Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 24.01.2009 10:58
En utrolig gammel sal ligger her. Men man kan ikke se på den, at den er så gammel som den egentlig er. I midten af salen stor der et stort rundt egetræsbord, hvor deromkring står stole i eg ligeså. På væggene hænger der sort og rødt stof ned fra, skiftevis. I loftet ser man aftegninger af tyre som bliver forgudet som et magtfuldt dyr, og som tydeligt afspejler sig til at være et ondt dyr, men alligevel magtfuldt. Loftet er hvidt, og nedfra det hænger der bannere, med en rød tyr, og under tyren er der et mærke, som ellers symboliserer Rutilus Taurus klanen. Her inde bliver der holdt møder med banden,og ellers kan man tage for sig af retterne som bliver serveret af ydmyge slaver.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 31.01.2009 14:42
Samson kommer ind i salen. Han havde sendt en besked ud til de forskellige medlemmer omkring det, at de skulle samles nu. Det var ikke sikkert at alle havde fået beskeden, da det var nogle rimelig forvirrede duer han havde sendt afsted med beskeden. Og med alt den oprør og det der skete rundt omkring i Krystallandet efter at krigen var brudt ud, kunne duerne nemt blive snuppet, for at læse informationerne i dem, da de måske kunne indeholde noget hemmelig information.

Samson satte sig hen til det store runde egetræsbord, og smækkede sine fødder op på bordet. Hans manere havde ikke forbedret sig på dette punkt. Han opførte sig ligesom han havde gjort hjemme hos sig selv. Han vippede let stolen tilbage, mens hans blev blev fastholdt på døren ind til salen som var stor og sollidt bygget.
//Nova \\

Maji

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

KeiKei 31.01.2009 15:01
Som en anden general trådte Maji ind i den vældige sal. Med en rolig og fast attityde kastede han blikket gennem salen og absorberede alle de indtryg der ramte ham, og hans reaktion var et kort smil. Dette var allerede større end han havde forventet. Det var trodsalt ikke meget man kunne forvente af en fyr, som rider rundt på en tyr i en overskidt gyde. Det var ligesom ikke det mest oplagte sted at møde fremtidens mest magtfulde mand.

Maji var selv trukket i de særlige glæder han havde modtaget under sidste møde. Han havde dog taget sig den ulejlighed at undersøge tøjet for diverse ting, som kunne virke skadelige. Hans tillidsniveau var trodsalt på et minimum indtil han havde set beviser på trofastheden overfra sine nye holdkammerater.

Med faste skridt trådte han frem mod bordet, hvor Samson sad og hvor den anden havde plantet sine ben. Det lange sværd svingede bag ham i sin skede, men denne gang var der ingen grund til at tage det af. Indtil han havde fået vist et sikkert sted at opbevare sit svæd ville han ikke give slip på det.
"Så er jeg ankommet hr. Oceans" Hælene klappede sammen og en fast stilling blev antaget. Manerene var tydelige i hele kropsholdningen, men ansigtet var lige så afslappet som før, roligt og afventende.

//Photobucket

Jo større de er, des tungere falder de!

Lucia Pascale

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

Lucia kom roligt til syne i døråbningen til salen, idet hendes blik gled rundt og betragtede de tilstedekomne. Hendes mørke hår lå pænt ned af hendes ryg, hverken beskidt eller uglet mere, mens hun havde skiftet til en anelse finere beklædning. Det var ikke deres normale uniform hun var trukket i, men istedet et cremefarvet stropløst korset, der sad stramt omkring brystet og en kort tilhørende nederdel af et lag tykt silke, også i de hvide nuancer. Hun havde ganske vist prøvet uniformen, men den passede ikke ligefrem til hendes stil. Det eneste der stortset var dækket på hendes krop var hendes bryst og underliv, hvilket fik hende til at føle sig ekstremt billig og utilpas. Det var jo overhovedet ikke det indtryk folk skulle få af hende.
Hun hævede blikket en anelse, da hun trådte ind i salen og efterlod sig et kort nik, som en hilsen til de andre medlemmer, men det var ikke fordi hun var meget for det.. Hun fandt sig allerhelst blot at tage plads og tie resten af mødet. Medmindre folk selvfølgelig henvendte sig til hende, hvilket de egentligt sjældent gjorde.
,,Godeftermiddag." Hilste hun høfligt, idet hun vendte de forskelligfarvede øjne mod Samson og de andre medlemmer, for ligesom at modtage en reaktion på hendes forandring.
Lucia Lea Pascale.

billedet er fra deviantart, lavet af ReEjKa.
avataren er lavet af Alwyn - nu tilhørende Ritilus Taurus klanen!
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 31.01.2009 15:16
Samson betragtede hver af medlemmerne dumpe ind i salen. Han vippede en anelse på stolen, men uden at falde tilbage - man kunne jo godt mærke hvornår man ikke skulle vippe mere bagud, hvis man ville undgå et fald.
Da de tre medlemmer var kommet ind, og døren forholdt sig lukket gjorde han et let nik.

"Velkommen til.. Rutilus Taurus..," Et lille smil kom veltilfredst frem på hans læber. Yang var åbenbart ikke dukket op, hun havde måske ikke modtaget hans due endnu. Duerne var rimelig tumpede, i hvertfald dem han havde fået fat i og sendt afsted, så det var ikke noget han bebrejdede hende for, altså at møde op.

"Tag plads..," Han gjorde gæstus mod pladserne omkring det runde bord. For en gangs skyld lod han sine fødder blive plantet ned på gulvet i stedet.

"Nogle der er sultne?" Han hævede let det ene øjenbryn og så skiftevis på dem.

Han tænkte på at tilkalde en af sine slaver som han ikke havde set i lang tid. Anzu! Hun havde været lidt af en vildkat ved deres sidste møde.

"Tag imod.. Anzu..," Samson havde sendt en slags 'ordrer' gennem det brændemærke som han havde givet Anzu på hendes inderlår, og havde allerede nu rettet sit blik over på døren, da han afventede hendes ankomst.
//Nova \\

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 31.01.2009 15:24
Anzu var lige stået op, da hun havde overnattet hos sin mand. Hun havde stadig sin lilla natkjole på og så op på borgen. Hvor jeg på vej hen? og hvad er det der sker med min krop? jeg kan slet ikke styre mig! tænkte hun nervøst.

Hun kom så hen mod en dør ind til salen og prøver meget at kæmpe imod, men kommer så ind af døren. Hun ser rundt på de forskellige der sidder der, og føler dig både dum og flov. Hun opdager så Samson, og knurre. "hvad fanden er det her?!" råber hun bare, da hun ikke aner hvordan hun er kommet herhen.

Begge billeder fundet på google.com

Maji

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

KeiKei 31.01.2009 15:41
Maji ikke så meget som vendte blikket mod den de, som ankom efter ham. Hans formelle holdning blev ført hele vejen igennem og der skulle ikke være den mindste slinger i valsen, så han bevægede sig ikke det mindste før Samson bad dem tage plads ved det store bord.
Roligt klikkede han sværdet af uniformen og lagde det på gulvet bag stolen. Det ville være umuligt at side med, og stille det op af stolen ville være snart lige så besværligt.
Med en let og elegant bevægelse placerede han derefter sit korpus på den veludsnittede stol og kastede blikket på Samson igen. Tilbudet om mad lød fint, så blev let besvaret.

"Tvivler på det ville skade efter rejsen." Hans stemme skar let gennem luften inden han placerede albuerne på bordet og foldede hænderne sammen, mens hans blik gled over de andre. Han genkendte dem alle fra det tidligere møde, så det var intet problem. Desværre vidste han ikke meget om dem, men det skulle nok snart ændre sig.

Da døren gik op drejede Maji roligt hovedet mod den nyankomne. Beklædning, attityde og formulering afslørrede udmærket at dette ikke var af fri vilje, men han vidste ikke hvilken grund hun så havde til at komme. En kontrolleret krop var en mulighed, men der var selvfølgelig flere gode eller dårlige grunde til at dukke op i den mundering. han sagde dog intet til det. Dette var ikke hans opgave.

//Photobucket

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 31.01.2009 15:48
Samson skævede kort til Taylor. Han var ikke sulten?

"Om ikke andet, så kan du spise lidt.. det er ikke det helt lille måltid.." Han så kort på Maji og Lucia, nikkede let, da de tydeligvis gerne ville have noget at spise, inden han så hen på døren endnu engang, da den nu gik op, og så Anzu komme ind. Et veltilfredst smil kom frem på Samsons læber.
Han rejste sig fra sin stol, skubbede den lidt bagud, og trådte et skridt til side. Han lagde hovedet let på skrå og stod og betragtede Anzu med et roligt smil.

"Jamen.. goddag kære Anzu.. sikke et herligt gensyn ikke sandt?" Der kom en lille brummende latter fra Samson, inden han nærmest rakte sine hænder ud, og gjorde en slags gæstus for borgen her.

"Det her? Hvad ligner det?" Han smilte stort og forventningsfuld, inden han prøvede at få hende til at komme over til sig med sin magnetisme evne.
//Nova \\

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 31.01.2009 15:58
Hun så rundt på de forskellige, og kendte ikke nogen af dem umidbart.
Hun så hen på Samson og knurrede af ham
"Ikke lige frem! du en af dem jeg sidst ville møde!" kommer det bare fra hende, men hun holder om sin side, da hun kan mærke hendes sår er sprunget op igen.

Hun prøver meget at stå imod, da hun ikke vil hen til ham, men kommer dog alligevel hen til ham.
Hun ser op på ham, og har også et stort sår på sin hals. "Hvad vil du mig, og hvorfor kan jeg ikke styre mig selv?!" råber hun i hovedet på ham, eller prøver hun på.

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 31.01.2009 16:27
Samson ser ned på Anzu. Han havde nu heller ikke ventet at det var ham som hun lige ønskede at møde hver eneste dag. Og det passede ham ganske fint, for det var også sådan det skulle være!

"Du er bundet til mig.." Han skulede kort til hendes ene lår, inden han atter kiggede på Anzu.

"Du er min.. siger jeg dig.. jeg ejer dig, derfor.., Men.. hvis du ikke gør som jeg siger nu, så får de andre lov til at gå på dig, og derudover, vil du opleve smerte i dit mærke.," Han hævede sin hage en smule, mens han lod sit blik hvile lidt i Anzus øjne.

"Kokken skulle gerne have tilberedt mad nede i køkkenet, så du må få lov til at gå ned og hente det, samt en god vin.. Hvis ikke, ja.. så vil det få følger..," Han viftede let med hånden, som tegn på at hun nu kunne gå ned og hente det.

".. Og hvis du prøver at flygte, ja.. så tvinger jeg dig tilbage igen, så det vil jeg ikke just råde dig til..," Samson gik over til sin plads og satte sig, mens han vendte sig mod de andre medlemmer.
//Nova \\

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 31.01.2009 16:34
Hun overvejede lidt at give ham en lussing, men smilte så bare
"jeg tilhøre ikke dig det mindste! jeg tilhøre min mand!" siger hun vredt. Hun vendte ryggen til ham.
"fint, så henter jeg din dumme mad."

Hun gik så ned til køkkenet efter maden. "han kan bare vente sig!" hviskede hun til sig selv. Hun kom så i tanke om, hvor meget han holdte af sin tyr. Nu skal han få Tænkte hun lumsk.

Hun hentede en tom vin falske og fyldte den op med noget okse blod som hun fandt i en slags gyde. Hun fylder den dog kun op, så der er til et glas, men tager også en helt ny flaske med op.

Da hun kommer op i salen igen, sætter hun maden på bordet og hælder blodet i Samsons blod for at tage hævn, men giver de andre af den nye falske vin hun har taget med.
"velbekommen" siger hun så bare, og går nogle skridt tilbage

Maji

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

KeiKei 31.01.2009 16:57
Lugten af mad nåede allerede Maji's næse inden døren atter blev åbnet. Det var en behagelig lugt, som fyldte næseborene med en vidunderlig følelse af tilfredshed. Da maden kom nærmere fjernede han albuerne fra bordet så han ikke var i vejen, men pludselig opfangede hans næse noget der fik ham til at trække afskyende i næsen. Blod... han næse opfangede den afslyelige lugt med det samme og hvad der formodentlig var forskellen mellem ham og flere af de andre, var at hans næse aldrig havde vænnet sig til lugten. Den var stadig lige så afskyelig som første gang det blev udgydet.
Ingen tvivl. Lugten af blod var svag og dækket af duften fra den gode mad, men den var der.
Blikket gled kort over maden og konstaterede kort det ikke var derfra. Derefter gled blikket rundt mod vinduer og døre... Stadig intet.
Til sidst gled det til samson for at spørge om råd da han så den tomme flaske.

