James
Intet, arbejder hvor han kan hvis han gider
Egentlig fortrød James ikke altid at være i live, men for det meste gjorde han. Hvorfor skulle han ellers søge efter det mørke og det forbudte. Hver gang han blev overfaldet fik det ham til at føle sig i live. Hver gang han blev voldtaget fik han en følelse af at være i live. De mange mørke væsner og mennesker i Tusmørke var nærmest blevet hans hjem. Det var farligt, og man kunne aldrig helt vide hvad der gemte sig i afkroge af smerte. Den eneste der var lyspunkterne i hans luv var Nianna og Quinn. Selvom Quinn sjældent var i hans tanker efterhånden, men det var fordi Quinn ikke skulle bekymre sig om ham. James var ældre og han skulle ikke pålægge et ansvar på Quinns skuldre.
"Tja.. de fylder jo to meter tror jeg, og de er vældig glad for at ligge sig omkring mig, og jeg ved ikke hvad jeg gør galt..." endnu engang tørrede han det værste mudder af nsigtet og tøjet selvom tøjet ikke stod til at rede før det blev vasket.
Ændret sig? Ja i den grad. Der var sket så meget og han vidste ikke hvordan han skulle formulere sig omkring alt den smerte han bar på, eller alt den vrede han bar til
Marad endnu en mand som Quinn hverken kendte eller havde høet om. Maradona havde været hans hemmelighed igennem måneder i at finde en kur til hans varulve forbandelse, og selvom Marad havde kommet frem med at han havde løget havde James blevet der fordi han følte sig elsket.
"Tja Quinn jeg ved ikke engang hvor jeg skal begynde... Jeg er ked af jeg ikke har kontaktet dig noget før, men jeg ville ikke have at du bekymrede sig om mig" fortalte han og begyndte at rode lidt ved kanten af sin røde trøje inde under den sorte jakke.
Det var rart at mærke en bekymrede omfavnelse igen, en omfavnelse han ikke havde mærket før. Det var bare helt rigtigt lige ny inden deres veje skyldtes og James atter en gang søgte Tusmørkelys farlige skabninger.
"Ja dem.. jeg har været engel i halvandet år eller er det to år.. når det er også lige meget. Nogen gange kan jeg ikke styre de vinger, man skulle næsten tro der hvilede en forbandelse over mig... igen..." han sagde
igen meget stille og nærmest hviskende men Quinn ville sikkert høre ham uanset hvad så tæt på som de stod på hinanden.