RødeAfro 17.04.2023 01:25
Brock holde godt øje med da damens krop bevægede sig over til siddepladsen han havde gjort klar til hende, og kunne ikke sige fra, han kunne virkelig lide hvad han så, skønt han vidste at en kvinde som hende, var langt uden for hans muligheder af kvinder, skønt han aldrig havde prøvet at charmere en. Hans mor sagde altid
"du behøve ikke vide noget om kvinder, du har jo kun brug for mor" så han fandt aldrig ud af hvordan man lagde and på en kvinde.
Da hun begyndte at fortælle om hvordan hun var endt der i skoven, så han helt forfærdet på hende, landevejsrøver!? Tænk at de kunne finde på overfalde en så smuk dame på den måde! De var sikkert også ude efter hendes krop, og det var grunden til hun havde løbet væk. At hun så havde hørt hans musik og derfor kommet til ham, gjorde ham lidt fjamsk og han kørte sine fingre gennem skæget. Tåren som hun lod trille, smeltede hans hjerte komplet og hans hånd slap skjorten så den skilte sig igen og afslørede nogle tydelige markerede muskler.
"Jamen det er da forfærdeligt" sagde han, med en stemme der sagde at han havde slugt hendes løgn råt, og troede hende uden problemer. Brock var stadigvæk ikke helt klar over hvad han skulle gøre med sådan en smuk kvinde. Men en ting han havde set i sine lange rejser, at når man skulle snakke sammen, som mand og kvinde, skulle man sidde side om side. Så han gik hen og satte sig forsigtigt ved siden af damen. Roligt lagde han sin hånd på hendes lår, endnu en ting han havde lagt mærke til var blevet gjort når to havde snakket sammen. Han var godt nok nervøs for samtalen, men berørings angst havde han intet af i kroppen.
"Det er godt de kom her, hos mig er de sikker. Jeg er måske ikke 220 cm høj, men jeg er stærk som en" sagde han med et trøstende smil.
"Så hvis de har forfulgt dig så skal jeg nok klare dem" sagde han og følte sig mere modig end han havde gjort før. Mund det var fordi han havde en MEGET smuk rødhåret kvinde at beskytte? Han tænkte kort på, om hvad for en slags mænd hun kunne lide. Tanken kom også fysisk til at vise sig, i at han kom til at stirre på hendes barm. Han tog sig dog i at stirre og rettede blikket væk, mens han strøg hånden hen over hans lange brune hår og løsnede det, så det hang ned til skuldrene. Han havde ikke sluppet hendes lår endne, men i stedet lod tommelfingeren kærtegne hende trøstende.
Han brugte sit ekstrem gode syn, til at glo rundt og sikre sig at ingen var i nærheden, før han rettede blikket på damen igen.
"Jeg tror ikke de kommer, meng jeg tror aldrig jeg fik deres navn smukke dame" sagde han med en varm og høflig stemme, før han lagde sin frie hånd på sit bryst.
"Mit navn er Brock, en vandre fra øst til vest og nord til syd, klar til at guide en hver tabt sjæl til sikkerhed, hvor det end skulle være i verden" sagde han og blinkede charmerende til kvinden og lagde lidt tykt på hans egen kunnen.