"blod..." Stemmen var lav men hørlig. hans øjenbryn trak kort mod næsen i en advarende grimasse. Drank samson blod?... Nej... Han havde udtrykkeligt bedt om vin. Slaven var altså ulydig.
Mest havde han lyst til selv at reagere, men valgte i stedet at lade Samson beslutte hvad der skulle ske.
"En ulydig tjener eller værtens hemmelighed?" Denne gang var hans stemme hævet til et mere almindeligt tonefald, skønt han med tonefaldet dog tydeligt fremførte at hans teori lå på den første halvdel, men den anden halvdel var dog alligevel nødvendig.

//Photobucket

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 31.01.2009 17:11
Døren ind til salen går op med et brag, og lyden af metal imod metal skærer igenem luften, da Yang træder ind, med den lange klankappe blafrende efter sig. hendes mørke hår er drivende vådt, og et par hvide fjer bryder det et par steder. Ned af hendes ryg løber en tynd stribe blod, resultatet af hendes sidste møde med Foxy, og på hendes bryst er der størknet blod. hun betragter med tomme øjne salen, før hun vender blikket imod Samson, og smiler opgivende. I sin hånd har hun den lille seddel fra duen. Da maden kommer, snupper hun et æble, og bider i det.

"MMM! meget bedre end due, det kan jeg sige jer- spis ALDRIG rå due!" Siger hun, og sætter sig ned ved siden af samson, mens hun gnasker videre på æblet. da hun er færdig giver hu sig til at pille de let blodige duefjer ud af sit hår..

"forresten Samson, du må gøre noget ved transporten hertil- det går jo ikke at man er ved at drukne, når man skal herhen, vel?" hun betragter samson, mens hun vender og drejer fjererne imellem sine fingre...
~no pain, no gain ~

tegning lavet af undertegnede
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 31.01.2009 17:24
Samson lænte sig tilbage i stolen og betragtede Anzu mens hun serverede. Et hurtigt blik blev sendt til Maji. blod? tænkte Samson, lettere undrende hvorfor han dog sagde det, men da han nævnte noget med en ulydig tjener, vendte han hovedet mod Anzu. Han kiggede kort ned på sit glas, tog det op i sin hånd, og lavede små cirkelbevægelser med sin hånd, så indholdet slikkede sig op af glassets sider. tykt? tykkere end normalt? Samson kneb sine øjne let sammen, det kunne han ikke bedømme. I det samme kom Yang ind, dækket af blod. Aah.. DET blod.. Han smilte skævt, kiggede ned på sin 'vin', satte kanten af glasset op til munden inden han tog en slurk af det.
I det samme mødte han den velkendte smag af blod på sin tunge.
Han havde smagt den før ja, og det var nu alligevel ikke faldet i god jord hos ham, nogen af gangene.
Men dette blod var andereledes.. ikke menneske blod.. kunne det være dyreblod?

Samson tænkte ikke så meget over det, men vendte hovedet mod Anzu og spyttede blod ud af munden i en alligevel spredt stråle.

"FY FOR F****!!!" Han mærkede hvordan raseriet steg ham til hovedet, som om den kom hele vejen nede fra sin lilletå og op til hans hoved, hvor det nærmest lignte at det kogte.
Han rejste sig op i et sæt, tog faste skridt frem til Anzu, og rakte udefter hendes hals (?).

"DIN!!!!!" begyndte han først, og hans øjne blev nu til flammer, som nærmest stod ud af hovedet på ham.
Om ikke andet, prøvede han at kaste hende over på bordet, som for at 'servere' hende for banden.
//Nova \\

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 31.01.2009 17:31
Hun ser forvirrende på ham, da han pludselig rejser sig og går hen mod hende
"hva.." hun hiver efter vejret da han får fat om hendes hals. Hun prøver at komme væk. "hvad har jeg nu gjort?!" hun bider så efter hans hånd.

Da hun mærker han prøver at smide hende henover bordet, forvandler hun sig til en tiger og vejer omkring 250 kilo nu, og står på sine bagben, men falder så tilbage og ligger på bordet og bliver sig selv. "Av for pokker.." piver hun nervøst og ser op på ham

Maji

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

KeiKei 31.01.2009 17:56
men alle andre havde deres blikke på kampen der var ved at optrippe var Maji i stedet ganske praktisk og i samme øjeblik kastet fandt sted skød hans hænder frem og greb et par fade, som han hurtigt rev væk fra bordet, så de ikke blev smadret under den store kat.
Hurtigt bliver fadene placeret på gulvet og det store sværd bliver hurtigt revet op fra jorden.

I en glidende bevægelse slynges svædet rundt inden det stopper et kort stykke over det sted Anzu's hovede var placeret ved påbegyndelsen af hugget.
Hugget fik skeden til at slynge sig selv halvt af, så det blanke metal nu er blottet nær halsen.

"Undskyld jeg blander mig, men jeg formoder ikke at vi ankom her for at sætte slaver på plads" Hans stemme var rolig og helt igennem kold. Hans attityde har pludselig taget et sving og enhver høflig tone er fejet ud af hans stemme, afløst af en kulde som ikke ville stoppe ved noget.
Fandt han det nødvendigt behøvede han blot at føre sværdet igennem og så var slaveproblemet løst, men han tvivlte på Samson i sidste ende ville finde dette som en god løsning, men det ville måske kunne få ham til at slappe af et øjeblik. Hans temperement var et problem.

//Photobucket

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 31.01.2009 18:05
Samson så over på Maji. Han havde jo ret.

"I kan se jer lidt omkring på borgen. Det er jo her, I kan være resten af tiden.." Samson fnøs, og prøvede at trække Anzu med sig ud.

//out - må smutte :b
//Nova \\

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 31.01.2009 18:05
Hun venter ikke på svar, men rejser sig, da der er optræk til kamp. Stolebenene skraber imod gulvet, inden hun roligt går rundt om bordet, og hen til Maji. tre af de smidige, slanke fingre bliver lagt på sværdklingen, og hun skubber den forsigtigt væk fra anzu's hals. hendes mørke øjne funkler let, da hun rækker en hånd frem imod anzu, for at hjælpe hende op. hun ved selv, hvordan det er at være slave, og pigebarnet skulle da have bare en lille chance for at overleve dette.
hendes sorte hår drypper let, da hun vender sig imod Samson, og sender ham et udskyldende blik, før hun griber fat om anzus håndled, og hiver hende op og stå (?) udmærket klar over at hun får ballade, slipper hun Anzu, og stryger hånden over venstre skulder, hvor brændemærket er plantet. det vil snart gøre ondt, det er hun klar over.
~no pain, no gain ~

tegning lavet af undertegnede
Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 31.01.2009 18:12
Da Yang trækker klingen væk fra hendes hals, ser hun op på hende.
Hun ander dog ikke at hun vil hjælpe hende, og slår ud efter hendes hånd. Hun bliver tiger igen og slår en gang til efter hendes hånd, da hun tror hun vil gøre hende ondt og knurre. "Hold dig langt... Ying?.." siger hun så og lyser op i et smil "Ying!" siger hun så glad, og springer på hende (har fået lov XD), men bliver sig selv i springet, så hun ikke vejer særligt meget og holder meget om hende.
"Det længe siden jeg har set dig.. hvor har du været?.." hun piver trist nu og ligger sine øre ned

Maji

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

KeiKei 31.01.2009 18:48
Maji hævede sværdet lige op i luften så skeden gled ned på plads.
Roligt blev sværdet lagt om bag stolen inden han satte fadene tilbage og fik placeret sit korpus på stolen endnu en gang.
han tog roligt et fint stykke kød og lidt andet inden han gav sig til at spise. Han ignorede slavens pludselige udbryd, men lyttede dog alligevel da Taylor begyndte at snakke.
"Glimrende idé"
Maji rakte roligt ud efter sit glas, men satte det kort for næsen før han turde drikke. Han ville nødig have samme oplevelse som hr. Oceans lige havde haft.

"Mit navn Er Maji Shakon" sagde han roligt. "Specialist i fægtning og taktisk kunnen."
Han sippede roligt til glassets indhold inden han lod det glide rundt i munden og forkæle hans smagsløg.

//Photobucket

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat