mig det jeg har brug for. Du kan ikke klare arbejdet." han trak på skuldrene og sukkede overvurderet. "Du har ikke det der skal til."
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 16.02.2009 22:36
Han smilte og rettede sig op. "Næ." kort og kontant. Sådan var det svar. Han så ud af vinduet og smilte for sig selv. Hans tanker fløj langt væk. Så vendte han blikket tilbage på sin værelseskammerat.
"Du, Taylor?" han holdt en kort pause. "Jeg hedder Rex." sagde han og lo. Han rystede på hovedet. "Du har svært ved det med navne." han hævede et øjnbryn.

"Men jeg kan godt skive det et sted, så du ikke glemmer det. Hvad med i panden?" Rex gjorde en gestus imod Taylor med den ene hånd, og lavede en lyd med munden, som den svage lille brisende lyd der kom når han forvandlede en del af sin krop til et våben.
"Kun 3 bogstaver. Fylder ikke så meget. Så husker du det hver gang du ser dig i spejlet."
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 17.02.2009 19:23
Rex lo og drejede hovedet lidt. Han havde et violet mærke under kindbenet. Han pegede på det med en pegefinger. "Du har allerede været igang," Han smilte forsat og drejede hovedet, og pejede det samme sted, på den anden side af hovedet.

"Men hvis du skal af med nogle aggressioner, så slå til." sagde han og lænede sig lidt fremad. "Hold dig endelig ikke tilbage." tilføjede han og smilte forsat, som en vildt infarneret.
Han lod tungen glide over læberne og betragtede Taylors vrede, pumpe rundt i sit blod.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 17.02.2009 19:51
Rex rettede sig op igen, og hans eget smil forsvandt helt. Han betragtede Taylor og var allerede inden i hans tankegang. "Det kommer an på hvor glad du er for din krop, Taylor." svarer han og misser med øjnene. Han smiler igen, tåget.
"Hvis du elsker dine fødder, tæer og ører, så vil jeg foreslå at du ikke skal spørge sådanne spørgsmål igen." svarede han og bed kort tænderne sammen. Blot det faktum at Taylor overhovede kunne få den tanke, at skade andre, som straf for Rex' adfær gjorde ham skidt tilpas. Taylor var et større monster end Rex var, hvis han gjorde noget som det.
Og så alligevel; Rex bekymrede sig ikke HELT desideret om andre mennesker. De betød ikke så meget for ham, om andre led på grund af ham, det ville måske ligefrem gøre ham glad? Lettet? Nej - Han skubbede tanken væk.
"Så du får chancen," han pegede igen på sin 'raske kind' og lænede sig atter en smule forover, "vil du tage den?"
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat