Mørket er besejret, men Krystallandet står over for en usikker fremtid, ind til den næste tronarving er fundet.
Vil fyrstedømmerne være i stand til at stå sammen, eller vil landet endnu en gang blive kastet ud i kaos?
Naí- Hmm.. han spiser selv med pinde XD OG så har han en tatoo i nakken hvor der står China xD Han er vel en fan af Kina ^^'
Ej... men han har jo også China som mellemnavn, og han har det generelt med at kalde folk/ham selv navn og så efterfuglt af drengen/pigen, alt afhængigt køn selvfølgelig XD
Alexia - æhm.. nok bare lade hende være, og lad hende opvarte barnet XD
Han har det med ikke at kunne have en kæreste som sådan.. men bare at tilfredsstille sine egne behov xD - det klamme svin ^^' (side bemærkning fra personen bag skærmen xD)
Gisella - han har ikke som sådan noget imod hunkønnet direkte.., han er biseksuel ja... men han bryder sig i det hele taget ikke om at blive på nogen måde kritiseret, eller prøve at blive slået ned.. - hvem gør også det? Men han vil bare til hans egen fordel. XD
Han kommer da også op at slås med hankøn.. ingen tvivl xD men her på KL er der bare mest hunkøn, så det er mest dem det går ud over ^^'
Alexia - uhmn.. Det han ville gøre ved hende, var nok bare at grine sindsygt af hende? O.o For... det kunne han godt finde på, så hun ville føle sig ydmyget. Altså, i det hele taget, at få hende til at føle sig dårlig tilpas, og få hende til at føle at hun ikke duer til en skid xD OG.. så ville han nok bare skaffe sig af med lejemorderen, eller... hvad han nu kan finde på, når det kommer uventet XD
*At kaste alle spørgsmålene tilbage i hovedt på Samson.*
Hvis nu Samson gjorde Yang ondt, sådan.. virkelig virkelig hårdt ondt.. Og han ligesom pinte hende foran Ying... Og Ying ville tage Yang straf, hvad end det var. Hvad ville han så gøre?
Og hvad synes Samson om Ying?
Jeg er ikke en perle, det ved jeg.
Jeg er en uslebet diamant. Ava er fra Photobucket
Hvis nu Samson gjorde Yang ondt, sådan.. virkelig virkelig hårdt ondt.. Og han ligesom pinte hende foran Ying... Og Ying ville tage Yang straf, hvad end det var. Hvad ville han så gøre? Så ville han bare fortsætte med at pine Yang, for så ville han betragte, at det også pinte Ying.. Ærgo, så ville det så være to fluer med et smæk xD
Og hvad synes Samson om Ying? Uhmn.. Han har ikke noget rigtigt forhold til hende. Han synes nok at hun er svag (hvilket han synes med rigtig mange, så tag ikke fejl af det xD ). Menærhm.. Ellers.. køn? xD
Hvad ville Samson gøre hvis han mødte Samira? uhm.. hvad ville han gøre, hvad ville han gøre? Han ville nok.. *biiiiiib* jo! han ville nok først betragte hende (god start xD) og så ville han... måske voldtage? Arhg.. jeg ved det ikke helt xD Det kommer an på hvordan situationen ville udvikle sig xD
hvad syndes samson om Frank ?? Han synes at han er en fin fyr XD Ikke ligesom alle de andre :P
hvordan ville han reagere hvis frank sagde han var forelsket i ham?
Han ville nok først undre sig.. For så er det anden gang han har fået afvide at folk kan lide ham på den måde. xD Men... det vil nok gå ud i noget med sex OO' Meeen.. han ville nok ikke ligefrem have ham til mand xD
ville han finde på at voldtage frank ? Njaahjj.. ikke rigtig nej.. Bare lægge an på :P Han er jo bi... Han har af en eller anden grund lidt respekt til ham. Sikkert fordi, at han ser ud som han nu gør. Og det respektere Samse xD
hvad vil han gøre hvis han mødte Gwion?
er han vegetar? O.o Uhm.. ved jeg ikke lige XD Kommer an på situationen O.o Og hvis Gwion var meget heldig, så ville han sige hej ^^' ... eller.. han ville nok sige hej, hvis han var fuld.. for så er han meget glad, og imødekommende xD
hvad vill samse så gøre hvis han så frank var ved at blive dræbt
ville han rede ham eller bare gå som om ingenting var sket ? Han ville redde ham... Altid noget.. vi snakker jo om Samse her, som er ligeglad med alt og alle... Som regel XD
Nuarhhh endnu en god grund til at Frank kan lide ham jeg menner.. helt erligt.. se lige hans påklædning og væremåden.. man kan ikke lade hver med at elske ham XD