Azrael havde altid været der til at beskytte sin søster, om han ville det eller ej. Nok havde han stukket halen mellem benene for flere år siden, men han havde lovet sig selv at skulle finde sin søster... Og her var hun. Dog var han ikke i tvivl om at deres far havde trænet hende tilstrækkeligt til at kunne klare sig selv, det ville i hvert fald undre ham, hvis ikke han havde. Et bredt smil kom frem på hans læber som han hørte hendes ord og skævede da mod hans kammerater, der var blevet ligblege over kommentaren
"Jeg tror du har ret..." sagde han som han rettede blikket mod sin søster og lod et grin undslippe. Det var de færreste mænd der kunne holde til at tage et slag til løgene, så tanken om spontan kastrering, var uden tvivl noget der ville sende dem i jorden uanset hvor hård en type man ellers var. Det morrede ham at se hvordan hans kammerater havde gået fra at være vittige og komme med tilnærmenede kommentarer, til at blive hvide som lagner
"I skulle se jer selv... Blege som lig." sagde han og smilede kækt. Den ene af dem så på Azrael med sammenknebne øjne, men sagde intet. Han skævede mod baren, men krofatter var ikke til at se nogle steder, men der var stadig forfærdede stemmer rundt om i kroen. Ikke det var noget der var unormalt for Azrael, for hans udseende var i forvejen voldsomt, så der var ikke nogen der ville ligge sig ud med ham, med mindre de havde fået for meget og drikke og alligevel ikke fattede en skid. Han rettede blikket mod Misandra og trak på skuldrene
"Jeg tror zalme du fik skræmt den kære mand væk nu... Misandra altså...." sagde han med et grin i stemmen.
Azrael håbede inderligt ikke på deres far kom, for han kunne vitterligt ikke overskue den idiot på nuværende tidspunkt. Han skulle stadig lige forsøge at falde på plads efter at have mødt Misandra efter så mange år. Dog var deres forhold ikke lige så smadret som det han havde til deres far. Eller det kom vel an på hvilke øjne man så med... Mange ville nok se skævt til dem, taget i betragtning af de var søskende, men inderst inde føltes dette mere rigtigt end noget andet forhold Azrael havde udsat sig selv for gennem tiden. Som Misandra gik op mod baren fulgte hans blik hende for hvert skridt og himlede med øjnene
"Far er fuldkommen ligeglad med hvad jeg laver... Han sagde han ledte efter dig, Satiana og mor... " sagde han og så da manden der befamlede hans søster. Netop som Azrael havde rejst sig og skulle til at fare op for at klappe manden i smadder, havde Misandra selv gjort noget ved problemet. Flere skrig spredte sig i kroen. Han selv kunne ikke lade være med at smile over situationen og fik blot bekraftet, hvorfor hun var den rette for ham. Hun var lige så sindssyg som han selv. Folk sprang nærmest ud fra kroen, mens nogen var mere klar på at flyve i flæsket på både Misandra og Azrael, men de holdt alligevel tilbage, nu hvor de havdde set hvad hun i hvert fald var i stand til at gøre uden problemer. Azrael havde ikke gjort meget andet end at se skræmmende ud...
Som hans søster igen kom over til ham og satte sværdet imod hans brystkasse, kunne han svagt ane hvordan hans kammerater var ved at springe op af stolene og flyve på hende, men da de så hvor roligt Azrael selv tog det, havde de blot deres hænder klar på deres egne sværd, skulle det være nødvendigt. Normalt var der ikke nogen der skulle så meget som overveje at røre ved den klap han havde for det ene øje... Et eller andet sted skammede han sig over det, men han måtte nok også bare erkende, at deres far var stærkere end dem... Dog rørte han sig ikke ud af flækken som Misandra fjernede klappen og lænede sig ind for at kysse hans manglende øje, der nu blot var lukket. Han kunne sagtens få et falsk øje, men det ville han alligevel ikke kunne bruge til noget udover at ligne en "normal" person. Efter hendes spørgsmål trak han let på skuldrene
"Du kender mit temperament og mit forhold med far... Så vi endte i en slåskamp og jeg mistede øjet." sagde han med et suk som klappen igen kom over øjet.
Hans kammerater så med store øjne på dem, som Misandra satte sig på Azraels lår med hånden omkring hans nakke
"Var.. Hun ikke din søster?" spurgte den ene en smule forsigtigt. Med et ryk blev blikket rettet mod ham og Azrael kneb let øjet sammen
"Skulle i ikke også til at skride, hmm? Få fingeren ud af røven og kom afsted..." snerrede han, hvilket fik hans kammerater til at lette røven og smutte. Et suk undslap ham og han rettede blikket mod Misandra
"Hold nu kæft nogle inkompitente idioter...." kom det fra ham efterfulgt af et hæst grin. Han lænede sig ind mod hende og placerede hovedet på hendes skulder og sukkede
"Jeg har savnet dig..." sukkede han igen og lod et kys ramme hendes hals, før han så på hende med et varmt smil.
~ Look at me, I'm not well.
I've got a sick mind, I'm in hell.
I've got a blank stare upon my face.
I've got a cold heart, make no mistake.~